مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohamad g
  • تاریخ عضویت : 1400/1/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Redmi 9 Xiaomi Redmi 9

1402/1/15 سلام این دومین سالیه که من این گوشی رو دارم، واقعا حرف نداره تو این رنج قیمتی یعنی محشره، ازش بیشتر از یه سال سنگین ترین کار ها رو با کالاف دیوتی و آسفالت کشیدم ولی خب کم و بیش دووم آورد و خراب نشد. باتریش واقعا خوبه، من رم ۴ حافظه ۶۴ و رام گلوبال رو دارم و خب پشتیبانی شیائومی تا الان بدک نبوده ازش هم پچ های امنیتی اندروید رو تا الان رسوندن هم آپدیت اندروید ۱۲ میوای ۱۳ رو هم که به گفته خیلی ها قرار نبود بیاد رو دادن. توی کامنتا بقیه گفتن که اصلا به این ورژن آپدیت نکنید اما به نظرم بهترین کاری که میشه برای محافظت از گوشی انجام داد همین آپدیت نگه داشتن سافتور گوشیه و اینکه به نظرم این آپدیت کم باگ تر از سایر آپدیت هاست. تنها مشکلاتی که من با این گوشی داشتم یکی فعال نکردن volte بود و یکی هم هنگ کردن توی استوریای اینستاگرام اونم بعضی مواقع بود. دوربینش بدک نیست اما خب تو این رنج قیمت همینم خوبه، از لحاظ توان پردازشی هم که نگم براتون، با یکی از آشنایان که گوشیشون سامسونگ پایین رده سری A در همین رنج قیمت بود و شاید حتی اون زمان ۱ میلیون گرونتر هم بود، نشستیم یک سری گیمهایی مثل کالاف دیوتی موبایل رو بازی کردیم که در کمال تعجب گوشی اون بدبخت از شدت لگ قادر به ادامه دادن بازی نبود اما لگ من خیلی کمتر بود. صفحه نمایششم عالیه کیفیتش فقط تنها عیبی که داره اینه که روشناییش یکم زیر نور خورشید کمه و خب طبیعیه با این قیمت.
بعید می دونم شیائومی بتونه از سری ردمی گوشی ای به این کیفیت بزنه، اگرم بزنه قیمتش گرونتر خواهد بود
توصیه می کنم به دوستان که حتما اگر قصد خرید گوشی شیائومی از سری ردمی دارن، ردمی ۹ رو اصلا از دست ندن.

Xiaomi Redmi 12C Xiaomi Redmi 12C

1402/1/15 گوشی خودم ردمی ۹ هست و به جرئت می توانم بگم با این مشخصات ردمی ۹ خودم از این بهتره!!! حیف گوشی ۲۰۲۳ که اینطوری با این وضع باشه.

Xiaomi Redmi 9 Xiaomi Redmi 9

1400/4/13 سلام دوستان. من این گوشی رو دارم با رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایت رام گلوبال. ریجنم ایران بود و حدود ۳ روزه که برام آپدیت اندروید ۱۱ و miui 12.0.1 یا یه همچین چیزی اومده. حجمش حدود ۲ گیگ و نیم بود فکر کنم و من بعد از چند روز بالاخره با اینترنت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر تونستم دانلودش کنم. حدود ۲ روز بود با اینترنت ضعیف وای فای . همچنین بعدش با اینترنت همراه فورجی ایرانسل تیکه تیکه تا ۲۰ درصد دانلودش کردم و کلی وسطش استوپ کردم امروز و شبکه رو تغییر دادم اینترنت رفت و سرعت بالا پایین شد. دوستان که می فرمایند این گوشی آپدیتش مشکل داره، من با اینترنت بی ثبات دانلودش کردم و کامل نصب شد همچنین وسطش ۷۵ درصد بود ارور پر بودن حافظه داد که به زور تونستم حافظه داخلیمو از ۶۱ گیگ برسونم به ۵۲ گیگ حافظه مصرف شده که بتونه آپدیت رو نصب کنه. خلاصه از صبح که زدم، گوشیم بدون هنگ و لگ مثل بنز داره کار می کنه.گوشیمم تا دلتون بخواد بازی سنگین مثل آسفالت ۹ و کال آف دیوتی موبایل و کلی برنامه سنگین داره، ولی تا حالا یکبار هم ریبوت بی مورد یا ویبره بی دلیل، هنگی و ... نداشته. همه چیزشم سر جاشه. خلاصه نمی دونم مشکل دوستان از چی هست شایدم من خوش شانسم. اما شیائومی داره کار نسبتا سختی رو انجام می ده و من امیدوارم موفق هم باشه.

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1400/2/28 اونایی که می گن برندای دیگه تو چین تولید می شن، باید بگم که فقط ساختشون اونجاست و یه جنس چینی محسوب نمی شن.در خصوص حمایت و جنس کاملا ایرانی یا غیر کامل باید بگم که این مورد فرق داره. این گوشی مثل شرکتهای دیگه نیست که بدن چین سرهمش کنه. در مورد کیفیت قطعات هم حرفی ندارم چون استفاده نکردم. ولی از جنس های با کیفیت توصیم شیائومی ردمی ۹ هست که واقعا یه شاهکاره تو این رنج قیمت و خودمم دارم.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1400/1/21 این گوشی از 5 جی که توی ایرانه ایرانسل زده پشتیبانی می کنه؟ پردازندش که انگار دوستان گفتن خوبه رمش چطوره؟ برای بازیای سنگین به کار میاد؟ قضیه اندرویدم گفتن آپدیت کنیم یا نه؟ ممنون می شم جواب بدید.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا