مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : A T
  • تاریخ عضویت : 1399/9/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1401/4/20 درود؛ در بروزرسانی جدید که به نسخه اندروید 11 آپدیت شد ، مشکلات زیادی رو ایجاد کرد برای مثال پیمایش 2دکمه ای پایین صفحه در تنظیمات حذف شده و صفحه کشویی نوتیفیکشن بهم ریخته و زشت تر شده و بعضی از ایرادات دیگر.. از پشتیبانی نوکیا سوال کردم گفتند در بروزرسانی جدیدی ک میخواد بیاد این مشکل حل میشه.
کسی هست به این مشکل برخورد کرده باشه و اطلاعی داشته باشه چی میخواد بشه ؟
اندروید ۱۰خیلی بهتر از ۱۱ بود ،من به اون دو دکمه ای عادت داشتم واسم خیلی سخته ، آخه چرا باید یه آپشن رو حذف کنید ://

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1400/8/27 ن سید دلیل بیار

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1400/8/27 تابستان ۹۹ این ۴,۵۰۰,۰۰۰ بود الان که آبان ۱۴۰۰ هست ۵٫۷۰۰٫۰۰۰ الان بر عکس شده هرچی قدیمی تر میشه( نسبت به سال ساخت گوشی) گرون تر میشه و این فقط توی کشور عزیزمان ایران دیده میشود..
ولی در کل بهترین گوشی نوکیا تا بحال توی اندروید ها این گوشی هست کیفیت صفحه عالی دارد.

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1400/3/23 سلام نظرتون در مورد این گوشی 9T چیه ؟ و اینکه استفاده شما به چه صورت هست از گوشی زیاد یا کم منظورم اینه که از نظر ساپورت کردن باطری خوبه؟؟ دوستان راهنمایی کنید شاید این گوشی رو بخرم ..ولی میگن سخت افزاری و باطری حرف نداره.

Nokia 3.2 Nokia 3.2

1399/9/17 لامصب تنها بدی این گوشی اینه که micro usb هست اگه تایپ سی میشد عالی تر میشد آخه آمار خرابی تایپ سی خیلی پایین تر از اون یکی هست و همچنین گوشی هم کمتر داغون میشع. خودم نوکیا 3 دارم عالیه ولی حیف و صد حیف زدم گوشیمو به کابل فیک به فنا رفت صفحه گوشی یه خط افتاد و پورت micro usb مثل اینکه سولفاته کرده.

Nokia C2 Tava Nokia C2 Tava

1399/9/14 بنجول یعنی جنس به درد نخور تا حدودی موافقم میدونی فکر نمیکنن چی میسازن مثلا usb تایپ سی رو زده واسه این گوشی رده پایین خو ...اینو میزدی برای نوکیا 3.2 .... ولی نوکیا رو قبول دارم

Nokia 3.2 Nokia 3.2

1399/9/14 بیاییم نظر انقدر نظر منفی و بد در مورد نوکیا ندیم الان اولین دکل مخابراتی روی کره ماه رو نوکیا زد (: از این بگذریم توی این چند سال اخیر خوب پیشرفتی کرده بله بعضی از دوستان سامسونگ یا ایفون باز هستند میان یا الکی یا می‌خرند و عادت ندارن به رابط کاربری نظر منفی (به درد نمیخوره) میدن ولی در کل بدی این گوشی اینه که هیچ نمایندگی رسمی توی وطن مون ایران نداره و این باعث دلسردی هست نکته بعدی اینکه اصلا قطعات این گوشی پیدا نمیشه :( ولی در کل گوشی های نوکیا مقاومت ضربه بالای قابل تحسین داره نسبت به برند های دیگه داره (0011 گوشت‌کوب) و خودم از این مورد خرسندم ولی سرعت کارکرد یه کم پایین نسبت به گوشی هایی مثل سامسونگ و ایفون داره

Nokia 3 Nokia 3

1399/9/14 با عرض سلام؛ خب من حدود 3 سال میشه که این گوشی رو خریدم که متاسفانه گوشیمو با کابل فیک شارژ میکردم تا اینکه متوجه شدم کابل اتصالی کرد و یک مو خط افقی از گوشیم رد شد و از ارزش گوشی کم کرد و سوکت شارژ هم تا حدودی خراب کرد(سولفاته) کرد، تا اینجای کار میخوام بگم گوشی هاتون رو هیچ موقع به کابل فیک و شارژر فیک (تقلبی) نزنید.
حالا میرسیم به نظر خود بنده و تجربه من از این گوشی، این گوشی خوبه و کار راه بنداز است مقاومت و محکمی خیلی خوبی داره به نحوی که گوشی هواوی اصلا مثل نوکیا مقاومت ندارند و تنها بدی که دیدم سرعت یه کم پایین این گوشی است که اونم بخاطر حافظه پایین گوشی است ینی ۸ گیگ حافظه داخلی باقیمانده و در کل راضی بودم ولی نمیدونم چرا قطع کن نداشت که اسیب نزنه به گوشیم . اگر خواستید بخرید بخرید یا مدل های بالاتر مثل نوکیا 3.2 بخرید . خدانگهدار همه

Nokia 3.2 Nokia 3.2

1399/9/14 یه سوال داشتم ، به جای اون دکمه سمت چپ میشه چیزای دیگه جایگزین کرد؟ مثلا چراغ قوه؟؟
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا