مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ر
  • تاریخ عضویت : 1400/4/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Xiaomi Redmi 8 Xiaomi Redmi 8

1400/4/25 سلام موبایل من ردمی۸
روی موبایلم دوتا سیم همراه اول هست. موقعی که باکسی تماس میگیرم یا کسی باهام تماس میگیه وسط مکالمه صدای من برای مخاطب قطع میشه. گاهی بعد ۲دقیقه گاهی بعد ۱۰ دقیقه گاهی بعد ۲۰دقیقه. لطفا کمک کنید چیکار کنم مشکل حل شه تمام ترفند هارو امتحان کردم درست نشد

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/4/22 من یکماهه از A32 4G استفاده میکنم. اولا به اون دوستی که ابتدا این موبایل رو با پوکو x3مقایسه میکنه و بعد میگه قصد تخریب نداره و مدعی هست حرف حق میزنه خدمت شما عرض کنم شما که حرف حق میزنی پس چرا توی کامنت های A32 4G درمورد نقات قوت پوکو صحبت میکنی همون موبایل تو این سایت خودش صفحه داره لطف کن اونجا نظر بنویس. خدمت کسایی که تا 6میلیون تومان بودجه دارند باید بگم که اولویت خربد خودتون رو از هر نظر همین موبایل قرار بدید. چون تو این کامنت ها بحث موبایل هاش شیائومی گرمه باید یکسری مقایسه ها انجام بدم بین این موبایل و ردمی نوت۸ پرو که خودم داشتم و پوکو x3 که باهاش کار کردم.

اولا بگم که چشم خیلی از افراد نسبت به صفحه نمایش های شیائومی حساسیت داره چه ips چه amoled چون واقعا از کیفیت بدی برخوردار هستند. از نظر راحتی چشم super amoled های شیائومی به پای ttf سامسونگ هم نمیرسن. کافیه خودتون دوتا موبایل با مشخصاتی که گفتم رو در کنار هم بزارید و مقایسه کنید.

در مرحله بعد خدمت کسانی که به هردلیل خیلی به سلامتی چشم هاشون اهمیت نمیدن ادامه مقایسه رو انجام میدم.

پردازنده A32 4G قطعا هم از ردمی نوت۸ پرو و هم از پوکو x3 ضعیف تر هست. حتی از پردازنده نوت۸. عادی هم ضعیف تر هست اما تفاوتشون تو اینه که ممکنه A32 بازی سنگینی مثل پابجی رو با تاخیر حدود ۲ یا ۳ثانیه اجرا کنه. من روی همین موبایل پابجی رو روی گرافیک HD انجام میدم و هیچگونه لگ نداره. البته گرافیکش از HD بالاتر نمیره اما به هیچ وجه پردازدنده که مدیاتک جی۸۰ هست داغ نمیشه.

از نظر دوربین تا قیمت ۶میلیون تومان فقط پوکو ایکس۳ میتونه حریف A32 4G باشه که البته من فکر میکنم در شب و در حالت night مود عکس های A32 بهتر هستن اما تو عکس های روز تفاوت ندیدم.

زیبایی و علاقه به طراحی موبایل کاملا سلیقه ای هست اما باز هم عموم افراد طراحی A32 4G رو ترجیح میدن از نظر من هم خیلی زیباتر هست.

در رابطه با اثرانگشت من هیچگونه کندی ندیدم و سرعت کاملا متوسط بود. اثر انگشت A32 4G و A51. دقیقا عین هم عمل میکنند.

یکسری کامنت هارو هم دیدم که گفتن این موبایل هنگ میکنه و این حرفا و کنده. سوالم اینه که اخه چطور ممکنه در سال ۲۰۲۱ موبایلی با پردازنده مدیاتک هلیو جی۸۰ با اندروید۱۱ و رم۶ و ۸ هنگ کنه؟ مگر اینکه شما یک بدافزار روی موبایل انداخته باشید که در سرعت و عملکرد موبایل اختلال ایجاد کرده باشید یا وارد کننده موبایل های چینی باشید که اینطور از شیائومی حمایت میکنید.

نکته اخر خدمت کسانی که میخوان این موبایل بخرن: اگر ۶میلیون تومان بودجه برای خرید موبایل دارید و انتظارتون از موبایل هرچیزی که هست همین A32 4G رو سفارش بدید.

و در مورد موبایل های شیائومی بگم که یه موسیقی میخوای با موبایل گوش کنی وسطش اهنگ قطع میشه تبلیغ پخش میکنه. کلی باگ های مختلف در رابط کاربری خودش داره که وقتی استفاده کنید در دراز مدت تو ذوقتون میزنه. یکسری از سری های شیائومی حتی در برقراری تماس هم باگ دارن مثلا پوکو ایکس۳ پرو و ردمی۸ و ردمی۹. برای اثبات صحبت های من قبل از خرید میتونید با یک متخصص در این حرفه هم مشورت کنید‌. ممنون که وقت گزاشتید و خوندید

موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا