مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پویا م
  • تاریخ عضویت : 1400/2/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Xiaomi Mi 11 Lite Xiaomi Mi 11 Lite

1400/2/15 فروشگاه تکنولایف این گوشی رو گذاشته ۷۹۷۰، زنگ زدم پرسیدم گفتن احتمالا گارانتی پارسیان هست، دوستان کسی تجربه‌ای با این گارانتی داشته؟
https://www.technolife.ir/product-2600/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84%20%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C%20Mi%2011%20Lite%20-%204G%20-%20%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA%20128%20%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20-%20%D8%B1%D9%85%206%20%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/13 والله من بیشتر گوشی‌هایی که امولد دارن رو دارم بررسی میکنم چون مطالعه زیاد میکنم رو گوشی و ال سی دی چشمم رو اذیت میکنه، بررسی اون گوشی رو‌ندیدم اصلا. اما در کل به نظرم اون گوشی مال ۱ سال پیش هست و در طی این یک سال کلی گوشی‌های میانرده پیش‌رفت کردند، و از طرفی با خریدنش ۱ سال ساپورت کمتر میگیرید نسبت به گوشی‌های جدید، بهتره از گوشی‌های جدیدتر انتخاب کنید.
مثلا پوکو x3 nfc من روی کاغذ به نظرم خیلی بهتر هست و از دیدگاه خیلی از منتقدین بهترین گوشی میانرده بوده، من برای پدرم خریدم این رو همین ۲-۳ هفته پیش، به جز وزنش که کمی زیاد بود و طراحیش که یه مقدار با سلیقه‌ی من جور نبود، واقعا گوشی فوق‌العاده‌ایه. اما اگر خیلی چشمتون گرفته اون رو، در نظر بگیرید که این برندهای پرفروش دنیا گوشی مشکل دار تولید نمیکنن، یا اگر پیش بیاد خبرش همه جا پخش میشه و جمع میکننش، پس همه‌ی گوشی‌ها تا حد زیادی قابل قبولند. بیشتر اولویت‌های شما مطرحه.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/13 دوست عزیز این گوشی اومده و بررسی و نقدهاش هم یه جستجو بکنید زیاد هست. ولی حق با شماست با این قیمت خیلی به صرفه نیست اما با قیمت اصلیش که در همون حدود که گفتید باید باشه به نظر من هم، واقعا ارزش خرید بالایی پیدا میکنه.
من خودم به شخصه منتظرم ببینم اگر اومد پایین بخرم، اگر نه از بین می ۱۱ لایت، ای ۵۲، ریلمی ۸ پرو یا گوشی‌های همرده نوکیا و موتورولا انتخاب کنم.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/13 به صورت رسمی خود شیائومی نگفته چقدر آپدیت میده، ولی براساس تجربه‌ی کاربران و تجربه‌ی سری های قبلی ردمی نوت که من خوندم بعضی گوشیها یک آپدیت اندروید با ۳ تا آپدیت miui گرفتن، بعضی گوشیها ۲ تا آپدیت اندروید با ۳ تا آپدیت miui. در کل اولویت آپدیت شیائومی با سری می و پوکو که سری های رده بالاتری حساب میشن هست.
اما در کل با توجه به این که بلاخره گوشی بیشتر از ۴-۵ سال عمر نمیکنه، تهش نیاز به گوشی جدید پیدا میکنید، به نظرم اگر اهل کاستوم رام ریختن هستید، خیلی دقت نکنید به این موضوع برای انتخابتون.

Xiaomi Mi 11 Lite Xiaomi Mi 11 Lite

1400/2/13 حق با شماست، بعضی وبسایت‌ها گفتن نداره من هم چون برام اولویت نبود دیگه پیگیری نکردم، اما مثل این که اسلات مشترک با سیم‌کارت دوم داره.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/11 شما مثل این که برات منافعی داره تعریف از سامسونگ و بدگویی از شیائومی! وگرنه ...
و اما در جواب حرفات دوست عزیز، تجربه‌ی خودم رو در مورد برند سامسونگ و شیائومی و غیره به عنوان کسی که از اولین گوشیی که داشتم ۱۵-۲۰ سال پیش k810 سونی‌اریکسون تا امروز که میخوام گوشی بگیرم و دارم موارد رو بالا پایین میکنم این بوده:
بدترین تجربه‌ی من با گوشی‌ها متعلق به برند سامسونگه، هم گوشی نوت ۴ که اون موقع هم جوون بودیم و عشق گوشی و تکنولوژی، هم قیمت‌ها اینطوری نبود، باطری افتضاحش که به ۶ ماه نکشید خراب شد، رامش که واقعا پر از باگ بود نسبت به اپل و اچ تی سی که دوستانم داشتن، و این که خاضر نشد سورس کرنل لینوکسشو منتشر کنه سامسونگ که براش رام کاستوم بدن وقتی ساپورتشو قطع کرد. بعد از اون هم که نوت تا یه چند سالی نیومد جدیدش، اگر شما نمیدونی یا یادت رفته در مورد نوت ۷ بخون حتما!
گوشی بعدیی که من گرفتم اس ۸ سامسونگ بود که نگم برات از باگای نرم‌افزاریش و صفحش که سایه افتاد و درست نشد بعد یکی دو سال.
و حتی تو گوشی‌های دیگه‌ای که داشتم، تاچ دایموند اچ‌تی‌سی، ایوو 3d اچ‌تی‌سی، سونیا اکسپریا اولیه و ... با هیچکدوم همچین تجربه‌ی بدی نداشتم من!
همزمان با این گوشی سامسونگ من یک شیائومی mi a1 هم خریدم، که تا امروز آخ نگفته، یکی از کم باگ ترین گوشی‌هاییه که داشتم و اخیرا صفحش شکست تصمیم گرفتم یه گوشی دیگه بخرم، البته خوبی نرم‌افزارش رو به پای گوگل باید زد نه شیائومی.
این از سامسونگ بدون باگی که میگی از دید یه کاربر واقعی که نه براش منفعتی داره بدگویی نه کم‌سن و ساله و درگیر برند.
اما در نهایت رام miui که احتمالا در جریان نیستی شما، عمرش از خود مارک شیائومی هم بیشتره، یکی از محبوب ترین رام‌های اندرویده که کاربرای سامسونگ یه زمانی برای بهتر کردن گوشیشون به عنوان رام کاستوم میریختن، که بعدش شیائومی دیگه رسما با گوشی‌های خودش وارد بازار شد و رام نداد برای سامسونگ یا پولی کرد یادم نیست.
لب مطلب این که حرفایی که شما میزنی بی اساسه، یا حالا به عمد میگی و برات منفعتی داره یا از روی ندونستنه، اما غلط بودنش که توش شکی نیست.
اما برای باقی عزیزانی که میخوان گوشی میان‌رده بخرن این رو بگم که توی خرید گوشی حالا چه برند و مدلی فرقی نمیکنه، به این که فلان برند هست یا نیست فقط نگاه نکنید، به ساخت اون مدل گوشی خیلی دقت کنید. حتما چند تا فیلم نقد و بررسی کامل ببینید که طرف حداقل ۱ ماه خودش این گوشی رو داشته بوده باشه(اگر به زبان انگلیسی هست از یکی بخواید براتون ترجمه کنه) و بعد قیمت جهانی اون گوشی رو با قیمت داخلی بررسی کنید، اگر گرونه نخرید! و بعد به ساپورت نرم‌افزاری نگاه کنید(برای ردمی و موتورولا ۱ سال هست فقط، برای پوکو و می ۲ سال، سامسونگ ۳ سال، همشون +۱ سال امنیتی) و این که گارانتی و تامین قطعاتش چطوره اون برند تو ایران، گوشیی که محدود وارد شده نخرید.
در مورد این مدل خاص گوشی دقت کنید که هرچند نسبت به قیمت خیلی به صرفه هست اما اگر عادت دارید بدرفتاری کنید با گوشی یا خیلی گوشی تو جیبتون میمونه و روش میشینید و غیره، این مدل رو نخرید چون ساخت ضعیفی داره، مدلهای دیگه‌ای از همین مارک هست، برند‌های دیگه‌ای هم هست، اونارو نگاه کنید. و در نهایت بر اساس چهارتا نظر تو این وبسایت‌ها تصمیم نگیرید، این جا خیلی‌ها بر اساس منافع یا حساسیتی که رو برند ها دارن اطلاعات اشتباه میدن متاسفانه.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/9 با این قیمتی که الان برای این زدن، گوشی mi 11 lite ارزش خرید بیشتری داره. درسته که روی کاغذ این بهتره اما اون هم کیفیت ساخت خیلی بالاتری داره، هم ساپورت نرم‌افزاریش از این یک سال بیشتره، هم ۱۵۷ گرمه فقط! واقعا از نظر استایل و شیک بودن خیلی سره. البته خیلی طبیعیه چون اون گوشی از این گرون تره قیمت اصلیش ولی متاسفانه تو ایران الان این گوشی ۱ تومن گروه ترم هست!!
در مقایسه کلا سری ردمی از نظر مشخصات از هم‌قیمت هاش بالاتره، که این رو روی کیفیت ساخت و ریزه کاری‌ها جبران میکنه شیائومی، که خوب از این لحاظ اون گوشی به عنوان یک گوشی از سری اصلی شیائومی، این مشکلات رو هم نداره. و در آخر بگم که حواستون باشه، تنها خوبی این گوشی ارزون بودنش هست، این رو دقت کنید موقع خرید حتما، که این گوشی تنها حسنش اینه که قیمت درستش حدود ۷ میلیون تومنه، که با این اوضاع قیمتی که دارن تو ایران میدن، صدق نمیکنه.

Xiaomi Mi 11 Lite Xiaomi Mi 11 Lite

1400/2/8 این گوشی ساپورت کارت حافظه هم نداره، کلا ردمی نوت ۱۰ پرو از لحاظ مشخصات سره. منتها این گوشی، مدل پایین سری اصلی هست، یعنی ساپورت نرم‌افزاریش یک سال از ردمی بیشتره و بیشتر تست میشه که باگ نداشته باشه آپدیت‌هاش. ضمنا مشکل ضعیف بودن ردمی در مقابل خم شدن رو نداره و مشخصا روی طراحی و ظرافت و غیرش بیشتر کار شده.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1400/2/4 این گوشی ظرفیت ۱۲۸ با رم ۸ باید بین ۷ تا ۸ تومن باشه، البته این قیمت رسمیشه و الان داره تو کشورهای دیگه با قیمت کمتر به فروش میرسه یعنی بین ۶ تا ۷ تومن ما. این که یه فروشگاهی تصمیم میگیره گوشی ۲۰۰-۳۰۰ دلاری رو با قیمت ۵۰۰ دلار بدون رجیستری بفروشه مشکل شیائومی نیست، مشکل اونیه که میخره با این قیمت!
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام