مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Amir J
  • تاریخ عضویت : 1399/12/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Xiaomi Redmi Note 13 Pro Xiaomi Redmi Note 13 Pro

1403/1/25 بله!متاسفانه تو این سایت فقط مشخصات باندهای فرکانسی مربوط به رام‌چین درج شده!درحالیکه اکثر گوشیهای وارد شده به کشور رام گلوبال رو دارن و تعداد معدودی با رام چین وارد شده،و قاعدتا باید اینجا حداقل اطلاعات باندهای فرکانسی رام گلوبال درج بشه یا در بهترین حالت بصورت کامل اطلاعات مربوط به هر سه رام گلوبال،چین و هند درج بشه تا کاربرا گمراه نشن!
عزیزان ادمین اگر اصلاح کنن،عالی میشه!
ممنون

Xiaomi Redmi Note 13 Pro Xiaomi Redmi Note 13 Pro

1403/1/25 سلام دوست عزیز
رام گلوبالش تو 5G از باند های 7,40,41 پشتیبانی میکنه و فقط 42 رو نداره و در رام چین تو 5G از ۴ باند مطرح شده،فقط 41 رو پشتیبانی میکنه!!
البته میتونید نسخه رام چین رو با رم ۱۶ که اخیرا وارد شده و با گارانتی موجوده تهیه کنید و خودتون رامش رو به گلوبال تغییر بدید،یا برا حفظ گارانتی در صورت تقبل شرکت گارانتی کننده! بفرستید براشون تا اونا رام عوض کنن و گارانتی تون هم محفوظ بمونه!

Xiaomi 14 Xiaomi 14

1402/8/15 فکر کنم قیمتهای آی سی موبایل با رجیستری هستش،یعنی اون قیمت شامل رجیستری هم میشه!چون اگه دقت کنید تو مشخصات هر گوشی تو قسمت رجیستری درج شده "رجیستر شده"!!

Xiaomi 14 Xiaomi 14

1402/8/15 سلام دوست عزیز
اون نسبت 1/1.3 اندازه سنسور تصویر دوربین هست نه اندازه گشودگی دیافراگم!!...گشودگی دیافراگم که میزان نوردهی به سنسور تصویر رو مشخص میکنه با نماد f نشون داده میشه،مثل f 1.8...لطفا تو ارائه اطلاعات به دیگران دقت کنید و از صحت و درستیش مطمئن بشید!

ZTE nubia Red Magic 7 ZTE nubia Red Magic 7

1401/10/15 سلام دوست عزیز
برید سایت بست چاینا و از طریق ثبت تیکت یا تماس با خود شرکت،درخواست سفارش قطعه رو بدید،در صورت موجود بودن در چین بهتون قیمت اعلام میکنن بعد مبلغ رو پرداخت میکنید و منتظر ارسال از چین میمونید،احتمالا بین ۴۰ تا ۵۰ روز طول میکشه دستتون برسه.
ان شاالله مشکلتون حل میشه!
موفق باشید!

HTC Desire 22 Pro HTC Desire 22 Pro

1401/9/18 باهاتون موافقم! شور بازار اسمارت فونها دراومده و دیگه اون شادابی و رنگ و لعاب سالهای طلایی نه چندان دور رو نداره!با اینکه همیشه سود حرف اول رو میزد و میزنه تو این بازار،اما اصالت، زیبایی،نوآوری و احترام به مصرف کننده در بین برندهای مختلف،یه جایگاه شاید حداقلی و نسبی داشت که متاسفانه با این اوضاع اقتصاد جهانی تو سالهای اخیر و رقابت بیرحم و وحشتناک بین غول های این حوضه مجالی برای تنوع و سلیقه های مختلف باقی نمیزاره و همونطورکه دیدیم تو سالهای اخیر فاتحه خیلی از برندهای باسابقه و با اصالت خونده شد و این روند به احتمال زیاد با خداحافظی رسمی HTC و SONY و BLACKBERRY ادامه داشته باشه (هرچند این برندها خیلی وقته عملا خداحافظی رو شروع کردن) دنیای جدیدو مسخره اسمارت فونها داره از اینیکه هست هم بیروحتر و بی هویت تر میشه!
با این اوصاف،پیشنهاد میکنم شما هم مثل من که حستون در رابطه با بعضی برندها مشترکه!برید سراغ موتورولا و اون رو امتحان کنید!هرچند موتورولا هم از آفت مصون نمونده و دیگه اون اصالت سابق رو نداره و من هم به عنوان گوشی دوم استفاده میکنم،اما تو این وانفسا غنیمتیه!

Xiaomi 12S Ultra Xiaomi 12S Ultra

1401/9/16 آدم خیلی عاقل،وقتی راجع به چیزی اطلاعاتی نداری یا اون کار یا خرید رو تجربه نکردی،بهتره سکوت کنی ببینی دیگران چی میگن،شاید از تجربه کاربریشون چیزی یاد بگیری!!!...من نه اکانت فیک هستم و نه بست چاینا مال بابامه!!...تا الان ۳ تا گوشی از بست چاینا در طی ۲ سال سفارش دادم!...سال پیش لنوو لژیون دوئل ۲ برا خودم،و امسال لژیون وای ۹۰ برای خودم،و می ۱۱الترا برای دوستم!...اطلاعاتی که راجع به پست و مبدأ کالا،فرآیند ارسال و نوع کالای درج شده رو بسته بندی دادم،دقیقا همون چیزهایی هست که تو هرسه سفارشم خودم تجربه کردم و به عینه دیدم و راجع بهشون سوال کردم و جواب گرفتم!!اگر امکان ارسال عکس بود عکس رسید پستی چسبونده شده به بسته بندی هارو ارسال میکردم تا قشنگ روشن بشی!...اونا فکر کنم بیشتر از ۱۰ ساله دارن کار خودشون رو میکنن و روششون اینه و فکر نکنم نیازی داشته باشن با آوردن اسم هلند خودشون رو برای شما گنده کنن!!...nlpost پست سلطنتی هلنده که بخش بین المللیش برای تمامی کشورها،من جمله ایران هم ارسال داره!...میتونید برید سایتشون و کشورهایی رو که ساپورت میکنن و نحوه پیگیری مرسوله های بین المللی رو ببینید!هرچند بعید میدونم با این طرز فکر که از شما پیداست اصلا توانایی پیگیری و مطالعه چنین مواردی رو داشته باشید!!
تو هرسه خرید با اینکه یکبار با تاخیر زیاد در خرید مواجه شدم،اما هربار طبق زمانبندی کد پیگیری مرسوله پستی رو دریافت کردم و تقریبا طبق زمانبندی گوشی به دستم رسیده!!
حالا شما تجربه ناخوشایندی از خرید داشتید،باید علتش رو جویا بشید و پیگیر باشید،نه اینکه کل فعالیت یک مجموعه و تجربه خرید دیگران رو زیر سوال ببرید‌و برچسب اکانت فیک و دروغ بهشون بزنید!داشتن فکر باز و یادگیری باعث پیشرفت خودتون میشه . . . . .!

Xiaomi 12S Ultra Xiaomi 12S Ultra

1401/8/27 سلام دوست عزیز
مبارکتون باشه!امیدوارم بهترین و لذت بخش ترین تجربه کاربری رو ازش داشته باشین!
در رابطه یا مسئله ارسال گوشی،سفارش های بست چاینا همگی از چین ارسال میشه و فقط شرکت پست بین المللی هلند یا همون nlpost این کار رو انجام میده و بنا به دلایلی که بست چاینا خودش فقط اطلاع داره مبدا ارسال کالا کشور هلند درج میشه و نوع کالای ارسالی هم،برای اینکه شامل پست رایگان بین المللی اون شرکت قرار بگیره و هزینه شیپینگ بهش تعلق نگیره،اغلب اسباب بازی و پازل درج میشه!بهرحال دلیل و فرآیند اصلی اینکار هرچی باشه،هوشمندانه و در مجموع به نفع مصرف کننده نهایی و البته خود شرکت هستش که باعث میشه هزینه اضافی ارسال حذف بشه و کار شرکت هایی مثل بست چاینا،قابل تقدیر و تشکره!!بهرحال ما ایرانی هستیم و توقف ناپذیر!استاد دور زدن هر نوع مانعی هستیم!😁
در رابطه با میزان رم گوشی هم،نیازی به برگ ریزون نیست!!😁اون سه گیگ اضافی بصورت نرم افزاری از حافظه داخلی گوشی در مواقع ضروری اضافه میشه تا از کندی گوشی جلوگیری کنه که با توجه به پایین بودن سرعت حافظه داخلی نسبت به رم اصلی آنچنان تاثیری رو سرعت و روان بودن اجرای اپ ها نداره و درواقع رم اصلی گوشی همون ۱۲ گیگ هستش!

Lenovo Legion Y700 Lenovo Legion Y700

1401/8/18 دوستان تا اونجایی که بنده اطلاع دارم،این تبلت فعلا فقط با رام وین برای بازار چین عرضه شده و احتمالا لنوو علیرغم تبلت بودن،مثل اکثر گوشیهاش برنامه ای برای عرضه جهانیش نداره!چون بعد از خرید موتورولا توسط لنوو شواهد نشون میده سیاست کلی این شرکت بر این بوده که مدلهای با عرضه داخلی و بین المللی گسترده و کلاسهای مختلف تحت برند موتورولا صورت بگیره و گوشیها و اکثر تبلتها با برند مادر یعنی لنوو انحصارا و بصورت محدود برای بازار داخلی چین و بازارهای منطقه ای محدود آسیای جنوب شرقی و نهایتا هند در نظر گرفته بشه!برای همینه گوشی های تولیدی با برند خود لنوو در مدلهای محدود عرضه میشه و بیشتر تمرکز لنوو برای بازار اسمارت فونها از طریق زیربرند موتورولاذخودش رو نشون میده!
گذشته از این مسائل با اینکه تو بعضی از سایتهای مرجع برای این تبلت دو مدل بدون سیمکارت و با سیمکارت عنوان شده،تا اونجایی که بنده اطلاع دارم این تبلت سیمکارت خور نیست!حتی اون مدلی که تو خود چین عرضه میشه و توسط بعضی شرکت ها تو ایران هم به فروش میرسه،هم سیمکارت نمیخوره و فاقد شبکه های تلفن همراه هستش!و فکر کنم یکی از دلایل قیمت پایینش هم همین باشه!

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/8/17 دوست عزیز اون سایتی که میفرمایید دی ایکس او مارک(DXO MARK) هستش!نه دگزا مارکت!!اصولا دگزا رو تزریق میکنن به عنوان آمپول با کلی عوارض!!...در مورد صفحات نمایش جدید هم نورشون کم نشده بلکه محدوده داینامیکی نورصفحه گسترده تر شده و برای حالت مختلف کاربری میزان نور مشخصی درنظر گرفته شده،از کمترین حد تا تا بیشترین میزان نور!منتها بیشتر انواع کاربری یوزرها در محدوده پایین میزان روشنایی هستش برخلاف گوشی های قدیمی این سری که بخاطر محدود بودن گستره روشنایی اکثر موارد کاربری با نور نسبتا زیاد تنظیم میشد!

Motorola Moto G 5G Plus Motorola Moto G 5G Plus

1400/5/28 باگ نرم افزاری عجیب و آزاردهنده!!

سلام بنده بعد از آپدیت به اندروید ۱۱ دچار یه مشکل کوچیک ولی اعصاب خورد کن و مشکل ساز شدم که مشخصه یک باگ نرم افزاریه و اونم اینکه تایمر خاموش شدن صفحه نمایش رو،رو هر زمانی تنظیم میکنم به هیچ وجه خاموش نمیشه و حتما باید گوشی رو ری استارت کنم تا درست بشه اما عملا بعد از نصف روز یا یک روز دوباره همون مشکل پیش میاد و دوباره باید ری استارت کنم!..البته متوجه شدم که این مشکل با گزینه attentive display (که همون روشن نگهداشتن صفحه درصورت نگاه به صفحست)گوشی هم مرتبطه و این گزینه باعث مشکل شده!متاسفانه بعد از آپدیت آخرین پک امنیتی (1 July) که انتظار داشتم مشکل رو حل کنه،مشکل اصلی که حل نشد هیچ،الان گزینه attentive display هم کلا قاطی کرده و عمل نمیکنه!...خواهش میکنم اگه دوستان نیز به این مشکل برخوردین یا راه حلی میدونید راهنمایی بفرمایید،چون واقعا از ری استارت کردن خسته و عاصی شدم!بعد از هر تماس از دست رفته یا پیامک یا هر اعلان که صفحه گوشی رو روشن میکنه،تا زمانی که خودم صفحه رو خاموش نکنم روشن میمونه و پدر باطری رو در میاره! اوایل فکر میکردم مشکل از فعال بودن developer options و فعال کردن بعضی از گزینه های زیرمجموعه اونه که بعداً متوجه شدم داستان یک چیزه دیگست!
ممنون از وقت و حوصلتون!
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا