مشخصات کاربر
 - نام کاربر : رضا ر
- تاریخ عضویت : 1399/10/25
- تعداد نظرهای داده شده : 35
نظرها
موارد 1 تا 35 از مجموع 35 مورد
موارد 1 تا 35 از مجموع 35 مورد
-
معرفی vivo S50 Pro Mini با پنل 6.31 اینچی LTPO، باتری 6,500mAh و پردازنده Snapdragon 8 Gen 5
-
معرفی Reno 15c با Snapdragon 7 Gen 4، سه دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 6,500mAh
-
معرفی Honor X8d با باتری حجیم 7,000mAh، نخستین اسمارتفون مجهز به تراشهSnapdragon 6s 4G Gen 2
-
بازتعریف کوالکام از ردههای پایین و میانی با تراشههای Snapdragon 6s 4G Gen 2 و Snapdragon 4 Gen 4
-
معرفی Oppo A6L – میانردهای مقاوم با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری سیلیکون|کربنی 7,000 میلیآمپر ساعتی
-
میانرده Honor Magic8 Lite با باتری 7,500 میلیآمپر ساعتی و حفاظت IP69K چندان هم لایت نیست
-
معرفی Lava Play Max – پایینرده براق لاوا با Dimensity 7300 و اندروید خالص
یه مورد دیگه ای که من به شدت دنبتل اون هستم امکان ایجاد دو نسخه از یک برنامه روی گوشی هست که توی شیائومی تحت عنوان برنامه همزاد امکانش کاملا فراهم هست.ولی توی سامسونگ باید توی پوشه امن این کار رو انجام بدیم و خب دریافت آبدیتها رو مشکل می کنه.چون دسترسی نمیشه برای آپدیت بدی.
متاسفانه بعضی ها به دلیل اینکه خودشون فروشنده و یا به هر صورت ذینفع یه برند مثل شیائومی هستند برای فروش محصولاتشون به قیمت های غیر منصفانه میان و اینجا یه سری تعریف ها و طومار در وصف خوبیها و محسنات فلان برندو گوشی میکنند ولی هیچوقت معایب و نقاط ضعف اونو نمی گن.
شما مشاهده کنید سامسونگ که نماینده رسمی دیگه داخل ایران نداره و شیائومی هم همینطوره.الان این گارانتی ها هم توسط شرکتها ارایه شده که متاسفانه یا شامل خیلی موارد نمیشه و یا کلی معطلی برای خدمات دارند.
بعضی ها چنان روی یک برند تعصب دارند انگار اون برند گوشی خدای تکنولوژی است.متاسفانه هیچ برند معتبری و قابل اعتمادی تو کشور نیست و همین ها هم که هست نمایندگی رسمی ندارند و فروشندگان و وارد کنندگان هر طور دلشون بخاد شرایط را معین می کنند.
به هر صورت به شخصه می گم نسبت خرابی و افت کیفیت محصولات شیائومی به دیگر برندها زیاده .در ابتدا عملکردشون شاید خوب باشه ولی شانس بیارین تا آخر گارانتی خوبه و بعدش یهویی هزار و یک ایراد عجیب و غریب پیدا می کنند.از باتری گرفته تا سرعت پردازش و حافظه.
بیشتر مشکل این گوشی خاموشی بوده و نه اینکه حین کار با اون مشکل خاصی داشته باشه.گارانتی هم فعلا گفته تا دو سه ماه گوشی رو آپدیت نکنید.چون هر بار باید فرستاد گارانتی و کلی هم معطلی داره.چیزی که مشخصه مشکل این گوشی عدم سازگاری نرم افزار با سخت افزار گوشیه وگرنه از لحاظ سخت افزاری در نوع خودش خوبه.البته ممکنه مثل خیلی از مدلهای گوشی بعضی از آنها سخت افزارش خرابی پیداکنه .ولی دلیل نمیشه که بگیم مشکل اصلی گوشی سخت افزاره.به هرحال باید صبر کرد تا مشخص بشه مشکل از چیه.
سامسونگ خریده بودم یا حتی نوکیا شرف داشت به شیائومی.
در ضمن برای اطمینان از اصالت کالا هم به همتا برید.
تو خرید حضوری گوشی ،تحویل گوشی به مشتری چجوریه؟یعنی اینکه چجوری باید گوشی رو تحویل گرفت؟یعنی میخام بدونم وکیوم و پلمپ گوشی باید توسط مشتری باز بشه یا فروشنده و دیگه اینکه تو خرید حضوری اگه تو همون فروشگاه گوشی مثلا مشکل داشت به هر دلیلی تو نمایشگر ومکالمه و .... میشه از فروشنده درخواست تعویض کرد یا اینکه نه دیگه پای خود مشتری وگارانتی هست واصولا تو خرید حضوری باید گوشی سالم تحویل بشه یا اینکه چون پلمپ هست ،فروشنده هیچ تعهدی نداره؟ممنون میشم راهنمایی کنید.
همین گوشی رو مدتی دوستای من داشتن.معلوم نیست یهو چی میشه که یا هنگ می کنه یا تو برنامه های ساده ای مثل مرورگر هم هنگ می کنه و کرش می کنه.البته بتزی روی گوشی هم نداشتند.فقط چندتا نرم افزار بانکی و معروف و کاربردی و استاندارد.احتمال داره مربوط به برنامه های ثابت خود گوشی باشه یا ممکنه به خاطر مشکلات سخت افزاری.به هر حال اگه دنبال اعصاب خوردی و حرص نمی گردین بهتره دور بعضی مدلهای شیائومی را خط بکشید.
نوکیا 3.4 یا 5.3و.....