مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sayid s
  • تاریخ عضویت : 1399/10/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Samsung Galaxy Tab S6 Lite

1400/3/14 با کابل usb-c به HDMI به مانیتور خارجی وصل میشی dex رو تبلت فعال میکنی . تبلت تبدیل میشه به ترک پد و مانیتور میشه کامپیوتر. حالا با لمس تبلت میتونی نشانگر موس جابه جا کنی و باهاش کارکنی. توی گوشی های سامسونگ مثل s۱۰ هم میتونستی برنامه سامسونگ dex رو واسه ویندوز نصب کنی با همون کابل شارژر یا با wifi به کامپیوتر متصل شی مثل مانیتور خارجی ازش استفاده کنی البته قابلیتش خیلی زیاد بود مثلا میتونستی با درگ کردن فایل و تصاویر و ... رو به لب تاب منتقل کنی. ولی اسمارت ویو فقط اشتراک تصویر بین گوشی با تلوزیونه فقط با وای فای میشه اینکارو کرد. البته فک کنم برنامه اسمارت ویو واسه ویندوز هم باشه که نرفتم دنبالش.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Samsung Galaxy Tab S6 Lite

1400/3/9 تقریبا یک هفته است که I ین تبلت رو خریدم و دارم زش استفاده میکنم مخصوصا از قلمش اما اون مشکلی رو که شما دارید رو ندارم و بعید می دونم چنین مشکلی مربوط به تمام دستگاه ها با شه در ضمن فقط در یک لبه آهنربا برای چسبیدن قلم هست اونیکه شما در دو طرف چسبوندی چهار تا آهنربا زیر تبلت هست برای کیفی که خود سامسو نگ برای این تبلت معرفی کرده
چیزی که در مورد این تبلت و در واقع تمام تبلت های س مسونگ تو ذوقم زد اینه که تبلت های سامسونگ از قابلیت Dex on pc ساپورت نمی کنند یعنی مثل گوشی که با Dex به لپ تا ب وصل میشدی و کلی کار میلو نستی انجام بدی با تبلت نمی تونی نهایتا به یک مانتور خارجی متصل میشی و در واقع تبدیل به یک PC میکنی.در ضمن کل این متن رو با قلم روی لبه تبلت که قلم بهش می چسبه نوشتم.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Samsung Galaxy Tab S6 Lite

1400/2/30 دوستان کسی این تبلت رو به one ui 3.1 آپدیت کرده؟ قابلیت سامسونگ dex بهش اضافه میشه. اگه اضافه میشه روان و بدون لگ کار میکنه یا نه؟

Xiaomi Poco F2 Pro Xiaomi Poco F2 Pro

1399/10/29 اولا از اونجایی که هیچ نظارتی بر بازار موبایل وجود نداره واردکنندگاه محترم هر قیمت دلبخواهی که تو این بازار بتونن بر مردم تحمیل کنن رو دریغ نمیکنن. ولی چون بیشتر شرکت های وارد کننده برندی مثل سامسونگ رو به برند های نسبتا تازه ترجیح میدن بیشتر بازار ایران در اختیار این برند ها است واین سبب متناسب بودن قیمت این گوشی با قیمت جهانیش است.(متانسب یعنی حداقل 2میلیون اختلاف قیمت!) اما برند هایی مانند شیائومی اوپو و... به صورت پراکنده وتوسط چند شرکت وارد میشن و چون تنها وارد کننده این گوشی هستند قیمت غیر متعارفی رو روی گوشی می ذارن ومنتظر بازخوردش میشن که آیا میفروشه یا نه.اگه نفروشه تازه میان رو قیمت عرف بازار. البته بازار ایران و نه جهان.
یه سناریوی دیگه ای که ممکنه اینه که وارد کننده ها به علت های مختلف (سیاسی و تجاری و..) به عمد گوشی های چینی رو گرون بفروشن تا جلوی حضور چین در بازار ایران رو بگیرن

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1399/10/29 چرا بازار لب تاب و کامپیوتر هم نزول نمی کنه؟

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1399/10/15 خوب یکی به این فروشنده ها بگه مگه دیوونه ایم گوشی 250 دلاریو 10 میلیون پول بدیم .میریم m51 سامسونگ 440 دلاریو تقریبا به همین قیمت و البته مسخصات کمی بهتر میخریم .
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا