مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : یوسف ط
  • تاریخ عضویت : 1400/4/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/7/7 سلام . تا آنجایی که من اطلاع دارم پک ویتنام از نظرکیفیت ساخت از چین وهند بهتر است بنده یگ گوشی سامسونگ ساخت ویتنام از سال95دارم که حتی یک بار هم تعمیر نشده وهیچ گونه مشکلی تا به امروز نداشته حتی شارژر آن تا به امروز عوض نشده وبعد از پنج سال هنوز خراب نشده .

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/7/7 سلام وقت به خیر.در حال حاظر فروشگاه آراد سیستم نسخهs21الترا 5g به قیمت چهل ودو میلیون تومان به فروش می رساند که با مشخصات ذیل دوربین108سلفی 40رم 16حافظه512چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ که مهمترین ویژگی چیپست و رم16می باشد و صفحه نمایش عالی که در برند سامسونگ ارزش خرید خیلی بالایی دارد چون برای بازار آمریکا هست حتما کیفیت ساخت بالایی هم دارد لذا در صورت توان خرید این بهترین هست اما لوازم جانبی مثل شارژر هندزفری وقلم باید جدا گانه تهیه گردد اما اگر عجله نداریدs22 تا سه چهار ماه آینده معرفی می‌گردد که از ویژگی‌های جدید تر وبروز تری بر خوردار هست.پیروز باشید

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/4/3 سلام من تازه گرفتم. کارتن پلمب شرکت سامسونگ بود (بعضی گوشیها پلمب شرکت فروشنده داخلی هست ) لوازم اصلی و ویتنام بود منطقه هم امارات واندروید10 خودم ارتقا دادم وهمانطور که در پایین عرض کردم پردازنده این گوشی ضعیف است وجوابگوی کارکرد بالای این گوشی با این صفحه نمایش ودوربین واینترنت 5gراندارد وخیلی داغ می کند وباطری هم زود خالی میشود از بقیه لحاظ عالی هست اگر این پردازنده اگزینوس رانداشت بی رقیب میشد نسخه اسنپدراگون این گوشی معرکه هست.

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/4/3 سلام دوستان. نخرید بزرگترین عیب این گوشی داغ شدن بیش از حد است حتی در استفاده معمولی بنده قبلا s7 داشتم ساخت ویتنام اصلا داغ نمی کرد این یکی هم ویتنام هست که شدیدا داغ میکنه اللخصوص در هنگام کار با دوربین چنان داغ میشود که گویی الان منفجر می شود این گوشی پاسخگوی اینترنت5g هم نخواهد بود به دلیل داغ شدن شدید.این مشکل پردازنده داره که اساسی هم هست اگزینوس نخرید. وافت قیمت هم به همین دلیله چون فروشش اومده پایین بنده هم اگر میدانستم نمی خریدم .حیف که پردازندهای خوب رو به ایرانیا نمیدن.چقدر ما بدبختیم 14.5 هزینه کردم با این پردازنده مزخرف.نخرید تا اسنپ دراگون را به ایران بیارن اگر نخریم مجبور میشن بیارن.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام