مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Erfan S
  • تاریخ عضویت : 1399/7/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/7/13 سلام
در شرایطی که عموم دستگاه‌های اقتصادی با بدنه‌ی پلاستیکی فروخته می‌شوند، شیائومی هر دو دستگاه ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو را با بدنه‌ی شیشه‌ای و خوش‌ساخت تولید و همین موضوع نیز ارزش خرید آن‌ها را دوچندان می‌کند. شاید بتوان ضعف اصلی هر دو محصول، به‌ویژه ردمی نوت ۹ اس را عملکرد کمتر از حدانتظار دوربین واید در تاریکی دانست. ما همچنان باور داریم شرکت‌ها به‌جای صرف هزینه برای اضافه‌کردن دوربین‌های اولتراواید یا ماکرو ناکارآمد، بهتر است روی بهبود عملکرد کلی دوربین اصلی در شرایط گوناگون تمرکز کنند.
شیائومی با محصولات جدید خانواده‌ی ردمی نوت به‌ویژه ردمی نوت ۹ پرو تقریبا در تمامی زمینه‌ها، نیاز کاربران محصولات اقتصادی را برطرف می‌کند و حتی فراتر می‌رود. ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو هر دو به‌لطف اسنپدراگون 720G، یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام، عملکرد بسیار رضایت‌بخشی دارند و حتی درزمینه‌ی اجرای بازی نیز رضایت کاربر را جلب می‌کنند. نمایشگر +FHD و کم‌حاشیه‌ی دو گوشی لذت تماشای ویدئو و فیلم را دوچندان می‌سازد و باتری ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن‌ها نیز تضمینی برای استفاده‌ی مداوم از آن‌ها است.
آزمون باتری PCMark با شبیه‌سازی کاربری‌های روزمره نظیر ویرایش متون یا ویرایش عکس یا فیلم و وب‌گردی، معیاری برای مدت روشن‌ماندن نمایشگر با روشنایی ۲۰۰ نیت به‌دست می‌‌دهد. ردمی نوت ۹ اس/پرو در این آزمون با ثبت ‌زمان ۱۱ ساعت و ۵۳ دقیقه نشان داد که در کاربری‌های نیمه‌سنگین حتی می‌توان تا دو روز نیز به آن اتکا داشت. درمقابل، آزمون باتری GFXBench به‌موجب ۳۰ بار تکرار رندر صحنه‌ی گرافیکی نسبتا سنگین 1080p مبتنی‌بر API-‌های OpenGL ES 3.1 / OpenGL 4.3، عمر باتری و پایداری عملکرد را می‌سنجد که ردمی نوت ۹ اس / پرو با ۰٫۵ درصد افت عملکرد و بیش از ۳۶۰ دقیقه شارژدهی، در سطح خود نتیجه‌ی بسیار خوبی ‌ثبت‌ کرد.

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/7/13 سلام
برخلاف آنچه برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ دلاری آن‌ها در ذهن تداعی می‌سازد، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هر دو از جنس گوریلا گلس ۵ هستند، دوربین چهارگانه‌ی خانواده‌ی ردمی نوت ۸ امکان عکاسی در سناریو‌های مختلفی را ممکن می‌کند و خروجی دوربین اصلی دو دستگاه تحت شرایط نوری ایدئال، عکس‌هایی شایسته‌ی احترام است، پردازنده‌ی انتخاب‌شده برای سری ردمی نوت ۸ به‌خصوص در نسخه‌ی پرو، بسیاری از نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد و به‌مدد باتری‌هاییبرخلاف آنچه برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ دلاری آن‌ها در ذهن تداعی می‌سازد، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هر دو از جنس گوریلا گلس ۵ هستند، دوربین چهارگانه‌ی خانواده‌ی ردمی نوت ۸ امکان عکاسی در سناریو‌های مختلفی را ممکن می‌کند و خروجی دوربین اصلی دو دستگاه تحت شرایط نوری ایدئال، عکس‌هایی شایسته‌ی احترام است، پردازنده‌ی انتخاب‌شده برای سری ردمی نوت ۸ به‌خصوص در نسخه‌ی پرو، بسیاری از نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد و به‌مدد باتری‌هایی حجیم، هر دو مدل تا دو روز کاربر را همراهی خواهند کرد. حجیم، هر دو مدل تا دو روز کاربر را همراهی خواهند کرد.
درکنار شارژدهی بسیار خوب، خانواده‌ی ردمی نوت ۸ از فناوری شارژ سریع تا سقف ۱۸ وات پشتیبانی می‌کنند؛ البته از بین دو گوشی تنها ردمی نوت ۸ پرو به‌صورت پیش‌فرض با شارژر سریع ۱۸ واتی دراختیار کاربر قرار می‌گیرد، ردمی نوت ۸ با شارژر عادی ۱۰ واتی به‌فروش می‌رسد. براساس اعلام شیائومی، ردمی نوت ۸ پرو برای رسیدن به شارژ کامل با استفاده از شارژر ۱۸ واتی همراه گوشی، به حدود ۲ ساعت زمان نیاز دارد.براساس نتایج به‌دست‌آمده در بنچمارک‌ها، توان پردازشی تک‌هسته‌ای CPU در گوشی‌های ردمی نوت ۸ و ردمی‌ نوت ۸ پرو به‌ترتیب با پردازنده‌های بالارده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و اسنپدراگون ۸۴۵ برابری می‌کند. پردازنده‌ی ۱۱ نانومتری اسنپدارگون ۶۶۵ که پیش‌تر در گوشی می ای ۳ نیز با آن آشنا شده بودیم، چه از حیث توان پردازشی CPU چه GPU یارای رقابت با پردازنده‌ی هلیو G90T را ندارد؛ اما می‌تواند در کاربری‌های روزمره‌ و سبک، ردمی نوت ۸ را به ابزاری مناسب بدل سازد. در نقطه‌ی مقابل ردمی نوت ۸ پرو با پردازنده‌ی «گیمینگ» و میان‌رده‌ی مدیاتک، صرف‌نظر از محصولاتی همچون شیائومی می 9T، گلکسی A80 و هواوی نوا ۳، بسیاری از میان‌رده‌های اقتصادی دیگر را از پیش‌رو برمی‌دارد.

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/7/13 شیشه‌ای و خوش‌ساخت، نمایشگر AMOLED‌ تمام‌صفحه بدون هیچ‌گونه بریدگی یا حفره‌ای، دوربین سلفی پاپ‌آپ، پردازنده‌ی توانمند، دوربین سه‌گانه با حالت عکاسی Night و البته شارژدهی بسیار خوب؛ تصور آنکه چنین مشخصاتی را بتوان در گوشی هوشمندی با برچسب قیمتی ۳۰۰ یورویی یافت، بسیار دور از ذهن به‌نظر می‌رسد؛ اما شیائومی این مأموریت غیرممکن را با موفقیت پشت سر گذاشته است. قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی Mi 9T باعث می‌شود تا به‌سختی بتوان رقیبی شایسته را برای این گوشی از تولیدکنندگان دیگر یافت. در حقیقت جدی‌ترین رقبای می ۹‌تی را می‌توان میان‌رده‌های دیگر شیائومی دانست!اگر از وزن ۱۹۱ گرمی و نگرانی‌های موجود بر سر دوام و مقاومت مکانیزم موتوری دوربین سلفی گذر کنیم، میان‌رده‌ی چینی‌ها هیچ ایراد یا ضعف بزرگی ندارد. تجربه‌ی بصری فراگیر می ۹‌تی را در کمتر محصولی با برچسب قیمتی همسان می‌توان یافت. دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی هوشمند در طول روز عکس‌هایی چشم‌نواز ثبت می‌کند و در طول شب رضایت‌بخش ظاهر می‌شود. پردازنده‌ی می ۹‌تی در اغلب موارد عملکردی هم‌سطح با پرچم‌داران ارائه می‌دهد و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دستگاه نیز آسودگی‌خاطر را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد. قیمت گوشی مورد بحث رقابت با آن را دشوار کرده است و باید به شیائومی برای تولد چنین محصولی تبریک گفت.
در آزمون گرافیکی ۳۰ مرحله‌ای GFXBench، میان‌رده‌ی شیائومی به‌لحاظ زمانی، از رقیب کره‌ای خود با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی پیش می‌افتد؛ اما نکته‌ی جالب‌توجه به پایداری مثال‌زدنی عملکرد می ۹‌تی بازمی‌گردد، این گوشی هوشمند تا مراحل پایانی، پایداری عملکرد خود را حفظ می‌کند؛ هرچند که در نهایت با افت ۱۱ درصدی عملکرد مواجه می‌شود. توجه داشته باشید که دمای دستگاه نیز در بیش‌ترین حالت به همسایگی ۴۰ درجه‌ی سلسیوس می‌رسد.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1399/7/13 ردمی نوت ۷ میان‌رده‌ای ارزان برای تسخیر بازارهای بزرگ است؛ این گوشی در بحث دوربین، شارژدهی، اسپیکر و طراحی ماموریت خود را با موفقیت پایان داده است. شیائومی از اسنپدراگون ۶۶۰ به عنوان یکی از قدرت‌مندترین‌ تراشه‌های میان‌رده‌‌ی بازار است و با توجه به رابط کاربری بهینه‌شده‌ی MIUI سرعت و قدرت لازم برای این میان‌رده‌ را فراهم کرده است. طراحی ردمی نوت ۷ با بریدگی قطره‌ی، بدنه‌ی شیشه‌ای مقاوم شده با گوریلا گلس ۵ و ارائه با رنگ گرادیانی زیبا MIUI رابط کاربری گوشی‌های شیائومی، با وجود فاصله‌ی زیاد با اندروید خالص از نظر ظاهری،‌ طیف وسیعی از قابلیت‌ها را ارائه می‌کند؛ بسیاری از گوشی‌های شیائومی در بازار کشورمان با رام چینی عرضه می‌شوند که باید به این نکته توجه داشته باشید. عکس‌های گرفته شده با دوربین ردمی نوت ۷ از نظر جزئیات،‌ رنگ‌ها و المان‌های دیگر مانند کنتراست حقیقتا در این بازه‌ی قیمتی کمیاب است؛ متاسفانه فقدان فیلم‌برداری 4K مساله‌ی مهمی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. تفاوت بین عکس‌های ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی چندان زیاد نیست با این تفاوت که عکاسی حالت Night تنها در حالت ۱۲ مگاپیکسل در دسترس است و عکس‌های ۴۸ مگاپیکسل را فقط با حالت Pro می‌توان ثبت کرد. باتری در اغلب اوقات به عنوان یکی از ویژگی‌‌های سری ردمی شناخته می‌شود و استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در ردمی نوت جدید نیز خیال ما را از این نظر راحت کرده است. شد تا به این گوشی در این بخش نمره‌ی قبولی بدهیم.
بازار گوشی‌های ۱۰۰۰ دلاری و تغییر مرزهای قیمت ‌این محصولات، شرکت‌هایی همچون شیائومی در اقدامی هوشمندانه بخش پایین بازار را هدف قرار داده‌اند؛ ردمی نوت ۷ یکی از همان گوشی‌هایی است که به خوبی در مسیر سال‌های گذشته شیائومی پای گذاشته است. ردمی نوت ۷ ارزش هزینه‌ای که برای آن شده است را دارد و اگر به آن به چشم یک گوشی اقتصادی نگاه شود، قطعا پتانسیل بالایی برای تصاحب بازارهای هدفش خواهد داشت. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 7 علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های یک گوشی میان رده، تعریف جدیدی از این دسته به شما معرفی می‌کند. گوشی که می‌تواند با مدل‌ها پرچم‌دار مقایسه شود. شاید این مدل جزو معدود گوشی‌های میان رده باشد که از خرید آن باید شوق داشته باشید. ردمی نوت 7 روی کاغذ تمامی گوشی‌های میان رده را کنار می‌زند، در زمان نبرد واقعی هم نشان می‌دهد که گل سر سبد گوشی‌های میان رده است. اگر قصد دارید با بودجه کم، گوشی میان رده بخرید، بدون شک این مدل را در لیست خود قرار دهید.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام