مشخصات کاربر
 - نام کاربر : شاهین ح
- تاریخ عضویت : 1400/1/19
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
-
معرفی Poco M7 و Poco M7 Plus ارزانقیمتهای شیائومی با باتریهای 7,000mAh و چیپ 6 نانومتری
-
معرفی vivo V60 – میانرده ویوو با سه دوربین 50 مگاپیکسلی تحت لیسانس زایس
-
نگاهی به هدست واقعیت ترکیبی vivo Vision، رقیب چینی Apple Vision Pro
-
رونمایی از Honor Play 10C – پایینرده 5G زیر 100 دلاری آنر با باتری 6,000 میلیآمپر ساعتی
-
گزارش IDC و Canalys از رشد جهانی بازار تبلت و جایگاه نخست اپل در سهماهه دوم 2025
-
10 گوشی 5G سال 2025 با باتریهای غولپیکر 7,000 تا 8,000 میلی آمپر ساعت
-
آشنایی با GPT-5 – جدیدترین هوش مصنوعی OpenAI با قابلیت استدلال و دسترسی برای همه
بازم ممنون از توجهت
خیلی عالی بود و جهت تجربه دوستان عرض کنم موردی را:
دو سه روز بعد از یک ایمیل به ادمین شرکت گارانتی و گله ، شخصی تماس گرفت و ضمن پوزش بسیار ازم خواست مجدد مراجعه کنم.امروز رفتم بک اپ گرفته بودم فقط در اخرین لحظه مموری را در اوردم که بعد گوشی را تحویل بدم.گفتم یه تست هم بکنم که نشون بدم مشکلو.در کمال تعجب گوشی درست شده بود!مجدد مموری را جا زدم و تست کردم اوکی بود!
ممنون از توجه و حوصله شما
انجام دادم نشد البته اصلا تمی عوض نکرده بودم
نمی دانم دیگه چه کنم
دو ماهه این گوشی را خریدم از سه روز پیش صدای بالای گوشی قطع شده
تماس دارم یا می گیرم صدای مخاطب را نمی شنوم و مجبورم روی اسپیکر بذارم
چند راه مختلف از جمله در accessibility اتو اسپیکر را قطع کردن,ریست و خاموش کردن,حتی ریست فکتوری را امتحان کردم درست نشد
دیروز بردم گارانتی ظرف یک دقیقه درست کرد و هیچ اطلاعاتی هم از بین نرفت
نگفت چه کرده فقط گفت دیگر پیش نمی آید!
امروز مجددا همانطور شده!! به گارانتی اعتماد ندارم و می دانم باگ نرم افزاره
لطفاً اگر دوستی می تواند محبت کند راهنماییم کند