مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان ز
  • تاریخ عضویت : 1400/7/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Xiaomi Mi 11 Xiaomi Mi 11

1400/7/25 چون احتمال اینکه دستگاه بعدی هم این مشکل براش پیش میومد بود ، این بار شانس اوردم هنوز دو هفته نگذشته بود گارانتی قبول کرد، دفعه بعدی معلوم نبود کی چنین اتفاقی بیوفته و گارانتی قبول کنه یانه.(دفع خطر احتمالی)
در کل من دارم تجربه‌م رو میگم که اگر کسی داره تحقیق میکنه این موضوع رو بدونه و مث من بی خبر از این موضوع دستگاه رو نخره.
علت ضرر هم این بود که مغازه دار ها به شدت تو سر این مال میزدنو همگی میگفتن این گوشی خریدار نداره ۱۵ تومن برمیداشتن(گوشی پلمپ رو!) منم گذاشتم دیوار با قیمت بالاتر فروختم البته با قیمت بالاتر ولی بازم نسبت به قیمت خریدم ضرر کردم.

Xiaomi Mi 11 Xiaomi Mi 11

1400/7/23 من این گوشی رو اواخر شهریور ماه خریدم ، بعد از دو هفته استفاده یکدفعه دیدم کلا وای فای گوشی روشن نمیشه بعد از مراجع به گارانتی فهمیدیم که چیپ‌ست وای فای به صورت سخت افزاری از کار افتاده یا سوخته. بعد از تحقیق تو سایت های خارجی متوجه شدم که این مشکل عمومی برای این گوشی در اثر حرارت بالاست، گوشی رو گارانتی تعویض کرد و من در جا با ضرر فروختمش رفت.
در کل به دوستان پیشنهاد می‌کنم روی این گوشی ریسک نکنند ، تجربه کاربری من تو اون دو هفته داغی همیشگی بود و که کاملا غیر نرماله، اوایل فکر میکردم داغیش نرماله ولی الان با s21 plus که مقایسه میکنم میفهمم اون موقع اصلا نرمال نبود، درسته این گوشی قدرت مندی هست بازی هارو خوب اجرا میکنه ، دوربین خوبی داره ، لنز ماکروی خوبی داره، فست شارژش بی نظیره، اماااا مشکل داغ شدن کامل جدی و خطرناکه و بسیار از اشتباهی که در خرید این گوشی کردم و ضرر مالی ای که در این زمینه کردم پشیمونم پیشنهاد میکنم کلا سراغ سری mi 11 که همگی از اسنپدراگون 888 توشون استفاده شده نرید و ریسک نکنید.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام