مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : طهمورث د
  • تاریخ عضویت : 1391/4/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 55

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 55 مورد

LG G2 LG G2

1393/11/27 سلام .
باید دکمه ی کم کردن صدا و دکمه ی خاموش کردن صفحه رو با هم بگیرین

LG G2 LG G2

1393/11/4 سلام
شما باید بگید که مشکلتون با iphone 5s چیه و این که چه انتظاراتی از گوشی دارین تا بتونیم شما رو راهنمایی کنیم.

LG G2 LG G2

1393/11/4 سلام دوست عزیز
اول بریم سراغ پردازشگر:
سامسونگ note 3 neo دارای پردازنده ی گلکسی s4 هست که در بنچمارک antutu امتیاز 26000 رو داره که نسبت به z2 و g2 از سطح پایین تری برخورداره و پردازنده ی g2 در به ی دوم قرار میگیره.g2 دارای پردازنده ی snapdragon 800 با فرانس 2.26 ghz هست که یکی از بهترین های 2013 بود و در سال 2014 هنوز میتونه با گوشی هایی مثل z2 رقابت کنه چون پردازنده ی z2 که snapdragon 801 هست تنها نسخه ی بهبود یافته ی 800 هست و تغییرات آنچنانی نداشته ولی برتری به هر حال با اختلاف اندک با z2 هست
دوم صفحه نمایش:
از لحاظ صفحه نمایش باز هم note 3 neo در رده ی سوم قرار می گیره چون دارای رزولوشن 1270 در 720 هست که نشبت به صفحه نمایش full hd با کیفیت 1920 در 1080 g2 و z2 در سطح پایین تری قرار داره اما از لحاظ صفحه نمایش از بقیه سرتره. رتبه ی دروم در اینجا برای z2 هست . این گوشی به دلیل دلشتن یک لایه ی محافظ روی صفحه ی نمایش ، تصاویر رو تا مقداری کدر و تاریک نشون میده که برای گوشی های امروزی اصلا خوب نیست و این مشکل بزرگی برای شرکت سونی هست . در ضمن این لایه برای محافظت از صفحه نمایش در برابر نفوذ آب هست. در رتبه ی اول هم g2 قرار میگیره که صفحه نمایش ips اون فرقی با سوپر امولد سامسونگ نمیزاره و تصاویر رو در اکج زیبایی نشون میده.
سوم هم که دوربینه:
در رتبه ی سوم باز هم note 3 neo قرار داره که با دوربین 8 مگاپیکسل در رتبه ی سوم قرار داره.بعد از اون هم g2 قرار داره که با دوربین 13 مگاپیکسل عکس های فوق العاده ای رو میگیره اما سایت های مختلفی مانند gsmarena و ... Z2 رو برتر میدونن که واقعا هم لایقشه. چون در زمینه های زوم کردن و عکس برداری در نور کم واقعا خوب عمل کرده و همه ی این ها به خواطر لنز exmor rs سونی که واقعا شاهکاره.
چهارم هم کیفیت ساخت و بدنه که یادم رفت بالا بنویسم:
از لحاظ بدنه 2 گوشی g2 و note 3 neo با بدنه ی پلاستیکی در یک سطح قرار دارن و z2 در رتبه ی اول با بدنه ی شیشه ای دور فلزی قرار داره که واقعا عالیه اما تز لحاظ کیفیت ساخت باز هم note 3 neo در اخر قرار داره زیرا با در دست گرفتن واقعا احساس میشه که طرح چرم پشت از کیفیت پایینی برخورداره (البته نسبت به g2 و z2) و از اون هم g2 قرار داره که از پلاستیک فشرده با طرح کربن در پشت قرار داره که من تا بحال هترین کیفیت تو بدنه ی پلاستیکی رو تو این گوشی دیدم و در رتبه ی اول هم که z2 قرار داره که اوج زیبایی و کیفیت رو توش میشه دید البته ابعادشو هم نباید فراموش کرد که برای بعضی افرار بد دسته ولی برای من این طور نبود.
ور پایان هم که نواوری قرار داره:
سامسون گلکسی نوت به قلم شاهکارش معروفه که واقعا یک نواوری رده بالا در سطح تلفن همراه حساب میشه و با اون میتوان به راحتی مانند قلم روی کاغذ نوت برداری کرد که البته یکم باید عادت کنید. ال جی g2 هم در زمینه ی knock code (کد ضربه ای) و knock on (روشن کردن صفحه با دوبار برخورد انگشت) واقعا خوب عمل کرده و گذاشتن کلید ها در پشت به جای قسمت کناری هم جالب بود که کار رو راحت تر کرده و زیبایی گوشی زد دو چندان کرده . z2 هم با ضد آب بودن خاص بودن خودشو نشون داده که می تونین اونو با خودتون به استخر و زیر اب ببرین و عکس برداری کنین. البته بعضی از کاربران این گوشی بدلیل اب رفتن ور گوشی و سوختن گوشی اعتراض داشتن که یه ریسک بزرگه.
در پایان هم باید بگم که با جه به اولویت خرید به گوشی باید نگاه کرد.
امیدوارم که مطالب به دردتون بخوره. باتشکر

LG G2 LG G2

1393/10/17 سلام ووست عزیز
از لحاظ پردازنده ی lg g2 که اسنپ دراگن 800 هست بهتر از اسنپ دراگن 600 و پردازنده ی hisilicon هواوی هست که واقعا برتری بزرگی برای گوشی اندرویدی محسوب میشه و توی بنچمارک ها هم g2 با اختلاف 10000 تایی در انتوتو پیشتازه
از لحاظ کیفیت صفحه ی نمایش هم باید بگم که g2 از سوپر امولد چیزی کم نداره و صفحه نمایش one max هم چیزی برای گفتن نمی زاره و صفحه نمایش هواوی رو تمی دونم و کلیپ های بسیاری در مورد صفحه نمایش htc one و lg g2 هست که می تونین به وضوح برتری g2 رو ببینین.
ور مورد کیفیت. بدنه هم که htc حرف اول رو میزنه و بعد از ان هم هواوی و بعد از ان g2 . البته g2 مزیت های مخصوص به خودشو تو این زمینه مثل طراحی تحسین برانگیز و داشتن دکمه در پشت که قبل از ان روی هیچ گوشی دیده نشده بود. البته بدنه ی المینیومی htc و huawei هم مشکلات خودشو داره مثل خش و فرو رفتن بر اثر ظربه و ... که باید مواظب بدنه باشی.از لحاظ ابعاد هم g2 حرف اول رو با داشتم چنین ابعادی برای صفحه نمایش 5.2 اینچی می زنه که واقعا عالیه و htc هم دارای ابعاد بیش از حد بزرگ است که در حمل و در دست گرفتن برای کاربر مشکل ایجاد می کنه و هواوی هم حرفی برای گفتن نمی زاره.
در مورد اپدست هم باید بگم که ال جی حرفی برای گفتن باقی نمی زاره و بسیار در این زمینه به روز هست. هواوسی رو هم که ولش کن و اچ تی سی هم در سطح متوسطی قرار داره.
تلبته lg g2 دارای برتری هایی مثل knock code هست که نباید از ان چشم پوشی کرد.
و باز هم میگم که در انتخاب گوشی پردازنده بسیار مهم هست.

LG G2 LG G2

1393/8/27 سلام
می خواستم ببینم که چجوری میتونم برچسب پشت گوشی رو بکنم به طوری که اثری از چسب نمونه؟؟؟

LG G2 LG G2

1393/8/22 ببخشی دورست عزیز، با z1 compact اشتباه گرفتم. z1 هم باتزی 3000 داره ولی تو قسمت نظرات کاربران گفته شده که عملکرد خوبی نداره. باز هم ببخشید

LG G2 LG G2

1393/8/21 سلام دوست عزیز
LG. G2 دارای صفحه نمایش بزرگتر (0.2) اینچ از اکسپریا زد 1 هست و صفحه نمایش دارای صفحه نمایش ips هست که بسیار قوی تر ازtft برای زد 1 هست و در طح سوپر امولد ها قرار میگیره.
برتری دوم نسبت به زد 1 هم دارای بلتری قوی تر 3000 میلی امپر در برابر 2300 میلی امپره که بسیار اختلاف زیادی هست و در قسمت نظرات کاربران زد 1 هم بسیار گفته شده که این گوشی از باتری نسبتا ضعیفی برخورداره. همچنین LG. G2 هدود 1:40 دقیقه شارژ میشه و زد وان حدود 2:50 که اقعا محسوسه.
برتری سوم هم وجود knock code و knock on & off هست که کاربرد زیادی داره
و اما برتری زد 1:
اولا که زد 1 دارای بدنه ی شیشه ای و کناره ی الومینیومی هست ه بسیار حس خوبی به ادم میده وقتی که دستتون می گیرین.
دوم هم دارای ساپورت فوق العاده ی سونی هست که می تونیت تو گوشی زد مشاهدش کنین ولی به این دلیل نیست که ال جی هم ساپورت بدی داره اما سونی سریع تر اپدیت میده بیرون.
سومین برتری هم ضد اب بودنه زد 1 هست که البته بعضیا گفتن که اب رفته توش و گارانتی نپذیرفته. پس یرتری خاصی محسوب نمیشه.
این هم دلایل برای برتری دو گوشی نسبت به هم. من هم بین 2 گوشی شک داشتم اما ث هفته پیش G2. رو خریدم و کاملا راضی ام.

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1393/8/2 سلام دوستان
من قصد خرید این گوشی رو دارم ولی چند تا سوال مونده که از شما بپرسم
1. می خواستم ببینم که همه ی برنامه های اندرویدی روی سیستم عامل بلک بری قابل اجراست
2. آیا میشه برنامه ها و بازی های دیتا دار اندروی رو توی z30 ریخت؟
3. این که وقتی که از برنامه های اندرویدی استفاده می کنین مثل گوشی های اندرویدی لگ یا کندی پیدا می کنه؟
ممنون از توجهتون

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/7/28 سلام دوستان.
من قصد خرید این گوشی رو دارم ولی چند تا سوال مونده که باید از شما بپرسم.
درسته که میگن تو حالت عادی تو منو لگ داره؟
و این که چقدر از حافظه ی رمتون خالیه؟

LG G2 LG G2

1393/7/27 منطورم ار کیفیت، کیفیت پشت گوشی و چنس مواد به کار رفتس.

LG G2 LG G2

1393/7/26 سلم به تمامی دوستان
من قصد خرید g2 رو دارم و می خواستم ارتون چند دتا سوال بپرسم
1. بعد از اپدیت کردن به اندورید 4.4.2 و ریست فکتوری بعد ار اون امتیاز بنچمارک antutu چند شد؟
2.کیفیت ساخت گوشی چطوریه؟
3.می خواستم ببینم که تا هالا شده که جایی لگ داشته باشه؟
همین باتشکر

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/25 منظورم اندروید 4.4.4 هست

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/24 یه بنچمارک antutu هم میگیری که بفهمیم چقدر بهتر شده تو اندروید 4.4؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/22 سلام دوست عزیز
از نظر پردازنده g750 بهتره چون بنچمارک antutu اون حدود 27000 شده که خیلی فوق العاده است ولی بنچمارک antutu xperia z حدود 21000 ( البته تا اونجایی که من می دونم) هست که ضعیف تر به نطر می رسد. در صمن پردازنده های octa core مشکل داغ کردن رو دارن چون روی galaxy s4 کاملا مشهود بود اما روی g750 رو نمی دونم
از لحاط رزولوشن و تراکم پیکسلی باید بگم که صفحه نمایش g750 1280 x 800 هست که ضعیف تر از xperia z با صفحه ی 1920x1080 هست اما طبق گفته ی دوستان توی نطرات کاربران xperia z صفحه مشکل رنگ دارد البته خودت تو ویدیو های مختلف می تونی مشاهده کنی که به نطر من نسبت به s4 که 300 تومن گرون تره ضعیف تره اما نسبت به هم قیمت هاش خوبه. و اندازه ی صفحه ی g750 حدود 0.5 اینچ بزرگتر از xperia z هست.
از نظر وزن هم g750 حدود 20 گرم سنگین تر از xperia z هست و کاملا حس میشه و از لحاط ابعاد هم ار تفاع g750 حدود 1 سانت بزرگتر از z هست و از لحاظ ضخامت هم z جدود 1 میلی متر نازک تر از g750 هست که شاید بشه چشم پوشی کرد.
از لحاط دوربین پشت هر دو 13 مگا پیکسلی هستند ولی دوربین xperia z به اندازه ی 13 مگا پیکسل s4 نیست و در رده ی پایین تری قرار می گیره ولی انصافا بد نیست ولی دوربین g750 رو خبر ندارم که کیفیتش چجوریه.از لحاط دوربین دوم هم g750 حدود 5 مگاپیکسل هست و برای z حدود 2.2 مگاپیکسله که اختلاف زیادیه !!!
واز لجاظ زیبایی و طرافت هم که حرفی برای گفتن نمیمونه ولی ....
یه مشکل برزگ هست و اون هم بدنه ی xperia z هست که اگه بیوفتع زمین ... داغون میشه و این مشکل رو میشه با یه قاب حل کرد.
و بعدی هم اینه که xperia z گوشی کاملا ضد آب هست ولی یه مشکل از نطر کاربران داره و اون هم اینه که درپوش های پورت های اون اذیت می کنه که از نطر من خوب برای گوشی زذ آب باید این طوری هم باشه و گوشی رو زیبا تر هم میکنه و کسایی که میگن خراب مبشه هم باید بگم که با گوشی باید با لطافت برخورد کرد.
کلام آخرم هم اینه که باید نسبت به اننتظاراتت تصمیم بگیری.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/6/20 به نظر من xperia z1 رو وردار یا اگر نه همون z1 compact رو وردار چوناز نطر پردازنده از s4 و nexus 5 بهترن و بنچمارک antutu آن ها 31500 شده که عالیه ودر بقیه ی بنچمارک ها هم از بقیه بهترن.
از نطر عکاسی هم باید بگم که می تونی در سایت gsmarena.com ببینی که بهتر از g2 و s4 و iphone 5s و nexus 5 شدن چه در نور کم و چه درشب و چه در نور زیاد محیط باز.
از لحاظ بدنه و زد آب بودن هم از بقیه سرترن.
از لحاظ آپدیت ها هم باید بگم که در رتبه ی اول nexus 5 هست چون nexus ها مدل های سفارشی گوگل اندروید هستن و در رتبه ی دوم باید بگم که sony z1 و z1 compact بهترن و هر ماه یه آپدیت برای بهبود سرعت و تغییر سیستم عامل داره براشون میاد.
اگر می خوای یه گوشی خاص هم داشته باشی که هم رده ی z1 و z1 compact باشن، برو g2 رو وردار چون کلید های پشت صفحش فوق العاه ان و کار رو برای آدم ساده تر کرده.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/19 سلام دوست عزیر. گفتم من هم نطر خودم رو بگم:
از نطر صفحه ی نمایش باید بگم که صفحه ی xperia z 5 اینچی و s5 mini 4.5 اینچی هست و این که رزولوین s5 mini 1280 x 720 hd هست و برای xperia z 1920 x 1080 full hd هست . ولی صفحه ی نمایش s5 mini سوپر amoled هست که رنگ ها رو بسیار شفاف و زیبا نشون میده که آدم رو جذب می کنه اما xperia z از یه صفحه نمایش tft ساده استفاده می کنه که همانطور که می دونید مشکل رنگ داره.
راستی این رو هم بگم که s5 mini دارای محافظ corning gorilla glass 3 هست که باعث همشه صفحه خش نیوفته و اثر انگشت روش نمونه.
از لحاط بدنه هم که کیفیت برای xperia z هست و ضخامت xpera z حدود 1.5 میلی متر کمتر از s5 mini
هست که نمیشه چشم پوشی کرد و از لحاط ارتفاع هم z 8 میلی متر بزرگتر از s5 mini عست که به خواطر صفحه نمایش هست و از لحاط عرض هم 6 میلی متر z بزرگتر هست.
ولی از لجاط ضد آبی سامسونگ برتر با گواهی ip 67 هست که می تواند تا 30 دقیقه زیر آب بماند و برای xperia z هح 57 هست.
از لحاظ پردازنده هم بگم که برای xperia z مدل 1.5 quad core snapdragon s4 pro گیگاهرتز هست که قدیمی هما هنوز قوی در هم رده ها و برای s5 mini مدل exynos 3 quad core 1.4 گیگا هرتز هست که جدید هست اما ضعیف چون بنچمارک antutu xperia z برابر 23000 در اندروید 4.4.2 بوده و برای s5 mini برابر18000 بوده که ضعیف تر به نطر می رسد.
در قسمت دوربین هم s5 mini دارای دوربین 8 مگاپیکسل و xperia z هم دارای دوربین 13 مگاپیکسلی اما کمی ضعیف تر هست که کماکان با هم برابری می کند.
در بحث حافظه ی رم هم xperia z با 2 گیگ رم برتر از s5 mini با 1.5 گیگ رم هست که نیم گیگ برای اندروید غنیمتی هست.
از لحاظ حافظه ی داخلی هر 2 16 گیگ پیشفرض و قابلیت ارتقا یه 64 گیگ با micro sd رو دارن.
از لحاط سیستم عامل هم برای s5 mini به طور پیشفرض اندروید 4.4.2 هست و برای xperia z اندروید 4.1 هست که برتری مطلق با s5 mini هست ولی آپدیت ها برای xperia z می رسد و سونی این گوشی را تنها نمی گذارد و جدیدترین آپدیت 4.4.4 هست که پریروز منتشر شد.
بو هما هسگر اثر انگشت و ضربان قلب که این قابلیت در s5 و iphone 5s , 6 هم دیده می شود که خارق العاده است و حس خاص بودن به آدم میدهد و تجربه ای متمایز برای آدم ایجاد می کند.
باز هم میگم که انتخاب گوشی بستگی به اولویت های خرید خودت داره ئو باید امتیاز دهی کنی.
ببخشید که سرت رو درد اوردم پایان

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/18 بالاخره اندروید 4.4.4 برای xperia z منتشر شد
این خبر gsmarena
http://www.gsmarena.com/android_444_for_xperia_z_zr_zl_tablet_z_now_official-news-9593.php
و این هم سایت سونی موبایل
http://www.sonymobile.com/global-en/software/phones/xperia-z/
تو قسمت Included in this software نوسته اندرویدش که برای آپدیت آماده ی دانلوده 4.4.4 هست
روز خوش

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/6/16 سلام دوستان
من بین lumia 925 و xperia z موندم .
راستی این رو هم بگم که گوشیم اصلا نمی خوام هنگ کنه و اهل برنامه های ارتباطی و بازی هستم.

Honor 3X G750 Honor 3X G750

1393/6/15 سلام
یا فولدر دیتا رو اشتباه ریختی و یا موقع اجرای بازی گوشیت با اینترنت وصل بوده

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/6/13 این گوشی از نطر سخت افزار یکم ضعیف عمل کرده . چرا که مانن پرچمدار قبلی یعنی سونی z2 از پردازنده ی snapdragon 801 استفاده میکنه و باید ببینمی که خودش رو آیا بهتر از z2 و s5 نشون میده تا بتونه بازار رو دستش بگیره یا نه. البته می توان بهش شگرد هم گفت چون که سونی 6 ماه پیش z2 رو معرفی کرده و نمی خواد که سرمایه گذاریش خراب شه.
از نطر دوربین هم حرفی نمی مونه . چون از تکنولوژی exmor rs استفاده می کنه که عالیه.
از لحاط صفحه ی نمایش هم که خیلی ها فکز میکنن اگه qhd بود بهتر بود اما یه مشکل داره و اونم اینه که اگه از این صفحه بخواد استفاده کنه باید از پردازنده ی بسیار سریع تر snapdragon 805 یا 810 استفاده کنه و اگه این کار رو نکنه عین lg g3 میشه که توی بنچمارک ها به معنای واقعی کلمه گند زد و این که صفحه نمایش qhd برای 5.2 اینچ خیلی زیاده و انقدر تراکم پیکسلی زیاد میشه که فرقی با full hd نمیکنه چون تو یه مقدار فقط یه کیفیتی مشخصه و نباید اون رو بالا برد. و این صفحه برای گوشی های بزگتر مثل note 4 یا note edge خوبه

HTC Desire 510 HTC Desire 510

1393/6/13 گوشی خوبیه چون پردازنده ی snapdragon 410 پردازنده ی 64 بیتی هست که عالیه امکا یه مشکل بزرگ هست و غاونم اینه که حافطه ی رمش 1 گیگ هست که برای انندروید کمه و وزنش هم یکم زیاده!
یه چیز دیگه هم هست واونم اینه که htc تا کی می خواد روی صخامت زیاد کار کنه؟ آخه 1 سانتی متر؟!

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/6/13 دوست عزیز
شما می دونی اصلا فرق snapdragon 800 با 805 چیه؟
snapdragon 805 بنچمارک antutu ش حدود 15000 تا از 800 بیشتره.
در صمن 805 چیپست 64 گیگیه. به تغییز صفحه از full hd به qhd هم توچه کن و کلاک پردازنده رو هم نگاه کن.
به دوربین هم اگه یه نگاه بندازی بد نیست.

Honor 3X G750 Honor 3X G750

1393/6/13 می خواستم ببینم که گوشیت روت بوده که بنچمارک antutu تو شده 31400 یا روت نبوده؟!
چون معمولا بنچمارک ها بین 27000تا 28000 در میاد.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/12 الان من می فوام ببینم که گوشیت از نطر سخت افزاری چیزیش شده؟
یعنی دیگه روشن نمیشه یا صفحه اش کار نمی کنه؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/12 سلام دوست عزیز
از نظر پردازنده g750 بهتره چون بنچمارک antutu اون حدود 27000 شده که خیلی فوق العاده است ولی بنچمارک antutu xperia z حدود 21000 ( البته تا اونجایی که من می دونم) هست که ضعیف تر به نطر می رسد. در صمن پردازنده های octa core مشکل داغ کردن رو دارن چون روی galaxy s4 کاملا مشهود بود اما روی g750 رو نمی دونم
از لحاط رزولوشن و تراکم پیکسلی باید بگم که صفحه نمایش g750 1280 x 800 هست که ضعیف تر از xperia z با صفحه ی 1920x1080 هست اما طبق گفته ی دوستان توی نطرات کاربران xperia z صفحه مشکل رنگ دارد البته خودت تو ویدیو های مختلف می تونی مشاهده کنی که به نطر من نسبت به s4 که 300 تومن گرون تره ضعیف تره اما نسبت به هم قیمت هاش خوبه. و اندازه ی صفحه ی g750 حدود 0.5 اینچ بزرگتر از xperia z هست.
از نظر وزن هم g750 حدود 20 گرم سنگین تر از xperia z هست و کاملا حس میشه و از لحاط ابعاد هم ار تفاع g750 حدود 1 سانت بزرگتر از z هست و از لحاظ ضخامت هم z جدود 1 میلی متر نازک تر از g750 هست که شاید بشه چشم پوشی کرد.
از لحاط دوربین پشت هر دو 13 مگا پیکسلی هستند ولی دوربین xperia z به اندازه ی 13 مگا پیکسل s4 نیست و در رده ی پایین تری قرار می گیره ولی انصافا بد نیست ولی دوربین g750 رو خبر ندارم که کیفیتش چجوریه.از لحاط دوربین دوم هم g750 حدود 5 مگاپیکسل هست و برای z حدود 2.2 مگاپیکسله که اختلاف زیادیه !!!
واز لجاظ زیبایی و طرافت هم که حرفی برای گفتن نمیمونه ولی ....
یه مشکل برزگ هست و اون هم بدنه ی xperia z هست که اگه بیوفتع زمین ... داغون میشه و این مشکل رو میشه با یه قاب حل کرد.
و بعدی هم اینه که xperia z گوشی کاملا ضد آب هست ولی یه مشکل از نطر کاربران داره و اون هم اینه که درپوش های پورت های اون اذیت می کنه که از نطر من خوب برای گوشی زذ آب باید این طوری هم باشه و گوشی رو زیبا تر هم میکنه و کسایی که میگن خراب مبشه هم باید بگم که با گوشی باید با لطافت برخورد کرد.
کلام آخرم هم اینه که باید نسبت به اننتظاراتت تصمیم بگیری.
راستی چرا دیگه بچه ها لایک نمی زنن. ((دلمون تنگ شده))

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1393/5/26 سلام بچه ها
می خواستم ببینم که بین لویما 920 و سونی xperia z کدوم رو انتخاب کنم؟

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1393/4/28 سلام دوستان
می خواستم ببینم که اپدیت cyan برای این گوشی تو ایران اومده یا نه.
ممنون

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1393/4/21 سلام بچه ها
من امروز تبلتم رو به اندروید 4.4.2اپدیت کردم شده تو بنچمارک antutu امتیازش شد 19500 که عالی بود الانم می خوام ببینم که بازی های سنگین رو بهتر اجرا می کنه یه نه . بعدا در موردش خبرتون می کنم

Honor 6 Honor 6

1393/4/6 دوست عزیز
باید بهت بگم که پردازنده ی hisilicon kirin 920 خیلی بهتر از snapdragon 805 عمل می کنه چون توی بنچمارک ها خودش رو بهتر نشون داده

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1393/1/16 سلام دوست عزیز
اره این فون پد ها توی حافظه ی رم خیلی خوب عمل کرده ولی پردازنده ی ضعیفی داره چون خودشو توی بنچمارک های گرفته شده با antutu benchmark و مقایسه ی ان با بقیه ی گوشی های هم بنچمارک و همچنین این که وقتی که من بازی asphalt 8 رو روی این تبلت و Samsung galaxy tab 7.0 plus که پردازنده ی dual core 1.2 GHz داره مقایسه کردم روی حالت medium این تبلت لگ های بسیاری داشت ولی اون تبلت مثل اب خوردن اجراش کرد. راستی بگم که تبلت من ویروس اصلا نداره که بهونه کنم.
حالا انتخاب با خودته و زیاد به نظرات بقیه نگاه نکن.‌ خودت برو تست کن

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/27 سلام دوست عزیز
اگر تبلت روت نشده باشه می تونی فقط دیتای بازی هایی رو انتقال بدی که دیتاشونو توی پوشه ی android/obb گذاشتی. روت شده اش رو هم نمی دونم

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/16 سلام دوست عزیز
میتونی روش یه محافظ صفحه ی مات بندازی تا نور رو منعکس نکنه

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/10 سلام دوستان
می خواستم ببینم که دوربین رو چه شکلی میشه روی حالت HDR گذاشت؟

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/7 سلام دوستان من با گارانتی آواژنگ خریدم اما پشتش نوشته شده بود asus k00e می خواستم ببینم که برای شما هم اینطور عست یا نه؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1392/12/6 به نظر من از لحاظی پیشرفت و ااز لحاظی پسرفت داشته:
پیشرفت:
۱-استفاده از پردازنده ی بسیار قوی تر نسبت به اس۴ و نوت۳
۲-استفاده از حسگر اثر انگشت و حسگر سنجش ضربان قلب
۳-استفاده از دوربین بسیار قوی ۱۶ مگادیکسلی
۴-رفع شدن باگ ها و بسیاری از مشکلات اس ۴
پسرفت:
از لحاظ من پسرفت های این گوشی کم شدن حافظه ی رم نسبت به نوت ۳ بوده که دو گیگ شده که گوشی هایی که تازه معرفی شده اند همشون رم سه گیگ دارن و این که این که داشتن حسگر اثر انگشت یه حس تقلب نسبت به گوشی ایفون 5s رو به ادم میده.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/6 سلام دوستان من با گارانتی آواژنگ خریدم اما پشتش نوشته شده بود asus k00e می خواستم ببینم که برای شما هم اینطور عست یا نه؟

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/5 برای شما هم تو اجرای بازی های سنگین مثل asphalt 8 کمی لگ داره؟

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/4 سلام دوستان
می خواستم ببینم که برای شما هم پشت جعبش نوشته Asus K00E یا نه؟

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/3 سللم دوستان
من این تبلت رو پنج شنبه خریدم اما وقتی پشت جعبشو دیدم، دیدم که روش نوشته Asus k00e (me372cg) می خواستم ببینم که برای شما هم این طور هست یا نه . چون اگه برای من یه مدل دیگه بود، باید سریعا اون رو پس بدم

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/12/3 سلام
من این تب ذو خریدم اما روی جعبش نوشته asus k00e که بعد تو پرانتز نوشته me372cg. می خواستم ببینم که برای شما هم این شکلی هست یا نه؟ لطفا سریع باشید چون اگه اشتباه داده باشه باید زود پس بدمش
موارد 1 تا 40 از مجموع 55 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا