مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali Y
  • تاریخ عضویت : 1400/4/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/8/28 دوستان لطفا فعلا برای آپدیت ریسک نکنید!
من آپدیت رو نصب کردم و بعد از ۱۰۰٪ شدن صفحه‌ی loading روتین آندروید، صفحه سیاه شد و گوشی دیگه بالا نمیاد! در واقع صفحه نمایش هیچ چیزی رو نشون نمیده و هیچ واکنشی هم به لمس یا فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور نداره! صفحه سیاه شده.
فقط امیدوارم گوشی brick نشده باشه!
واقعا از سامسونگ ناامید شدم و اعصابم خرده! این اتفاق چرا باید برای یه گوشی سالم و موقع دانلود آپدیت رسمی بیفته؟؟!!
نه رام غیررسمی نصب کردم نه کار غیرعادی حین نصب انجام دادم. هیچ چی!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/8/12 سلام دوستان.
کسی هست که همچنان مشکل قطع ناگهانی اینترنت 4G+ بعد از چند دقیقه و بدون هیچ دلیلی با این گوشی داشته باشه؟ در شهر تبریز.
عزیزانی که قبلا گفتن مشکل داشتن مشکلشون رو چطوری حل کردن؟؟
من که حالت شبکه رو سوییچ کردم روی 3G ONLY ولی واقعا سرعتش در حد 4G+ نیست و همچنان این مشکل رو دارم! بیشتر هم روی سیمکارت ایرانسل اتفاق می‌افته.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/6/19 دوستان کسی هست که از هدفون‌های بی‌سیم بلوتوث با ساپورت LDAC برای این گوشی استفاده کرده باشه؟؟ (غیر از galaxy buds ها)
متاسفانه این گوشی‌ فرمت aptX HD رو ساپورت نمی‌کنه و فرمت SSC هم فقط روی galaxy buds‌ها کیفیت نسبتا مطلوبی داره که این هدفون‌ها هم واقعا گرون هستن!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/6/19 سلام دوست عزیز؛
نگران نباشید! موردی که ذکر کردید black smearing گفته میشه و یه فرآیند طبیعی هست که تحت شرایط خاصی کمابیش در تمام نمایشگرهای oled دیده میشه. این اتفاق دقیقا به همین شکل توی گوشی من و بقیه دوستان هم میوفته. فقط بعضی‌ها سریعتر و بهتر متوجه میشن و بعضی کمتر.

*** علتش:
احتمالا می‌دونید که در نمایشگرهای oled بر خلاف LCD‌ها(مثلا پنل‌های IPS) که مشکی و تیرگی رو به صورت یه "رنگ" مثل رنگ‌های دیگه نشون میدن (به علت وجود شدت ثابتی از نور پس زمینه یا بک‌لایت برای تمام پیکسل‌های پنل)، برای نمایش رنگ مشکی بر روی صفحه پیکسل‌‌ها(به طور صحیح‌تر ساب‌پیکسل‌ها!) کاملا خاموش میشن؛ یعنی در واقع اون قسمت از صفحه هیچ انرژی‌ای مصرف نمیکنه و علت عمیق بودن رنگ مشکی و کنتراست‌های عالی معروف صفحات اولد هم همین مطلب هستش.
حالا علت این پدیده این هست که در پنل‌های اولد (مثل نمایشگر این گوشی و خیلی گوشی‌های دیگه)، وقتی یک بک‌گراند به رنگ مشکی مطلق و یا حتی رنگ‌هایی مثل خاکستری تیره روی صفحه دارید و همزمان روشنایی (brightness) پنل هم در حداقل یا نزدیک به حداقل خودش هست، نه‌تنها اون قسمت‌هایی از صفحه که رنگ مشکی یا تیره رو نشون میدن خاموش یا نزدیک به خاموش هستند، بلکه به دلیل تنظیم brightness در حداقل مقادیر، میزان انرژی‌ای که به پنل و به تبع اون به هر ساب‌پیکسل میرسه خیلی کم میشه. وقتی توی اون حالت شما اسکرول میکنین، مثلا ساب‌پیکسل‌های ناحیه‌ای که تا چند دهم ثانیه پیش مشکی رو نشون میدادند (خاموش بودند) به یکباره مجبورند رنگ سفید رو نشون بدند (روشن بشوند) و چون انرژی دریافتی پنل به خاطر کاهش brighness پایین اومده، اون ساب پیکسل‌ها نمی‌تونند در زمان ایده‌آل این تغییر فاز رو از خاموش به روشن یا برعکس انجام بدند و "آهسته تر" این اتفاق میفته. شما این آهستگی تغییر فاز رو به صورت کش آمدن رنگ سفید به حالت دنباله بنفش یا سبز در زمینه سیاه میبینید. قابل ذکره که این موضوع لزوما به مفهوم response time پایین صفحات اولد نیست.
این فرآیند به اصطلاح کشیدگی رنگی لزوما به refresh rate ارتباطی نداره اما در refresh rate 120 Hz ، به دلیل فاصله زمانی کمتر هر فریم صفحه با فریم بعدی، بهتر و دقیق‌تر مشاهده میشه. و طبیعتا توی مکان‌های تاریک هم ملموس‌تره.
***

خلاصه اینکه تنها راه‌حلش اینه که کمی روشنایی صفحه رو بالاتر ببرید یا اگر در 60 Hz راحت‌ترید در این حالت استفاده کنید! =)

Samsung Galaxy Z Fold3 5G Samsung Galaxy Z Fold3 5G

1400/6/2 374 PPI برای یک پنل OLED با diamond pentile matrix؟!
ظاهرا سامسونگ قصد نداره ارتقایی در کیفیت صفحه ایجاد کنه!
در کل برتری ویژه ای نسبت به S21 ultra نداره و با در نظر گرفتن قیمتش ( مخصوصا در ایران!) خریدش فقط برای تجربه گوشی تاشدنی توجیه داره و بس.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/5/16 سلام و وقت بخیر؛
این گوشی با دو پردازنده در دنیا ارائه شده: Exynos 2100 و Snapdragon 888؛ که نسخه‌ای که از مبادی رسمی (نسبتا رسمی!) وارد ایران شده و گارانتی شرکتی داره بیشتر نسخه‌ی اگزینوس گوشی هست. نسخه اسنپ گوشی سخت گیر میاد و اکثرا گارانتی و کد رجیستری نداره و به همت دلالان زحمتکش قیمت بالایی هم داره! و عملا با توجه به نزدیک بودن عملکرد دو پردازنده خریدش فعلا از نظر اقتصادی توجیهی نداره.
نسخه‌های موجود در بازار تقریبا همه دو سیمکارته هستن (G998B/DS) و با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم (به ترتیب). بسته به کاربری‌تون از گوشی می‌تونید نسخه ۲۵۶/۱۲ رو حوالی ۳۰ میلیون تومان و نسخه ۵۱۲/۱۶ رو ۳۴/۵ تا ۳۵ تومان بخرید. ۵۱۲ پیدا کردنش یکم سخت تره.
گوشی‌های وارد شده به ایران اکثرا یا ساخت کره هستن یا ویتنام، که روی جعبه گوشی ذکر میشه، و به سفارش امارات یا عراق و عمان، و عملا میشه گفت هیچ تفاوتی از نظر کیفیت ساخت ندارن.
زمان خرید بعد از دقت به حافظه ‌داخلی و رم، به گارانتی معتبر داشتن گوشی و پلمپ بودن جعبه توجه کنید کفایت می‌کنه.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/5/16 بله من هم ساکن مرکز شهر تبریز هستم و این مشکل همچنان وجود داره و اخیرا جدا داره میره روی اعصابم. البته این چند سال همیشه پوشش شبکه دیتا از هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول توی خیلی جاها از مرکز تبریز واقعا به افتضاح‌ترین کیفیت ممکن بوده! فقط میشه گفت مایه‌ی خجالته که بعد از ۷، ۸ سال همچنان هیچ کس برای این وضعیت پاسخگو نیست! چندین بار هم با پشتیبانی هر دو اپراتور تماس گرفتیم و به هیچ جایی نرسید. وضعیت برای همراه اول خیلی بدتره. مرکز شهر که خیلی از مراکز اداری و خدماتی قرار دارن توی خیلی از جاها، جلوی پنجره، همراه اول حتی H+ هم نیست و اکثرا روی E میمونه که عملا غیر قابل استفاده‌ هست! در حالی که کافیه چند کیلومتر به سمت حاشیه ‌های شهر بریم، انگار رفتی توی یه کشور دیگه! سرعت ایرانسل یه جاهایی حتی به بالای 120 Mbps هم میرسه!
به هر حال چون جاهای دیگه این مشکل رو ندارم و با گوشی قبلیم (S8+) هم تجربه‌ی قطع و ضعیف بودن دیتای اپراتورها رو داشتم (البته نه به این شکل) فکر میکنم بیشتر به لوکیشن و سرویس‌دهی شبکه‌ها مربوط باشه تا خود گوشی.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/5/13 دوست عزیز من هم این مشکل رو دارم و اتفاقا همونطور که میگین تقریبا بعد از آپدیت ژوئن (AUF9) این اتفاق برام افتاد و باعث شد به گوشی شک کنم. چند دقیقه بعد از استفاده از اینترنت 4G+ از به جایی به بعد اون فلش ارسال دیتا توی notification panel روشن میمونه ولی فلش دریافت به هیچ وجه کار نمیکنه و اینترنت ندارم. چند دقیقه اینطور میمونه و بعدش معمولا خودش دوباره درست میشه. و اگه بخوام همون لحظه درست بشه باید یا بذارم رو airplane mode و دوباره درش بیارم یا سوویچ کنم رو سیمکارت دومم.
من تست کردم و فقط در بعضی مناطق شهر ما این اتفاق می‌افته. شاید الگوریتم‌های مخابراتی گوشی توی شبکه‌ها توی آپدیت های اخیر دچار بعضی تغییرات شده باشن ولی خب به نظر من احتمالش زیاده که مشکل از دستکاری و محدود کردن پهنای باند و سرویس دهی شبکه‌ها و دکل‌های BTS خود ایران هم باشه. شاید به خاطر مسایل اخیر امنیتی در کشور.
در کل برای من چیزی نیست که غیرقابل تحمل باشه چون اکثر جاهای شهر این اتفاق نمی‌افته ولی اطراف خونه‌مون وضعیت همینه و برام سوال شده که علتش چی میتونه باشه.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/15 ممنونم بخاطر توضیحاتتون.
بله دقیقا، کیفیت ساخت ۲ تا پردازنده از یک نوع میتونه تا حدودی متفاوت باشه که به طور عامیانه به این شانسی بودن کیفیت silicon lottery هم میگن. D:
اما خب این تفاوت تا حدی قابل قبوله و اگر از مقدار قابل قبولش بیشتر بشه احتمالا اون پردازنده معیوب شناخته میشه و اصولا باید توی فرآیند کنترل کیفی از خط تولید شرکت سازنده خارج بشه و تعمیر و یا بازیافت بشه.

بخاطر همین هم دمای گوشی‌ها رو پرسیدم.
راجع به اسنپ ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ هم همینطور که میگین امسال حداقل از نظر مدیریت گرما تفاوت فاحشی ندارن، و شاید در بعضی موارد حتی اگزینوس بهتر باشه.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/15 سلام و خیلی ممنونم بابت توضیحات کاملتون و وقتی که گذاشتین.

بله یه قسمتی از افزایش دما هم به خاطر دمای محیطه که همیشه گرمه طبیعتا چون تابستونه، و اصلا علت منطقی و اصلی این که دمای در حال استراحت پردازنده از ۳۰ درجه پایین‌تر نمیاد می‌تونه همین باشه و خب البته خیلی هم مهم نیست چون تا ۳۵ درجه خیلی برای عمر باتری مشکل ساز نیست.
راجع به فکتوری ریست هم دقیقا همینه که میگین، و باید یه ریست بکنم ببینم شاید یکم بهتر شد.
همین الان هم که تایپ می‌کنم چند تا برنامه و مرورگر با هم باز هستن و دوباره به ۴۱ درجه رسیده.
بله چیزی که مشخصه امسال اسنپدراگون 888 (که لیتوگرافی و ساختش کار خود سامسونگه) و حتی 870 هم توی مدیریت گرما نتیجه‌ی بهتری از اگزینوس نگرفتن و گوشی‌هایی مثل mi 11 ultra و oneplus 9 pro و حتی poco f3 هم مشکل داغ شدن دارن، بعضا بیشتر از سامسونگ. آیفون های سری ۱۲ هم که اصلا بخاطر همین داغ کردن و افت پرفورمنس و تاریک شدن اتوماتیک صفحه به خاطر داغ شدن A14 زیر فشار کاری معروف شدن!
راجع به سرعت شارژ هم من چون خیلی برام مهم نیست شارژر ۲۵ وات اوریجینال نخریدم، همین الانش هم موقع شارژ ۱۵ وات با شارژر اوریجینال خود سامسونگ گوشی خیلی داغ نمیشه ولی تا ۳۹، ۴۰ میرسه که بازم در اون حد مشکل‌ساز نیست.
مشکل اصلی من در واقع این داغی گوشی در زمان استفاده روزمره‌اس... که اونطور که گفتین به نظر چیز نسبتا شایعی هست خوشبختانه یا متاسفانه... و من بیشتر از همه به خاطر افت سریع عمر باتری بخاطر گرمای طولانی مدت ازش نگرانم.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/14 دوست عزیز نمی‌دونم دیگه باید چیکار کنم و چجوری بگم این گوشی رو یک ماهه دارم و تنها مشکلش هم همین داغ کردنشه!
چرا یک درصد فکر نمی‌کنین که ممکنه گوشی من به هر دلیلی مشکل دار باشه و دمای کاریش بالاتر از نرمال این گوشی‌ها باشه؟! قضاوت کردن بقیه اینقدر راحته؟!
firmware گوشی رو هم من به آخرین نسخه آپدیت کردم (AUF9). اگر خواستین آیدی یا ایمیل بدین براتون بفرستم.

به هر حال بابت این که دمای کاری گوشی‌تون رو گفتین ممنونم ازتون. اگر واقعا حداکثر دمای گوشی شما ۳۶ درجه باشه پس احتمالا گوشی من مشکل داره همونطور که گفتم.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/14 دقیقا من هم مشکل شما رو دارم.
گوشی همه چیزش خوب و عالیه و لگ و کندی اصلا نداره و حتی عمر باتریش هم با این که داغ میکنه خوبه.
اما گرمایی که تولید می‌کنه به نسبت کاری که انجام میده غیر عادیه و گاها حتی دست رو اذیت می‌کنه.
منم همینا رو گفتم و گفتم که احتمالا گوشی من مشکل داره.

با این وجود تا حالا دو تا عزیز به دروغگویی و تخریب عمدی متهمم کردن. فکر کنم اینجا فقط باید بیای بگی وااای عجب گوشی خفنیه حتما می‌خرمش! دیگه از لحظه‌ای که خریدی حق نداری اینجا سوال و جواب کنی وگرنه یا گوشی رو نداری و از حسادت دروغ میگی یا پول میگیری که گوشی رو تخریب کنی!!! اون هم توی یه سایت ایرانی که فروش این گوشی‌ها تو کل ایران یک درصد فروش جهانیشون هم نیست!

واقعا مضحک و در عین حال تاسف‌باره این همه تعصب بعضی از هموطنان!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/14 بعد آپدیت بهتر شده دقیقا...
ولی کاملا حل نشده.
قبل از آپدیت توی دوربین خیلی داغ میکرد، ولی الان کمتر شده، که قابل تقدیره.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/14 آخه از لحن صحبت کردنت معلومه که حداکثر ۱۵، ۱۶ سال داری...
کجای صحبت من دقیقا بر ضد اس ۲۱ اولترا بود؟! اینکه میگم همه چیزش عالیه ولی دمای باتری بالاست شد بر علیهش حرف زدن؟
این که من کی اکانت ساختم و پول خریدن این گوشی رو که الان دارم باهاش تایپ می‌کنم دارم یا نه هم به هیچکس هیچ ارتباطی نداره. اما اگه خیلی کنجکاوی بدونی واقعا گوشی رو یه ماهه دارم یا نه آدرس ایمیل بده عکس خودش و این که باتری توی استفاده متوسط تا ۴۱ درجه رسیده رو برات ایمیل کنم.
من سال آخر پزشکیم و علاف نیستم که هر روز تو فرومها و سایت‌ها بچرخم، تا زمانی که مشکلی نداشته باشم اقدام نمی‌کنم. گوشی‌های قبلیم S2، S6 و S8+ بودن که هر سه بهترین گوشی های زمان خودشون بودن و اگر ال سی دی S8+ من بخاطر افتادن نمیشکست حتما یکی دو سال هم استفاده‌ میکردم ازش.
این گوشی هم الان همچنان بهترین گوشی بازاره وتوی تجربه کاربری از بقیه برندها مایل‌ها جلوتره! با تمام مشکلات داشته و نداشته‌اش! و منی که غیر از سامسونگ سری اس دستم نگرفتم و از اپل تنفر دارم مرض ندارم بیخودی بهترین گوشی سال رو تخریب کنم!
حتما مشکل دارم که اومدم اینجا و اینقدر دقیق مشکلم رو توضیح دادم و از کسانی که گوشی رو دارن کمک میخوام. چون قبلا توی موبایل ایران بودند کاربرهایی که واقعا به بقیه کمک می‌کردن ولی به نظر اینجا هم همش شده ترول و فن‌بوی!
اگر گوشی رو داری و مشکلی نداره، مثل اکثر این گوشی‌ها، نوش جونت. اگر هم که نداری امیدوارم بتونی گوشی‌ای که دوست داری رو بخری و استفاده کنی.
ولی یاد بگیر بدون هیچ شناختی بقیه رو متهم به دروغگویی و خالی‌بندی نکن و طرف مقابلت رو بشناس.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/14 نه خب من گفتم که احتمال زیاد مشکل از دستگاه منه و همه‌ی دستگاها اینجوری نیستن. چون اگزینوس ۲۱۰۰ و به طور کلی این گوشی فوق‌العاده توی خیلی از ریویوها نتایج درخشانی داشته. یوتیوب و ردیت و اکثر شبکه‌های دیگه هم از عملکرد خوبش نتایج زیادی هست.
به شخصه قبل از خرید هم خیلی تحقیق کردم و با علم به این موضوع نسخه اگزینوسش رو خریدم چون اسنپدارگون رو به طور مضحکی گرون میفروختن و میفروشن! و من زورم میومد ۸ تا ۱۰ میلیون پول اضافی بدم برای دستگاه یکسان با فقط پردازنده اسنپ!

من از کسانی که این گوشی رو دارن خواستم کمک کنن تا ببینم آیا دمای کاری این پردازنده واقعا به طور معمول همینقدر بالاست یا گوشی من به طور شانسی مشکل دار در اومده و برای گارانتی اقدام کنم.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/4/14 سلام دوستان؛
من این گوشی رو یک ماهه گرفتم تقریبا، نسخه اگزینوس ۲۵۶ ۱۲، با گارانتی. البته گارانتیش شرکت خیلی معروفی نیست ولی به هر حال معتبره. همه چیزش خوبه و مطابق انتظارم هست بجز پردازنده!
به شدت مشکل داغ شدن گوشی رو دارم، در حدی که حتی توی معمولی‌ترین کارها مثل وبگردی یا کار با اینستاگرام (بدون استفاده از دوربین و فقط برای دیدن تصاویر یا ویدیوها) و حتی تلگرام، به شدت داغ میشه. طبق نرم‌افزار aida64 دمای باتری در حالت استراحت از ۳۱ درجه پایین تر نمیاد و بعد از ۱۵ دقیقه کار سبک با گوشی تا ۴۰ درجه هم میرسه که به شدت برای در دست گرفتن آزاردهنده‌اس! جالبتر اینکه توی بازی‌هایی مثل کالاف هم حداکثر تا ۴۳ درجه میرسه و یعنی عملا فرق چندانی بین دمای باتری زمان استفاده روزمره و زمان گیمینگ وجود نداره! در واقع من انتظار داغ شدن زمان گیمینگ رو داشتم کاملا، ولی دیگه ۴۰ درجه برای چند دقیقه گشتن توی اینستاگرام واقعا ناامیدکننده‌اس!
امتیازش توی گیک‌بنچ تک هسته‌ای و چند هسته‌ای هم کمتر از نرماله، در واقع امتیاز چند هسته‌ایش حتی زیر باد مستقیم کولر هم از ۳۳۵۰ بالاتر نمیره! و بعد از شروع بنچمارک در عرض کمتر از دو دقیقه بالای پشت گوشی سمت چپ (سمت مقابل دوربین) به شدت گرم میشه و دست رو اذیت میکنه.
خیلی اهل استفاده طولانی از دوربین نیستم ولی خب توی دوربین هم که خدا رو شکر همین داغ کردنه سر جاشه!!! بعد از ۳ تا ۵ دقیقه استفاده از زوم ۱۰ تا ۱۰۰x بازم دما به حدود ۴۰ درجه میرسه.
من نرم افزار غیرمتعارفی روی گوشی ندارم و کلا ۱۹۰ گیگ از حافظه گوشی خالیه. بعد از آخرین آپدیت (آپدیت ژوئن با ورژن AUF9) هم یه بار wipe cache انجام دادم. ولی همچنان گوشی سریعا داغ میکنه. توی safe mode هم چون نمیشه نرم‌افزارهای اصلی رو باز کرد، داغ کردنه کمتره ولی همچنان کاملا حس میشه و آزار دهنده‌اس. گوشی رنگ سیلور و ساخت خود کره جنوبی و برای کشور امارات هست

عمر باتریش در کل بد نیست و حدود ۷/۵ ساعت اسکرین میده، ولی همین داغ کردنش باعث میشه عمر باتریش پایین‌تر هم بیاد کم کم. البته میدونم که تابستونه و دمای اکثر جاهای کشور بالاست، ولی اینکه حتی توی اتاق خنک و زیر پنکه و کولر هم اینقدر زود دمای گوشی میره تا ۳۹، ۴۰ درجه برام اعصاب خرد کنه!

زمان شارژ هم حتی با اینکه از شارژر اوریجینال ۱۵ وات گوشی S8+ قدیمیم استفاده می‌کنم و شارژ کاملش ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه طول میکشه، باز هم علی رغم پایین‌تر بودن توان شارژر، گوشی داغ میشه و اگر بخوام داغ نکنه باید شارژ سریع رو کلا خاموش کنم که در اون صورت شارژش ۲ ساعت و ربع طول میکشه. من کلا شارژر ۲۵ وات نخریدم.

میخواستم بدونم این که دمای این گوشی موقع کارهای عادی مثل سرچ و خوندن pdf و گشتن تلگرام و اینستا اون هم توی محیط خنک به ۴۰ درجه برسه نرماله؟ یا اینکه دستگاه من مشکل داشته از اول؟ متاسفانه یک هفته مهلت تعویضش هم گذشته (البته اگر از گارانتی قانع میشدن که تعویضش کنن!!).
ممنون میشم اگر از دوستانی که این گوشی رو دارین بگین که دمای باتری توی کارکرد عادی گوشی شما هم واقعا اینقدر بالاست؟ در حدی که دست رو اذیت کنه؟ و اینکه بنچ‌مارک ها هر چند فقط یک عددن، ولی لطفا بگین بنچمارک ‌های گوشی هاتون در چه حدیه.

بیست و چند میلیون خرج کردم تا چند سال از گوشیم استفاده کنم ولی اگزینوس ۲۱۰۰ اگر واقعا این باشه ناامیدکننده‌اس!

ممنون میشم اگر کمکم کنین.
aliyzdn9732@gmail.com
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا