مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ایمان ح
  • تاریخ عضویت : 1400/4/31
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1402/11/18 ایران

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1402/11/9 فقط یک نکته بهتون بگم الان اگه میخواهید بخرید بجای این میتونید A54 بخرید که ارزش خرید بالاتری داره. اگه صبر کنید A55 هم تا چند روز دیگه میاد و خب مشخصات از همشون بهتره.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1402/11/9 من دریافت کردم از لحاظ ظاهری خب قطعا زیاد تغییر می‌کنه. از لحاظ سرعت و کارایی هم بهتر میشه اما برای سرعت اینترنت من یه مقدار به مشکل خوردم حالا نمی‌دونم مشکل از آپدیت و گوشی هست یا از اینترنت. اما نگران نباش مشکلی ایجاد نمیشه با خیال راحت آپدیت کنید.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1402/11/9 ببینید برای استفاده معمولی از ۱۲ ظهر تا ۵-۶ جوابه ولی باید دوباره بزنیش به شارژ ولی همانطور که گفتم اصلا زمان زیادی برای شارژ شدن نمی‌خواد و خیلی سریع پر میشه. ولی این استفاده شما احتمال زیاد بله جوابگو هست. من خیلی ازش کار میکشم معمولا از ۴ عصر تا ۱:۳۰ شب کار میکنم باهاش و شارژش میرسه به ۳۰-۲۰ درصد.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1402/9/18 سلام. دوستان عزیزی که میخوام این گوشی رو بخرن این مطلب برای شماست. من ۱,۵ سال این گوشی رو دارم و دارم ازش استفاده میکنم. اوایل که خریدم چون از سامسونگ a52s سوییچ کردم روی این یکم سخت بود تا عادت کردم. اما به محض اینکه عادت کنید متوجه میشوید که بهترین گوشی ممکن توی این رنج قیمتی هستش. یکسری از دوستان میگن که گوشی های شیائومی تبلیغ دارن، من تا الان این چهارمین گوشی شیائومی هست که خریدم و تو هیچکدوم تبلیغ ندیدم. البته من برای موسیقی توی این گوشی از برنامه oto music استفاده میکنم. راجب بدنه و متریال این گوشی باید بگم به هیچ‌وجه حس گوشی میان رده رو نمی‌ده. فوق‌العاده سبک و خوش دسته. پشت گوشی هم شیشه ای هست و این سایت اشتباه نوشته پلاستیک! صفحه نمایش هم که نگم براتون بهترین صفحه نمایشی هست که تاحالا دیدم(در میان رده ها و بنظرم قابل مقایسه با پرچمدار ها هم هست)، از نظر پردازنده و بازی هم کوچکترین مشکلی نداشته تو این یکسال و نیم. من باهاش کالاف دیوتی بازی میکنم و efootball که بازی کالاف رو با کیفیت ultra هم می‌تونه اجرا کنه. اما من روی medium و فریم ریت مکث بازی میکنم که بعد از یک ساعت تا یک ساعت و نیم کوچکترین لگ و مشکلی نداره و خیلی طبیعی هم داغ می‌کنه. (من بیشتر از یک ساعت و نیم بازی نکردم). دوربین هم حقیقتا عملکرد خیلی خوبی داره. ثبت جزئیات و شارپ بودن تصاویر و طبیعی بودن رنگ ها از نکات مثبتشه. اما نکات ریزی هم داره که یکیش باتری گوشی هست که زیر استفاده سنگین اگر از ۱۲ ظهر باهاش کار کنید حتما باید ساعت ۵-۶ بزنید دوباره به شارژ اما اینجا هم یه نکته مثبت دیگه وجود داره که اگر وقتی شارژ به ۲۰درصد میرسه گوشی رو به شارژ بزنید نهایت ۴۵ تا یک ساعت طول می‌کشه تا فول شارژ بشه. یکی دیگه از نکات منفی هم حسگر مجاورت گوشی هست که عملکرد خوبی نداره. اثر انگشت هم فوق‌العاده کار می‌کنه و کوچکترین مشکلی نداشته تو این مدت. امیدوارم براتون مفید بوده باشه. من سعی کردم تجربیاتم رو در اختیارتون بگذارم و اگر سوالی هم داشتید در خدمتم.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1402/9/18 سلام. من Poco m3 و note 11 و حالا هم 12lite دارم و تاحالا تبلیغ ندیدم

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1402/7/25 من نمیدونم کجا نوشته پشت این گوشی پلاستیکه؟ من یکساله این گوشی رو دارم و پشت گوشی کاملا شیشه ای هست.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1401/12/20 من بعد چند ماه استفاده دارم میگم. برای بازی جدا منو متعجب کرده .. من رو گرافیک پایین و فریم ریت بالا بازی میکنم که فوق العاده عملکرد بی نظیری داره هم توی بتل رویال هم توی مولتی. قدرت شارژ شدنش هم که حرف نداره گوشی من تو ۳۵ دقیقه فول میشه. تنها مشکل این گوشی میتونم بگم رابط کاربری شیائومی و بگم هاشه که خب وقتی میای سراغم این برند باید اینم قبول کنی. البته بعد آپدیت به miui 14 مشکل آنتن پریدگی چند بار داشتم که فکر میکنم بخاطر موقعیت جغرافیایی من هستش. در ضمن یچیزی بگم. این گوشی نهایتا 11 میلیون تومان می‌ارزه .. توروخدا پولتون رو دور نندازید. این گوشی با این قیمت به هیچ وجه ارزش خرید نداره.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1401/12/20 از همه لحاظ بهتر شده ولی از لحاظ تغییرات تم باید بگم تنها کاری که میتونی بکنی تغییر اندازه پوشه هاست. و اینکه بعد آپدیت آنتن پریدگی دستگاه یکم بیشتر میشه که من حس میکنم بخاطر موقعیت جغرافیایی من هست. در کل آپدیت کن ولی حتما نسخه stable و از طریق تنظیمات خود گوشی آپدیت کن.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1401/11/13 بله انجام دادم و مشکلی ندارن. فقط یه مقدار آنتن پریدگی ایجاد میشه که فکر میکنم بخاطر وضعیت موجود هست.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1401/10/9 صبر کنید نسخه گلوبال عرضه بشه. به آپدیت هند و چین اعتماد نکنید.

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1401/10/9 داداش من خودم قبل اینکه بخرم تو یوتیوب چند تا ویدیو دیدم ازش. ولی تو نمیتونی تجربه واقعی خودت رو با تجربه یکی دیگه اون سر دنیا مقایسه کنی. من گوشی رو بعد از نظری که فرستادم گذاشتم روی ۶۰ هرتز و تا الان رو ۶۰ بوده هیچ مشکلی نداره و توی کالاف دیوتی هم نیم ساعت رو نهایت گرافیک و فریم ریت نهایتا تا ۴۳ درجه گرم شد و تو گرافیک low و فریم ریت max بعد دو ساعت اصلا داغ نکرد و کلا ۲۰ درصد هم شارژ مصرف کرد. نمی‌دونم من گوشی رو روی 120 می‌زارم دماش خیلی میره بالا باتریش هم خیلی زودتر خالی میشه. ولی همچنان روی حرفم هستم این گوشی نهایت 10 میلیون میارزه هیچوقت هم در حد a52s نیست ..

Xiaomi 12 Lite Xiaomi 12 Lite

1401/10/5 سلام. من این گوشی رو چهار روزه که خریدم. قبلاً a52s داشتم. این گوشی از لحاظ نگهداری شارژ حقیقتا افتضاحه!! صفحه نمایش داینامیک نیست و فقط بین 120 و 60 میتونید تنظیم کنید و اگه بذارید روی 60 شبیه این گوشی های 2-3 میلیونی میشه. اما از لحاظ شارژ شدن خیلی خوبه و توی ۲۰ دقیقه از 20 درصد به 94 درصد میرسه. گوشی در کاربری روزانه بشدت داغ می‌کنه و دمای CPU تا 50-51 درجه بالا میره. توی کالاف هم روی گرافیک low و فریم ریت max دمای cpu تا 55 درجه هم میرسه. ولی وقتی game boost رو روشن می‌کنید دما مقداری پایین تر میاد و مصرف باتری پایین تر میاد. این گوشی به هیچ وجه به درد کسایی که گیم میزنن یا زیاد گوشی دستشونه نمیخوره. هرجا برید باید شارژر همراهتون باشه. صفحه نمایش فوق العاده زیبایی داره ولی اینکه داینامیک نیست خیلی بده. من روزی ۲ بار این گوشی رو میزنم به شارژ و اگه میدونستم اینجوریه هیچوقت نمی‌رفتم سراغش. از لحاظ دوربین هم فقط دوربین سلفیش خوبه و دوربین اصلی خیلی کیفیت بدی داره. در. نهایت بگم این گوشی نهایتا 10میلیون هم نمی‌ارزه ..گوشی a52s خیلی از این بهتره و اصلا قابل مقایسه نیستن.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/4/23 سلام. من دو روزه گوشی a52s رو خریدم. گوشی روی جعبه‌اش نوشته Made in India همه میگفتن فرقی با ویتنام نداره منم رو همین حساب گرفتم. گوشی رو وقتی روشن کردم اندروید 12 و وان یو آی 4.0 روش بود و آپدیت براش اومد و منم آپدیت کردم. الان هم کالاف دیوتی رو روش نصب کردم به محض اینکه وارد بازی میشم، گوشی شروع میکنه به داغ شدن. گرافیک هم روی مدیوم و فریم ریت رو روی high گذاشتم. تو بخش مولتی پلیر بعد پنج دقیقه گوشی به طرز عجیبی داغ میکنه و شروع میکنه به لگ زدن. توی بتل رویال هم همین موضوع هست. خارج از بازی هم توی محیط گوشی وقتی حدود نیم ساعت گوشی دستم باشه خیلی داغ میشه. حتی زمانی که میزنمش به شارژر هم در حدی داغ میشه که واقعا جرعت نمیکنم بهش دست بزنم. کلا روی گوشی قاب نمیزارم. و اینکه میگن 25 وات شارژ میشه ولی اصلا تو تنظیماتش قابلیت Super Fast Charging رو نداره و فقط Fast Charging داره که اونم حدود 1:50 طول میکشه که فول شارژ بشه از ۱۵ درصد. ممنون میشم کمک کنید.

Xiaomi Redmi 9 Xiaomi Redmi 9

1400/5/1 اندروید ۱۲ هم منتشر میشه

Xiaomi Redmi 9 Xiaomi Redmi 9

1400/5/1 سلام. اندروید 11 واسه این گوشی منتشر شده. گوشی رو آپدیت کنم مشکلی پیش نمیاد؟ چون یکسری از دوستان گفتن مشکل پیدا میکنه؟؟
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا