مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اسد ا
  • تاریخ عضویت : 1400/4/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 28

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/6/25 با سلام و احترام. از بزرگواری و پاسخ شما سپاسگزارم. سلامت باشید دوست عزیز.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/6/24 دوست عزیز، خدمت شما عرض سلام و ادب دارم. مبارک باشد. فقط اگر امکان دارد می توانم از شما بپرسم که جمعا چه مقدار هزینه گمرگ ، رجیستری و پست بین الملل را در موقع تحویل گوشی در ایران ، پرداخت فرمودید؟ زیرا من هم قصد خرید از این سایت را دارم . اما از هزینه های هنگام تحویل اطلاع ندارم . با تشکر از لطف شما.

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1400/6/20 با سلام و عرض ادب. از لطف شما سپاسگزارم.

Xiaomi Mi 10T Lite 5G Xiaomi Mi 10T Lite 5G

1400/6/19 با سلام و عرض ادب. دوست گرامی، امکانش هست که بفرمایید با چه گارانتی خریداری فرمودید. و آیا نوشته های روی جعبه تماما به زبان انگلیسی بود؟ با تشکر از لطف شما.

Motorola Moto G 5G Motorola Moto G 5G

1400/5/31 با سلام و ارادت. نکته سنجی شما قابل تحسین است. همین طور است . موتورولا برند خاص و باکیفیت و استاندارد است . بله درست می فرمایید. مخصوصاً الان که باز شاهد رشد تصاعدی قیمت هم هستیم. در مورد شئایومی هم باید گفت مشکلات این برند و سامسونگ روز به روز زیادتر می شود . داغ کردن محصولات این ۲ برند ، واقعاً نگران کننده است. مثلاً ۲۸ تا ۳۳ ملیون هزینه می کنیم s21 ultra به امید داشتن بهترین دوربین و قوی ترین چیپست، می خریم . اما با ۵ دقیقه فیلمیرداری با گوشی ، به شدت داغ می کند به حدی که اورهیت می شود و از برنامه بیرون می پرد. یا می ۱۱ اولترا شیایومی، مشکلات اساسی زیادی دارد و در ایران رجیستر شده آن تا ۴۴ ملیون است. فرمایش شما کاملاً درست است. بازهم سپاس بیکران دارم. شاد و سلامت باشید.

Motorola Moto G 5G Motorola Moto G 5G

1400/5/31 خواهش می کنم. سپاسگزارم.

Motorola Moto G 5G Motorola Moto G 5G

1400/5/30 دوست عزیزم، واقعاً از سعه صدر و بزرگمنشی شما دوست عزیز ، سپاس بیکران دارم. از این که با حوصله و دقت بی نظیر موشکافانه پاسخ دادید، ممنونم. با احترام. سلامت و شادمان باشید.

Motorola Moto G 5G Motorola Moto G 5G

1400/5/30 با سلام و درود . بله حق با شماست . من هم دقیقا در مورد پنل ها بررسی کردم . به خصوص پنل های جدید امولد و سوپر امولد جای تردید زیادی باقی می گذارد . من هم ۲ مدل مورد اشاره را بررسی کردم . به خصوص mi 11 light 5g، زیبایی و خوش دستی و سبکی و ظرافتش برای من اهمیت داشت . ولی چون خودم ۳ تجربه بد با شیائومی داشتم و از کیفیت پایین محصولات جدید این برند مطمئن شدم، این برند را کنار گذاشتم. از طرفی من شدیداً از داغ کردن گوشی گریزانم.
موتورولا عملکرد قابل دفاعی دارد. چون الان توسط لنوو اداره می شود و من خودم بهترین لپ تابی که داشتم لنوو بود. ایسر و ایسوس هم داشتم . بد نبودند اما کیفیت لنوو عالی بود . ایسر بردش مسئله پیدا کرد و سریع داغ می کرد. ایسوس هم پنل ال سی دی خوبی نداشت و زود هاله در آن ایجاد شد.
بله موتورولا گوشی های سنگین تولید می کند. که جای بررسی توسط مهندسان لنوو دارد.من هم قصد خرید دارم. گوشی سنگین آزارم می دهد. ولی نظرم روی این مدل است. حداقل اطمینان دارم با لک و باگ و هنگی و داغی بی دلیل مواجه نمی شوم. از طرفی موتورولا مدیریت رم عالی دارد . چون رابط کاربری اختصاصی نصب نمی کند و می توان از بیشتر قابلیت های اندروید بهره برد.

Motorola Moto G 5G Motorola Moto G 5G

1400/5/30 با سلام و عرض ادب. میلاد جان، ممنونم که توضیحات جامعی دادید. فقط دو سوال دارم . من قصد خرید این مدل را دارم . می خواهم بدانم مشکل وای فای دارد این گوشی؟ چون یک جا دیدم گفته شده وای فای وصل نمی شود و قلق دارد و یا این که مرتب قطع می شود.
همچنین دوست عزیز، ممنون می شوم در مورد آنتن دهی هم نظر شما را جویا شوم . مشکل پرش آنتن و یا رفتن به حالت +Hو افت سرعت نت موبایل در این محصول دیده می شود؟ زیرا مدل پلاس این محصول ، پرش آنتن و قطعی نت دارد . با سپاس فراوان از لطف شما. سلامت و شاد باشید.

Motorola Moto G 5G Motorola Moto G 5G

1400/5/30 با سلام و عرض ادب. رویا جان، در پاسخ پرسش شما، باید عرض کنم که شیائومی Note 10، به باور من که ۳ مدل از شیائومی را داشتم ، به هیچ عنوان گزینه مناسبی نیست. درست است که شیائومی برند اول دنیاست و گوشی های خوش قیمت و جذاب و کاربرپسند تولید می کند .اما وقتی در فروم‌های خارجی و حتی همین سایت فعلی و دیجیکالا و غیره را بررسی می کنیم متوجه می شویم که درصد بالایی از خریداران شئائومی از خرید خود راضی نیستند. زیرا رابط کاربری MIUI در برند شیائومی، پر از لگ و باگ است. مخصوصاً این اواخر برخی مدل های شیایومی ، مشکل سنسور مجاورت دارند. البته این را اضافه کنم که شیائومی شاید زیباترین رابط کاربری را داشته باشد . ولی فوق العاده سنگین و اشغال کننده رم است. در ضمن متاسفانه گوشی های برند مذکور، مشکل داغی هم دارند. در مورد این گوشی ، یعنی موتو جی ۵ جی، میلاد جان، به خوبی و جامع ، پاسخ دادند . من خودم این محصول را ندارم. اما شاید خریداری کنم . تنها مزیت Note 10 عملکرد بهتر دوربین و زیبایی و کیفیت عکس بهتر و صفحه نمایش Amoled است. من خودم به شخصه پنل ips را به Amoled ترجیح می دهم. البته نمی توانم از زیبایی و کیفیت بالای تصویر amoledبگذرم. ولی متأسفانه پنل های امولد زود خراب می شوند و مشکلات هاله سبز و سایه افتادن در آن ها دیده می شود . هر چند که پنلهای کم کیفیت ips هم مشکل سایه افتادن را دارند. با تشکر . سلامت و شادمان باشید.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/5/17 با سلام و عرض ادب . درود بر شما دوست عزیز. من با فرمایش ش
ما هم عقیده هستم . به شدت معتقدم واردکنندگان گوشی در ایران ، واقعاً سودجو هستند و تمام آن ها گوشی های مسئله دار کشورهای دیگر را حتی با نصف قیمت وارد می کنند و تا ۲ یا ۳ برابر خرید خود به مشتری ایرانی می فروشند . این موضوع در مورد برند شیائومی بیشتر نمود دارد. زیرا این برند طبق تحقیقات من در تمام کشورها به جز ایران، امکان مرجوعی کالا پس از خرید را فراهم نموده است. پس واضح است که خیلی از خریداران گوشی را مرجوع می کنند بعد بازرگانان بی انصاف ایران، آنها را خریداری و به ما می فروشند.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/5/16 سلام و درود. با نظر شما موافقم. ممنون از نظر شما.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/5/16 خیر . حرف شما از اساس درست نیست. تمام گوشی های شیایومی در ایران ریپک هستند .

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/5/16 مسلماً وارد کننده ها حقیقت را نمی گویند . فرمایش شما منطقی نیست . اگر صحیح می فرمایید باید برای تمامی برندها صدق کند. پس چگونه است که وقتی هوآوی می خریم ، قبل از خرید قسمت تاریخ فعال سازی و کشور خالی است . به محض روشن کردن ، کشور IR یعنی ایران درج می شود و تاریخ هم زمان روشن کردن خودمان می شود .

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/5/11 با سلام . بله حتما مرجوع فرمایید دوست عزیز. این حق شماست. با تشکر

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/5/8 سلام و سپاس از توضیح ارزنده شما. شاد و سلامت باشید.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/5/7 با سلام و ادب . مبارک باشد دوست عزیز. یک سوال دارم . فرمودید با گارانتی دیجی سرویس، خریداری فرمودید. آیا کارت گارانتی همراه گوشی یا برچسب گارانتی ، واقعاً به نام دیجی سرویس بود یا شرکت جهان پارس تتیس؟ زیرا منم با گارانتی دیجی سرویس سفارش دادم بعد در سامانه همتا استعلام اصالت کردم زده بود جهان پارس تتیس. برای همین گوشی را تحویل نگرفتم.
یک مورد دیگه میشه imei دستگاه خود را در سایت imei24.com چک بفرمایید که گوشی از چه کشوری خریداری شده است؟ زیرا یک سری از گوشی های شیایومی از دبی و ترکیه وارد می شوند . تعدادی از اروپا . تعدادی از هنگ کنگ و... . ممنون از توجه شما. شاد باشید.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/5/7 سلام و درود . متاسفانه در اروپا، طبق مطالب فروم‌های خارجی ، چند مورد بلاک کراش در پنل تیانما، گزارش شده و حتی گفته شده بدتر می شود . من هم قصد خرید دارم. من هم تردید دارم . می ترسم پنل تیانما به دستم برسد . از طرفی هم ، قیمت گوشی روند افزایشی پیدا کرده باز متاسفانه. در ایران هم پنل تیانما، دیده شده است.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/5/7 با سلام و ادب
خیلی ممنون می شوم دوستانی که این گوشی را دارند به ۲ سؤال من پاسخ دهند .
سؤال اول: بعد از ۹۰ دقیقه فیلمبرداری فول اچ دی ، گرمای گوشی در قسمت پشت ، صفحه نمایش و کناره های دوربین بدون استفاده از گارد چگونه است ؟ آیا مانند پوکو X3 دست را آزار می دهد؟
سؤال دوم : حداکثر زمان فیلمبرداری 4K با این گوشی ، چند دقیقه می باشد؟ زیرا فیلمبرداری 4kدر بسیاری از گوشی های میان رده Xiaomi، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و حداکثر ۸ دقیقه می باشد . فیلمبرداری 8k هم کمتر می باشد .
تشکر از توضیحات شما. شاد باشید.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/5/4 در پاسخ به Mahdi H
با سلام . دوست عزیز، قبل از هرچیز از توجه شما سپاسگزارم. ببینید بست چاینا وارد کننده نیست. واسطه خرید از چین است . گوشی را از چین خریداری کرده با پست ارسال می کند . چون گوشی‌ با پست وارد ایران می شود پس رام اصلی چین است. در همان چین، گویا روی رام گلوبال نصب می شود پس گوشی لاجرم آنپک می شود . تازه اگر پلمپ شده به ایران برسد در گمرک فرودگاه امام خمینی برای ثبت گمرکی و ارزش گذاری آنپک می شود . پس در هر صورت گوشی آکبند نیست . راستش با این شرایط تصمیم گرفتم که از بست چاینا خریداری نکنم . در مورد این سایت خوب نشنیدم.پشتیبانی هم درست جواب نمی دهد . متاسفانه وارد کننده ها گویا قصد واردات این مدل را ندارند و گوشی توسط دلالان با ۱۰ ملیون گرانتر بدون گارانتی و رجیستری در ایران کم و بیش هست که واقعاً ارزش خرید را کم می کند . رام گلوبال رسمی که برای پک اروپا توسط شیایومی ارائه می شود اورجینال است رام گلوبال نصبی در چین غیر رسمی است. البته اینگونه می گویند.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/5/1 سلام . سعی کنید از دیجی کالا خرید نکنید . گوشی های دیجی کالا اکثراً مرجوعی هستند . اکثراً واردات از دبی و ترکیه است که خب احتمال ریپک بودن گوشی را بالا می برد . فاجعه بارتر این که ، قیمت دیجی کالا از بازار بالاتر است و تقریبا تمام فروشندگان آن کلاهبردار هستند .گوشی های شیایومی حتما باید آکبند ریپک نشده خریداری شود . تشکر

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/4/28 به سلامتی. مبارک باشد قربان. از این که با صبر و حوصله پاسخ های بسیار دقیق و جامعی را برای سوالات من ، ارائه فرمودید از شما سپاس بیکران دارم. با احترام.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/4/28 با سلام و ارادت. دوست گرامی ، با سپاس از راهنمایی ارزنده شما، احتراماً ۲ سوال برای من پیش آمده، آیا شما از بست چاینا خرید کردید و دوم این که چه مدت بعد از ثبت سفارش، گوشی در پست تحویل شد و رجیستر فرمودید. ممنون از لطف و بزرگمنشی شما. با سپاس

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/4/27 دوست عزیز ، من هم قصد خرید دارم . ولی به این سایت شک دارم . از طرفی هزینه رجیستری و گمرک دقیق مشخص نشده است . کاش وارد کننده ها در کنار s21 ultra و وان پلاس 9proکه سریع
وارد کردند . این مدل را باقیمت خوب وارد می کردند . من کمی در مورد این سایت بد شنیدم . اول این که شنیده ام حتی بیشتر از یک ماه طول می کشد تا گوشی را بفرستند . از طرفی نمی دانیم گمرکی چه قدر خواهد شد. می آریم بخرم بعد یک مرتبه هزینه سنگینی برای گمرکی منظور شود.مشکل بعد اینه که این سایت رام گلوبال رسمی را نصب نمی کند و شنیده تاپ رام گلوبال نصب شده روی رام چین قابل آپدیت نیست. نمی دانم چرا رسماً وارد نمی کنند .

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/4/27 از توجه و پاسخ دقیق شما دوست عزیز سپاسگزارم.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/4/24 با سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی
خواهشمندم عزیزانی که این گوشی را دارند، به چند سوال من در صورت تمایل، پاسخ دهند
1- میزان داغ شدن گوشی به چه صورت است؟ آیا مشکل overheating در این گوشی مشاهده می شود؟
2- آیا در این گوشی، در اثر کارکردن پرش از برنامه‌ها و یا بسته شدن خودکار برنامه ها بر اثر داغی دیده می شود؟
3- نحوه خنک شدن دستگاه راضی کننده می باشد؟
4 - آیا green teent در نمایشگر وجود دارد؟
5- آیا کاهش خودکار روشنایی صفحه نمایش در استفاده طولانی مدت مانند mi 11 در این گوشی وجود دارد؟
ببخشید که طولانی شد. با احترام. شاد باشید.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/4/20 با تشکر فراوان از شما دوست عزیز. سلامت و پرنشاط باشید.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/4/18 با سلام.
آیا شخصی از دوستان، اطلاع دارد که این گوشی به صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد یا خیر؟ چون اکنون به مقدار کم و قیمت بالا موجود است که رجیستری ندارند. با تشکر
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد
ایسام