مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saeid f
  • تاریخ عضویت : 1400/6/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Nokia 2780 Flip Nokia 2780 Flip

1401/9/1 بالاخره نوکیا هم تصمیم گرفت سیستم عامل kai os رو استفاده کنه ، این سیستم عامل برای کسانی هست که به امکاناتی چون واتس آپ احتیاج دارن ولی از تلفن های هوشمند و بزرگ خسته شدن و می‌خوان کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرن و توی فضای واقعی سیر کنن . بعضی از شرکت ها قبل از نوکیا از این سیستم عامل استفاده کردن و پر فروش بوده ولی فکر میکنم کیفیت و برند نوکیا بسیار موفق میشه تو این زمینه . خودم که شدیداً مشتاقم این گوشی رو داشته باشم.

Nokia 210 Nokia 210

1400/6/29 با سلام
پس از چند روز استفاده از این گوشی میخوام معایب اون رو برای شما بگم :
1. نداشتن اسپیکر و عدم امکان گذاشتن صدای تماس روی بلندگو که قطعا شما رو آزار میده به مرور زمان.
2. داشتن دوربین برای یک گوشی ساده مزیت نیست بلکه باعث کند شدن وحشتناک گوشی شده.
3.در قسمت پیامک از ویژگی کانورزیشن استفاده شده ولی هیچ پیامی رو به ترتیب نشون نمیده و همچنین شما نمیتونید پیام جدید و خوانده نشده رو تشخیص بدید و این گوشی اصلا مناسب پیامک نیست.
4. شما فقط به زبان اصلی گوشی میتونید پیامک ارسال کنید یعنی اگر زبان گوشی رو انگلیسی کنید دیگه نمیتونید فارسی تایپ کنید و هیچ تنظیمات خاصی برای اون وجود نداره .
5. زمانی که گوشی شما زنگ بخوره به سایر قسمت ها دسترسی نخواهید داشت حتی دفترچه تلفن . این ویژگی حتی توی ساده ترین گوشی ها هم هست حتی نوکیا 1200 قدیمی .
6. قسمت تماس های این گوشی بسیار ساده هست و تماس های دریافتی و یا از دست رفته و ... قابل تفکیک نیست و برای مشاهده ی تماس های تفکیک شده باید به قسمت های دیگه برید .
7.آنتن دهی این گوشی هم قابل قبول نیست .

در مرحله ی آخر اینکه اگر به دنبال گوشی ساده به عنوان گوشی دوم هستید بهتره دنبال گوشی های قدیمی تر نوکیا باشید چون با بررسی که از این گوشی ها داشتم فاقد ارزش خرید هستن و قطعا پشیمون میشید .
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا