مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا *
  • تاریخ عضویت : 1400/6/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 72

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1402/6/13 سلام
برای من رام گلوبال اما سفارش تایوان هست.
در رام تایوان قسمت تنظیمات اصلاً گزینه ای با عنوان ریجن یا منطقه نداره.چون برای تایوان هست.من این گوشی رو مرداد ماه سال 1400 گرفتم.الان بیشتر از دو ساله دستمه .تمام آپدیت ها هم بموفع دریافت کرده.تنها مشکلی که داشت یه باگ عمل نکردن سنسور مجاورت بود که اونم با آپدیت آخر یعنی 14.0.2 کاملا حل شد. واقعا ازش راضیم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1402/6/12 سلام
تعجب میکنم از دوستانی که میگن آپدیت براشون نمیاد.گوشی من 256 گیگ رام 8 تایوانه.تا الان همه آپدیت ها رو بموقع دریافت کرده.الانم بیشتر از شش ماهه آپدیت 14.0.2 رو دریافت کردم.گوشی بدون هیچ مشکلی بعد از دو سال و دو ماه داره بهتر از روز اول کارمیکنه.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1402/4/21 سلام
بیشتر از دوساله پوکو ایکس تری پرو دارم.قبلا هواوی و سامسونگ داشتم. واقعا این گوشی شاهکاره گوشی های میان رده بوده و هست.وقتی هم معرفی شد بی جهت لقب پر فروش ترین گوشی سال رو نگرفت حقش بود.این گوشی با چیپست فوق العاده و قوی در این رده قیمت به یک محصول تکرار نشدنی تبدیل شد.تو این دوسال با استفاده سنگین هنوز آخ نگفته و دریغ از یه بار هنگ یا کندی.من که از انتخاب این گوشی راضیم و اگه به گذشته برگردم بازم انتخابم Poco x3pro خواهد بود.دوستانی که با این گوشی مشکل دارن مطمئن باشن گوشی معیوب یا ضربه خورده یا آب خورده و مشکل دار خریدن یا رام گوشیشون دستکاری شده.بنده گوشی رام تایوان خریدم رام 8 و خداروشکر مثل روز اولش کار میکنه.این تجربه شخصی بنده بود که بدون تعصب به اشتراک گذاشتم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1402/1/17 سلام وقت شما بخیر
به قسمت بروزرسانی مراجعه کنید آپدیت اندروید 13 برای رام تایوان عرضه شده.اگر نبود چند روز دیگه تست کنید
چون آپدیت به صورت دوره ای میاد تا ترافیک شبکه شلوغ نشه.بنده هفته پیش بروزرسانی کردم تغییرات خوبی صورت گرفته و هیچ باگی تاکنون مشاهده نکردم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1402/1/9 با سلام
گوشی رو به اندروید 13 و MIUI14 آپدیت کردم بصورت آنلاین OTA .چند مورد از تغییراتی که مشاهده کردم خدمتتون عرض میکنم
عملکرد گوشی بسیار عالی شده.مصرف باتری متعادل،مشکل عمل نکردن سنسور مجاورت کامل رفع شده،کنترل سنتر تغییر کرده بهتر شده،و در قسمت رم مجازی که قبلا فقط 3 گیگ بود گزینه 2 گیگ و 5 گیگ هم اضافه شده.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1402/1/7 سلام
امروز آپدیت اندروید 13 و miui14 برام اومده گوشیم رام تایوانه.بنظر شما آپدیت کنم یا خیر؟

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/12/26 به این شایعات بی اساس گوش ندید.درسته ممکنه مشکل بریک شدن در هر گوشی از هر برندی اتفاق بیفته.اما در این حدی که از این گوشی بدگویی میکنن صحت نداره.من حدود دوساله دارم از این گوشی استفاده میکنم تا حالا هیچ مشکلی نداشته و حتی یکبار هم هنگ نکرده و مثل روز اولش داره کار میکنه.یه باگ کوچیک توی قسمت پیام رسانی داشت که گزارش تحویل پیامک نمیومد.اونم شیایومی چند روز پیش با یه بروزرسانی حلش کرد.بزودی هم اندروید 13 با miui14 برای این گوشی عرضه خواهد شد و قطعاً باعث بهبود عملکردش خواهد داشت.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/9/7 سلام
بله بنده هم اخیراً با این مشکل مواجه شدم.البته رام گوشی من از ابتدا تایوان بوده و تغییر ندادم.فکر کنم این یه باگ نرم افزاری باشه که بعد از اپدیت miui13 بوجود آمده و احتمالا در آپدیت های بعدی رفع خواهد شد. شما میتونید از برنامه های پیامک موجود در گوگل پلی هم استفاده کنید و بعنوان پیام رسان پیش فرض قرار بدید تا گزارش تحویل پیامک رو دریافت کنید.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/7/26 اتفاقاً شما خوب متوجه نشدی که این خانم چی گفتن.بزن رو اسمشون هر سه کامنت رو بخون تا متوجه بشی که این ایشان از روز اول با این گوشی مشکل داشتن.و هر کاری کردن نتونستن از طریق ota بروزرسانی کنن.یعنی سرور های شیائومی اجازه دسترسی بهشون نداده.شما که عقل کلی بگو این یعنی چی؟ جز اینکه رام گوشی دستکاری شده و بعد دوباره قفل کردن؟.یعنی این کار غیر ممکنه براشون اونم تو این بازار مافیایی .آیا همون شرکت وارد کننده نمیتونه با شرکت گارانتی کننده دستش تو یه کاسه باشه و بخاطر چند دلار سود بیشتر رام ها رو تغییر بدن.من نه سهامدار شرکت شیایومی ام نه نسبت بهش تعصبی دارم.تا قبل از این هم سامسونگ و هواوی داشتم.بعنوان اولین تجربه دارم میگم این گوشی در رنج قیمتی خودش عالی عمل کرده.حالا شاید یکی باهاش حال نکنه بره a32 فایو جی سامسونگ با صفحه نمایش tft بخره کلی هم ذوق کنه چون مارک مطرحی رو یدک میکشه.هدف ما انتقال تجربه کاربری به دیگر اعضا هست بدون هیچ قصد و غرضی.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/7/21 سلام دوست عزیز
من همه نظرات شما رو خوندم اینطور که معلومه شما قبلا هم نتونستید از طریق ota اندروید این گوشی رو بروز کنید و رفتید از یه سایت دیگه دانلود و نصب کردید.همین مساله نشون میده که احتمالا رام گوشی شما دستکاری شده و تغییرش دادن.چنین گوش هایی هم معمولا در هند مونتاژ و ساخته میشه که از کیفیت به مراتب پایین تری نسبت به مدل گلوبال برخودارن.وگرنه ما که الان حدود یکسال و نیمه همین گوشی رو استفاده میکنیم و همیشه آنلاین و از طریق ota بروزرسانی کردیم خوشبختانه هیچ مشکلی نداشته.و بنظرم یکی از بهترین گوشی های میانرده شیائومی بوده.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/6/30 سلام
دوست عزیز شما فرمودید؛؛؛(آخرین ورژن آپدیت برای تمام ورژنها به صورت ota و رسمی‌13.0.1 هست.) در صورتی که بنده برای رام تایوان حدود سه ماه پیش بصورت ota و رسمی آپدیت 13.0.2 رو دریافت کردم.از اینجا معلومه مطالب شما خیلی بروز و از منابع معتبر هست مثل همون قضیه اسنپ 860 که فرمودید شیائومی کلاهبرداری کرده و همون 855 رو غالب کرده😂

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/6/27 درود
داداش گلم شما که به استناد این برنامه device info موجود در گوگل پلی میگید CPU این گوشی اسنپدراگون 855 هست لازمه به اطلاع شما برسونم که چون سریال نامبر سی پی یو 855,855پلاس،و860 یکی هست بعضی برنامه ها نظیر این برنامه 855 نشون میدن.در ضمن شما که این نسخه از اپلیکیشن device info رو بعنوان نسخه صحیح نمایش اطلاعات معرفی کردید بهتره به قسمت نمایش دادن هم نگاهی بندازید که تراکم پیکسلی این گوشی رو 440dpi زده در صورتی که در اصل 395dpi هست.در ضمن همه میدونن که صفحه نمایش این گوشی و چند مدل از گوشی های شیائومی توسط دو شرکت متفاوت تولید شده .صفحه نمایش تیانما که بی کیفیت هست و صفحه نمایش هواکسینگ که در نوع خودش از بهترین صفحه نمایش های ips هست.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/6/24 باسلام و درود خدمت دوستان عزیز
راستش با تفاسیری که بعضی از دوستان در مورد مشکلات این گوشی ارائه میدن،آدم میترسه گوشی رو دستش بگیره که هر لحظه نکنه مشکلی براش پیش بیاد یا خدای نکرده تو دستش منفجر بشه.آخه برادر من یه گوشی و این همه ایراد مگه میشه مگه داریم🤔
من الان چهارده ماهه این گوشی رو دارم استفاده میکنم البته رام 8 حافظه 256 و رامش هم گلوبال و سفارش تایوان هست.باید بگم بجز مشکل سنسور مجاورت که اونم زیاد مهم نیست، دیگه هیچ ایرادی نمیتونم از این گوشی بگیرم.گوشی بسیار عالی، روان ،پر قدرت ،شارژ دهی عالی،خوراک گیم،وبگردی و در یک کلمه شاهکار میانرده شیائومی که دیگه فکر نکنم چنین محصولی با این مشخصات فوق العاده تو این رنج قیمت به بازار بیاد و بی جهت هم نیست که قیمتش از حدود 7 تومن رسیده حدود 9600.وگرنه مثل ردمی نوت ده پرو یا مدلهای دیگه قیمتش افت میکرد.من فکر میکنم کسانی که از این گوشی ایراد میگیرن احتمالا نسخه رام 6 گرفتن ویا گوشی رفرش یا فیک خریدن،یا اینکه گوشی ضربه خورده یا بلایی سرش آوردن که به این روز افتاده و یا شایدم با عرض معذرت بعضی اصلا این گوشی رو ندارند و برای تخریب این محصول این حرفارو میزنن.بدون تعصب میگم اگه به یکسال گذشته برگردم و بخوام بین میانرده ها انتخاب کنم بازم همین گوشی رو میخرم.این گوشی یه زمانی هم رده قیمتی A32 سامسونگ بود الان ببینید اون کجا و این کجا.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/1/1 سلام دوستان
گوشیم رام تایوانه.امروز برام آپدیت اندروید 12 میوآی 13 اومده.آیا آپدیت کنم مشکلی نداره ؟یا فعلا صبرکنم؟

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/11/1 سلام علی جان
خدمت شما عرض کنم که هیچ برنامه جدیدی نصب نکردم.آپدیت جدید هم که برام اومد از طریق آفلاین بعد از چک سلامت فایل نصب کردم.فقط نمیدونم چرا کم کم سنسور مجاورتش کند شد طوری که باید قاب گوشی رو درمیاوردم که عمل کنه اونم خیلی ضعیف و از فاصله چند میلی متری تا اینکه کلا از کار افتاد.به توصیه دوستان دانلود آخرین بسته هم از قسمت بروزرسانی زدم اما درست نشد.الان قاب و گلس هم جدا کردم اما اصلا کار نمیکنه حتی تو تست سخت افزار هم وقتی دستمو جلو سنسور مجاورت میگیرم فقط عدد 5.0 رو نشون میده و تغییری نمیکنه که این عدد قبلا0.0 میشد.دیگه نمیدونم باید چکار کنم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/10/28 سلام.دوستان چند وقته سنسور مجاروت گوشیم کار نمیکنه.از قسمت بروز رسانی آخرین بسته هم دانلود و نصب کردم.آفلاین ،آنلاین تست سلامت قبل از نصب همه رو با دقت انجام دادم اما متأسفانه سنسور مجاورت گوشی من به دیار باقی شتافته.ولی جز این مشکلی نداره.بازم راه حلی بود لطف کنید بگید.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/10/22 سلام علی جان
من تمام برنامه ها رو از گوگل پلی میگیرم برنامه ناسازگاری نصب نکردم.آپدیت هم کردم ولی به قول شما با چشم بسته نبوده اول فایل آپدیت رو از سایت شیائومی دانلود کردم بعد از تست سلامت فایل با برنامه rar آپدیت رو نصب کردم.بعد از چند هفته دیدم هر از گاهی حسگر مجاورت خوب کار نمیکرد اما الان دیگه کاملا از کار افتاده انگار اصلا حسگری وجود نداره.لطفا راهنمایی کنید دلم نمیخواد گوشی رو بفرستم گارانتی بازش کنن.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/10/18 سلام دوستان
بیشتر از پنج ماهه دارم از این گوشی استفاده میکنم.تا الان ازش راضی بودم اما الان چند روزه سنسور مجاورتش کلا از کار افتاده.قاب و گلس هم برداشتم اما همچنان کار نمیکنه.راه حلی وجود داره یا ایراد سخت افزاریه؟

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/10/3 سلام.آپدیت جدید Enhanced که اومده اعداد اعشاری موقع شارژ هم برگشته.قبلا نبود اما حالا انیمیشن شارژ اعداد اعشاری هم نشون میده.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/30 سلام دوستان
هفته پیش آپدیت جدید Enhanced برام اومد.نسخه 12.5.3 رام تایوان.ابتدا بصورت آنلاین و حجم 674 مگ آپدیت کردم.هیچ مشکلی نداشت گوشی خیلی روان و بهینه شده‌.بعد چند روز بخاطر محکم کاری و فرمایشات آقا علی ه رام کامل رو از سایت شیائومی با حجم حدود 2.8 گیگ دانلود و نصب کردم.بازم هیچ تفاوتی بین آپدیت آنلاین و آفلاین ندیدم.گوشی بسیار روان و عالی شده. مصرف باتری بهینه شده.وقسمت باتری سه گزینه (برق-متعادل-کارآیی) اضافه شده.3گیگ رم مجازی اضافه شده.و از همه مهمتر مشکل استوری اینستاگرام برطرف شده.اینها تغییراتی بود که بنده مشاهده کردم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/25 سلام.بله دوست عزیز قابلیت ضبط مکالمه داره البته فقط برای رام های آسیای شرقی.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/23 سلام
بله دوست عزیز.چند روزه آپدیت Enhanced برای اکثر رام های این گوشی منتشر شده.از جمله رام گلوبال.منم که رامم تایوانه دیشب بصورت آنلاین آپدیت کردم.فعلا که مشکل خاصی نداره.بجز اضافه شدن رم مجازی تغییر آنچنانی ندیدم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/19 با چه روشی برنامه ها رو پاک کردی.اگه با LADB انجام دادی بعد ریست دوباره برنامه ها بر میگردن.اگه روش دیگه ای بلدی توضیح بدید.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/19 سلام علی جان
طبق آدرسی که شما فرمودی رفتم سایت شیائومی چک کردم.اما متاسفانه ورژن رو به زبان چینی نوشته.من نتونستم ورژن رو تشخیص بدم.میشه لطف کنید بگید آخرین گزینه همون صفحه که نوشته رام تایوان و حجمش 2.7 گیگه چه نسخه ای هست؟با تشکر

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/17 سلام.کسی میدونه چرا آپدیت های شیائومی بعد چند ساعت ناپدید میشن.آپدیت جدید برام اومد بعد پنج ساعت پرید.شیائومی داره چکار میکنه🤔؟؟؟

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/9/17 سلام دوستان
امروز نگاه کردم بالاخره بعد از ماه ها برای رام تایوان آپدیت 12.5.3 اومده.حجمش هم 674 مگابایته.دوستانی که به این نسخه آپدیت کردن لطف کنن بگن که آیا مشکلی نداره آپدیت کنم یا صبر کنم نسخه Enhanced بیاد.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/28 سلام دوست عزیز.چرا میگی آنتی ویروس Avast رو نصب کن.مگه تو گوشی شما این برنامه بصورت پیشفرض نصب نیست.برای من avast بصورت پیشفرض و سیستمی نصبه و بصورت خودکار بروز میشه.بدافزار ها رو شناسایی بعد هشدار میده و پاک میکنه.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/24 با سلام.دوستان عزیزی که در مورد کیفیت نوع پنل های گوشی پرسیده بودن پیشنهاد میکنم این کلیپ اینستاگرام رو ببینن.شاید جواب سوالتون رو گرفتید
https://www.instagram.com/tv/CWQ1He4Dsq3/?utm_medium=copy_link

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/23 سلام.دوست عزیز، راستش نمیدونم انتظار شما از باتری این گوشی در چه حده.اما برای من تو استفاده عادی و وبگردی هر ۸ یا ۹ دقیقه یک درصد کم میکنه.البته تو بازی و تماس تصویری مصرفش کمی بیشتره.تو حالت استند بای هم بعضی وقتا شب تا صبح هیچی کم نمیکنه ولی بعضی اوقات که برنامه ای تو پس زمینه باز باشه یکی دو درصد کم میکنه.این تجربه من طی حدود چهار ماه کار کردن با این گوشیه.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/23 سلام.نمیشه قبل از باز کردن جعبه فهمید رام کدوم منطقه اس.این که رام کدوم منطقه گیرت بیاد شانسی هست.چون روی همشون غیر از رام چین نوشته گلوبال.منطقه مشخص نیست.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/21 سلام داداش. این که کاری نداره.برو قسمت سفارشی کردن تم.بعد شماره گیر رو از پیش فرض به شماره گیر تم دلخواه تغییرش بده.منم رامم تایوانه همین الان تغییر دادم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/21 سلام.بله هر دو سیمکارت 4.5G هست.سرعت نت هم عالی.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/19 سلام صالح جان
تو قسمت تنظیمات بیشتر اصلا گزینه ریجن نداره.دوستان هم گفتن رام تایوان ریجن نداره
دنبال تغییر رام نیستم چون ازش راضیم.رام تایوان خیلی عالیه.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/19 سلام علی جان
ممنون که وقت گذاشتی و جواب دادی.تو این آموزش گوشی طرف گزینه ریجن داره و کار نمیکنه اما گوشی من اصلا گزینه ای بعنوان ریجن نداره.دوم اینکه من نمیخوام گوشی رو آنلاک کنم.یا تغییر رام بدم.چون از رام تایوان خیلی راضیم.گفتم شاید راهی باشه بدون آنلاک کردن ریجن رو اضافه کرد.البته زیاد هم مهم نیست چون الان خیلی راحت تم و فونت دانلود میشه.بازم ممنون.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/18 سلام آقا مرتضی
دمت گرم داداش بالاخره شما جواب مارو دادی.راستش نگران بودم نکنه مشکل از رام باشه.البته من رام گوشیم رو تغییر ندادم.از اولش تایوان بود.اینم خدمت دوستان عرض کنم که واقعاً رام تایوان رو این گوشی عالی جواب میده بدون هیچ باگی.مصرف باتریشم که نگم عالی عالی.دیالیر و مخاطبین شیائومی خیلی بهتر از گوگل با امکان ضبط مکالمه پیشفرض. رم در دسترس حدود5/7از هشت گیگ که نشون میده نسبت به بقیه رام ها سبکتره.اگه طبق گفته آقا مرتضی بشه بدون انلاک رام تایوان نصب کنید خیلی عالی میشه.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/17 سلام دوست عزیز.شما که در مورد گوشی اطلاعات کافی دارید میشه لطفاً بگید چرا گوشی من تو قسمت تنظیمات بیشتر گزینه ریجن یا منطقه نداره.رامم تایوان نسخه 12.5.2هست.چند بار پرسیدم متاسفانه کسی جوابمو نداد.از شما و استاد علی ه تقاضا دارم در این مورد توضیح بدین.ممنون

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/13 سلام.بله شیائومی هم این قابلیت رو داره.کافیه در قسمت شماره گیری یکی از شماره رو بگیری و نگه داری.یه گزینه میاد که شماره ای رو بعنوان شماره گیری سریع اختصاص بدی.البته برای من که رامم تایوانه و مخاطبین و شماره گیر خود شیائومی هست این قابلیت وجود داره رام های دیگه که مخاطبین گوگل دارن اطلاعی ندارم شاید اونا هم داشته باشن.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/11 سلام دوستان.فکر کنم اینجا بجز من کسی رام تایوان این گوشی رو نداره.جایی خوندم که نسبت به رام های دیگه کمیاب و بصورت محدود وارد شده.لطفا اگه کسی از دوستان رام تایوان داره اعلام کنه.یه سوال داشتم.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/11 سلام
اسنپ دراگون 860 همون نسخه اورکلاک شده 855 پلاس هست.و شماره سریال هر دو چیپست یکیه.برای همین هست که برنامه CPU Z به اشتباه 855پلاس نشون میده.ولی در اصل روی این گوشی اسنپ 860بکار رفته.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/8/6 سلام
آقا خواهشاً کسی اینجا رام تایوان داره نگاه کنه ببینه ریجن داره.مال من تو قسمت تنظیمات بیشتر گزینه ریجن وجود نداره.البته بدون مشکل، تم و والپیپر و فونت دانلود میشه.اما برام سواله چرا ریجن وجود نداره. نسخه رامم 12.5.2.0(RJUTWXM) هست.ممنونم اگه پاسخ بدید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد
ایسام