مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ALIREZA Z
  • تاریخ عضویت : 1400/7/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy A52 5G Samsung Galaxy A52 5G

1400/7/1 سلام دوستان من این گوشی رو با حافظه 128 و رم 8 و پک ویتنام دقیقا صد روزه خریدم و اومدم تجربیات کاربریمو براتون بگم.
1-طراحی....خب من رنگ مشکی این گوشی رو گرفتم و اینکه مات بودن و چینش دوربین هاش واقعا حس فوقالعاده ای رو بهتون میده و اینکه گوشی تقریبا خوشدستی هست.راستی رد انگشت ها روش خیلی کم میمونه.
2-صفحه نمایش......این گوشی صفحه نمایش بسیار خوبی رو داره هم از لحاظ روشنایی و هم از لحاظ رفرش ریت که واقعا فوق العادس.و اینه رنگ هارو خیلی خوب و شفاف و زیبا و بدون اغراق نشون میده.قطعا این گوشی یکی از بهترین صفحه نمایش هارو در میان رده ها داره.درنهایت میتونم بگم این گوشی خوراک فیلم دیدنه.
3.دوربین.....دوربین اصلی این گوشی خیلی عالی کار میکنه ولی وقتی روی عکس های گرفته شده زوم میکنی یک حالت کارتونی و به درد نخوری داره.فوکوس خودکارش عالی کار میکنه.......عکس برداری در حالت شب زیاد خوب نیست.......دوربین جلوش هم خوبه ولی همون مشکل زوم کردن رو داره.
ولی دوستان فیلم برداری با این گوشی واقعا معرکس و زمانی که با حالت FHD شصت فریم فیلم برداری کنید احساس یک گوشی پرچم دار رو بهتون میده.
4-پردازنده......این گوشی پردازده بسیار خوبی داره و بازی کالاف دیوتی رو میتونه با کیفیت max و فریم ریت very high خیلی روون اجرا کنه ولی بعد از 15 دقیقه بازی کردن به شدت داغ میشه ولی راستش چون تویه بازی فریم ریت و کیفیت.زیاد برای من مهم نیست من هردوتاش رو روی مدیوم میزارم و بعد از بیست دقیقه بازی کردن فقط کمی گرم میشه که خب طبیعی هستش.
5-باتری.....باتری این گوشی اونجور که بعضی از عزیزان میگن بد نیست و باید به این نکته توجه کنیم که این گوشی صفحه نمایش 120 هرتز و یک پردازنده نسبتا قوی داره.که اینها کار رو برای باتری یکم سخت میکنه.با استفاده سنکین من یعنی (چهار ساعت بازی کالاف دیوتی رو کیفیت مدیوم و یک ساعت کارکردن با تلگرام) شارژ این گوشی از 100 رسوند روی 40 درصد که عملکرد خیلی خوبیه.

جمع بندی.....حقیقتا با یک گوشی بسیار عالی رو به رو هستید و خیلی عالی میتونه از تمام نیاز های شما بر بیاد.
از نقاط قووت میتونم بگم
1-صفحه نمایش فوقعلاده
2-دوربین فیلم برداری فوقعلاد
3-قابلیت فایو جی که در بعضی نقاط مشهد راه اندازی شده و من تونستم استفاده کنم
4-سیستم امنیتی عالی.اثر انگشت رو به خوبی تشخیص میده
5-پشتیبانی سه اپدیت اندروید مانند گوشی های پرچمدار
6-طراحی بسیار زیبا
7-پردازنده عالی
8-پشتیبانی از شارژ فوق سریع 25 وات
9-داشتن گواهی نامه ip67
از نقاط ضعف این گوشی میتونم بگم که
1-یکم در بعضی مواقع داغ میکنه مثل هنگام شارژ که شاید بعضیا رو ازار بده
2-اینکه عکس ها وقی زوم میکنی خیلی بد میشه
3-نداشتن اداپتور 25وات با اینکه پشتیبانی میکنه
4-نداشتن هندزفری

اگر سوالی داشتین بپرسین .... خوشحال میشم جواب بدم.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام