مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammadhossein S
  • تاریخ عضویت : 1399/9/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1399/9/16 سلام. من این گوشیو امروز گرفتم و برای اپدیت کلا یه اپدیته 170مگی داشت و بعد از اپدیت سرچ کردم اپدیت جدیدی دیگه نداد. این درسته؟؟چون بعفیا خوندم سه تا اپدیت داشتند اونم حجیم. خواستم بدونم موردی هست؟ و چون قبل از اپدیت با گوشی زیاد کار نکردم مصرف باطری رو نمیدونم که تغییری کرده یا نه. ایا من هم باید ریست فکتوری بکنم؟هر بار همین داستانه یعنی؟ و اینکه اندروید یازده کی براش میاد ؟ و تنظیملت خاصی هست روی گوشی که باید انجام بدم جز چیز های معمولی خودش؟

Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G

1399/9/16 سلام چند تا سوال دارم ممنون میشم دوستانی که اطلاعات دارن پاسخ بدند.
من از سامسونگ استفاده میکردم همیشه و حالا میخوام این گوشی رو تهیه بکنم همونجوری که میدونید سامسونگ پشت گوشیاش معمولا کشود تولید کننده مثل هند و یا ویتنام رو میزنه خواستم ببینم این مارک هم همچین موردی رو داره؟ و اگه بله معمولا چه کشوراییه و کدوم بهتره نگید ویتنام و هند فرقی ندارند که من خیلی دیدیم به چشمم.
دوم اینکه پیشبینی شماها با توجه به تجربه بعضیاتون اینکه فکر میکنید این گوشی کی وارد بازار بشه و با توجه به قیمت 243دلاری حداقل ترین مدلش و با توجه به اخبار امروز که دلار های جدیدی که به وارد کننده ها داده شده و احتمال کاهش 15درصدی وجود داره قیمت گوشی با احتساب خدمات و هزینه های جانبی فکر میکنید چقدر میشه.
و یچیزی دیدم توی گوشیای شیائومی به نام گلوبال خواستم بدونم این اپشنه؟ یا یه نسخه از مدل های مربوط به هر گوشی های تولیدیه؟
و اینکه ایا نمایندگی اصلی داره شیائومی و یا خیر.
ممنون از پاسخدهی دوستان
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام