مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Vahid B
  • تاریخ عضویت : 1399/10/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1402/12/16 سلام دوستان
نسخه کاستوم رام اندروید ۱۴ به نام lineage 21 برای این گوشی منتشر شده است.
ویژگی ها؛ استفاده از آخرین نسخه اندروید (۱۴) بر روی گوشی متعلق به سال ۲۰۱۶ که آخرین نسخه رسمی اندروید ۸ بروی آن قابل نصب بود.
سرعت فوق العاده بوت گوشی، نصب برنامه و اجرای آن
مصرف بسیار کم باتری و همچنین مدیریت رم عالی
استفاده از امکانات هوش مصنوعی گوگل نظیر دستیار gemini و... که برای خیلی از برندهای جدید سال ۲۰۲۴ در دسترس نیست.
این گوشی بی نظیر با کیفیت تصویر 2k هنوز بی رقیبه دیگه ببنید با اندروید ۱۴ چه شود.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/10/2 سلام دوستان
بعضی اوقات صرفا سخت افزار قوی داشتن یک گوشی ملاک نیست، مهم اون سیستم عامل و رابط کاربری بهینه هست که بتونه از سخت افزار بهترین راندمان و عملکرد رو پیاده سازی کنه، یک مثال ساده، شما با نرم افزار مود شده Google camera روی گوشی های با سخت افزار متوسط و دوربین متوسط ببنید چه خروجی خوبی نسبت به برنامه دوربین پیش فرض گوشی تحویل می دهد و کیفیت را مقایسه کنید.
حالا رابط کاربری و نرم افزار ببنید چقدر مهمه، مثلا آیفون 6s برای چند سال پیش هست ولی رابط کاربری کاملا روان و کاربر پسندی دارد.
صرفا به سخت افزار توجه نکنید.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/9/21 سلام
به نظر می‌رسد در بین fe های معرفی شده، از نظر کارایی، پایداری و حتی نوع مصرف باتری هنوز هیچ یک از نسخه‌ها به s20 fe 5g نمی‌رسد چون نسخه‌های اگزینوس سری ۲۱ و ۲۳ در کشور موجوده و همه دوستان از مشکلات پردازنده اگزینوس نظیر داغی و عدم پایداری آگاهی دارن.
از نظر نرم افزاری، یک سری قابلیت‌ها در مدل‌های سری A سامسونگ غیرفعال هست که صرفا در مدل های پرچم دار و همچنین فن ادیشن فعاله نظیر smart widget و ..

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/9/13 سلام
به نظر می‌رسد در بین fe های معرفی شده، از نظر کارایی، پایداری و حتی نوع مصرف باتری هنوز هیچ از نسخه‌ها به s20 fe 5g نمی‌رسد چون نسخه‌های اگزینوس سری ۲۱ و ۲۳ در کشور موجوده و همه دوستان مشکلات پردازنده اگزینوس نظیر داغی و عدم پایداری رو آگاهی دارن.
از نظر نرم افزاری، یک سری قابلیت‌ها در مدل‌های سری A سامسونگ غیرفعال هست که صرفا در مدل های پرچم دار و همچنین فن ادیشن صرفا فعاله نظیر smart widget و ..

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1402/6/11 سلام دوستان
بدون تعصب به برند خاصی، گوشی mi11 i ویژگی های خوبی نظیر super AMOLED داره که 11t pro فاقد اون و صرفا amoled هست، و خیلی اختلاف قیمت دارن علی رغم داشتن پردازنده یکسان.. با Poco f3 هم خودم قبلاً داشتم، به نظر میرسه کیفیت نمایشگر Poco واقعا پایین و کمی به سبز میزنه ولی پایداری CPU در پوکو بهتره، اما قدرت پردازشی و گرافیکی ضعیفتری به mi11i داره.
CPU snapdragon 888 با توجه به فناوری ۵ نانومتری واقعا از نظر کار کردن و مولتی مدیا، گیمینگ حتی بهینه بودن در مصرف باتری عالی هست.
در حالت 120 hrt به راحتی حدود ۸ ساعت اسکرین می دهد بعد از یک سال کاربری..
در به روز رسانی miui 14.06 با اندروید ۱۳ هم تا امروز کرش یا مشکلی دیده نشده..
این گوشی قابل مقایسه با سری اس ۲۲ سامسونگ با پردازنده exynos 2200 نیست چون واقعا ارزش خرید بسیار بیشتری داره.
آخرین نکته رو توجه کنید تا امروز صرفا تعداد کمی گوشی شیائومی فقط در بستر 5G ساپورت میکنن، سامسونگ فعلا که لاک و قفل هست.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1402/4/8 سلام
دوستان یک نکته در خصوص ای گوشی بگم، الان از هیچ یک از گوشی های 5g سامسونگ نمی توان در بستر 5g در کشور بهره‌برداری کرد ، این گوشی به راحتی در نقاط تحت پوشش، از شبکه 5g ساپورت می کند.
ضمنا پردازنده 870 این گوشی از نظر پایداری از نسخه اگزینوس 2200 که در سری پرچم دار سامسونگ s22 هست بهتر می‌باشد.
از نظر استفاده در حالت ۱۲۰ هرتز هم بهترین حالت screen on time یعنی بالاتر از ۵ ساعت در آخرین نسخه miui 14.07 اندروید ۱۳ به کاربر ارائه می دهد.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1401/11/27 سلام
دوستان رام سفارشی یا کاستوم رام lineago 20.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ را روی مدل اگزینوس دو سیم کارت نصب کنید و از روان بودن و به روز بودن سیستم عامل لذت ببرید. گوشی خوب یعنی مدل پرچم دار سامسونگ، این گوشی با اندروید ۶ معرفی شد و تا اندروید ۸ به صورت رسمی اپدیت شد. الانم رام غیر رسمی مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت می‌کند، ضمنا تو این نسخه باتری گوشی رو حالت quad HD راحت تا ۶ ساعت اسکرین می دهد و call of duty رو حالت مدیوم روان اجرا می‌شود.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/6/25 سلام دوستان
نسخه‌های Fe سامسونگ، کلیه امکانات نرم افزاری پرچم‌دارهای سامسونگ نظیر Smart widget، object earser، و چندین قابلیت دیگر رو به همراه داره که در بروزرسانی میان رده ها نظیر a73 a53 دیده نمی‌شود.
از نظر کیفیت دوربین مشخصات این گوشی در مگاپیکسل، دریچه دیافراگم و ... دقیقا با s21 fe برابری میکنه فقط در این گوشی لنزها توسط سامسونگ و در s21 fe توسط سونی تامین شده است.
دوستان توجه کنند کیفیت دوربین سری S سامسونگ علی رغم گذشت زمان کماکان از بهترین میان‌رده ها بهتر می‌باشد مثلا دوربین s7 edge در ثبت فیلم برداری 4k به صورت ۳۰ فریم و در کیفیت full hd ، که به صورت ۶۰ فریم ثبت میکنه از نظر گستره white balance و دینامیک رینج از تمامی میان رده های جدید بهتر عمل میکنه..
البته موضوع فوق تجربه شخصی در گوشی‌های a52s، poco f3، a71، می‌باشد

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1401/6/25 سلام دوستان
نسخه‌های Fe سامسونگ، کلیه امکانات نرم افزاری پرچم‌دارهای سامسونگ نظیر Smart widget، object earser، و چندین قابلیت دیگر رو به همراه داره که در بروزرسانی میان رده ها نظیر a73 a53 دیده نمی‌شود.
از نظر کیفیت دوربین مشخصات این گوشی در مگاپیکسل، دریچه دیافراگم و ... دقیقا با s21 fe برابری میکنه فقط در این گوشی لنزها توسط سامسونگ و در s21 fe توسط سونی تامین شده است.
دوستان توجه کنند کیفیت دوربین سری S سامسونگ علی رغم گذشت زمان کماکان از بهترین میان‌رده ها بهتر می‌باشد مثلا دوربین s7 edge در ثبت فیلم برداری 4k به صورت ۳۰ فریم و در کیفیت full hd ، که به صورت ۶۰ فریم ثبت میکنه از نظر گستره white balance و دینامیک رینج از تمامی میان رده های جدید بهتر عمل میکنه..
البته موضوع فوق تجربه شخصی در گوشی‌های a52s، poco f3، a71، می‌باشد.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/5/24 سلام دوستان
بعد از آپدیت به اندروید ۱۲ و one ui4.1
در حالت ۱۲۰ هرتز تقریبا ۸.۵ تا ۹ ساعت اسکرین با کاربری اتصال اینترنت به وای فای و شبکه‌های اجتماعی و مولتی مدیا که به نظرم بهترین عملکرد حتی بهتر از one ui3.1 دارد.
تا مبلغ ده میلیون تومان هیچ گوشی ای حتی تولیدات ۲۰۲۲ به امکانات این گوشی از جمله گواهی IP67 ضد آب- لرزشگیر اپتیکال- آنتن دهی بسیار عالی- ۱۲۰ هرتز با صفحه نمایش فوق العاده super amoled- و پردازنده خوب snapdragon 778 نمی‌رسد که کماکان این cpu در گوشی های جدید نظیر A73- nothing phone و Motorola Edge 30 pro به کار گیری شده است که کافیه صرفا قیمت های گوشی‌های فوق را با بهترین میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مقایسه کنید.
گذشت زمان و استقبال بی‌نظیر کاربران، ارزش این گوشی را ثابت کرده است.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/5/21 سلام
دوستان گوشی زیر ۱۰ میلیون تومان که تا اندروید ۱۴ قابلیت به روز رسانی دارد و از نظر پایداری سامسونگ از برندهای چینی بهتره و با خیال راحت آپدیت می‌شود. به مشخصات روی کاغذ سایر برندها توجه نکنید، حداقل این گوشی با پردازنده متوسط رو به خوبش چندین سال شما را از گوشی های جدید بی نیاز می کند.
5g
778
4500
IP67
OPTICAL
64
12
5
5
32

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1401/1/26 از طریق نرم افزار odin و دانلود رام متناسب با گوشی به صورت دستی از طریق کامپیوتر به روز رسانی شده است.
ضمنا نکته مهم بعد از حدود دو هفته کارکرد گوشی در اندروید ۱۲ با رابط one ui4.1 پیشنهاد می شود بین ۱۵ تا ۸۵ درصد گوشی تون رو شارژ کنید چون یک مرتبه کامل سیکل شارژ پر نمی شود بلکه یک سوم سیکل استفاده می شود ولی ۷۰ (حدود دو سوم) ظرفیت باتری شارژ می شود. در نتیجه در عمر باتری دستگاه تون موثرتره..
یا علی

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1401/1/20 سلام دوستان
بنده حدود سه روز هست به اندروید ۱۲ one ui 4.1 به صورت دستی نه ota اپدیت کردم.. رام لهستان
از نظر روان شدن گوشی واقعا بهینه شده و هیچ گونه لگی در سوییچ شدن برنامه ها وجود ندارد. مصرف باتری بهینه شده و در تنظیمات باتری گزینه حداکثر شارژ ۸۵درصد وجود داره که واقعا کاربردیه و گزینه extra dim واسه کارکردن تو محیط تاریک..
پیشنهاد میکنم به صورت ریست فکتوری کامل، گوشی رو آپدیت و سپس استفاده کنید..
تو call of duty هم مشکل افت فریم نداشته و کاملا روان بازی اجرا میشه..
این گوشی اندروید ۱۳ و one ui 5 رو به صورت رسمی دریافت میکنه پس حداقل تا دو سال دیگه از این گوشی سبک، باریک لذت ببرید..
یا علی

Huawei nova 7i Huawei nova 7i

1400/5/29 سلام
دوستان گوشی nova 6 se که نام رسمی این گوشی(nova7i) در بازار چین هست، سیستم عامل هارمونی رو در تاریخ 17 مردادماه 1400 دریافت کرده و نسخه گلوبال در سه ماهه سوم سال میلادی 2021 نهایتا تا ابان ماه منتشر میشه..
این گوشی فوق العاده عالی هست فقط کافیه پردازنده این گوشی رو با گوشی تازه معرفی شده google pixel 5a مقایسه کنید تا متوجه بشوید چه پردازنده بسیار خوبی این میان رده چینی با خودش یدک میکشه..
یا علی..

Huawei nova 7i Huawei nova 7i

1399/11/26 سلام دوستان
با نصب برنامه accubattery و دادن دسترسی های لازم به برنامه، گوشی رو تا 15 درصد شارژش را خالی کنید و سپس با شارژر عادی دیگه ای نه فست شارژ خودش اجازه بدید تا پس از فول شارژ، حدود یک ساعت بیشتر داخل شارژ بمونه، نتیجه اش بهینه تر شدن باتری هست.
هر دو هفته یکبار اینکار رو انجام دهید.

Huawei nova 7i Huawei nova 7i

1399/11/15 سلام مجدد
برنامه های پیشنهادی با بیشترین کارایی و کمترین مصرف انرژی که اگه برنامه های صلی غیر فعال نمائید بهتره
بروزر : via browser
ویدیوپلیر: mx player lite mood
موزیک پلیر: poweramp
بررسی باتری:accubattery
فرهنگ لغت:mdict
کتابخانه: ghbook
و جایگزین گوگل پلی: Myket
به امید مفیدبودن مطالب..
یا علی مدد..

Huawei nova 7i Huawei nova 7i

1399/11/15 سلام به همگی
دوستان صرفا به میزان میلی آمپر باتری ها توجه نکنید، بهتون پیشنهاد میدم حتما m51 با آن حجم زیاد باتری را با باتری این گوشی در زمان صرفا مرور وب مقایسه کنید، متوجه بشوید که پردازنده هفت نانومتری که از نظر سیستم هوش مصنوعی از kirin 980 و snapdragon 855 برتر بوده و واقعا قابل تحسینه، این موضوع با سرچ ساده AI BENCHEMARK راحت قابل دسترسه..
نبود پشتیبانی گوگل شاید خیلی مهم باشه ولی واقعا مشخص و ثابت شده است که Google play service در پس زمینه چقدر باعث هدر رفت باتری خواهد شد و واقعا برای کاربران خانگی انچنان مهم نباید باشد و فقط گیمرها شاید دچار مشکل بشوند ولی با سینک شدن به اکانت فیس ب و ک راحت این موضوع کاور خواهد شد.
راجع به ltps بودن صفحه نمایش با یک سرچ ساده متوجه میشوید که در رزولوشن و کیفیت نمایش تصاویر برتر از ips می باشد و مصرف کمتری نسبت به ان دارد.
از بابت مقایسه ساده با سایر میان رده ها نظر بنده این است که این گوشی حقیقتا از میان رده های موجود سرتر بوده و موید این موضوع مقایسه ساده با مشخصات گوشی تازه ریلیز شده a72 5g که هنوز اطلاعات ان کاملا اعلام نشده است، قابل محسوسه.
نظر بنده تحقیق شخصی بوده و
باز هم مستلزم تحقیق بیشتره و واقعا بدون تعصب به برند خاصی تصمیم گیری کنید.
یا علی.

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/10/24 سلام دوستان
بنده حدود چند ماهه استفاده میکنم.
از g610, p9lite, mate 10, در گذشته استفاده کردم و الان هم nova5t دارم.
در حال حاضر آپدیت ۱۰.۱ انجام شده و کاملا از تمامی برنامه های گوگل ساپورت میکنه.
بابت شارژ باتری حتما برنامه accubattery رو نصب و به هیچ وجه نذارید به زیر ده در صد برسد.
در قسمت Optimizing خود گوشی در بخش battery قسمتی داره که به صورت پیشفرض زمانی که فول شارژ بشه خودش شارژ رو قطع میکنه و گوشی شارژ نمیشه.
از نظر قدرت پردازشی در حال فعال کردن performance راحت اکثر بازی های گرافیکی رو ۶۰ فریم پاسخگو هست.
اجرای و سرعت run شدن برنامه ها و سرعت start up سیستم با خیلی گوشی های پرچمدار نظیر s20 برابری و حتی بهتره واسه اثباتش در یوتیوب مشاهده کنید.
بابت اسکرین با فول شارژ و تخلیه تا ده درصد باتری راحت در حالت browsing و استفاده از شبکه های اجتماعی بین ۸تا ۱۰ تصویر مداوم روشن میدهد. در حالت صرفا بازی هم حدود شش ساعت پاسخگو هست.
از نظر عکاسی به نظر بنده mate 10 گوشی سابق به لطف ois بهتر بود البته در نور روز و حالت night mode به نسبت قیمت واقعا عملکرد خوبی داره.
پیشنهاد میکنم اگه اهل gaming هستید خیالتون بابت خرید، راحت باشه چون در این قیمت رقیبی ندارد.
در صورت مفید بودن تجربیات مذکور صلواتی بفرستید.
یاعلی.
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا