مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Amir B
  • تاریخ عضویت : 1399/9/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1400/12/5 سلام.
بله قطعا که به پایs10e نمی رسد.ولی ازین بابت مطمئن هستم که هر کسs10eرا خریده برد کرده است.

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1400/11/30 با سلام خدمت شما
S10e یک شاهکار بود.بنده بسیار دنبالش گشتم ولی متاسفانه گوشی بود که شدت محدود در ایران موجود بود.و این گوشی میتواند در جانشینی این گوشی دوست داشتنی باشد.من نظرات دوستانی که از S10e استفاده کرده بودند را خواندم و آنها کار با این گوشی را یک لذت روز افزون توصیف کرده بودند.
S10eیک گوشی برای این بود که ثابت کند که دارای اندازه نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است.و با این ویژگی نقش خود را به عنوان گوشی دوم یا صد البت گوشی اصلی عالی ایفا می کند.

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1400/11/30 با سلام خدمت شما
بله بنده هم بسیار موافق هستم.
باطری ها به نظر بنده مناسب هستند.در بقیه شرکت ها و دیگر مدل های گوشی ساز هم برای گوشی با این اندازه همچنین بطری در نظررفته نشده است.حالا واقعا نمیدانم این دوستان از یک گوشی چه انتظار هایی دارد.و صد البت که چه کسی آنها مجبور به خرید این گوشی کرده است.کسی حق انتقاد و گفتن مزایا و معایب این گوشی است که این گوشی هم اکنون به عنوان گوشی اصلی به مدت چند روز امتحان پس داده است.نه کسانی که نه این گوشی دارند و نه میخواهند که داشته باشند...

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1400/11/30 با سلام
دوست شماهم اشتباه می کنید.بنده رویداد معرفی را دیدم و اصلا این چنین نیست.من در خود رویداد سامسونگ که قابل اتکا ترین اطلاعات را‌ به طور رسمی ارائه میکند این مطلب را دیدم.و حتی داخل خود سایت سامسونگ و معرفی این گوشی این مدرک موثق و موجود است.

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1400/11/28 با سلام خدمت دوستان
به نظرم این طراحی یکی از بهترین طراحی هایی است که می شد انتخاب کرد و واقعا من وقتی این موضوع رو با دقت بررسی کردم به این موضوع پی بردم.این طراحی از چندین گوشی الهام گرفته شده است.در ظاهر کلی که بسیار به نوت10پلاس و نوت20اولترا شباهت دارد که این شباهت بیهوده نیست.اگر یادتان باشد در تست سقوط نوت20اولترا ما شاهد علمکرد عالی این گوشی بودیم و تنها یک ترک در نواحی قاب دوربین به دلیل بر آمدگی دوربین پدیدار شد.این طراحی که طراحی نوت20اولترا هست به طور کلی،قطعا یک عملکرد اولترا از خود به نمایش می گذارد.البته نباید طراحی دوربین که سبب از بین رفتن برآمدگی دوربین شده است را فراموش کنیم.ما در ال جی ولوت این طراحی دوربین رو دیدم و بعد هم در a32سامسونگ.و حالا در یک اولتراس همه فن حریف که با استفاده از شیشهویکتوس پلاس که نسبت به ویکتوس مقاوم تر است احتمال اینکه بتواند در تست سقوط نمره کامل بگیرد را بالا می‌برد.سامسونگ در سریs22امسال کار های بزرگ بسیاری کرد که نمونه اش استفاده از شیشه ویکتوس پلاس حتی در نسخه پایه بود.و هم چنین کاهش ۵۰ دلاری نسبت به s21 ها که هز چند اندکی ولی قابل تقدیر هست.هدف بنده بیشتر در بحث طراحی بود و خیلی بحث را وارد بررسی تخصصی نمی کنم.و به عنوان سخن پایانی اسن را می‌گویم که این گوشی ها حرف های بسیاری برای گفتن دارند و ما امسال شاهد رقابت های جذابی بین این پرچمداران با دیگر پرچمداران هستیم.

Samsung Galaxy S22 5G Samsung Galaxy S22 5G

1400/11/28 سلام
دوست عزیز اشتباه می کنید.
رفریش ریت این گوشی بین 10تا 120هرتز است و مالs22اولترا از 1تا 120هست.به شخصه به نظرم این گوشی می تواند با گوشی های کوچک رقابت عالی داشته باشد و همچنین که میتواند جانشین راستین s10e باشد.گوشی که شاهکار یود ولی متاسفانه در دسترس نبود....

Samsung Galaxy S21 5G Samsung Galaxy S21 5G

1400/3/1 ببخشید از قرار معلوم سوءتفاهمی پیش آمده و مدید محترم سایت از صحبت های من حذف کرده.
در جمله آخر منظورم این است که اینقدر به این سخنان که بی اساس هستند گوش ندهید.

Samsung Galaxy S21 5G Samsung Galaxy S21 5G

1400/2/30 شما تمام گوشی ها رو داشتیم و بعدم فرختید رفتید جدید تر رو گرفتید؟!
به این حالا کاری نداریم.
ولی انصافا بعدش میگید هر کی اینو بخره ...؟...
من مطمئنم که شما حتی هنون نوکیا۷.۱هم نداشتید ....ما پول داریم میخوایم بریم این گوشی ها رو بگیریم که از پلاستیک مقاومتشون کمتره و در حد اتفجار داغ میکنند.
... یکجا میگید من فقط گوشی ۵میلیونی،جای دیگه میگید رفتم نوت۲۰ اولترا خریدم و بعد فروختم رفتم ای۲۱ اولترا خریدم.و دائم از سری آ سامسونگ بد گفتید.این قابل حدس هست که گوشی شما چیست.
دیگر خواهشا اینقدر ... نگویید.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/2/26 بله کاملا درست میگویید.
خیلی ممنون.همچنین
موفق باشید🌹🌺

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/2/24 سلام
ببینید نیازی به این حرف ها نیست.من تعصب خاصی هم ندارم؛چون که نه تنها سامسونگ باکه هیچ شرکتی نمیاد به خاطر تعصب به آدم گوشی رایگان با امتیاز بدهد.پس تعصب درست نیست.
سوال من از شما اینکه شما آیا الان این گوشی دارید یا فقط نظر میدید و یک نفر که قصد خرید این گوشی رو دارد رو به اشتباه می اندازید.شما حق ندارید وقتی ازین گوشی و شرکت و خلاصه متنفرید بیاید تخریب کنید؛در غیر این صورت ما باید فکر کنیم که شما از این گوشی ترسیدید که نکنه یکبار قهرمان های شمارا در زمینه تکنولوژی شکست بدهد.من علاقه ای به ادامه بحث ندارم.
دوستانی که میخواهند این گوشی را بخرند،ویدیو های بررسی کاملش هست و حتی این سایت هم بررسیش کرده است.نیازی نیست به نظر این دوستان توجه کنیدو باید اکثریت نظر ها را ملاک قرار بدهید.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/2/20 با سلام
دوست عزیز من شرط میبندم که رنگ این گوشی رو تا حالا از نزدیک ندیدید.چرا سخنان بیهوده میگویید.کاری ندارم که تاحالا داخل یک سال هر دو پرچمدار سامسونگ رو داشتید،ولی فقط این رو بگم که سامسونگ در زمینه صفحه نمایش، اسپیکر و...اصلا جا برای رقابت نمیزارد.حتی مخالفانش هم این رو میدونند.حالت شبی که این گوشی دارد حتی در تبلیغات هم کسی جرات ندارد مانند سامسونگ نشان دهد ولی سانسونگ این حالت شب و عکاسی فوق العاده را به وقوع پیوند داده.در زمینه دوربین این گوشی با غول های شرکت های دیگه رقابت و در بسیاری از زمینها اونها رو به کنار میکشد.بیشتر از این نمیگم چون بارید باران بر روی کاسه برالعکس بی فایده است
از دوستان عزیز تقاضا دارم که به حرف این افراد توجهی نکنند و پاسخ خودشون رو در اکثزیت نظرات دوستان جست و جو کنند.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

1400/2/20 با سلام
حرف های شما به نظرم کاملا اشتباه هستند.
من در این سایت از کهنه کار ها هستم ولی به دلایلی در سایت ثبت نام نکردم و فقط نظر دوستان را میخواندم.ولی نظر شما در حدی بود که نتونستم جواب شمارا ندهم.
اولا که هیچ کدوم از حرفای شما مال خودتون نیست و طبق شایعات داخل اینترنت هست.اس۲۱ اولترا یک گوشی کامل هست و چه بخواهید و نخواهید نمیتونید به اهدافتون مثل پز دادن و خراب کردن این گوشی سامسونگ برسید.من حاضر شرط ببندم که شما رنگ گوشی رو هم از نزدیک ندیدید.دوربین این گوشی به راحتی با آیفون ۱۲ پرو مکس و دیگر گوشی های مطرح بازار رقابت میکنه و اونا رو در بیشتر زمینه ها کنار میزنه.از حالت شبش هم نگم که تا حالا در تبلیغات هم مثلش ندیدم چه برسه به واقعیت.و اینکه تمام پرچمدارهای سامسونگ در زمینه صفحه نمایش،اسپیکر ها،نوآوری ها و...اصلا جای برای رقابت نمیزارند.دیگر بیشتر نمیگم که باریدن باران به کاسه برعکس فتیده ندارد.
از دوستان تقاضا دارم به حرف این گونه افراد توجه نکنند و تکثریت نظرات را ملاک قرار دهند.

Samsung Galaxy S10e Samsung Galaxy S10e

1399/9/30 با سلام و درود خدمت شما
وقت بخیر
ببخشید سامسونگ ایران من علاقه مند به خرید دستگاه اس ۱۰ ای هستم
میشود به یک نمایندگی معرفی شوم تا این گوشی را با قیمت مناسب خریداری کنم
با سپاس فراوان از شما 🌹🌺🌹
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا