مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عطا ر
  • تاریخ عضویت : 1399/7/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Honor 9X Honor 9X

1399/7/16 سلام عرض میکنم خدمت داداشا و آبجیای گل.میخواستم یه کمکی بکنم به کسایی که در خرید این گوشی دو دل هستند.
من هفت ماه بود که در مورد این گوشی تحقیق میکردم و بالاخره هفته قبل این گوشی رو خریدم. این گوشی اصلا یه چیز افسانه ای هست. فوقالعاده است.ازتون خواهش میکنم اول این گوشی رو بگیرین دستتون و پنج دقیقه باهاش کار کنید بعد در موردش انتقاد کنید و لطفا تعصبی نظر ندید. اگر شما تعصب برند های شیائومی و سامسونگ و... رو میکشین لطفا برید و زیر اون گوشیها نظر بدید.
دوستان من مثل اکثر گیمر ها بازی هایی مثل:پابجی، کالاف دیوتی، آسفالت9 و... رو نصب کردم. اصلا هیچ گونه لگ و یا داغ شدنی بعد از چند ساعت بازی ندیدم ازش و این برام خیلی جذاب بود. دوربینش که خیلیییی قدرتمنده، و یه چیز درباره گیمینگ این گوشی بگم که این گوشی سخت افزاری به نام GPU turbu داره که کیفیت بازی رو افزایش میده و لگ و مصرف باتری رو هم 30درصد کاهش میده، دوستان این گوشی مصرف باتریش خیلی کمه یعنی شما اگه شارژ گوشیتون صبح 90درصد باشه و مثل من از صبح تا شب سرتون تو گوشی باشه خواهید دید که شب باز هم حدودا 30درصد شارژش باقی مونده، و سرعت شارژ شدنش هم خیلی عالیه و اگه تو بیست درصد بزارید شارژ بعد از یک ساعت میبینید که نود درصد شده، سرعت خود گوشی که سرسام آوررره، دوربین سلفی گوشی هم خیلی با کیفیت و با دوامه و اونایی که میگن ممکنه بشکنه سلفیش باید کسایی باشن که خیلییی دیگه بی دست و پا هستن چون اگه از دستتون هم بیفته دوربینش خودکار میره تو و نمیزاره که آسیبی بهش برسه، دوستان من تعصب هیچ برندی رو نمیکشم و این اولین باره که دارم با آنر کار میکنم. اگه توان خرید گوشی بالای 10میلیون رو ندارید شک نکنید که آنر 9x بهترین انتخابتون خواهد بود. و این که این گوشی رو با گوشی های بالای 10میلیون مقایسه نکنید. در مقابل گوشی های سامسونگ این گوشی با a70 قابل مقایسه است و از گوشی های پایین تر از اون سرتره و در مقابل گوشی های شیائومی هم با ردمی نوت 9s برابر و حتی بهتره. اگر میخواهید یک گوشی میانرده از نظر قیمت و پرچمدار از نظر امکانات بخرید شککککک نکنید که از این نظر بهترین انتخابتونه.
و از نظر من این گوشی رو اینترنتی خرید نکنید چون گرونتر در میاد و تو شهرتون یه ساعتی بچرخید و پرس و جو کنید مطمئن باشید یه 500 600 تومنی ارزون تر در میاد.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام