مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرین ا
  • تاریخ عضویت : 1399/10/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1399/10/7 با سلام، منم این گوشی رو چند روزه که خریدم و نظرات دوستان رو از اینچا دنبال میکردم، فکر میکنم خوبه که تجربیاتمو در میون بذارم.
اول از همه اینکه مشکل تاچ برای بنده به هیچ وجه وجود نداشته و از صفحه نمایش خیلی راضیم.
دوربین هم عالیه فقط عملکرد دوربین جلو مخصوصا توی شب زیاد راضیم نکرد که البته تا حدی قابل چشم پوشیه. عملکرد باتری در بهترین حالت میشه گفت متوسطه و بعید میدونم بشه یه روز کامل بدون شارژ کردن نگهش داشت، البته بستگی به استفادتون هم داره
یه مشکل عجیبی که من باهاش روبرو شدم این بود که شب ها وقتی گوشی رو با وای فای روشن،‌میذاشتم کنار و میخوابیدم،‌تا صبح شارژ خیلی زیادی مصرف میکرد (حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد!) در حالی که با وای فای خاموش، نهایتا ۳٪ از شب تا صبح مصرف میکرد، که هنور دارم آزمایشش میکنم تا ایرادش رو پیدا کنم.
راجع به داغ شدن هم باید بگم که متاسفانه وجود داره و هنگام استفاده چند برنامه همزمان گوشی داغ میکنه و حتی ممکنه به ۶۰ هرتز سوییچ کنه که البته روزای اول بیشتر بود و الان ظاهرا کمی بهتر شده. احتمال میدم باز هم که زمان بگذره، بیشتر خودش رو وفق بده. عملکرد دستگاه هم بسیار خوبه البته من هیچوقت روی گوشی بازی نمیکنم ولی هنگام استفاده روزانه هیچ گونه لگی دیده نمیشه
بدنه پلاستیکی دستگاه رو من به شخصه از نظر زیبایی به بدنه شیشه ای s20 معمولی ترجیح میدم چرا که ظاهر ماتش خصوصا با رنگ سورمه ای فوق العادست. ظاهر گوشی کلا بسیار شیکه و از این بابت هم راضیم. ضمنا سه سال آپدیت نرم افزاری هم واسش برنامه ریزی شده که فاکتور مهمی حداقل برای من به حساب میاد.
اگه مشکل داغ شدن و باتری در آینده و به خصوص با one ui 3.0 حل بشه یا حداقل بهتر بشه، میشه گفت با یه گوشی بسیار ارزشمند توی این رنج قیمتی طرف هستیم که امکانات. یه گوشی بالای ۲۰ میلیونی رو به راحتی در اختیار میزاره. در مجموع اگه انتخابتون یه گوشی سامسونگ توی این رنج قیمت هست، قطعا پیشنهاد میشه ولی اگه اولویتتون خرید از برند سامسونگ نیست، میتونید با هم رده ها هم مقایسه کنید. من چون به رابط کاربری سامسونگ عادت دارم و میخواستم که صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز رو هم داشته باشم، این گوشی رو انتخاب کردم و فعلا راضی هم هستم. امیدوارم که در آینده حتی بهتر هم بشه.
سوالی بود در خدمتم.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا