مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mblfn m
  • تاریخ عضویت : 1399/6/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/7/1 سلام دوستان من بین این و Moto one hyper موندم.
ماکسیمم مصرفم در حد هات اسپات کردن گوشی برای مدت حدود 6 ساعت هست و بازی سنگین و اینا اصلا نمیکنم (البته شاید یکم gta یا cod در آینده زدم). بیشتر برای مطالعه و آهنگ گوش دادن و وب گردی استفاده خواهم کرد. دلم پیش موتورولا گیره چون طراحیش یکم متفاوت تره و دوربین اصلیش خیلی بهتره و رابط کاربریشم اندروید استوکه اما ای 51 تا دو سال دیگه هم آپدیت میشه به نظر هم میاد امکانات نرم افزاریش بیشتر باشه. خلاصه بگم استفاده ی من نسبتا معمولیه. این یا موتو وان هایپرو پیشنهاد میدید؟ ترجیح میدم موتو بگیرم و باقی پولشو بابت اس دی کارت و کاور خوب خرج کنم.

Samsung Galaxy A01 Samsung Galaxy A01

1399/6/30 مرسی بابت راهنماییت. خودت چی پیشنهاد میکنی؟ ای10 اس به نظر جایگزین خوبی میاد.

Samsung Galaxy A01 Samsung Galaxy A01

1399/6/30 سلام به همه عزیزان. رفقا من الان تو یه وضعیتیم که به شدت گوشی نیاز شدم اما فعلا نمیخوام زیاد خرج کنم برای چیزی. کاملا هم استفاده م سبکه از گوشی به هیچ وجه قصد انجام بازی سنگین ندارم فوقش سودوکو :))))
ماکسیمم فشاری که بخوام به گوشی بیارم اینه که یه شب تا صبح بذارم هات اسپات وای فای یا بخوام از یه اپی مثل ویز استفاده بکنم. دوربینشم فقط در حد اسکن مدارک لازمم میشه. این گوشی به خاطر اندازه ش خیلی مناسب به نظر میرسه اما با این حال از رم 2 و باتری 3000 ش میتزسم یکم. این پایینم میخونم همه از ایرادای نرم افزاری و داغ کردن و اینا حرف میزنن (البته به نظر میرسه این دوستان فکر میکنن اس 20 دستشونه :)) ) آیا با استفاده ی مینیممی که عرض کردم خدمتتون میشه از این گوشی 2 سال کار کشید؟ پیشنهاد میکنید بگیرم اینو تو این رنج قیمت؟
اگر پیشنهاد میکنید امکانش هست بگید کدوم گارانتی بهتر هست از بین اونایی که تو دیجیکالا به فروش میرن؟ ترجیح میدم تو این اوضاع کرونا آنلاین خرید کنم.
پیشاپیش ممنون.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام