مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهسا س
  • تاریخ عضویت : 1399/11/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1401/4/27 دقیقا من هم زمانی که خواستم بخرم همین مقایسه ها رو انجام دادم چون اون زمان شیا ردمی ۸ و شاهین تقریبا یه قیمت بودن. ولی با یه مقایسه مشخص شد شیا داره پول اضافه برا برند میگیره. چیزی که باعث مطرح شدن شیا تو بازار شد، مافیای موبایل بود و تبلیغات و جنگ رسانه‌ای علیه جی ال ایکس، وگرنه اگر اهل تحقیق باشی و گوشتو ندی به فروشندگان فاسد، حق قابل تشخیصه.

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1401/4/27 من اون زمان که شاهین۲ خریدم سامسونگ نوت ۲ داشتم. من شاهین ۲ رو با پرچمدار سامسونگ مقایسه نکردم که شما دارید اعدامم میکنید. صد البته که برندهای الان سامسونگ اصلا قابل مقایسه با شاهین ۲ نیستن که باید هم همینطور باشه. انتظار دارید سامسونگ با تجربه ۳۰ ساله و بدون هیچگونه تحریمی از جی ال ایکس جوان و تحریم شده بالاتر نباشه؟ اگر برند سامسونگ چالش‌های ایرانی رو داشت و تحریم میشد و جنگ روانی و رسانه‌ای حتی از طرف مردم خودش علیه‌ش برپا میکردند به نظرتون میتونست مثل جی ال ایکس الان شاهین ۲ رو بسازه؟ افتخار میکنم که میتونم گوشی ساخت کشورم رو تو همچین بلبشوی اقتصادی و رسانه‌ای بدون دروغ یا اغراق با سامسونگی که قبلا داشتم و شیائومی که همرده‌ش هست مقایسه کنم و بگم شاهین بهتر بود.

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1401/4/27 با یه اکانت دیگه؟!
من نمیدونستم فروشندگان موبایل برای تبلیغ گوشی و چپوندنش تو پاچه مردم حتی چند اکانتی هم فعالیت میکنن! من شاهین ۲ رو مستقیم از سایت جی ال ایکس خریدم چون اصلا تو بازار کسی نمیفروختش که شما ادعا میکنی من فروشنده هستم و دارم تبلیغ میکنم
من صرفا یه خریدار هستم که بعد از یک سال و نیم دارم به کامنت شما جواب میدم.
با چیزایی که شما گفتید به من ثابت شد بازار فروش موبایل در ایران پر از دروغ و فریبه. خداروشکر همیشه خودم تحقیق کردم و خریدم و هیچوقت به حرف فروشنده‌ها اعتماد نکردم.

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1401/4/27 بعد از یک و سال نیم استفاده از شاهین ۲ دارم پاسخ میدم.
تا الان که راضی بودم. من شاهین ۲ رو با شیائومی ردمی ۸ مقایسه کردم که اون زمان از لحاظ قیمت نزدیک بودن (ردمی کمی بالاتر بود) دمای شاهین۲ که شما از نقاط ضعف حسابش کردید در مقایسه با همرده‌ی قیمتی خودش (ردمی۸) اصلا به چشم نمیاد چرا؟ چون این دو اصلا حافظه‌شون با هم قابل مقایسه نیست شما انتظار دارید شاهین با ۱۲۸ گیگ حافظه که من همیشه نزدیک ۶۰ گیگ فقط فیلم توش دارم برنامه‌ها جدا، دماش بالانره؟ که تازه خودش قضیه رو کنترل میکنه و زود دما رو پایین میاره. ردمی ۸ حافظه شاهین رو‌ داره؟ که دارید با یه چوب هردو رو میزنید؟!!!
بهرحال تا الان که من راضی بودم، یادمه وقتی رفتم از فروشندگان بازار پرسیدم که بخرم(فک میکردم تو بازار هم هست) همه مسخره‌م کردن و مث آدم فضاییا نگام کردن، با چنین طرز تفکری که همش خودتحقیری هست انتظار داریم به جایی برسیم؟ وقتی حاضر نیستیم به اندازه ۴ میلیون هم برای وطن ریسک کنیم.

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1399/11/20 سلام من بین شیائومی و شاهین۲ مردد بودم کدومو بخرم. کیفیت برام مهمتر بود تا تولید داخل. خلاصه که با مقایسه آپشن ها و قیمت این دو گوشی به نتیجه رسیدم که شاهین بخرم. من این دو برند رو از نزدیک مقایسه کردم که تجربمو میگم.صرفا از رو سایت نیست. چیزایی که میگم به نسبت قیمته. حافظه شاهین بیشتر از شیا بود دوربین خیلی بهتر از شیا بود وزن و ظرافت شاهین بهتر بود من قبلا با سامسونگ کار میکردم که تم فارسی طور داشت شاهین همونطوریه شیا یه کم پیچیده تره. از باتریشم راضیم خیلی زود شارژ میشه و خیلی دیر تموم میشه. وقتی دما بالامیره هشدار میده و تو کمتر از ۳دقیقه دما پایین میاد که خیلی برا باتری مهمه. سامسونگ اینطوری نبود کلی طول میکشید سرد بشه زودم داغ میکرد من خیلی با گوشی کار میکنم بازی و فیلم و مجازی وووو تا الان راضی بودم فقط یه عیب که دیدم بگم. برا شاهین ۲آپدیت اومد این آپدیت باعث هنگ میشه اگه میشد برگردونم به ورژن قبلی خوب میشد.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا