مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohp j
  • تاریخ عضویت : 1399/11/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/5/31 من A33 دارم . نه پرش انتن داره و نه لگ و باگ. وقتی گوشی رو نداری با نظرات الکی مردمو گمراه نکن. در ضمن a32 پر فروشه چون افت قیمتشو کرده و الان خیلی ارزون شده. وگرنه a33 هم دوربین قویتری داره و هم پردازنده کم مصرفتر و قویتری داره

Samsung Galaxy A33 5G Samsung Galaxy A33 5G

1401/5/26 من یه ماهی هست که این گوشی رو خریدم. اولش میخاستم a23 بگیرم ولی صفحه نمایشش زیاد واسم جالب نبود. دوربینش هم باهاش کار کردم زیاد تعریفی نبود. بعد رفتم سراغ m33 . ولی اونم صفحش تی اف تیه و دیدم واقعا ارزش نداره به خاطر پونصد شیشصد تومن اختلاف قیمت با a33 برم اونو بگیرم . خلاصه بگم صفحه نمایش این گوشی خیلی خوبه و اصلا قابل مقایسه با صفحه a23 نیست. باتریش هم یه روز کامل شارز بهت میده و راضیت میکنه. دوربینش هم خوبه و با کیفیته نمیگم عااالیه ولی راضیت میکنه. ضد اب هم هست. انتن دهیش هم خوبه. اینترنتش هم فورجی پلاسه و پرسرعته.البته گزینه فایو جی هم داره ولی خوب توی ایران که فعلا خبری از فایو جی نیست. داغ اصلا نمیشه. توی بازی سنگین طولانی که شارزر هم به گوشی وصله فقط یکم گرم میشه. اصلا هم هنگ و لگ و باگ نداره.

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1401/3/31 سلام. اقا من میخواستم این گوشی رو بگیرم ولی به خاطر صفحش منصرف شدم. من صفحه نمایش آ بیست و سه را از نزدیک دیدم و خوشم نیومد از کیفیتش. واقغا به پای امولد و حتی ای پی اس نمیرسه. حالا شما که با گوشی کار کردی ایا صفحه این گوشی در حد آ بیست و سه هست یا بالاتره؟ البته صد در صد که به پای صفحه نمایش نوت یازده پرو نمیرسه

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

1401/3/9 استاد پاشنه اشیل یعنی نقطه ضعف. جای دیگه نری بگی پاشنه اشیل بهت میختدن

Samsung Galaxy A23 Samsung Galaxy A23

1401/3/8 از نظر صفحه نمایش آ بیست و سه به گرد پای آ سی و دو هم نمیرسه. من با هر دو از نزدیک کار کردم. صفحه نمایش a23 تی اف تی هست و اصلا زاویه دید خوبی نداره و با کمترین تغییر زاویه صفح مات میشه. رنگها رو هم به خوبی امولد نشون نمیده و رنگهاش زنده و شاداب نیستن. تنها دلیل من واسه نخریدن A23 همین صفحه نمایشش بود که واقعا چشمو اذییت میکنه.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1399/12/18 چهارتا خریدار مثل شما توی مملکت باشن قیمت گوشی دکمه دار ساده میرسه به نه میلیون تومن. اخه بنده خدا قیمت دلاری که میگی قیمت تک فروشیه. وارد کننده ای که عمده وارد میکه خیلی کمتر از این حرفها تمام میشه واسش قیمت هر گوشی.گوشی که شما قیمت دلاریشو توی سایتها میبینی اون قیمت تک فروشیه. گوشی که قیمت تک فروشیش دویست دلاره وارد کننده عمده نهایت صد و شصت دلار میخره.

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1399/12/1 این گوشی واسه دوسال پیشه و قدیمی شده. هیچ چیز خاصی هم نداره و الکی گرونه. پردازندش قدیمیه. باتریش معمولیه. صفحه نمایشش اصلا در حد امولد سامسونگ نیست. کلا هیچ چیز خاصی نداره فقط الکی گرونه.تازه اندروید خام داره که خیلی کسل کننده هست و سریع دل ادمو میزنه. با این پول میشه a31 سامسونگ خرید که همه چیزش از این بهتره. میتونی y9aهواوی بخری که صد برابر از این بهتره.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/11/24 اقا چرا مردومو گمراه میکنی؟. من گوشی htc و j7 و honor 6x داشتم .و الان هم سامسونگ a30s دارم. و با همشون هم با هات اسپات گوشی به لپتاپ وصل میشدم و توی همشون هم وقتی صفحه نمایش خاموش میشد اینترنت قطع نمیشد و تا سه چهار ساعت هم وصل میشم . کی گفته واسه هات اسپات باید صفحه گوشی روشن بمونه؟ اگه توی این گوشی صفحه باید روشن بمونه تا هات اسپات قطع نشه این صد در صد یه باگه و مشکل از رابط کاربریه.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام