مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بهار ف
- تاریخ عضویت : 1400/1/14
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
من گوشي شيائومي pocox3 رو با گارانتي جي تل خريدم، گوشي همون شب دكمه ولوم بالا مشكل داشت صفحه سياه مي شد با مراجعه به فروشگاه قبول كردن گوشي رو بفرستن جي تل كه بعد چند روز همون گوشي رو تعمير كردن و فرستادن و گوشي بعد چند روز رست فكتوري شو و ديگه بالا نيومد و حالا شركت گارانتي مي گه ما اصلا و به هيچ وجه تعويض نداريم گوشي كه تازه گرفتيم و به گفته خودشون بردش مشكل داشته رو فقط مي تونن تعمير كنن واقعا كي به داد مشتري مي رسه...