مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حکمت س
  • تاریخ عضویت : 1400/2/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/3/24 با سلام
اگر طبق مشخصاتی که فرمودید ورژن گوشی شما گلوبال است و خود گوشی اعلام آپدیت داده، مشکلی در نصبت آپدیت نخواهید داشت. فقط مراقب باشید با اینترنتی آپدیت کنید که قطعی نداشته و سرعت نسبتا خوبی داشته باشد تا در میانه دریافت فایل آپدیت با مشکل مواجه نشوید. دوستانی که پک چین این گوشی را دارند مراقب باشند که بعد از آپدیت گوشی به حالت ریکاوری مود رفته و ریست فکتوری می‌شود. به عبارت دیگر روی پک چین رام گلوبال نصب شده و با دریافت اولین آپدیت و ریستارت، اطلاعات گوشی شما از بین خواهد رفت و این دقیقا تقلبی است که شرکتهای واردکننده این مدل انجام داده‌اند.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/3/24 سلام
تنها راه حل همان شکایت به اتحادیه است. حتما شکایت کنید. شاید زمان‌بر باشه اما نتیجه خواهیدگرفت. رامهای دستی که شرکتهای گارانتی روی گوشی نصب می‌کنند با اولین آپدیت باطل شده یا اصلا دیگه قابل آپدیت نیستند. مشکل از ساختار گوشیهای سری چین است که فقط با رام چین قابلیت آپدیت و کارکرد صحیح دارند. تمام دوستانی که با این مشکل مواجه هستند حتما به اتحادیه صنف لوازم مخابراتی به آدرس: www,ttu.ir مراجعه کرده و ثبت شکایت کنند. کارشناسان اتحادیه نیز از تقلب آشکار شرکتهای گارانتی و واردکننده گوشی آگاهی دارند و حتما با آنها برخورد شده و به حقوق قانونی خود خواهید رسید.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/3/10 با سلام
جلسه دوم رسیدگی بعداز یک هفته مهلت قانونی به شرکت جهت استرداد گوشی و پرداخت مبلغ آن برگزار شد اما نماینده شرکت که یک کارمند ساده بود و اوامر بالادستی‌ها را اجرا می‌کرد علیرغم توافق بعمل آمده طی مکاتبات جلسه اول و تعهد کتبی، از دادن وجه خودداری کرده و طلب یک میلیون تومان مابه‌التفاوت قیمت نمود که با اعتراض و برخورد تند رئیس اتحادیه و کارشناسان مواجه شد اما در نهایت گفت که رئیس شرکت کاوش تیم اینطور دستور داده. در نهایت مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، مراتب به اداره تعزیرات حکومتی منعکس گردد که برای شرکت بسیار گران تمام خواهدشد. عرض بنده این است که به قدری این شرکتهای واردکننده ... هستند که حاضر نشد در قبال دریافت یک عدد گوشی و خاتمه یافتن پرونده اقدام با جبران خسارت کند و این نشان‌دهنده ... طمع اینگونه شرکتهاست. بنده که از حقم نخواهم گذشت و تا آخر پیگیر ماجرا خواهم بود مضافا بر اینکه خسارت این دو روز علافی و بی‌مسئولیتی را هم از ایشان مطالبه خواهم کرد و مطمئنم با پیگیری بنده و تمامی دوستان درس عبرت بزرگی به اینگونه شرکتها خواهیم داد. یا حق.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/31 با سلام. البته بنده گوشی دستم بود و معطل شرکت نشدم و سریع شکایت کردم. به همین دلیل درخواست خسارت و این مسائل را مطرح نکردم و ظرف یک هفته رسیدگی شد. نهایتش شما یک صبح تا ظهر باید جهت جلسه رسیدگی در محل اتحادیه حاضر شوید. البته شرایط شما شاید متفاوت باشه و با توجه به اینکه شرکت شما را معطل کرده و در آخر پاسخ مناسب نداده که البته پاسخ مناسب و منطقی ندارند، کارشناسان اتحادیه برای شرکت جریمه نیز در نظر بگیرند ولی اگر هم جریمه‌ای در نظر گرفته نشد زیاد سخت نگیرید و همین‌که گوشیتان را با گوشی سالم و آکبند تعویض کنند شکرگزار باشید. ولی حتما محکم بر خواسته‌تان مبنی بر استرداد گوشی و دریافت وجه فاکتور یا گوشی آکبند پافشاری کنید. امیدوارم جنابعالی و سایر دوستانی که این گرفتار این مشکل و تقلب آشکار شرکت‌های واردکننده شده‌اند با پیگیری حقوق قانونی خود، به خواسته مطلوب خود رسیده و درس عبرتی برای این‌گونه شرکتها رقم بزنند. یا حق.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/28 با سلام
فرمایشتان متین. می‌توانید رام اندونزی یا هر رام دیگری که زبان فارسی را ساپورت می‌کند نصب نمایید. ولی امکان آپدیت OTA و مستقیم از سایت شیائومی وجود ندارد و باید هر آپدیت جدیدی که منتشر می‌شود بصورت آفلاین نصب نمایید. مشکل اینجاست که این گوشی با پک چین فقط با رام چین امکان آپدیت و ساپورت آنلاین دارد. بنده روز دوشنبه متعاقب شکایت از شرکت گارانتی‌کننده گوشی به اتحادیه مراجعه کردم و نماینده شرکت نیز حضور پیدا کرد. جالب اینکه همان به اصطلاح مهندسی که در ابتدا جواب سربالا داده بود در حضور متخصصین اتحادیه حرفی برای گفتن نداشت و قبول کرد که پک چین با رام گلوبال ایراد آپدیت و گاها روشن‌نشدن دارد. قرار شد مبلغ گوشی را به بنده عودت نمایند یا یک گوشی با رام گلوبال آکبند تحویل بنده گردد. تمام گوشی‌هایی که با پک چین و رام گلوبال دستی شرکت وارد ایران شده دارای این اشکال هستند و هیچ راه حلی جز نصب رام اصلی چین ندارند. سایر دوستانی هم که با این مدل و این رام مشکل دارند می‌توانند به صورت آنلاین به سایت اتحادیه مراجعه و طرح شکایت کنند. ظرف یک هفته الی ده روز به شکایت رسیدگی و به حقوق خود خواهند رسید. آدرس سایت اتحادیه: www.ttu.ir. ‌پس از ورود به سایت به قسمت پائین صفحه مراجعه از قسمت طرح شکایت، اقدام فرمائید. یا حق.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/20 با سلام
اگر گوشیتون پک چین باشه هیچ راه حلی نداره که رام گلوبال نصب باشه و آپدیت هم بشه. البته شرکت میتونه رام چین بریزه که در اون صورت زبان و منوی فارسی در گوشی ندارید ولی میتونید فارسی تایپ کنید. ممکن است چندین شرکت اقدام به واردات پک چین با قیمت پایینتر کرده باشند که در این بازار وانفسا امری طبیعی است. بهرحال اگر بردید گارانتی و رام گلوبال براتون نصب کردند و تونستید آپدیت کنید و گوشیتون بعد آپدیت به حالت ریکاوری نرفت، ممنون میشم به بنده و بقیه دوستان این انجمن هم نتیجه را اطلاع بدید. ارادتمندم. یا حق.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/19 با درود
صحیح می‌فرمایید. بنده همین مشکل را داشتم از شرکت شکایت کردم. دوشنبه هفته بعد قرار تشکیل جلسه در اتحادیه دارم. نتیجه را خدمت دوستان اعلام خواهم کرد تا اگر دیگران نیز مانند بنده قربانی این سودجویی و کلاهبرداری آشکار شده‌اند اقدام به شکایت کنند.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/19 با سلام خدمت دوستان عزیزی که گوشی با پک چین از شرکت کاوش تیم خریداری کرده و دچار مشکل آپدیت شده‌اند. بنده روز جمعه مورخ ۱۶ اردیبهشت شکایتم را بصورت آنلاین در سایت اتحادیه به آدرس www.ttu.ir ثبت کردم و مدارک لازم از جمله تصویر کارت ملی و تصویر فاکتور خرید و برچسب سریال گوشی را هم ثبت کردم. امروز دوشنبه مورخ ۲۰ ا ردیبهشت ماه تماس گرفتند و برای دوشنبه هفته بعد ۲۶ اردیبهشت ساعت ۹ و نیم صبح قرار جلسه رسیدگی را اعلام کردند. می‌خوام خدمت تمام دوستان عزیز عرض کنم حتما پیگیر این کلاهبرداری آشکار شرکت کاوش تیم باشید و طرح شکایت کنید. باز هم تأکید می‌کنم اگر همه با هم متحد باشیم و با صرف کمی وقت و حوصله از این گونه شرکتها شکایت کنیم مطمئن باشید لااقل در آینده دوستان دیگر با مشکل ما دچار نخواهندشد و درس عبرتی برای سایر سودجویان بازار موبایل خواهد بود. متعاقبا نتیجه را خدمت دوستان اعلام خواهم کرد. آدرس اتحادیه ذیلا تقدیم می‌گردد. دوستان اگر مایل بودند می‌توانند حضورا به اتحادیه مراجعه نموده و از شرکت کاوش تیم شکایت کنند. یا حق

آدرس : تهران – خیابان جمهوری . خیابان حافظ .
جنب سازمان بورس.کوچه حسنی(سام). پلاک ۱۸
آدرس سایت: www.ttu.ir

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/17 این مشکل راه حل فنی نداره. احتمالا گوشی شما پک چین بوده و توسط شرکت واردکننده رام غیررسمی گلوبال روش نصب شده. منتها چون ساختار گوشی برای چین طراحی شده رامی غیر از رام چین قابلیت آپدیت نداره و هر سری پس از آپدیت ریست فکتوری می‌شه. تنها راه حل شکایت از شرکت گارانتی‌کننده گوشی از طریق وبسایت وزارت صنعت و معدن و تجارت است. مطمئن باشید رسیدگی میشه و به حقتون می‌رسید. باید با یک اتحاد جمعی جلوی این سودجویی و کلاهبرداری شرکتهای واردکننده ایستاد. بنده شکایت کردم و نتیجه را هم خدمت دوستان اعلام خواهم کرد. البته برای همسرم هم یک عدد از همین گوشی رام گلوبال خریدم و بدون هیچ مشکلی به ورژن 12.5.5.0 آپدیت شد و الان هم بدون هیچ مشکلی کار میکنه. دوستانی که با گوشیهای پک چین مشکل دارند حتما شکایت خود را مطرح کنند. به امید حصول نتیجه مطلوب. یا حق.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/17 هیچ راهکاری نداره. گوشی‌های پک چین فقط با رام اصلی چین قابلیت آپدیت دارند. بهترین راه شکایت از شرکت گارانتی‌کننده گوشی از طریق سایت وزارت صنعت و معدن و تجارت است. مطمئن باشید رسیدگی می‌کنند و حقتون پایمال نمیشه. این افتضاح فقط به دلیل سودجویی شرکت های واردکننده گوشی اتفاق افتاده وگرنه خود گوشی و نرم‌افزارش هیچ مشکلی نداره. مشکل از رامی است که شرکت واردکننده روی دستگاه نصب کرده. یا حق.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/17 با سلام
اگر گوشیتون پک چین باشه این مشکل هیچ راه حلی نداره. مشکل اینجاست که شرکتهای واردکننده برای کسب سود بیشتر این گوشی را با قیمت پایین از دوبی وارد کرده و رام گلوبال بهش زدند. الان هم موقع آپدیت گوشی بالا نمیاد و ریست فکتوری میشه. یا به هیچ عنوان آپدیت نکنید و همینطور استفاده کنید یا از طریق سایت وزارت صنعت و معدن و تجارت از شرکت گارانتی‌کننده گوشیتون شکایت کنید. مطمئن باشید رسیدگی میشه و به حقتون می‌رسید. بنده هم با همین مشکل مواجه بودم و الان از شرکت گارانتی‌کننده شکایت کردم و نتیجه را در همین فاروم خدمت دوستان اعلام خواهم کرد. یا حق

Xiaomi Poco X3 GT Xiaomi Poco X3 GT

1401/2/14 با سلام. لطفا بفرمایید چند وقت از گارانتی دستگاه باقی مانده؟ بنده هفته پیش رجیستر کردم. هنوز 18 ماه گارانتی داره.

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1401/2/14 دوست عزیز. برای دریافت آپدیت معتبر لطفا برنامه MIUI Downloder را از Google Play دانلود کن. پس از دانلود و نصب، اجرا کن و روی مدل گوشی که خود برنامه تشخیص می‌ده کلیک کن. از منوی بعدی می‌تونی تمام رامهای معتبر و استیبل را دانلود کنی و پس از دانلود، از گزینه‌های اضافی در قسمت update گوشی (منظورم سه نقطه بالای صفحه MIUI Version است) گزینه Choose Updagte Package را انتخاب و مسیر دانلود رام دانلود شده را تعیین کرده و گوشی شروع به آپدیت می‌کنه. بهتر است پس از دانلود رام مورد نظر، آن را به شاخه اصلی حافظه داخلی منتقل کنید و سپس اقدام به تعیین مسیر و آپدیت گوشی بفرمایید. بنده خودم همین امروز رام گلوبال را به نسخه 13.0.4 آپدیت کردم. حجمش هم حدود 850 مگابایت است. بسیار روان و عالی آپدیت شده و گوشی هیچ مشکلی نداره. موفق باشید.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/14 با سلام خدمت آقا سامان
بنده بسیار تحقیق کردم. محاله این مشکل با این رامی که شرکت نصب کرده برطرف بشه. بنده روز دوشنبه یک دستگاه دیگر از همین مدل با رام گلوبال خریدم و بسیار راحت آپدیت شده و هیچ مشکلی هم نداره. بسیار روان و راحت داره کار می‌کنه. بهترین راه همان شکایت آنلاین از طریق سایت وزارت صنعت و معدن و تجارت است. بنده از تمام مراحل بازکردن جعبه دستگاه جدید و آپدیت آن فیلم تهیه کردم. از اشکال گوشی قبلی گارانتی کاوش تیم هم فیلم تهیه کردم. در اولین روز کاری از طریق سایت به صورت آنلاین شکایتم را ثبت می‌کنم. زمان زیادی هم نمی‌خواد. اگر مایل بودید در همینجا پیام بدید تا راهنماییتان کنم. امیدوارم هرچه زودتر به نتیجه مطلوب برسیم و جلوی این کلاهبردای آشکار را بگیریم. ارادتمندم. یا حق.

Xiaomi Poco X3 GT Xiaomi Poco X3 GT

1401/2/12 سلام برادر
بنده یک دستگاه نوت ۱۰ g5 رام چین با گارانتی اصلی کاوش تیم دارم. یک ماه هم کار نکرده. با رام چین راحت نیستم. اگر مایل بودید با هم معاوضه کنیم و مابه‌التفاوت قیمت را هم تقدیم می‌کنم.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/2/12 با درود
خدمت شما دوست عزیز و سایر دوستانی که این مشکل را دارند عرض کنم که بنده نیز همین مشکل را داشته و دارم. دیروز ۱۱ اردیبهشت ماه به شرکت کاوش تیم در خیابان حافظ کوچه سیمی مراجعه کردم که در نهایت بی‌ادبی و بی‌مسئولیتی عنوان کردند که این مشکل نرم‌افزاری است و با آپدیت بعدی حل خواهدشد. از آنجا که دوستانی با اطلاعات فنی در زمینه موبایل دارم و خود نیز اطلاعات فنی داشتم عنوان کردم که این مشکل به دلیل عدم مسئولیت شرکت در واردات گوشی با پک چین و نصب رام غیرهمسان گلوبال بر روی گوشی بوجود آمده که باعث عدم نصب آپدیت‌های جدید بر روی گوشی می‌شود که کارشناس فنی در نهایت تعجب و ناتوانی در ارائه پاسخ علمی و منطقی عنوان کرد که اصلا آپدیت نکنید. جالب اینکه ایشان اصلا نمی‌توانست نسخه رام را از روی ورژن MIUI تشخیص دهد و در نهایت بی‌سوادی عنوان کرد که موردی ندارد که رام رسمی بر روی نسخه چین نصب شود. خلاصه مطلب اینکه اینگونه شرکتها که بعضا اسم و رسمی هم برای خود دارند با کلاهبرداری و سوء استفاده از عدم آگاهی مشتری سعی در به جیب زدن سودهای کلان دارند و فقط مشتری را با فروشنده درگیر می‌کنند که به توصیه کارشناس گارانتی بنده باید از فروشنده شکایت کنم!!!! در نهایت با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و مأمور محترم گزارش نمودند که شرکت گارانتی از پذیرش و رفع نقص گوشی بنده امتناع نموده‌اند. حال قرار است شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و پس از تعطیلات به اتاق اصناف تهران واقع در میدان ولی‌عصر رفته و شکایت کنم که مطمئنم نتیجه خواهدداد. ادر ضمن طی ارسال یک پیام به شرکت شیائومی در خصوص این مورد سؤال کردم که در جواب اعلام کردند دستگاه‌های پک چین فقط با رام رسمی مخصوص منطقه چین آپدیت و پشتیبانی می‌شوند. دقت بفرمایید در هنگام روشن شدن اولیه گوشی علامت قفل بالای صفحه اگر باز بود یعنی رام نصب شده روی گوشی دستکاری شده و رام دستگاه شما توسط شرکت با رام چین تعویض شده و اگر آپدیتی دریافت کنید قابلیت نصب نداشته و گوشی مداوم به حالت ریکاوری استارت خواهد شد که باید Wipe Data کنید تا گوشی با رام غیرسازگار نصب شده توسط شرکت گارانتی بالا بیاید که این داستان هم دوباره با آپدیت بعدی تکرار خواهد شد. ز تمام دوستانی هم که مشکل بنده را دارند خواهشمند است با کمی صرف وقت و به صورت منسجم از شرکت گارانتی‌کننده گوشیهای پک چین بخاطر این تقلب و کلاهبرداری آشکار شکایت کنند. بخدا قسم با این شرایط اقتصادی فقط ما ملت باید به فکر هم باشیم. واردکننده فقط به فکر سود هنگفت خود می‌باشد و چیزی به نام گارانتی واقعی در ایران وجود ندارد. از اینکه مطلبم طولانی شد عذرخواهی می‌کنم. اگر راهنمایی دیگری خواستید همینجا پیام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ بدم. ارادتمند همه دوستان. یا حق.
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا