مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمود م
  • تاریخ عضویت : 1400/2/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 51

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 51 مورد

Huawei Y8p Huawei Y8p

1402/3/18 من هم حدودا دوماه پیش به این مشکل GPS خوردم ولی از اون موقع خیلی سریع و دقیق مکان رو نشون میده حتی داخل آپارتمان. اگر این مشکل رو داشتید با روشن کردن فیلترشکن یا روشن و خاموش کردن حالت هواپیما هم امتحان کنید بی فایده نیست.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1402/1/8 بعید میدونم. مگر دست دوم پیدا کنید.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/6/1 سلام نه تا الان همچین مشکلی نداشتم.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/5/14 تعویض این دو گوشی معقولانه نیست و فقط سودش به جیب نمایندگی میره. به احتمال زیاد گوشی رو زیر قیمت ارزش گذاری میکنند.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/4/20 نمیدونم واقعا برنامه هواوی برای این سری از گوشیهاش چیه ولی یک سایت (huaweiupdate) خبر گذاشته که تا اواخر ماه می در فیلیپین و بعد سایر کشورها برای این گوشی آپدیت منتشر خواهد شد. البته از می 11 روز گذشته ولی باز هم مشخص نیست تا چه حد صحت داشته.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/3/2 البته سایر گوشی ها هم هنوز کامل آپدیت نشدن مثلا nova 7i یا 5t هم هنوز توی خاورمیانه آپدیت نشدن و به احتمال زیاد با آپدیت اونها این گوشی هم آپدیت براش میاد.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/2/30 با اینکه اسم این گوشی با Y9s و پرایم رسما برای آپدیت معرفی شده اما تا الان در پستهای مربوط به آپدیت گوشیها هیچ اسم دیگه ای از سری y برده نشده و باید منتظر موند و دید هواوی بلاخره چه تصمیمی میگیره

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/2/12 سلام، کسی خبری از برنامه آپدیتهای هواوی نداره؟

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/25 قربانت عزیز، با این که اپدیت متفاوتی بود و مربوط به پایداری دستگاه میشد اما تاثیری روی مشکل لوکیشن نداشت.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/22 سلام مشکل پیدا نکردن لوکیشن با روشن کردن فیلترشکن حل میشه. دوستانی که این مشکل رو داشتند امتحان کنن ببینم جواب میده یا نه. ممنون

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/20 قربانت عزیز، اما امروز صبح با این که تو خونه بودم امتحان کردم وصل شد و دقتش هم تو خونه خوب بود. نمیدونم مشکل از چی بود که حل شد.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/19 سلام من قبلا جی پی اس گوشی رو در حد چندبار تست تو حیاط یا خونه روشن کردم خوب بود اما این چند روز که اومدم تهران و به جی پی اس نیاز داشتم با این که یه مسیر نسبتا طولانی رو پیاده طی میکردم اما اصلا نمیتونست وصل بشه و چند بار دیگه هم امتحان کردم اما فایده نداشت. احتمالا مشکل نرم افزاریه و با آپدیت حل میشه.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/7 دوستان من تا الان پنج شیش تا گلس مختلف برای این گوشی گرفتم و همشون بعد چند روز یا یه هفته از دورشون هوا نفوذ میکنه و اطراف صفحه رو سفید میکنه که خیلی تو چشمه و تو ذوق میزنه بنظرتون مشکل از گلسها بوده یا به خاطر انحنای دور نمایشگر به وجود میاد؟ راهکار شما چی هست و چه محافظی استفاده میکنید؟ ممنون

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/7 مرسی عزیز دمت گرم

Huawei Y8p Huawei Y8p

1401/1/7 سلام این موردی که میفرمایید مشخصا برای هیچ مدل گوشی طبیعی نیست و قطعا اون گوشی مشکل داشته و باید از گارانتیش استفاده کنه تا مشکلشون حل بشه.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/12/19 توی سایت هواوی سنترال اخرین پست مربوط به Y8P که دو هفته پیش و در رابطه با همین آپدیت امنیتی که اومد منتشر شده نوشته که خبرای خوبی برای آپدیت EMUI 12 این گوشی در راهه ولی زمان دقیق ارائه‏ اش مشخص نیست اما تا نیمه اول سال 2022 میشه انتظارش رو داشت، که به زمان خودمون میشه نهایتا تا اخر بهار سال آینده.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/12/19 مرسی ازت میتونم بگم یه ریز بهترم شده

Huawei nova 7i Huawei nova 7i

1400/12/10 به نظرم چه برای یوتیوب و چه برای سایر برنامه ها میونید وارد نسخه وب اون برنامه بشید و بعد از گزینه های مرورگرتون یه میانبر یا همون shortcut در منوی اصلی ایجاد کنید. هم دیگه فضای نصب برنامه رو از گوشیتون نمیگیره و هم نیاز به برنامه های متفرقه نیست.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/12/10 سلام عزیزانی که آپدیت 217 مگابایتی رو نصب کردید از باتری و کارایی راضی هستید؟

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/11/26 سلام، من این چندماهی که این گوشی دستم بوده بدون گوگل باهاش کارکردم و تقریبا زیاد مشکل نداشتم که بخوام از راه های غیر معتبر گوگل نصب کنم اما یه موضوع که نیاز دارم همین تکمیل خودکار گذرواژه هاست و اونایی هم که ذخیره شده بودن با آپدیت کروم پریدن. شما ه راه حلی برای این مورد دارین. ممنون

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/10/15 سلام. با آپدیتی که این چند روز اومده واقعا مصرف باتریش بهتر شده و امیدوارم آپدیت بعدی آپدیت اصلی باشه. در مورد دوربینش هم فکر میکنم چه این گوشی و چه گوشیهای همرده خودش در نور روز همه به خوبی از پسش بر میان و عکسهای خوبی میگرند اما در نور کم و به خصوص تاریکی شب چون خودم به عکاسی با گوشی علاقه دارم میتونم بگم با تنظیمات درست و سه پایه و مشابه چیزی که دوستمون اقا محمد فرمودند نتیجه های باورنکردنی میتونید بگیرید. در مورد تنظیمات دستی هم بهتره بگم که برای عکاسی در شب بهتره از حالت 12 مگاپیکسلی دوربین استفاده کنید که نویز کمتری ایجاد میشه و مورد دیگه این هست که بر خلاف گوشیها دیگه که باهاشون کار کردم، در فوکوس دستی فوکوس بینهایت دوربین در انتهای نوار قرار نگرفته و تقریبا در 75 درصدی خط تنظیم فوکوس بهش میرسید که برای من یکم عجیب بود.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/9/17 ممنون ازتون

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/9/17 ممنون ازتون بله خودم هم امروز آپدیت کردم تا الان که مشکلی نبوده. ایشالا آپدیت بعدی آپدیت اصلی باشه. علت افزایش قیمتش هم کمیاب شدنشه؟ البته برای امثال من که سه چهار سالی یه گوشی میگیریم پرونده اش همچنان بازه :)

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/9/16 کسی به نسخه 10.1.0.203 آپدیت کرده؟ مشکل یا باگی نداره؟ چون توصیه کرده بکاپ بگیرد قبل از آپدیت

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/9/16 از ورژن 91.0.44 میتونید استفاده کنید.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/7/12 سلام من امروز کروم رو آپدیت کردم اما دیگه باز نمیشه و میندازه بیرون! ورژن قبلی رو هم نصب کردم همین طور شده. به جز نصب سرویس گوگل راه دیگه ای هست برای با نه؟ من فقط به کروم عادت کردم

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/6/19 من گوشی رو که تازه گرفته بودم برنامه AI lens به خوبی کار میکرد تا اینکه آپدیت براش اومد و همین اروری که فرمودید رو داد. برای رفع مشکلتون باید به تنظیمات و قسمت Apps برید و برای این برنامه گزینه حذف آپدیت ها رو بزنید مشکل رفع میشه و دیگه اجازه آپدیت بهش ندید.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/6/7 سلام من با جیبورد امتحان کردم انگلیسی رو بدون مشکل به صورت صوتی براتون تایپ میکنه اما هر چقدر توی تنظیماتش گشتم که فارسی رو هم بتونه صوتی تایپ کنه پیدا نکردم.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/6/7 حدود دو ماهه این گوشی رو دارم همه چیزش خوب بوده به جز شارژرش که واقعا داغ میشه. کلا همیشه موقع شارژ تا پنجاه شصت درجه داغ میشه. سرچ کردم به این نتیجه رسیدم داغی بیش از حد شارژر به علت خرابیه یا شارژر میتونه باشی یا باتری گوشی. شارژر اورجینال خود شرکت چرا باید اینطور باشه اگه اورجینال اینه فیکها دیگه چین. به نظرتون با گارانتی قابل تعویض هست؟ باید چیکار کنم الان همه شارژر ها اینطورین یا از من اینجوریه؟ جواب بدید ممنون میشم

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/5/24 من که همچین مشکلی ندیدم روی گوشی خودم، اما از داخل تنظیمات میتونی گزینه رزولوشن هوشمند رو غیر فعال کنی و رزولوشن رو دستی روی زیاد بزار ممکنه موثر باشه. یه نکته دیگه اینکه از والپیپرهای موجود در برنامه themes که روی گوشیت نصبه استفاده کن احتمالا نتیجه بگیری.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/5/18 سلام، دوستان شارژر این گوشی برای شما هم زیاد داغ میشه یا این مشکل برای منه؟ مشکلی به وجود نمیاره؟

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/4/12 سلام، اول از همه چیز بگم که خودم y8p رو یکماه هست که دارم و با نوت 9 کار نکردم اما همین مسئله انتخاب برند رو خودم هم تجربه کردم تا به این نتیجه رسیدم. البته اضافه کنم مقایسه این دو برند به این معنا نیست که یکیشون عالی هست و دیگری اصلا به درد نمیخوره اما وقتی وارد جزئیات می‌شید و اینکه با هزینه ای که میکنید چه امکاناتی رو به شما میدن یه سری تفاوت ها خودشون رو نشون میده. به خصوص الان که هواوی هم تحریم هست و باعث پایین اومدن هزینه کرد شما نسبت به گوشی های برندهای دیگه میشه وگرنه در صورت وجود سرویسهای گوگل در هواوی این گوشیها الان میبایست قیمتهای خیلی متفاوت تری رو تجربه میکردند و قطعا با گوشی های هم سطح خودشون مقایسه میشدند. به همین دلیل الان در مقایسه یا امکانات همخوانی نداره با هم یا قیمتها اما این دو گوشی تقریبا در یک قیمت قرار دارن. همونطور که خودتون گفتید نوت 9 رم 3 و 4 داره اما y8p رم 6 بهتون میده که برای کارهای گرافیکی و سنگین تر دستتون بیشتر بازه و برنامه ها رو راحت تر اجرا میکنید. از طرف دیگه دوربین هواوی توی نور پایین هم بهتر عمل می‌کنه و بر خلاف مشخصات از فیلم برداری 60 فریم در 1080 هم پشتیبانی می‌کنه. از طرف دیگه y8p صفحه نمایش اولد با تراکم پیکسلی 418 داره که کیفیتش به خصوص عمق رنگ مشکی با نوت 9 قابل مقایسه نیست و در گوشیهای هم قیمتش خبری از این صفحه نیست و چند روز پیش صحبت تفاوت قیمتش شد که البته نداشتن گوریلا گلس برای این صفحه به نظرم یه مورد منفی هست. تفاوت باتری ها هم در این گوشی، هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری جبران میشه. امیدوارم تونسته باشم کمک کنم.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/4/12 با توجه به اپتیکال بودن سنسور اثر انگشت نسبت به سنسورهای خازنی سرعت کمتری داره اما ناراضیتون هم نمیکنه و باید از محافظ صفحه مناسبی استفاده کنید تا بهترین نتیجه رو ازش بگیرید چون من خودم یه گلس از دیجی کالا گرفتم اما سرعت و دقتش رو کاهش داد و می‌خوام عوضش کنم. از بین بازیهایی که گفتید من فقط پابجی لایت رو بازی میکنم که روی گرافیک بالا هیچ مشکلی نداره و اونقدر محسوس هم گرم نمیشه اما طبق نظرات و بررسی های مختلفی رو که دیدم میتونم بگم روی گرافیک متوسط میتونید اون بازیها رو اجراشون کنید ولی اگر زیاد بازی میکنید و میخواید گوشی تو بازی های سنگین کم نیاره هواوی نوا سون آی گزینه مناسبیه.
در مورد باتری من چون بین ۳۰ تا ۸۰ درصد از شارژش استفاده میکنم با این ۵۰ درصد یه روز رو تو استفاده متوسط بازی و نت و دوربین جواب میده اما با این حال اگه استفاده زیاد دارید ۱۰۰ درصد باتری برای یک روز شما تقریبا کافی هست البته شارژر این گوشی یکم ضعیف هست و صفر تا ۱۰۰ رو ۲ ساعت زمان نیاز داره اما بین ۳۰ تا ۸۰ زیر یک ساعت شارژ میشه.نت من همیشه با اینکه تو شهرستانم روی ۴.۵ جی هست و مشکلی نیست از این بابت.
در کل اگر استفاده متوسطی از گوشی دارید این گوشی با ۶ گیگ رم نسبت به گوشیهای پنج شیش تومنی شیائومی براتون جواب میده اما اگه میخواید گوشی هیچ‌ جا کم نیاره نوا سون آی مناسب هست.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/4/6 یه چیزی که بعد خرید این گوشی منو ترسوند این بود که امروز اتفاقی قیمت تاچ و صفحه رو برای این گوشی گرفتم و حدود ۳ تومن بود و برای نوا 7i حدود ۱ تومن در میومد. البته قرار نیست حتما صفحه اش بشکنه ولی از اونجا که اتفاق همیشه ممکنه پیش بیاد، پرداخت ۱ تومن برای یه گوشی ۵ و خورده ای معقولانه است اما پرداخت ۳ تومن برای یه گوشی حدود ۴ تومنی خیلی ترسناک به نظر میاد!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/3/30 قبل ریست فکتوری یکبار گوشیتون رو خاموش و روشن کنید اگه درست نشده بوده باید ریست فکتوری بشه. برای ریست فکتوری اگه اطلاعاتی روی گوشی دارید باید ازشون پشتیبان بگیرید که در ادامه توضیح میدم. اول وارد settings بشید بعد گزینه system and update رو بزنید بعد از بین گزینه ها با گزینه backup and restore میتونید از اطلاعات بدربخورتون پشتیبان بگیرید و با گزینه reset هم ریست فکتوری رو انجام میدید. گزینه reset all settings فقط تنظیمات گوشی رو بازیابی می‌کنه و گزینه phone گوشی رو مثل روزی که خریده بودید می‌کنه و اطلاعات توش پاک میشه.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/3/30 ببینید اول میتونید تنظیمات دوربین رو ریست کنید؟ یا اگه با ری استارت کردن گوشی برنگشت احتمالا مجبورید که از اطلاعاتتون پشتیبان بگیرید و ریست فکتوری بزنید.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/3/27 مشکلتون چیه؟ توضیح بدید لطفا

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/3/27 دوستان من تنها چیز عجیبی که تو این دو هفته دیدم این هست که هر وقت گوشی رو خاموش به شارژ میزنم 16 درصد بیشتر از حالت واقعی نشون میده و بعد از شارژ و روشن شدن هم بعد یه مدت 16 درصد رو در یک دقیقه 3 درصد 3درصد میپره پایین و روی عدد واقعی وایمیسته. اما اگه روشن به شارژ بزنم همچین مشکلی ندارم. کسی دلیلش رو میدونه و اگه مشکل نرم افزاریه چرا یه آپدیت کوچولو نمیگیره؟

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/3/27 من بازی Infinite Flight Simulator و taxi sim 2016 رو که بازی های نسبتا سبکی هستند رو حدود نیم ساعت بازی کردم و باید بگم میشه یکم گرما رو حس کرد البنه من کاور داره گوشیم و بیشتر گرما در بخش بالایی گوشی و سمت دوربین هست. اما در استفاده معمولی یا عکاسی طولانی مدت اصلا گرم نمیشه.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/3/19 این به دلایل امنیتی هست و اکثر گوشی ها در حالت قفل اجازه نمایش نوار وظیفه رو ندارند. البته این گوشی رو تا در دست بگیرید قفلش با فیس لاک سریع باز میشه و دلیل این مشکلتون رو متوجه نمیشم.
موارد 1 تا 40 از مجموع 51 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا