مشخصات کاربر
 - نام کاربر : شاهین ح
- تاریخ عضویت : 1400/1/19
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
-
معرفی Reno14 و Reno14 Pro با چهار دوربین مجهز به فوکوس خودکار و باتریهای 6,000mAh و 6,200mAh
-
معرفی Meizu Note 16 و Meizu Note 16 Pro – میانردههای جدید میزو با ارزش خرید بالا
-
معرفی Galaxy S25 Edge با ضخامت 5.8 میلیمتری، دوربین 200MP و باتری 3,900mAh
-
معرفی سونی Xperia 1 VII با پردازنده Snapdragon 8 Elite و دوربین اولتراواید 48MP
-
معرفی vivo Y300 GT – میانرده ویوو با باتری 7,620 میلیآمپر ساعتی و تراشه Dimensity 8400
-
معرفی تراشه 6 نانومتری MediaTek Helio G200 – نسل جدید چیپست Helio G100 با حداقل تغییرات
-
آشنایی با سیستمعامل HarmonyOS PC هواوی و مقایسه آن با ویندوز
بازم ممنون از توجهت
خیلی عالی بود و جهت تجربه دوستان عرض کنم موردی را:
دو سه روز بعد از یک ایمیل به ادمین شرکت گارانتی و گله ، شخصی تماس گرفت و ضمن پوزش بسیار ازم خواست مجدد مراجعه کنم.امروز رفتم بک اپ گرفته بودم فقط در اخرین لحظه مموری را در اوردم که بعد گوشی را تحویل بدم.گفتم یه تست هم بکنم که نشون بدم مشکلو.در کمال تعجب گوشی درست شده بود!مجدد مموری را جا زدم و تست کردم اوکی بود!
ممنون از توجه و حوصله شما
انجام دادم نشد البته اصلا تمی عوض نکرده بودم
نمی دانم دیگه چه کنم
دو ماهه این گوشی را خریدم از سه روز پیش صدای بالای گوشی قطع شده
تماس دارم یا می گیرم صدای مخاطب را نمی شنوم و مجبورم روی اسپیکر بذارم
چند راه مختلف از جمله در accessibility اتو اسپیکر را قطع کردن,ریست و خاموش کردن,حتی ریست فکتوری را امتحان کردم درست نشد
دیروز بردم گارانتی ظرف یک دقیقه درست کرد و هیچ اطلاعاتی هم از بین نرفت
نگفت چه کرده فقط گفت دیگر پیش نمی آید!
امروز مجددا همانطور شده!! به گارانتی اعتماد ندارم و می دانم باگ نرم افزاره
لطفاً اگر دوستی می تواند محبت کند راهنماییم کند