مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیرحسین ک
  • تاریخ عضویت : 1400/1/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 74

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 74 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/10/10 سلام، دوست عزیز حافظه فلش دیگه چیه؟ یه سری اصطلاحات جدید رو مد میکنید که اگر به خود مهندسان شرکت های سازنده بگی هنگ میکنن!

Samsung Galaxy A14 Samsung Galaxy A14

1402/9/18 سلام دوستان، چرا قیمت A14 از A13 یک الی دو میلیون تومان کمتره؟

Samsung Galaxy A13 Samsung Galaxy A13

1402/9/18 سلام دوستان، چرا قیمت A13 از A14 حدود یک الی دو میلیون تومان بیشتره؟

Samsung Galaxy A13 Samsung Galaxy A13

1402/9/18 پردازنده‌های جدید تقریبا همشون ۶۴ بیتی هستن

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/6/5 سلام، این سرعتی که میفرمایید مگابیت بر ثانیه هست، نه مگابایت بر ثانیه!

Samsung Galaxy A30s Samsung Galaxy A30s

1400/6/2 سلام، در گالری قبلا وقتی روی دکمه پلی پایین صفحه میزدیم، ویدیو داخل برنامه پخش کننده ویدیو باز میشد، اما الان بعد از آپدیت این گزینه یعنی بازکردن ویدیو با پخش کننده ویدیو به منوی سه نقطه منتقل شده و امکانش هست از داخل گالری ویدیوها رو با صدا پخش کرد و با زدن روی نوار عکس‌های بعدی و قبلی که در پایین قرار داره، نوار اون ویدیو پهن تر میشه و میتونید با به چپ و راست کشیدن اون نوار، ویدیو رو عقب و جلو کنید. در مورد وای‌فای دایرکت هم خدمتتون عرض کنم در اندروید ١١ گوگل قابلیت ارسال فایل با وای‌فای دایرکت رو حذف کرده، اما همچنان امکان دریافت فایل از این طریق وجود داره، و راه حل جایگزینش هم Quick Share هستش که در پنل تنظیمات سریع وجود داره. سوال دیگه‌ای داشتید در خدمتم.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 سلام، بهتره خودتون ویدیوهای مقایسه‌ی A31 و A21s رو ببینید تا متوجه بشید قدرت پردازشی کدوم یک بالاتره، در A21s تمام هسته‌ها ضعیف هستن اما در A31 دو هسته قوی به کار برده شده که کاملا پردازش گوشی رو سریعتر میکنه، در ضمن در مورد عکس هم که فرمودید، چیپست A31 به دلیل پشتیبانی از هوش مصنوعی، در پردازش تصویر عملکرد بهتری داره مخصوصا در افکت بوکه، همچنین از فناوری کاهش نویز پشتیبانی میکنه، از سنسور ۴٨ مگاپیکسلی پشتیبانی میکنه و... هرچی بگم کم گفتم! اما در مقابل چیپست A21s حتی از سنسور ۴٨ مگاپیکسلی هم پشتیبانی نمیکنه (بالاترین رزولوشن دوربینی که پشتیبانی میکنه ٢١/٧ مگاپیکست هست) با این حال سامسونگ اومده روی گوشی یه سنسور ۴٨ مگاپیکسلی چپونده!!! خب طبیعیه کیفیت عکساش از A31 پایینتر باشه. آره دوربیناشون از همه نظر دقیقا یکی هست اما در پردازش تصویر در هر دو گوشی از زمین تا آسمون تفاوت هست، اون هم برمیگرده به تفاوت چیپست‌شون.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 سلام، اشتباه نکنید، علت عملکرد بهتر A21s در باتری به دلیل پردازنده‌ی ضعیف‌تر و کم مصرفشه، نه صفحه نمایش، اتفاقا صفحه نمایش سوپرامولد کم‌مصرف‌تر از PLS هست. A21s در مواردی که استفاده مبتنی بر پردازنده باشه (مثل مکالمه، پخش موسیقی، استفاده از اینترنت)، در باتری و شارژدهی نسبت به A31 بهتر ظاهر میشه، چون A21s پردازنده ضعیفتر و کم‌مصرف‌تر از A31 داره، اما در مواردی که استفاده مبتنی بر صفحه نمایش باشه (مثل پخش ویدیو، تست‌های گرافیکی) A31 به دلیل استفاده از صفحه نمایش سوپرامولد که کم‌مصرف‌تر از PLS هست، بهتر ظاهر میشه.
مشکل تاچ هم برمیگرده به فناوری صفحه نمایش، اکثر گوشی‌های سامسونگ که صفحه نمایش PLS دارن، مشکل تاچ هم دارن، ولی سوپرامولدها روی زمین هم تاچشون کار میکنه و بدون مشکل هستن. در مورد بازی کردن هم اصلا درست نیست متر و معیارمون برای تست چیپست صرفا بازی کردن باشه، دوستانی که به دنبال گیم هستن باید چیزی بخرن که مخصوص بازی طراحی شده باشه، یعنی باید کنسول بازی بخرن نه گوشی.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 سلام، خب ببینید جناب وقتی گوشیتون از یک قابلیت پشتیبانی کنه، بهتر از اینه که پشتیبانی نکنه، اون سرعتی که شما رسیدی ٢۵ مگابیت بر ثانیه بوده که خیلیا بهش میرسن، و اینکه در منطقه‌ای اگر با 4G به یک سرعتی رسیدید مطمئن باشید با +4G به سرعتی بالاتر از اون سرعت در اون منطقه دست پیدا میکنید. من که خودم تست کردم با دوتا گوشیم که یکیش 4G بود و دیگری +4G، با +4G سرعت بیشتری داشتم، همه‌ی شرایط هم یکسان بود، از یک سرور با یک اپراتور در یک منطقه گوشی‌ها هم کنار هم بودن. در مورد اینکه کدوم گوشی‌ها از +4G پشتیبانی میکنن، هر کدوم که LTE-cat 6 به بالا باشه، از تجمیع فرکانس پشتیبانی میکنن و در نوار اعلان +4G نمایش داده میشه، حالا اینکه برخی ها میگن واسه ما نمیشه این دیگه برمیگرده به منطقه‌ای که هستن، اگر در منطقه‌ای مناسب باشن که اپراتورها باندهای پشتیبانی شده توسط گوشی رو ارائه بدن، حتما نماد +4G نمایش داده میشه.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 سلام، A21s در مواردی که استفاده مبتنی بر پردازنده باشه (مثل مکالمه، پخش موسیقی، استفاده از اینترنت)، در باتری و شارژدهی نسبت به A31 بهتر ظاهر میشه، چون A21s پردازنده ضعیفتر و کم‌مصرف‌تر از A31 داره، اما در مواردی که استفاده مبتنی بر صفحه نمایش باشه (مثل پخش ویدیو، تست‌های گرافیکی) A31 به دلیل استفاده از صفحه نمایش سوپرامولد که کم‌مصرف‌تر از PLS هست، بهتر ظاهر میشه.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 سلام، A31 چیپ خوبی نداره؟؟؟ میشه سند ادعاتون رو ببینم؟ چیپ A31 نسبت به چیپ A21s کاملا برتر هست، چه در عملکرد تک هسته‌ای چه عملکرد چندهسته‌ای، در تک هسته‌ای که امتیازش دو برابر A21s هست.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 مگه مدیاتک چشه؟؟ اگر منظورتون افت عملکرد و تولید گرما و ناکارامدی هست که این مشکلاتِ پنج شش سال پیشِ چیپست‌های مدیاتک بود... مشکلات اون زمان رو به پای چیپست‌های الان مینویسی؟؟ فکر کردی شرکت مدیاتک همینجوری وایساده که امثال شما انتقادهای بیجا ازش کنن؟؟ مطمئن باش از چیپست‌های مدیاتک مشکلات جدی داشتن، بیشترین سهم بازار چیپست موبایلی در دستش نبود، حتی بیشتر از شرکت کوالکام! در ضمن، در صورت مشکل‌دار بودن چیپست‌های مدیاتک، شرکت‌های سازنده گوشی از جمله سامسونگ هیچوقت نمیومدن چیپست مشکل‌دار (!) مدیاتک روی گوشی‌هاشون قرار بدن که اعتبار شرکتشون هم زیر سوال بره. پس لطفا اطلاعاتتون رو در مورد شرکت و چیپست‌های مدیاتک آپدیت کنید، این حرفاتون واسه ۶ سال پیشه نه الان، در گذشته گیر کردید جناب، به آپدیت اطلاعات نیاز دارید.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 سلام، جناب میشه بفرمایید سامسونگ در A31 نسبت به A30 چه گندی زده؟ به جز اینکه گوشی رو از همه نظر ارتقا داده، چه چیزی رو خراب کرده؟؟ در مورد پردازنده که A31 نسبت به A30 ارتقای بزرگی پیدا کرده: فناوری ساخت ١۴ نانومتری در A30 به ١٢ نانومتری در A31 کاهش یافته، در A31 از هسته‌های جدیدتر کورتکس A55 و A75 استفاده شده در مقابل در A30 از هسته‌های قدیمی‌تر کورتکس A53 و A73 استفاده شده، فرکانس هسته‌ها افزایش یافته (٢ و ١/٧ گیگاهرتز در A31 در مقابل ١/٨ و ١/۶ در A30)، چیپست A31 از هوش مصنوعی پشتیبانی میکنه اما فکر نکنم چیپست A30 از این قابلیت پشتیبانی کنه. بعد میفرمایید با این کار A31 تبدیل به پایین رده شده؟؟؟؟ A30 رو با پردازنده ضعیف‌تر میانرده میدونید بعد A31 رو که در چیپست کاملا برتری داره پایین‌رده میدونید؟؟؟ جناب ازین حرفا جایی نزنید دیگه، بهتون میخندن...
در ضمن، درسته سامسونگ در A21s از صفحه نمایش نسل قبلیش زده و اضافه کرده به باتری اما با پردازندش موافق نیستم، اگزینوس 850 در A21s یه پردازنده پایین رده محسوب میشه، و میشه گفت در این چیپست، قدرت پردازشی فدای مصرف انرژی شده.

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1400/6/2 سلام، کاملا مشخصه کدوم رو انتخاب کنید، هم تفاوت قیمت و هم نوع نام گذاری مشخص میکنه A31 کاملا برتر از A21s هست، برای شبکه‌های اجتماعی و وبگردی که نیاز به صفحه‌نمایشی با تراکم پیکسلی بالا و روشنایی خوب دارید، A31 بهترین گزینه هست. از نظر پردازشی هم هلیو P65 به کاررفته در A31 کاملا قویتر و برتر از اگزینوس 850 به کاررفته در A21s هست، در عمل هم A31 برنامه‌ها رو سریعتر از A21s باز و اجرا میکنه، اگر اختلاف قیمت یک میلیونی برات چندان مهم نیست، حتما A31 رو بخر عالیه، در ضمن به جز برتری در سخت افزار، در نرم افزار هم امکانات بیشتری داره.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/5/24 با سلام، مطمئن باشید تراشه A32 نسبت به A51 حتما برتری داره، به چند علت: اولا در تراشه A51 از هسته‌های کورتکس A53 و A73 استفاده شده اما در A32 هسته‌های کورتکس A55 و A75 به کار برده شده که هم بهینه‌تر، کم‌مصرف‌تر و کاراتر هستند و عملکرد بهتر و امکانات بیشتری دارند. دوما در A32 دو هسته و در A51 چهارهسته قوی و پرمصرف به کار رفته که باعث میشه مصرف باتری در A51 توسط چیپست بیشتر از A32 باشه، سوما حداکثر فرکانس چیپست A32 ٢ گیگاهرتز و در A51 ٢/٣ گیگاهرتز هستش که دومی به دلیل فرکانس بالاتر، هم مصرف انرژی بالاتری داره و هم بیشتر داغ میکنه. حالا اگر امتیازهای گیک‌بنچ در حالت تک هسته‌ای در هر دو گوشی رو بررسی کنید، متوجه میشید در این حالت امتیاز A32 بیشتر از A51 هست، که دلیلش هم برمیگرده به استفاده از هسته‌های جدیدتر و بهبودیافته‌تر در A32.
به طور کلی معمولا سامسونگ در ساخت چیپست‌های اگزینوس، از هسته‌های قدیمی استفاده میکنه اما مدیاتک و کوالکام از هسته‌های جدیدتر استفاده میکنن، چیزی که تقریبا در اکثر گوشی‌های میانرده سامسونگ مشاهده میکنید.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/5/23 سلام، ببخشید میشه بفرمایید کجا نوشته این گوشی سنسور روشنایی نداره و از دوربین جلو به عنوان سنسور روشنایی استفاده میکنه؟؟ شما از یه طرف میگید وقتی به اندروید ١١ ارتقا دادم مصرفش بیشتر شده، بعدش میگید چون از دوربین جلو به عنوان سنسور روشنایی استفاده میکنه مصرفش بالا میره!! پس اگر مشکل در آپدیت و اندروید ١١ باشه، پس نباید ارتباطی به سنسور داشته باشه، و اگر از سنسور و سخت افزار باشه، نباید به ارتقا و اندروید ١١ ارتباطی داشته باشه.

Samsung Galaxy F22 Samsung Galaxy F22

1400/5/23 سلام، صفحه کجاش HD نیست؟؟؟ اینجا که در مشخصاتش نوشته اچ دیه! الان شما میتونید گوشی‌ای پیدا کنید که صفحه نمایشش پایین‌تر از HD باشه؟ اصلا وجود داره؟ در ضمن مگه پردازنده مدیاتک چشه؟ این پردازنده G90 مجهز به hiper engine هستش و میشه گفت گیمینگ هست و همون چیپستی هست که در A32 به کار رفته.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/5/23 سلام، این بازی ها باید به صورت پیش فرض روی گوشی باشه حتما؟؟ کدوم گوشی‌ای رو دیدید که از اول به صورت پیش فرض روش بازی نصب باشه؟ روی گوشی تنها برنامه‌های سیستمی سامسونگ مثل فایل منیجر، گالری، تقویم و... ، برنامه‌های گوگل مثل یوتیوب، گوگل مپ، مرورگر کروم و... به خاطر اینکه سیستم عامل اندروید ساخت شرکت گوگله، و همچنین یه سری از برنامه‌های شرکت مایکروسافت مثل وان‌درایو، اوت‌لوک، آفیس و... که اونم احتمالا به خاطر همکاری سامسونگ با مایکروسافت در استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مایکروسافت مثل onedrive هست، به طور کلی برنامه‌هایی روی گوشی نصب هست که سامسونگ با توسعه‌دهنده‌ی اون برنامه‌ها همکاری و مشارکت داشته باشه.

Huawei P50 Huawei P50

1400/5/9 ✌✌اولین کامنت✌✌
با سلام، دوربین این گوشی بزرگترین نقطه قوت این پرچمدار هواویه، این مجموعه دوربین، بالاترین امتیاز DxOMARK رو تا الان کسب کرده.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/4/19 حداقل تا اندروید نسخه ١٢ آپدیت میشه

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/4/19 سلام ببخشید افتضاحه یعنی چی دقیقا؟ یکم بیشتر توضیح بدید که عکسای گرفته شده چه مشکلی دارن. و بفرمایید که با کدوم دوربین و لنز این مشکل رو دارید، این که میگید دوربینش بده خیلی حرف کلی هستش... اما اینم در نظر داشته باشید، دانش و مهارت اونی که پشت دوربین ایستاده و عکاسی میکنه خیلی بیشتر از نوع دوربین و امکاناتش و کیفیت دوربین در ثبت درست و واضح عکس‌ها تاثیر داره، عکسی که یک عکاس حرفه‌ای با دوربین گوشی حتی رده پایین میگیره خیلی زیباتر و حرفه‌ای‌تر از عکسیه که یک شخص آماتور پشت دوربین حرفه‌ای یا گوشی رده بالا بایسته و یک دکمه فشار بده و به چیز دیگه‌ای توجه نکنه.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/4/19 سلام، الان مثلا چیو میخوایید ثابت کنید؟ ایشون گفتن ضبط صفحه‌نمایش در برخی گوشی‌ها موجوده و گوشی‌هایی که این قابلیت رو ندارن، به ندرت با آپدیت اضافه بشه، گفتن A31 خاصه؟؟؟ در ضمن شما در این زمینه متخص هستید که میگید پردازنده‌ی ضعیف و بدنه ضعیف و... روی این گوشیه؟؟ شایدم خیلی بیشتر از متخصصان شرکت سامسونگ اطلاعات و تخصص دارید و به اشتباه چهارتا کار نابلد و بی‌سواد در شرکت سامسونگ استخدام شدند و کار میکنند!!! دوست عزیز، حتی اگر متخصص هم باشید، اینجا جای اینجور بحث‌ها نیست، جای انتقال تجربه کسانی هست که این گوشی رو دارند و در حل مشکلات بحث میکنند؛ شما اگر این گوشی رو داری تجربه خودتو در ارتباط با این گوشی بنویس، اگر هم این گوشی رو نداری که دلیلی نداره بیای اینجا از این حرفای حاشیه‌ای و غلط بزنی... وگرنه همه کسایی که این گوشیو خریدن نه پردازندش ضعیف شده براشون و نه ضعیف عمل کرده، خودم هم نه لگ و باگی رو مشاهده کردم نه مشکل خاصی رو، و میگید بدنش ضعیفه!!! میخوایید با گوشی گردو و بادام بشکنید که ضعیفه؟؟ اتفاقا هم جنس پلاستیک به کار رفته خوبه و هم از ضخامت خوبی هم برخورداره، هیچ مشکلی هم با بدنش نداریم، شما اگه خریدی مشکل داری دیگه مشکل سامسونگ نیست خودت موقع خرید نگاه میکردی ببینی با بدنش میشه گردو بشکنی یا نه. دوربینش هم خیلی عالیه و مشکلی نداره، البته برای کسایی که کارشون عیب و ایراد گرفتن نیست.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/4/12 خب سوپرآمولد مگه بیشتر از صفحه نمایش‌های دیگه مصرف میکنه؟؟ یه چیزی گفتید کاملا برعکس! اتفاقا پنل صفحه نمایش سوپرآمولد کم مصرف ترین صفحه نمایشه به دلیل اینکه پیکسل‌هاش خودشون نور تولید میکنن و این یعنی در صورت سیاه بودن تصویر، پیکسل‌هایی که میخوان رنگ سیاه رو نمایش بدن کاملا خاموش میشن و این یعنی مصرف انرژی بسیار کاهش پیدا میکنه اما در پنل IPS مجموعه زیادی لامپ پشت صفحه نمایش هست که در صورت روشن بودن صفحه همیشه روشن هستن و باعث افزایش مصرف میشه. لطفا در صورتی که در مورد چیزی اطلاعاتی ندارید در موردش کامنت نذارید تا دیگران هم به اشتباه نیوفتن، حتما یه سرچ در مورد انواع صفحه نمایش‌های گوشی بکنید.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/4/12 یه سوالی دارم از شما: آیا همه چیزِ یک گوشی پردازندس؟؟؟ اولین چیزی که در گوشی حس میشه، سبک بودنشه که خداروشکر شیائومی تیکه آجر میسازه با وزن ٢٣٠ گرم! در این زمینه برد با سامسونگه با وزن ١٧٠ الی ١٨٠ گرم، دومین چیز صفحه نمایشه که همین A32 با سوپرآمولد بودن و رزولوشن فول اچ دی پلاس 1080p و همچنین ٩٠ هرتز بودن بهترین نوع صفحه نمایشیه که میشه روی یک میانرده قرار داد، اما شیائومی چی؟؟ صفحه نمایش LCD ips ؟؟😂 سومین چیز رابط کاربری بسیار کند و پرباگ که بازم برد با سامسونگه، چهارم سامسونگ جوری گوشی‌هاش رو طراحی میکنه که با نصف مشخصات گوشی‌های شیائومی، خیلی بهتر و روان تر از شیائومی عمل میکنه، نه یه پردازنده که خوده شیائومی هنوز نمیده چی رو روی چی قرار بده!😄

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/4/12 در اندروید ١١ دسترسی به پوشه data و obb برداشته شده و اگر دیتای بازی‌ها رو بخوایید در این پوشه‌ها قرار بدید، این امکان وجود نداره. برای نصب بازی‌های دیتادار بهترین کار همون نصب از گوگل پلی هست.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/4/12 چرا نمیدونید برای چی بوده؟؟ هر آپدیتی که میاد توی همون صفحه آپدیت توضیح داده که چه چیزهایی تغییر میکنه، مثلا در آپدیت اندروید ١١ یه صفحه بلندبالا و طولانی توضیح داده بود در مورد آپدیت، هم در مورد ویژگی‌های اندروید ١١ و هم ویژگی‌های رابط اختصاصی سامسونگ (one UI 3.1)، یا همین آپدیت آخری نوشته بود افزایش امنیت دستگاه، بهبود اتصال WI-FI و... قبل از آپدیت تقریبا همه ویژگی‌های جدید و تغییرها رو نوشته فقط کافیه بخونیدش! همین.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/4/12 خب شما که داری میگی اصلا متوجه نشدم به گرمی میزنه و وقتی کنار a12 گذاشتم به گرمی میزد... خب شما داری مقایسه میکنید، از کجا معلوم صفحه نمایش a12 به سردی نمیزنه؟؟ بنده خودم a31 دارم و یکی از بستگان هم a12 دارن، هر وقت مقایسه‌شون کردم چشم نتیجشو میگم که کدوم طبیعی‌تره و به سردی یا گرمی نمیزنه.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/4/7 باگ محسوب نمیشه، چنددهم ثانیه که دیگه مهم نیست اونم چرخیدن نمادهای برنامه دوربین، مسئله خاصی هم نیست که مشکل‌ساز باشه، لگ میخوره یعنی چی؟ یعنی طول میکشه؟ اون که هیچ مشکلی نداره کاملا طبیعیه. اگر بخواییم اینقدر وسواس به خرج بدیم داخل گوشی، هیچ گوشی‌ای پیدا نمیکنید که مشکل نداشته باشه.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/4/6 من هم نگفتم فناوری محافظ گوریلاگلس به درد نمیخوره، من فقط منظورم اینه نمیشه همه‌چیز رو در کنار هم داشت، به قول قدیمیا نمیشه هم خر رو بخواییم هم خرما رو، گوریلاگلس یه سری مزایا داره یه سری معایب، پلاستیک هم یه سری مزایا داره یه سری معایب، در برخی موارد وقتی یه چیز بهتری رو میخوایید، باید یه سری ویژگی‌های خوب رو هم فدا کنید. و مورد بعدی اینکه سازگار بودن ابزاری مثل گوشی با بدن کاملا جنبه علمی داره، در واقع علم به دنبال اینه که انسان در هنگام انجام یک کار سختی کمتری بکشه و کمتر اذیت بشه، یقینا هیچ انسانی علاقه‌ای به وزن بالای گوشی نداره، بدون استثنا همه افراد گوشی سبک رو میپسندن، پس سلیقه‌ای نیست و پایین بودن وزن گوشی مبنای علمی داره، اگر اینطور نبود شرکت‌های تولیدکننده به دنبال کاهش وزن گوشی نبودن.
این مثالی که از ماشین زدید مثل مقایسه یک گوشی نوکیا ١١٠٠ و یک گوشی هوشمند امروزیه، نه دوتا گوشی همرده که تفاوتشون صرفا جنس بدنه هستش.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/4/6 دوست عزیز، این تفکر که هوشمند بودن فقط به معنای اندروید بودن و IOS بودنه، کاملا اشتباست. البته برای کسانی که تا حالا گوشی‌های هوشمند نوکیا با سیستم عامل جاوا و سیمبیان رو تجربه نکردند (هنوز اون موقع سیستم عاملی به اسم اندروید وجود نداشت و فراگیر نبود) این عقیده طبیعیه. شمایی که با شنیدن اسم نوکیا یاد گوشی‌هایی که ساده بودن و ماربازی داشتن میوفتید، امکانات گوشی‌هایی مثل نوکیا N95 اصلا برای شما قابل درک نیست، گوشی‌ای که سال ٢٠٠٧ (١٣٨۶) اومد، با این حال هوشمند بود. جالبه بدونید این گوشی حافظه داخلی ٨ گیگابایتی داشت، وای‌فای داشت، از اینترنت نسل سوم (3G) پشتیبانی میکرد، ١٢٨ مگابایت رم داشت، دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک داشت، قابلیت نصب برنامه‌های کاربردی و بازی داشت (سیستم عامل سیمبیان) و... کلی امکانات دیگه که این گوشی رو به یک گوشی هوشمند به تمام عیار تبدیل کرده بود. پس بهتره یکم دایره اطلاعاتتون رو گسترش بدید.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/4/3 خب شارژرش ٢٢/۵ واتی باشه چه فرقی میکنه؟؟ وقتی خود گوشی بیشتر از ١٨ وات ساپورت نکنه شارژر ١٠٠ واتی هم وصل کنی با حداکثر توان ١٨ وات شارژ میشه.

Xiaomi Redmi K40 Gaming Xiaomi Redmi K40 Gaming

1400/4/2 بله ممنون ولی این مورد رو هم در نظر داشته باشید که تقریبا همه گوشی‌ها در دوره خودشون خیلی خوب کار میکنن چون متناسب با نرم‌افزارهای همون دوره ساخته شدن و وقتی چندسال میگذره به احتمال زیاد به شدت افت میکنن و بیشتر برمیگرده به آپدیت‌هایی که روی گوشی اعمال میشه و نرم‌افزار گوشی رو سنگین میکنه و همچنین اپلیکیشن‌ها هم که هر چندوقت یکبار آپدیت میشن، سنگین‌تر میشن و رم بیشتری رو هم اشغال میکنن و همین موارد باعث میشن که سرعت گوشی بعد از چندسال افت کنه فرسودگی قطعات و سخت‌افزار از جمله چیپست هم میتونه به این مشکل و کندی دامن بزنه. من گوشی با این چیپست‌های معروف تا حالا نداشتم اولین گوشیم سامسونگ j1 هستش که چیپستش اسپریدترام هستش شاید اسمش رو تا حالا نشنیده باشی و چندان هم معروف و پر استفاده نیست اما خدایی بعد از ۴ سال استفاده کندی زیادی توی گوشی نمیبینم و اگر هم کند شده به خاطر پر بودن حافظه داخلی و نصب تعداد زیادی اپلیکیشن که همشون هم آپدیت هستن تقریبا، و مهمتر محدود بودن مقدار رم که کلا ١ گیگ هست. یه بار ریست فکتوری بزنم مثل روز اول کار میکنه، هنوزم دستمه.
بله محصولات الان شرکت‌ها رو باید مقایسه کنیم، اما به نظرم مدیاتک به خاطر اینکه قبلا چیپست‌هاش مشکل داشته اسمش کلا بد در رفته ولی مطمئنا یه شرکت مشکلات محصولات قبلیش رو رفع میکنه و اگر از چندین سال پیش که محصولات مدیاتک پر مشکل بودن تا الان این مشکلات ادامه داشت، یقینا هیچ شرکت سازنده گوشی سمت مدیاتک نمیرفت و اعتبار خودش رو با به کارگیری چیپست معیوب پایین نمی‌آورد. در حالی که مدیاتک بیشترین سهم بازار رو در استفاده از چیپست‌هاش توسط شرکت‌ها به خودش اختصاص داده و بعدش با کمی فاصله کوالکام قرار داره. منم به تازگی گوشی خریدم و مشخصاتش رو که خوندم دیدم چیپستش مدیاتکه. به هرحال تجربه‌کردن هر چیزی خوبه یه چیزی یاد میگیری اگر بعد از چندسال استفاده بد بود و کند شد دیگه برای انتخاب بعدی سراغ گوشی با این پردازنده نمیرم، ولی همین اوایل که خیلی خوب کار میکنه اصلا لگ و هنگی نداره، همینجوری بمونه خوبه.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/4/2 بله درسته ممنونم؛ یه سری‌ها گاهی اوقات یه چیزایی میگن که آدم به اندک دانسته‌های پایه‌ی خودش هم شک میکنه، یه سری مطالبِ پایه در علوم کامپیوتر کاملا بدیهی هستن؛ مثلا داخل یک پوشه اصلا نمیشه دو فایل با نام یکسان قرار داد، یا یه مثال دیگه همین مورد که سرعت اینترنت در دانلود یک فایل هیچ تاثیری روی کیفیت فایل نمیذاره. بعد یه سری‌ها میان این قوانینی که اثبات شدس و همه قبولشون دارن رو میگن اشتباس! مثل اینه که در ریاضی بگیم ٢ به علاوه ٢ میشه ۵ ! واقعا همچین چیزایی رو میبینم اصلا نمیدونم چی بگم، به قول قدیمیا نرود میخ آهنی در سنگ...

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/4/2 خب شما روی گوشی افتادین و گوشی هم توی جیب بوده، مستقیما با زمین برخورد نداشته یا کشیده نشده که خط بیوفته یا بشکنه، توی جیب چرا باید خش بیوفته؟ همه گوشی‌ها اعم از دارای فناوری محافظ یا بدون فناوری محافظ، از لبه آسیب‌پذیرتر هستن تا پشت و رو. در ضمن اگه پشت شیشه یا هر سطح دیگه‌ای خالی باشه با فشار و ضربه میشکنه، اما اگر زیرش پر باشه (مثل صفحه گوشی) هیچیش نمیشه چون داخل گوشی تمام قطعات و اجزا با تراکم بالا چیده شدن و عملا هر نیرویی که روی صفحه نمایش وارد بشه از زیر هم همون نیرو وارد میشه و نیروها هم دیگه رو خنثی میکنن. همه میدونن که یه قطعه شیشه ظریف و به ضخامت کمتر از ١ میلی‌متر توان تحمل ٧٠ کیلوگرم وزن رو نداره، مگر اینکه زیرش پر باشه.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/4/2 ممنونم مرسی 😊 نظر لطفتونه.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/4/2 وقتی در اندروید ١١ قابلیت دسترسی به پوشه data برداشته شده چطوری میشه با یه فایل منیجر دیگه یا کامپیوتر دسترسی داشت؟؟

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/3/30 پس واقعا یه جاهایی از دانسته‌هاتون اشتباهه، دوست عزیز میشه بفرمایید از +4G چه چیزهایی توی ذهنتونه که دارید اونو متفاوت از 4.5G در نظر میگیرید؟؟ شما که ماشالله آموزش هم میدید و استاد این کارید دیگه چرا این اشتباهات فاحش رو میکنید؟؟ این علامتی که در هنگام اتصال به اینترنت سیم‌کارت در نوار اعلان نمایان میشه کاملا مربوط به گوشی هستش. هر شرکت برای گوشی‌هاش یک سری علامت و نماد در هنگام اتصال به اینترنت قرار میده که هیچ نمادی به غیر از اون نمادها نمایش داده نمیشه، حالا اینکه شما میگید بعضی‌ها دیدن 5G شده اونا یا احتمالا گوشیشون 5G بوده یا به اشتباه گفتن. وگرنه همچین چیزی اصلا ممکن نیست. شما یه سرچی در مورد +4G بکنید بعد یه سرچی هم در مورد 4.5G بکنید ببینید آیا تفاوتی با هم دارند یا نه. اونوقت سر حرفم میایید؛ این که چیزی رو آموزش میدید دلیل نمیشه که هیچ اشتباهی نکنید و اگر کسی هم اشتباهتونو گرفت ناراحت نشید و بپذیرید. خیلی از فروشنده‌ها و تعمیراتی‌ها با اون همه اهِم و تلُم هنوز تلفظ RAM رو بلد نیستن و بهش میگن رام!!! حتی نمیدونن کارش چیه و چه وظیفه‌ای داره. پس آموزش دادن و چهارتا کار بلد بودن دلیل بر اشتباه نکردن یا دونستن همه چیز نیست.
و در مورد این دو نماد هم شرکت‌های سازنده تلفن همراه یک نمادی رو انتخاب میکنن برای یک نسل اینترنت. مثلا یه گوشی نسل سوم رو H نشون میده یه گوشی 3G ؛ یه گوشی نسل چهارم رو 4G نمایش میده یکی دیگه LTE ؛ یه گوشی نسل چهارم پیشرفته رو +4G نشون میده یکی دیگه 4.5G یکی دیگه هم LTE-A ...
در ضمن گفتید نمایش +4G دلیل بر 4.5G بودن نیست و باید حتما دو فرکانس تجمیع شده باشن... به عرض شما میرسونم که بنده همین تست رو انجام دادم و دقیقا هر وقت دو باند و فرکانس نمایش داده شد +4G هم در نوار اعلان نمایش داده میشد، و هر زمانی که یکی از فرکانس‌ها قطع میشد 4G نمایش داده میشد.
اگر هر کدوم از حرف‌هامو قبول نداشتید آیدی بدید عکس و شاتش رو خدمتتون بدم تا باور کنید. و در آخر بنده از کارشناسان اپراتورها هم همینو پرسیدم که نماد اینترنت رو گوشی نمایش میده یا اپراتور؟ گفتن مربوط به گوشی هستش و اپراتور نمیتونه نماد رو تغییر بده. الان قضیه جا افتاد یا بازم میخواد حرف خودتونو بزنید؟

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/3/30 اولا اینکه سوال رو با سوال پاسخ میدین، کاملا نشان‌دهنده‌ی اینه که پاسخی درست ندارید و فقط میخواید از سر برگردونید و از پاسخ به سوال عاجزید. دوما اینکه من دارم علت رو با ادبیات درست توضیح میدم و شما میگی «دستمال قرمز قطعا جایزه شماست» این نوع ادبیات و تمسخر، نشان از فرهنگ شماست، و بدتر اینکه میگید مشکل این حرف کجاشه یعنی ادبیات شما در همه جا همینطوره و واقعا جای تاسف داره... سوما «شما دنبال علمی واقعن!» نشون دهنده عدم توانایی شما در پاسخ دادن هست و فقط خواستید که یه چیزی گفته باشید و بازم با سوال پاسخ دادید. جمله چهارم‌تون رو واضح‌تر بگید که منظورتون چی هست، اما این جمله درسته که یک فایل چه آپدیت چه فایل‌های متفرقه تا کامل بارگیری نشه قابل بازشدن یا نصب شدن نیست، این حساسیت روی آپدیت بیشتره و حتی گوشی بعد از دانلود آپدیت اونو مورد بررسی قرار میده از نظر خرابی و ناقص بودن، در صورت وجود مشکل نصب نخواهد شد. حالا شما دوباره بیا در جواب بگو «واقعن؟»😂 چهارما لطفا این سایت «شاومی!» که دستورالعملش رو نوشته قرار بدید بررسی کنم. بازم تاکید میکنم بهترین نوع آپدیت، آپدیت آنلاین هست. حالا اگه شما اتفاقی یکی دوبار دیدید که با نصب آپدیت به صورت دستی مشکلات کمتره دلیل نمیشه همیشه و برای همه اینطور باشه؛ در زمان قدیم هم خرافات به همین شکل سینه به سینه بین مردم گسترش پیدا میکرد. مثلا یه نفر که آب میپاشید جلوی در بعد فرداش مهمون میومد فکر میکرد این واقعیت داره و همیشه اینجوریه و به دیگران هم این خرافات رو نشر میداد...

Samsung Galaxy M62 Samsung Galaxy M62

1400/3/30 سلام، فکر کنم خط آخر رو اشتباه گفتید، چون با بقیه جملتون تضاد داره

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/3/30 با سلام، این تنظیمات رو که میگم تغییر بدید:
به تنظیمات برید، سپس صفحه نمایش رو انتخاب کنید، حالت صفحه رو انتخاب کنید، واضح رو انتخاب کنید و سپس نوار لغزنده‌ی تعادل سفیدی رو به سمت سرد بکشید، با این کار رنگ‌های صفحه نمایش به سمت سردی میره و قرمزی کاهش پیدا میکنه، البته حالت استانداردش اینه که وسط قرار بدید اما چون راحت نیستید میتونید با این کار قرمزی رو کاهش بدید، همچنین اگر باز هم به قرمزی میزد تنظیمات پیشرفته در همون صفحه رو انتخاب کنید و نوار لغزنده قرمز رو کاهش بدید. این تنظیمات رو انجام بدید اگر به نتیجه مطلوب رسیدید کامنت کنید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 74 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا