مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Alpha ✨
  • تاریخ عضویت : 1400/2/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1402/7/6 سلام، برای A32 کدام نسخه اندروید خوبه؟ آیا اندروید 13 مناسب نیست؟ چرا

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1402/2/11 سلام
از اندروید 9 به بعد ، ضبط مكالمات امكانپذیر نیست و یعنی اندروید اجازه اینكار رو به هیچ برنامه‌ای نمی‌دهد والا برنامه رایگان برای اینكار زیاد هست. فقط صدای شما ضبط میشه چه تماس ورودی باشه چه خروجی. صدای طرف مقابل در حدی كه توسط میكروفون گوشی دریافت میشه ضبط میشه بنابراین خیلی ضعیف هست. اما اگر اسپیكر (اصطلاحا آیفون) رو روشن كنید صدای طرف مقابل بهتر ضبط میشه كه اینكار رو معمولا انجام نمی‌دهیم.
این بخاطر غیر قانونی بودن ضبط مكالمات در بعضی كشورهاست. اما چون در بعضی كشورها ممنوعیتی وجود ندارد اگر رام اون كشور رو در گوشی نصب كنید هم توسط نرم افزار و هم توسط منوی تنظیمات گوشی می توانید بطور اتوماتیك ضبط مكالمات رو انجام دهید. همچنین بعضی كاستوم رامها (رامهای سفارشی) چون دستكاری شده هستند این قابلیت رو در منوی تنظیمات مكالمه دارند كه با یك تیك ، همه مكالمات رو با كیفیت بالا ضبط می‌كنند.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1402/1/4 در گوگل سرچ کردم نوشته بود:
در عمل فکتوری ریست برای گوشی همراه ضرری ندارد با این حال در صورتی که در یک مدت کوتاه چند بار پشت‌سر هم این کار را تکرار کنید، ممکن است به کاهش طول عمر باتری و پردازنده گوشی منجر شود و نتیجه عکس دهد. البته توجه کنید که این مورد از پیامد‌های ریست فکتوری‌های متعدد و نزدیک به هم است.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1402/1/4 سلام عیدتان مبارک
آیا ریست فکتوری برای سلامتی یا طول عمر گوشی ضرر دارد؟

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/12/29 سلام، امروز برای من One UI 5.1 اومد حجمش 1268 MB هست

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/11/14 دوستان برای A32 چه نوع گلسی مناسبه بطوریکه با فشار به قاب ژله ای بلند نشه؟

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/3/9 ضمنا این جمله شما نیز باز نادرسته که تعداد دفعات شارژ لیتیوم پلیمرها بیشتره اتفاقا عکس حرف شما درست است یعنی از معایب این نوع باتری چگالی انرژی پایین و عمر کوتاه تر انها نسبت به لیتیوم یون (بکاررفته درهمین گوشی A32) هست که به خاطر انعطاف و استحکام بیشتری در طراحی همچنین در دمای بسیار بالا و بسیار پایین مقاومت بیشتری دارد خصوصا هنگام شارژ سریع یا حین انجام بازی های سنگین در گوشی های گران قیمت. اگر در گوگل سرچ بفرمایید به برتری نسبی باتری های لیتیوم یونی نسبت به نوع پلیمری آن پی می برید - البته به قول خودتان " نرود میخ آهنین در سنگ"

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/3/9 شارژ جزئی بهتر است یا شارژ 100 درصد؟
Cadex(شرکتی که با ارائه دستگاه هایی، گوشی‌های هوشمند و دیگر باتری‌ها را آزمایش می‌کند) اطلاعات زیادی در مورد باتری‌ها در وب سایت batteryuniversity ارائه می‌دهد. سامسونگ نیز آن را در وبسایتش با تیتر راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی افزایش عمر باتری گوشی، مورد بررسی قرار داده و تایید می‌کند.
طبق تحقیقات Battery University، وقتی که شما آنقدر از گوشی خود استفاده می‌کنید تا باتری آن کاملا تخلیه گردد، عمر باتری گوشی شما کاهش می‌یابد.
با توجه به گفته‌های batteryuniversity، شارژهای جزئی سبب آسیب به گوشی شما نمی‌شود.
باتری‌های لیتیوم یونی سیکل شارژ و دشارژ مشخصی دارند، این جمله بدین معناست که شما می‌توانید 300 تا 500 مرتبه باتری را از 0 تا 100 شارژ کنید و پس از آن عمر مفید باتری دستگاه شما به پایان میرسد،
اگر باتری را تا 100 درصد شارژ کنید، سیکل دشارژ آن حدود 300 تا 500 بار خواهد بود، اگر آن‌را به میزان 50 درصد شارژ کنید سیکل دشارژ برابر 1200 تا 1500 بار خواهد شد یا مثلا اگر باتری را به اندازه‌ی 10 درصد شارژ کنید سیکل دشارژ برابر 3750 تا 4700 خواهد بود و… .

شاید با دیدن این ارقام پیش خود فکر کنید در نهایت فرقی ندارد باتری به چه صورتی شارژ شود (مثلا یک بار شارژ 100 درصد برابر دو شارژ 50 درصدی است) اما اگر اعداد و ارقام بالا را در قالب نمودار رسم کنید یک منحنی خواهید دید (و نه یک خط مستقیم) این بدین معناست که درصد متفاوت شارژ نسبت یکسانی با سیکل دشارژ نداشته و در بازه‌ی خاصی بهترین بازده را خواهد داشت.

به بیان دیگر بهترین حالت، زمانی است که حاصل‌ضرب تعداد دفعات شارژ در درصدی از ظرفیت که استفاده شده، در مقدار حداکثر خود باشد، به عنوان مثال شارژ 25 درصدی از 500 برابر ظرفیت باتری بهره می‌برد (0.25*2000=500) و در این مورد دشارژ 50 درصدی حداقل از 600 برابر ظرفیت باتری استفاده می‌کند که رقم بسیار خوبی است.

بنابراین بهتر است تلفن همراه خود را هنگامی که شارژ آن به حدود 45٪ رسید به شارژ متصل کنید...

https://www.androidauthority.com/maximize-battery-life-882395

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/3/7 کاهش عمر مفید باتری در این سه حالت رخ می دهد:
1. گرمای بالای 45 درجه سانتیگراد
2. شارژ بالای 80%
3. دشارژ زیر 30%

**********
جهت افزایش طول عمر باتری باید:
1. جلوگیری از گرم شدن بیش از حد باتری.
توضیح: هنگام شارژ سریع، دمای باتری بالاتر می رود لذا آسیب آن بیشتر خواهد بود در عوض گوشی سریعتر شارژ می شود. گرمای خیلی زیاد (بالای 45 درجه) باعث بروز انفجار یا آتشسوزی باتری می شود.
همچنین: گرم شدن فقط مقوله شارژ سریع نیست مثلاً گرفتن گوشی در دست آنرا تا 37 درجه گرم می کند یا ماندن گوشی در منطقه ای گرم مثلا آفتاب تابستان یا قابهایی که تبادل حرارتی خوبی ندارند یا بازی هایی سنگین همه باعث افزایش دمای گوشی می شوند. بهترین کار بررسی منحنی دمای باتری با برنامه GsamBatteryMonitor است. مراقب باشد منحنی دما بالای 45 درجه نرود.

2. جلوگیری از شارژ بالای 80 درصد.
توضیح: شارژ بالای 80 درصد به گوشی آسیب (wear) بیشتری می زند. رجوع شود به ضمیمه.

3. جلوگیری از دشارژ زیر 30 درصد.
توضیح: شارژ زیر 30 درصد به گوشی آسیب بیشتری می زند. رجوع شود به ضمیمه.
4. جلوگیری از تعداد دفعات زیاد جهت شارژ کردن.
توضیح: بطور کلی با هربار شارژ، باتری آسیب کوچکی می بیند بنابراین هرچه تعداد دفعات شارژ افزایش یابد بطور حتم کاهش عمر باتری را به همراه خواهد داشت. رجوع شود به ضمیمه.

خلاصه: اگر کامپیوتر دم دست دارید از گوشی استفاده نکنید. عدم استفاده از گوشی باعت عدم نیاز به تعداد دفعات زیاد جهت شارژ خواهد بود. در نتیجه عمر باتری دیرتر تمام خواهد شد.

ضمیمه:
(چگونه عمر باتری را زیاد کنیم How to prolong battery life)
http://batteryuniversity.com/learn/article/do_and_dont_battery_table
http://batteryuniversity.com/learn/article/how_to_charge_when_to_charge_table

Samsung Galaxy A52 Samsung Galaxy A52

1401/3/1 سلام، تعویض رام گوشی چطور امکان پذیره؟ کمی توضیح میدید

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/2/22 آیا دلیلی برای به روز رسانی سیستم عامل اندروید از طریق رایانه شخصی با استفاده از نرم افزار Odin وجود دارد، یا اینکه فقط به روز رسانی از طریق خود گوشی صورت گیرد؟

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/2/16 چندتا از دلایلی که این گوشی رو خریدم مینویسم اولا کیفیت ساخت و عمر بسیار طولانی دارن اگه درست استفاد کنید(قبلا سامسونگ داشتم)
حالا خود گوشی این گوشی دارای بهترین صفحه نمایش با وضوح بالا هست
دوربین های خیلی خوبی داره
خیلی روان کار میکنه از بهار گذشته استفاده میکنم البته بازی نصب نمیکنم
باتری پرظرفیت با قابلیت غیرفعال کردن فست شارژ برای افزایش طول عمر باتری داره (در هیچ گوشی شیائومی نمیشه فست شارژ رو خاموش کرد)
احیاناً اگه گوشی صدمه‌ای ببینه قطعاتش راحت در بازار پیدا میشه مخصوصا برای این گوشی که پرفروشه
و البته پولتون رو برای آپشن بی استفاده در ایران یعنی 5G هدر نمیدید
میتونید ویدیوهای تست دوام و سقوط از ارتفاع این گوشی رو در یوتیوب ملاحظه کنید عالی هست
Samsung Galaxy A32 is Magical - Durability & Drop Test
کارایی و کیفیت گوشی مهمه نه مشخصات روی کاغذ

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/2/7 سلام
شاید علت تاخیر در آپدیت این گوشی رفع باگ و .... هست چون بالخره a32 رتبه اول در فروش گوشی های اندرویدی در کشورهایی مثل آمریکا و کره داره وگرنه نشان از کم اهمیت بودن این گوشی نیست بلکه برعکس

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/1/21 سلام
آخرین نسخه آپدیت برای شما چند است؟ برای من امروز یک آپدیت امنیتی با حجم 715مگ اومد به شماره 1 فوریه 2022

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/2/10 توضیحات بسیار خوبی دادین. از شما بسیار سپاسگزارم. به نظر من هم کیفیت ، کارایی و طول عمر گوشی های سامسونگ نسبت به بقیه برندهای جدید قابل اطمینان‌تر است. اشتباهه فقط پنچمارک های سخت افزاری رو مبنای خرید گوشی قرار داد.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/2/9 سلام دوستان
من اشتباه متوجه شده بودم . بله صفحه نمایش این گوشی محافظ گوریلا گلس 5 دارد برخلاف A31 . یکم به این خاطر دودل بودم بخرمش ولی حالا انتخاب اول من همین خواهد بود. الان بالای 6 تومن قیمتش هست صبر میکنم کمی ارزون بشه چون یه تومن هم کم دارم و این گوشی هم تازه وارد بازار شده و هنوز گرونه . خدا رو چی دیدیم بلکه یه توافقی هم حاصل شد قیمت دلار افت شدید پیدا کرد. در این وضع گرونی آدم خجالت میکشه گوشی گران بخره. البته من دلایل خودمو دارم مثلا الان گوشیم سامسونگ مدل 2012 هست بدون مشکل تلگرام و واتساپ کار میکنم صفحه لمسی هم تا حالا هیچ مشکلی نداشته منتها دیگه نمیشه برنامه های امروزی رو نصب کرد منظورم اینه کیفیت و کارایی و طول عمر گوشی های سامسونگ ثابت شده هست و پس شاید منطقی باشه پول بیشتری نسبت به سایر برندها بهش بدم و یه ده سال دیگه هم با این سر کنم. مثلا همین قابلیت غیرفعال کردن شارژ سریع رو شیائومی نذاشته، ولی سامسونگ داره. پیشنهاد میکنم به خاطر بازی گوشی نخرید معلوم نیست 2 سال دیگه قیمتا چجوری باشه سعی کنید از گوشی به عنوان یه وسیله کاربردی ازش استفاده کنید نه اتلاف وقت. قدر لحظات ارزشمند زندگی خود رو بدانید

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/2/8 سلام دوست عزیز ، بله متاسفانه محافظ گوریلا گلس ندارد اگه منظورتون اینه که در مشخصات این گوشی در این سایت نوشته دارد اشتباه هست. ولی در بررسی تخصصی درست قید کردن. برای اطمینان از حرف بنده میتوانید در تمام سایتهای معروف مثل gsmarena چک کنید. پشت گوشی هم از پلاستیک هست البته اون زیاد مهم نیست. با حرف شما هم موافقم که گوشی بسیار خوب و روانی برای استفاده روزمره هست من خودم هم تعجب کردم گوشی به این گرانی چرا گوریلا گلس ندارد!!!

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/2/8 حیف که محافظ گوریلا گلس نداره با این قیمت، وگرنه خوبه هم اندروید 11 هم امولد هست، هم باتریش قابلیت غیرفعال کردن فست شارژ رو داره برای افزایش طول عمر باتری، هم دوربین خوب و البته باید به خاطر سامسونگ بودنش پردازنده نسبتا ضعیفش کارایی خیلی بهتری داشته باشه، یه گزینه هم داره میشه رفرش ریت رو از 90 به 60 گذاشت که دوام باتری رو زیاد میکنه کلا گوشی خوبی برای کارای روزمره هست ولی خیلی میترسم این همه پول رو برای گوشی که محافظ گوریلا گلس نداره بکنم فردا بیفته بشکنه این گلس ها هم فکر نکنم خوب باشن . دوستان اگه با این ویژگیها یه گوشی مناسب با این قیمت میشناسن معرفی کنند ممنون
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا