مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mansoor A
  • تاریخ عضویت : 1400/6/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 66

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 66 مورد

Samsung Galaxy A55 Samsung Galaxy A55

1402/12/26 کم شدن 1 میلی از 5 میلی متر حاشیه چه فایده ای داره؟
باز جای شکر داره A55 در چند زمینه پیشرفت داشته و گر نه بدسلیقگی و زمختی طراحان گوشیهای سامسونگ هر سال داره بیشتر تو ذوق میزنه! این گوشی باید اسمش A75 میبود و A55 را با همان سایز 6.4 اینچ ساخته میشد با طراحی بهتر بجای این همه میان رده ضعیف که سامسونگ هر سال میده بیرون
هنوز به بازار نیامده dxomark امتیاز دوربین A55 را زده 108 و دیسپلی را 144 یعنی کمی پیشرفت نسبت به قبل. فریم فلزی و گوریلا گلس ویکتوس هم لایک داره
اگزینوس 1480 هم گفته شده با معماری 4 نانومتری حدود 10% قویتر از 1380 هست در زمینه پردازش و گرافیک. اگر مشکل داغ کردن هم نداشته باشه در عمل یعنی سامسونگ داره نزدیک میشه به کوالکام در بهینگی و مصرف باتری که خبر خوبیه
اما در مورد شارژدهی بهتر A55 خبر خوبی نیست چون با باتری 5000 و سایز بزرگتر و نور صفحه نمایش بیشتر و پردازنده قویتر احتمالا نسبت به A54 کمی پسرفت خواهد داشت
تا دو هفته دیگه همه سایتهای مرجع بررسی کامل را بیرون خواهند داد و جزئیات مشخص میشه تا مقایسه دقیق تری داشت؟

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/14 نظرات من را که اشتباه میخونی و بعد هم برای خودت ...! با این سطح گفتمان دیگران چطور به درستی حرفت اعتماد کنند؟
در کامنتهای قبلیم چند بار گفته بودم s23 پلاس دارم و همکارم s23fe خریده پس اشتباه نخوان گل پسر!
بهر حال خوش باشی با این گوشی قدرتمند و خنک

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/14 متاسفانه داغ کردن طبیعیه برای پردازنده اگزینوس 2200 با معماری 4 نانومتری سامسونگ. باز خوبه s23 fe محفظه بخار داره روی پردازنده و پشت شیشه هست و گر نه مثل s21 fe میشد بخاری جیبی!

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/11 من هر نظری دادم بعد از چند روز کار کردن و مقایسه از نزدیک s23+ خودم بوده با s23fe همکارم. بررسی های سایتهای مرجع و نظرات کاربران خارجی هم این ضعفها و مشکلات را تایید میکنه. شما هر چی دوست داری نظر بده و تبلیغات غیر واقعی بکن برای این گوشی پر عیب ولی برای دیگران تعیین تکلیف نکن!
سه مورد زیر از تجربیات شما نشان میده که چقدر نظرات دقیق و واقع بینی دارید!
1. تو بخش باتری یک روز رو جواب میده اما تو گیم 7 ساعت با حداکثر روشنایی ! ( احتمالا بازی تخته نرد آفلاین بوده)
2. اصلا داغ نمیکنه انگار نه انگار پرچمدار نیست دقیقا عین S23+ عمل کرد ! (حتما گوشی بار پردازشی نداشته یا خاموش بوده؟)
3. سنگینیش اذیت نمیکنه و قطور بودنش حس آیفون میده ! ( نهایت خوش سلیقگی )

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/9 ...
وقتی شخصی چیزی را نخواد [متوجه بشه] من هیچ بحثی باهاش نمیکنم ولی به افرادی که تردید دارند در خرید این گوشی توصیه میکنم گول تبلیغات و نظرات فروشنده ها را نخورند که قطعا پشیمان خواهند شد.
دوربین این گوشی هر چقدر هم خوب باشه با این وزن و سایز و باتری ضعیف و داغ کردن ، مزیتی حساب نمیشه.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/9 ...
همه دنیا دارن میگن این گوشی در زمینه حرارت و باتری خوب نبوده بخصوص این نسخه اگزینوس 2200 ولی یکی ...
فقط بعد از 4 ماه تو دیوار پر شده از آگهی های فروش دست دوم این گوشی از بس خریداران ناراضی بودن! آدم برای چی یک گوشی پاره آجر 210 گرمی بخره با صفحه 6.4 اینچ و کلی حاشیه و پردازنده بد و باتری ضعیفی که حدود 7 ساعت اسکرین میده با وبگردی و مدیا یا شارژدهی تو گیم هم که به 5 ساعت نمیرسه با گرما و افت فریم و لگ! بدترین نقطه ضعف s23fe همین پردازنده و مودم اگزینوس هست که مصرف انرژی بالاست و پایداری نداره و زود دماش بالا میره حتی در کار عادی. بسیار مهمه که شارژدهی گوشی در خارج از خانه که بیشتر از شبکه 4G استفاده میشه چند ساعته و حرارات پشت گوشی در تابستان اذیت کننده نباشه.
شاید با خرید این گوشی طرف اوایل دلش خوش باشه به دوربین خوب که چند تا عکس عالی بگیره ولی نهایتا که چی؟ خیلی زود در سایر موارد نا امیدش میکنه وقتی در استفاده روزمره گوشی آزارش میده.
همکار من دو ماهه این گوشی را خریده و هر روز جلوی چشم من داره میزنه تو شارژ و میناله چون قبول نکرد که A54 براش بهتره و رفت این را خرید که مثلا دوربینش بهتره و تله فوتو داره. خودم تا بحال چند مدل سامسونگ داشتم و الان چند ماهه 23 پلاس دارم ولی به هیچ عنوان 23fe را گوشی خوبی نمیدانم و حتی حاضر نیستم 20 میلیون بخرم با این شرایط.

Samsung Galaxy S24+ Samsung Galaxy S24+

1402/11/12 متاسفانه +24 در زمینه دوربین مشابه +23 هست و فقط پردازنده و دیسپلی آپگرید شده. شارژ دهیش هم کمتر از + 23 هست با اینکه باتری 4900 شده.
با این قیمت دلار هم قطعا واردات کمی خواهد داشت و اصلا تو بورس نخواهد بود. فعلا که با این قیمتها ارزش خرید نداره نسبت به 23 اولترا که خیلی ارزانتره.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1402/9/25 فعلا آپدیت نکنید به وان یو آی 6 چون چند تا باگ بد داره و هیچ قابلیت جدیدی هم نیست جز بعضی تغییرات الکی در منو ها!
من رام هند فلش زدم هم گوشی کند شد و هم مصرف باتری زیاد ! تازه سرعت شارژ پایین آمد حتی روی فست شارژ!
دوستم رام اروپایی فلش زده بود روی گوشیش همین مشکلات را داشت و دوباره برگشت به وان 5.1
بهتره صبر کنید تا دو ماه دیگه آپدیت 6.1 میاد و دیگه بسیاری از باگها رفع شده

Samsung Galaxy S23 Ultra Samsung Galaxy S23 Ultra

1402/7/2 هر گوشی که میخرید بعد از یک بار شارژ کامل باتری را کالیبره کنید به این روش:
- ابتدا باتری را تخلیه کنید. برای انجام این کار به قدری از گوشی استفاده کنید تا خاموش شود.
- بار دیگر گوشی را روشن کرده و منتظر شوید تا دوباره خاموش شود.
- گوشی خاموش را به شارژر وصل کرده و صبر کنید تا ۱۰۰ درصد شارژ شود و سپس از کابل جدا کنید.
- گوشی را روشن کنید و میزان شارژ باتری را چک کنید اگر ۱۰۰ نبود شارژر را مجددا به گوشی وصل کنید تا کامل شارژ شود.
- شارژر را جدا کرده و گوشی را ری‌استارت کنید. در صورتی که میزان شارژ روی ۱۰۰ قرار ندارد، گوشی را بار دیگر به متصل کنید. این روند را به قدری ادامه دهید که دستگاه پس از ری‌استارت میزان شارژ را ۱۰۰ نشان دهد.
- حال از گوشی استفاده کنید تا میزان شارژ به صفر درصد رسیده و دستگاه خاموش شود.
- سپس گوشی را به شارژر متصل کرده و آن را به طور کامل شارژ کنید.
باتری گوشی با انجام روش ذکر شده کالیبره خواهد شد و بعد از این بهتر است گوشی را کمتر از ۹۰ درصد شارژ کنید.

Samsung Galaxy S23 Ultra Samsung Galaxy S23 Ultra

1402/7/2 دقیقا درست میگی و این انتقاد را خیلیها دارند به پرچمداران سامی و سیاست مسخره اش در کم فروشی.
چند ماه پیش قصد خرید 23 اولترا داشتم ولی به همین دلایل قیدش را زدم و آخرش یک ماه پیش 23 پلاس خریدم دست دوم به قیمت 38 میلیون و گر نه با این اختلاف کم بین اولترا و پلاس آدم دلش نمیاد 45 میلیون پول بده برای 23 پلاس وقتی اولترا قیمت آمده زیر 50 میلیون!
سامی احتمالا در سری S24 دوربین هر سه مدل پرچمدارش را درست عین هم میزنه.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/30 گوشی با پردازنده اگزینوس خریدی باید با داغ شدن کنار بیای حتی در کارهای سبک و وبگردی.
برای همه دنیا ثابت شده که آنتن دهی و سرعت نت 4G و 5G مودم های اگزینوس خوب و پایدار نیست و به پای اسنپ دراگون نمیرسه. بدتر اینکه مودم اگزینوس بیخود داغ میکند و مصرف باتری را بالا میبره در شرایطی که cpu هیچ بار پردازشی سنگینی نداره. حالا باز یک عده از روی بی اطلاعی و تعصب به گوشی میان از اگزینوس تعریف میکنن؟ شاید هم فروشنده هست میخواد تبلیغ کنه برای این گوشی.
اپل با آن عظمت و نو آوری در طراحی پرادزنده هنوز از کوالکام مودم آیفون را میخره و از حالا گفتن برای آیفون ۱۵ هم مودم را خودش نمیتونه بسازه چون هیچ مودمی به پایداری اسنپ دراگون نمیرسه حتی روی شبکه 4G
سامسونگ با اگزینوس زدن راه بدی را در پیش گرفته و هیچ توجیهی نداره جز منفعت طلبی و خسیس بازی. اگر مثل شیاومی و آنر از پرچمدار تا پایین رده گوشیها را با اسنپ دراگون بیرون میداد کارش حرف نداشت چون تو نرم افزار هیچ اندرویدی مثل سامسونگ پایدار و خوب نبوده تو این ۵ سال اخیر.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/2/20 قبلا گفتم بدون تعصب و جهت گیریی نظر میدم و گوشی جدید سامسونگ را با نسل قبلش مقایسه میکنم.
اصلا هم برای شخصی که تعصب داره یا خودش را به نفهمی میزنه یا فروشنده یک برندی هست ارزش جواب دادن نداره. حالا تا میتونه چند تا اکانت بسازه و بیاد اینجا به کامنت خودش مثبت بده که احساس پیروزی بهش دست بده.
در کل با این سیاست سامسونگ دیگه مشتری میانرده هاش محدود میشه به یک گوشی متوسط با پردازنده ضعیفتر از نسل قبل و حافظه ufs 2.
اگر A74 را در آینده نزدیک با مشخصات قویتر ساخت دیگه بعضی افراد کوته نظر نظر ندن.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/2/18 امروز رفتم یک مغازه A54 را دست گرفتم و راستش اصلا خوشم نیامد. در مقایسه با A52 خودم و A73 دوستم این گوشی به شکل محسوسی سنگین تر و ضمخت تره و حاشیه زیادش تو چشم میزنه. اگزینوس هم که اصلا حرفشو نزن در مقایسه با اسنپدراگون. هرچند A54 جذابتر، پشت شیشه، طولش کمتر و نسبت تصویر 19.5:9 بهتره.
اگر برندهای چینی از لحاظ آپدیت و سیستم عامل قابل اعتماد بودند شاید آنر 70 یا شیا 13 لایت را میشد پیشنهاد داد ولی متاسفانه فقط گوگل و سامسونگ از لحاظ آپدیت و پایداری اندروید خوبند و خیلی کم پیش میاد باگهای ناجور داشته باشند.
سامسونگ واقعا به میانرده قدرتمندتری نیاز داره و جا داشت این گوشی را با اسنپدرگون 7 نسل 1 یا 2 میزد نه با اگزینوس 1380 که حرفی برای گفتن نداره و در حد مدیاتک 1080 هست.
امیدوارم در تصمیمش بر نساختن A74 تجدید نظر کنه و این گوشی بیاد به بازار.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/2/1 نظرت اصلا ارزش جواب دادن نداره ولی برای آنهایی که تفاوتها را نمیفهمند و تعصب دارن به هر برندی واقعا متاسفم و لیاقتشان همان چیزیست که دارند.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/1/25 امسال گوشیهای پرچمدار و میانرده سامسونگ در زمینه باتری و دوربین پیشرفت خوبی داشتن ولی یک گوشی 500 دلاری باید کیفیت ساختش بهتر از این باشه!؟ حالا A54 پشت شیشه شده ولی هنوز هم فریم پلاستیکی؟ مگه یک فریم آلمینیومی چقدر هزینه داره؟ استحکام گوشی در برابر فشار و ضربه بسته به جنس فریمش هست.
میانرده های چند سال پیش سامسونگ مثل A7 و A8 را الان مقایسه کنی با A53 و A52 واقعا تعجب میکنی از این همه پسرفت!
یا همین چیپ اکسینوس 1380 هنوز قدرتش به پای اسنپدراگون 778 نرسیده هر چند نزدیک شده.
دیگه منفعت طلبی و خسیس بازی سامسونگ داره از اپل هم جلو میزنه.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/9/27 همه عالم دارن میگن مصرف باتری بیشتر شده تا شما اومدی میگی نخیر کمتر هم شده؟ شاید اصلا با گوشیت کار نمیکنی؟ یا همیشه تو شارژه؟
من آپدیت ota نکردم، رام جدید ورژن ۵ فلش زدم و فکتوری ریست هم کردم. تازه فقط ۱۰ تا اپ ضروری نصب کردم و بیشتر اپهای قدیمی را هنوز نریختم.
گزارشهای زیادی از گوشیهای مختلف سامسونگ شده که با آپدیت وان یوآی ۵ مصرف باتریشان بالا رفته و اکثر کاربران ناراضی هستند.

Xiaomi 13 Xiaomi 13

1401/9/24 با نرخ امروز دلار اگر این گوشی تا یک ماه آینده وارد بشه حداقل قیمتش 25 میل خواهد بود.
هر چند بعیده به این زودیها وارد ایران بشه چون هم تولیدش به تعداد بالا ممکن نیست به علت کمپود پردازنده و هم تقاضای داخلی چین برای این گوشی بالاست.
واقعا پرچمدار کوچک خوشدست و جذابی ساخته شیا و اگر miui مشکلی نداشته باشه خیلی جذابتر هم میشه.
تا بیاد به بازار و ببینیم چطوره باید چند ماهی صبر کرد.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/9/24 روز 10 آذر که وان یوآی 5 آمد رام ویتنام ریختم و دیروز هم یک آپدیت 200 مگابایتی آمد برای رفع باگها.
برای من که مصرف باتری کمی بیشتر شده ولی همه چیز مشابه ورژن 4.1 هست. فقط بعضی اپهای قدیمی با اندروید 13 سازگاری ندارند.
چون ورژن 5 هیچ نو آوری خاصی نداشته بهتره فعلا آپدیت نکنید و با همان 4.1 ادامه بدید تا چند ماه آینده.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/9/20 در تنظیمات Settings برو به Lock screen و وارد قسمت Secure lock settings شده
گزینه ای هست Lock network and security برای این مورد که گفتی.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/5/25 بعد از ۹ ماه استفاده از نظر من تنها نقطه ضعف مهم این میانرده همان فریم پلاستیکی که واقعا ضعیفه و راحت خش میفته حتی وقتی که گاردش را جا میزنی ممکنه خط و خش بندازه. اگر فریم از پلاستیک فشرده مات بود قطعا از این بود.
سامسونگ باید کیفیت ساخت میانرده ها را بالا ببره و دست از منفعت طلبی و خصیصی بر داره. آخه مگه یک فریم فلزی چقدر هزینه ساخت داره؟ یک گوشی ۴۰۰ یا ۵۰۰ دلاری که نباید جنس بدنه اش مثل گوشی ۲۰۰ دلاری باشه!
در کل A52s میانرده خوبی در اومد ولی ای کاش باتریش هم ۵۰۰۰ بود تا بیشتر جوابگوی این cpu و دیسپلی را میداد.
من که قطعا تا بهار آینده با این گوشی هستم تا ببینیم گوشیهای جدید چه پیشرفتی میکنن.

Samsung Galaxy S22+ 5G Samsung Galaxy S22+ 5G

1401/4/16 واقعا که چه وضع افتضاحی شده بازار موبایل! آخه با این قیمت بی ربط کی میخره این گوشی رو؟ هم قیمت S22 Utra شد که!
با اینکه عاشق One UI هستم ولی با این قیمتهای سامسونگ اصلا ارزش خرید نداره حتی S21 FE

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/2/15 لطفا کسانی که این گوشی را خریدند و مدتی باهاش کار کردن، فیدبک هم بدهند
آیا داغ کردن زیاد یا افت بازدهی نداشته در موقع بازیهای سنگین؟
یا اینکه با فست شارژ بیش از حد داغ نکرده؟
مشکل آنتن دهی نداشته در هنگام تماسهای طولانی؟ مثلا نیم ساعت مکالمه
کیفیت و بلندی صدای اسپیکرهاش خوبه؟ در مقایسه با دیگر مدلها

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/2/12 این گوشی شیا 12X را تو یک مغازه از نزدیک دیدم خیلی دوست داشتنی و خوشدسته، در کل نقطه ضعفی نداره غیر از رابط miui که خیلی وقتها روی اعصاب میره!
دیگه دارم وسوسه میشم A52s را بفروشم و این گوشی خوشدست با باتری و دوربین قویتر را بگیرم چون در این رنج قیمت S21 FE نا امید کننده بود با باتری افتضاحش.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/1/10 نقطه سبز کنار باتری نشانه ضبط مکالمه نیست! فقط یک نشانه که برنامه دسترسی به میکروفون یا دوربین داره.
ببینید ضبط مکلمه روی رام گوشی شما فعال هست؟
https://www.xda-developers.com/how-to-enable-call-recording-samsung-galaxy-s22
رامهای کشورهایی که ضبط مکالمه دارند: هند، ویتنام، تایلند، لیبی، مصر، تونس و چند تا کشور دیگر آسیا و آفریقا.
(رام امارات و اکثر کشورهای اروپایی ضبط مکالمه ندارند بخاطر قوانین داخلی کشورها)
گوشی من ساخت ویتنام بود با رام لیبی که تغییر دادم با اندروید 12 به رام ویتنام و مشکلی هم نداشتم تا به امروز بعد از یک ماه.

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1401/1/6 یکی از فامیلهای ما تو دبی بدون بررسی و مشورت رفت s22 را خرید فقط بخاطر خوشدت بودن و اینکه پرچمدار جدیده؟
ولی بعد از چند روز مثل چی پشیمون شد بخاطر شارژدهی ضعیف این گوشی... یعنی فوقش 5 ساعت اسکرین آن میده!
حتی به بررسی سایتهای معتبری مثل gsmarena هم نمیشه چندان اعتماد کرد چون در عمل شارژدهی این گوشی ضعیفتر از حد انتظاره پس به هیچ وجه نباید طرفش رفت.

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/27 آیفون بازان محترم خسته نشدین از این حرفهای تکراری و مقایسه های سطحی ...!؟
سرعت پردازنده اپل 10 برابر اگزینوس یا اسنپدراگون هم باشه وقتی استفاده نداره قابلیتهاش روی آیفون چه برتری داره که اینقدر پوزش رو میدین؟ نه که خیلی کارهای مالتی تسکینگ روی آیفون میشه انجام داد!؟
در هر کجای دنیا هر کی بخواد بهترین پرچمدار اندرویدی رو بخره به احتمال 99% میره سراغ سری S سامسونگ چون بهترین سخت افزار و دیسپلی رو داره و پایدارترین رابط کاربری اندروید با قابلیتهایی که هیچوقت روی ios ندیدین.
دیگه سری نوت که اصلا رقیب و مشابهی تا بحال نداشته و طرفداران خاص خودش رو داره. البته من جزو اونهایی هستم که گوشی خودست میخرن و در کنارش تبلت بزرگ با قلم.
از مقایسه که بگذریم من هم خیلی انتقادات دارم به این گوشی بخصوص که پرچمداره و باید باتری خیلی بهتری میداشت و مهمتر اینکه نباید شیشه پشت گوشی اینقدر شکننده باشه! پرچمدار با این قیمت باید قاب پشت سرامیکی داشته باشه یا هر متریالی بهتر از شیشه که استحکام بالا و انتقال حرارت خوبی داشته باشه.
بهر حال شما نگران پول مردم پولدار نباشید چون هر کی اینقدر هزینه میکنه برای یک گوشی نگرانی برای تعویضش نداره در صورتی از خریدش راضی نباشه.

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1400/12/27 A73 میانرده خیلی جذابی به نظر میاد بخصوص که با اندازه 6.7 اینچی خیلی خوشدسته با کم شدن ضخامت و حاشیه و وزن نسبت به A72
فقط حذف دوربین تله فوتو یک نکته منفیه و به این معنی که دیگه سامسونگ میخواد این ویژگی فقط برای سری S باشه
حذف جک هدفون هم زیاد عجیب نیست چون همه برندها دارن حذف میکنند ولی تو ذوق خیلی از کاربرها میزنه
پردازنده هم اگر اسنپ 778g باشه راضی کننده هست چون خوب جواب داد روی A52s و چند تا میانرده دیگه بازار
در کل توی بازار میانرده ها اختلاف قیمتها خیلی مهمه برای مشتری بخصوص ایرانیها و اگر این گوشی بهار آینده بیاد با قیمت مثلا 5 میلیون گرونتر از A52s اصلا جذابیتی نداره و استقبالی نخواهد شد

Samsung Galaxy S22+ 5G Samsung Galaxy S22+ 5G

1400/12/24 من که قید خرید این گوشی رو زدم چون متاسفانه هیچ امیدی به کاهش قیمتها نیست با این وضع دلار و گمرکی و ...
الان +S21 ارزش خرید بیشتری داره با ظرفیت 256 و قیمت 23 میلیون
ولی با این احوال من هم تا بعد از عید صبر میکنم برای خرید شاید فرجی شد؟

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1400/12/24 این گوشی واقعا نا امید کننده بود بخصوص که باتریش بسیار افتضاح و ضعیفتر از حد انتظار در عمل نشان داد.
30 میلیون که هیچ ولی اگه فردا 20 میلیون هم بشه باز در برابر +S21 ارزش خرید نداره.
کلا سری S22 با این قیمتهای بی ربط ارزش خرید ندارن در مقایسه با پرچمدارهای قبلی مثلا +S21 با قیمت 22 میلیون واقعا ارزش خرید داره و همینطور S20fe و S21fe

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/12/4 بررسی gsmarena نشان داده که شارژر 45 وات در عمل فرقی با شارژر 25 وات نداره!
قادعدتا اگه شارژر 25 وات تو 62 دقیقه شارژ بکنه گوشی را پس با 45 وات زمان باید بشه حدود 40 دقیقه نه 60 دقیقه!
اگه واقعا اینطور باشه خیلی آبروریزی برای سامسونگ و من که انتظار فست شارژ داشتم عمرا سمت این گوشیهای سامی.
تو سال 2022 دیگه شارژ کامل یک ساعتی فست شارز محسوب نمیشه برای گوشی! اسلو شارژ باید گذاشت اسمش را :(

Samsung Galaxy S22+ 5G Samsung Galaxy S22+ 5G

1400/12/4 خبرهای بدی در مورد شارژر 45 وات روی +S22 و S22 Ultra در سایتهای بررسی کننده معروف مثل gsmarena اومده که نشان میده در عمل فرقی با شارژر 25 وات نداره!
اگه شارژر 25 وات تو 62 دقیقه شارژ بکنه گوشی را باید قاعذتا با 45 وات زمان بشه حدود 40 دقیقه نه 60 دقیقه!؟
اگه واقعا اینطور باشه مایه بسی آبروریزی برای سامسونگ و من که انتظار خیلی بیشتری داشتم عمرا برم سمت این گوشیهای جدیدش.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/22 حالا که قیمتها داره میاد پایین و ممکنه تا شب عید این گوشی به 8 میلیون برسه پس اگه نیاز فوری ندارید بهتره عجله نکنید.
A53 اگه ماه آینده معرفی بشه احتمالا آخر فروردین تو بازار خواهد بود.

Samsung Galaxy S22+ 5G Samsung Galaxy S22+ 5G

1400/11/22 این گوشی قبل از عید بیاد به بازار و 256 گیگش حدود 25 میلیون یا کمتر باشه حتما میخرمش. فقط امیدوارم باتریش در عمل خوب باشه مثل +S21
سامسونگ داره از نسبت 20:9 که خیلی کشیده بود برای گوشیهای بزرگ ، عقب نشینی میکنه و این کار درستیه ولی ای کاش بر میگشت به نسبت 18.5:9 که خیلی ایده آل بود. با تجربه شخصی میگم چون گوشیهای +S9 و +S10 داشتم و حالا با نسبت 20:9 که فعلا A52s دستمه اصلا جالب نیست در هر دو حالت افقی و عمودی!
خوبه که سامسونگ شارژر 45 وات برای این گوشی در نظر گرفته ولی اینکه باید جدا خرید خیلی ستمه به مشتری که این همه پول میده برای پرچمدار! لعنت به اپل با این منفعت طلبی بیرحمانه که همه را دنبال خودش میکشه و باعث گرونی گوشیهای پرچمدار شده.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/21 شما حق داری نظر بدی و دیگران هم حق دارن جواب بدن! گوشی ناموس مردم نیست که بهش تعصب داشته باشن و خیلی کم دیدیم کسی اینجا بیخودی از این گوشی تعریف کرده باشه ولی زیاد تو این صفحه ایرادات الکی میگیرن و خیلیها هستن که بلافاصله بعد از خرید این گوشی اکانت ساختن که فقط بگن این گوشی فلان مشکل را داره یا شایعه کنن که گوشی ایراد داره! اکثرا هم طرفدار شیائومی هستن :)
خیلی از ایرادات شما به این گوشی هم بی معنیه!؟ یعنی چی که هارد اکسترنال به گوشی وصل نمیشه! کی گفته باید بشه؟ لپ تاپ که نیست؟
به آیفون هم که ایراد میگیری باز بی معنیه! آیفون مدلش همین بوده که هست. شما که خوشت نمیامده از آیفون اصلا چرا خریدی؟ مگه شیائومی نداشتی!
a52s یک گوشی میانرده هست و نباید هم هیچ چیزش در سطح پرچمدار باشه ولی در کل نقطه ضعف خاصی هم نداره. حالا شما اومدی به نقاط قوتش که دوربین و صفحه نمایش هست هم ایراد میگیری و میگی S20 fe بخرین مردم!
من اگه میخواستم بالای 12 میلیون پول بدم صبر میکردم تا S21 fe قیمتش بیاد پایینتر یا گوشیهای جدیدتر بیاد به بازار مثل شیا 12.
این مورد که گوشیهای سامسونگ ساخت هند نسبت به ویتنام کیفیت پاییینتری داشته باشن را من هم دیدم بین دوست و فامیل ولی در کل نمیشه بگی در مورد همه گوشیهاش صادقه.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/20 من گفتم این بچه هایی که نشستن تو شرکت گارانتی عده ای کم دانش و آماتور هستن که کار دیگه ای از شون بر نمیاد و مسئول ساپورت نرم افزاری گوشیهای ما نیستن!
فکر کردید من کارمند شرکتم که ازشون دفاع کنم! اشتباه متوجه شدی!
سری به سایت زیر بزنید تا ببینید آپدیت آمده برای رام گوشی شما یا نه:
https://samfrew.com/model/SM-A528B

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/20 چرا رام هند بهترینه از نظر شما؟
زودتر آپدیت میگیره یا امکانات خاصی داره؟

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/19 زحمت کشیدی دوباره اکانت ساختی تا ایرادات بی معنی بگیری به این گوشی!
تا وقتی ثبت نام این سایت با شماره موبایل نباشه وضع همینه و امثال شما میتونن روزی چند تا اکانت بسازن و حرفهای نامربوط بزنن.
هیچ گوشی برای اتصال به هارد اکسترنال نیست و نباید هم ساپورت بکنه چون هارد با کشیدن جریان زیاد آسیب میزنه به باتری و مدارات گوشی. حالا برو هاردت را وصل کن به همون گوشی شیائومی که داری.
این گوشی در میانرده های زیر 10 میلیون بهترین دوربین و صفحه نمایش را داره و IP67 پس دیگه ایرادات بنی اسرائیلی نگیرید.
با اینکه گوشی ضد آبه ولی صدای اسپیکرهاش خوب و واضحه برای فیلم و گیم! صدای زنگ هم باید بالا باشه (به نظر من موتور ویبره اش ضعیفه)
S20 fe5g هم که حسرتش را میخورید غیر از دوربین بهتر و شارژ وایرلس هیچ برتری خاصی نداره به A52s

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/18 سامسونگ یک اپ خیلی کاربردی داره به اسم +One Hand Operation
خیلی کارها را راحتتر میکنه بخصوص برای کار با یک دست
امکانات جالب زیادی داره مثل Quick tools و Task switcher که بلافاصله متوجه نمیشید و باید فعالشان کنید تا بفهمید چی میگم.
خیلیها را دیدم چند ساله گوشی یا تبلت سامسونگ دارند ولی هنوز از استور یا گوگل پلی این اپ را نصب نکردن؟

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/18 شما که حرفه ای هستی چرا زنگ میزنی از بچه های ... آماتوری سوال میکنی که تو یک شرکت نشستن به اسم نمایندگی تلفن جواب میدن!
برای رام مصر هنوز آپدیت ota نیامده پس بهتره رام گوشی را فلش بزنید به ویتنام یا هند. چون به هر صورتی که آپدیت کنید به اندوردید 12 بعدش باید فکتوری ریست بزنید.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/11/17 برو به Settings در بخش Advanced features و تنظیمات Side key را تغییر بده تا دوربین را باز نکنه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 66 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا