مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohammad l
  • تاریخ عضویت : 1399/6/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 124

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 124 مورد

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/5/30 واقعیت این سوالتون چیزی نیس که جواب قطعی داشته باشه

خب طبیعتا توی جیب فشار خاصی به گوشی وارد نمیشه

یادمه چندسال پیش گوشی شیاومی mi a1 هم همین مشکلو داشت و خیلیا گوشیشون حتی توی جیب هم بدون هیچ ضربه ای نمیگم شکسته بود ولی یه کوچولو منحنی شده بود در اثر فشارهای جانبی

تو چنین مواردی و این چنین گوشی هایی بهتر هست از بک کاور های به شدت سخت و محکم استفاده بشه که با چنین مشکلاتی مواجه نشید.همچنین بهتر هست در معرض گرمای شدید و هوای شرجی هم قرار نگیرن این مدلها چون خود گرمای زیاد و شرجی اگر تایم زیادی گوشی در معرضش باشه خیلی راحت میتونه فرم گوشی رو خمیده و منحنی کنه.

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/5/28 متاسفانه طبق این فیلم های وایرال شده توسط یوتیوبر ها دو مدل ( 10 پرو و 10 تی ) بدنه ضعیفی دارن که حتی با دست هم میشه خمشون کرد.

ولی خب باید اینو در نظر گرفت که گوشی برای خم کردن و کشتی گرفتن نیست این فیلم ها صرفا تست مقاومت در شرایط سخت هستن...هیچ ادم عاقلی نمیاد روی گوشیش این تستها رو انجام بده و به نظر شخصی بنده فارغ از این تست های مقاومت،این دو مدل فوق العاده گوشی های قوی و با ارزش خرید بالایی هستن.

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/5/27 سلام

oxygen os رابط کاربری گوشی های برند وانپلاس هست
color os رابط کاربری گوشی های برند اپو هست
و به صورت کلی برند های (وانپلاس-اپو-ویوو-ریلمی-IQOO) همگی زیربرند و جزء کمپانی چینی
BBK Electronics هستند یعنی این برند ها همشون از یه کمپانیه مادر هستن....

و باتوجه به اینکه رابط کاربری oxygen os و colors os از لحاظ کاربری بسیار شبیه به هم هستن و رامشون با هم سازگار هست برخی از عمده فروشان چینی اومدن رام گلوبال color os رو روی بعضی از پارت نامبر های oneplus 10 pro به جای رام گلوبال فابریک (oxygen os) نصب کردن و همین امر سبب شده برخی از پارت نامبر های نسخه های پک چین با رام گلوبال این مدل اپدیت نمیشن و رامشون باید تعویض بشه .(پایینتر در مورد پارت نامبرها اطلاع رسانی کردم.)

OnePlus 10T OnePlus 10T

1401/5/27 سلام خدمت دوستان

فقط منباب اطلاع رسانی به دوستانی که علاقه دارن بدونن قیمت این مدل در دبی چقدر هست:

(تاریخ 27 مرداد 1401)(نرخ درهم روز 8200)

نسخه 8+128 گیگ(پک گلوبال): قیمت 2160 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 17.710 میلیون تومان

نسخه 16+256 گیگ(پک گلوبال): قیمت 2370 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 19.430 میلیون تومان

با توجه به نوسانات نرخ درهم لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

نکته : درحال حاضر با توجه به موضوع عرضه و تقاضا و جدید بودن این مدل قیمت کمی بالا و دارای حباب قیمتی میباشد و انتظار افت قیمت در روزها و هفته های اتی در بازار دبی و جهانی وجود دارد.(بهترین زمان خرید حدود 2ماه اینده میباشد.)

Huawei nova 10 Huawei nova 10

1401/5/8 داداش اولا منظورت 778 هست

بعدم این از یه کامیون به دره......احتمالا کوالکام انبار 778G رو مفتی یجا داده هواوی و هانر گفته برو حال کن.

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/5/2 سعی کنید پک چین رام چین تهیه کنید تا مشکل اپدیت نداشته باشید.
در اینده خودتون هم میتونید رام گلوبال قابل اپدیت روش نصب کنید ولی رام گلوبالی که از چین خورده رو این مدل 99 درصد اپدیت نمیگیره.

OnePlus Nord 2T OnePlus Nord 2T

1401/5/2 سلام

گوشی های موجود در دبی هم همگی از چین وارد میشن و توسط فری زون ها و عمده فروش های چینی و هنگ کنگی تامین میشن.
ولی بحث رام یه چیز پیچیده ای هست که قبلا در پیج های دیگه مفصل توضیح دادم
روی اسمم کلیک کنید نظراتم در این مورد هست و کامل توضیح دادم میتونید اطلاعاتی در این باره بدست بیارید.

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/4/12 بنده در دبی کارم موبایله و لازم به ذکره قیمتش در ایران نه تنها حباب نداره بلکه از قیمت عمده دبی هم کمتره

قیمت نسخه 256 گیگ این مدل در دبی به صورت عمده و همکار 1800 درهم هست که با نرخ درهم روز که 8900 هست حدود 16 میلیون تومان میشود در صورتی که در ایران حدود 15 تا 15.5 معامله میشود.

لازم به ذکر هست که وارد کننده معمولا در زمان افت قیمت محصول و دلار همزمان اقدام به خرید میکند و همچنین نرخ ارز اختصاصی به وارد کننده هم نسبت به قیمت دلار ازاد پایینتر میباشد.

پس دوستان قیمت این مدل در ایران در حال حاضر بدون حباب و منطقی میباشد

موفق

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/4/4 سلام

طبق نظرات کاربران و خریداران در خود وبسایت بست چاینا زمان سفارش تا تحویل چیزی بین 1 تا 2 ماه زمان میبرد.

هزینه رجیستر نیز فقط شامل همون هزینه گمرکی میشود که این هزینه برای هر مدل گوشی متغیر هست و بهتره در خود وبسایت بست چاینا و در صفحه مربوط به مدل مدنظرتون جست جو کنید بلکه خریداری این هزینه رو اعلام کرده باشد البته تا جایی که بنده اطلاع دارم نرخ گمرکی هر مدل گوشی مرتب تغییر میکند با توجه به نرخ ارز.

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/3/23 ببینید بنده زمانی که در ایران بودم هم کارم گوشی بود....و با توجه به تجربه ای که دارم گارانتی در ایران صرفا یه شوخی و اسمه که دهن مردم بسته بشه اینو میتونید از کسانی که به مشکل خوردن و مراجعه کردن به گارانتی و اکثرا نتیجه ای هم نگرفتن تحقیق کنید....چه بسا شرکت ها درخواست هزینه غیرمعقول کردن یا مشکلات مربوطه رو گردن خریدار انداختن به عنوان استفاده نادرست و 99 درصد این مشکلات خریدار رو حل نکردن و نمیکنن حالا با هر بهانه ای....و حتی این کار شرکت ها برای خود خرده فروش و مغازه دار هم مشکل ایجاد میکرد چون خریدار وقتی میبینه شرکت وارد کننده و گارانتی مسئولیت کالای خرابش ررو بر عهده نمیگرفت اون رو میبره به فروشنده پس میده و کلی دردسر و شکایت و...در صورتی که اون فروشنده هم تقصیری نداره و گارانتی کننده باید پاسخگو باشه.

در رابطه با لوازم جانبی و قطعات بله حق با شماست اگر دنبال مدل های کمیاب هستید خب قطعا باید این موردو در نظر بگیرید. بالاخره شما هم دارید یه گوشی کمیاب و با کیفیت رو تهیه میکنید که دست هرکسی نیست پس این وسط باید قید یه سری چیزا رو بزنید و اگر قصد خرید دارید به شدت مراقب باشید که مشکلی برای اون کالا (حداقل سخت افزاری) پیش نیاد ولی مشکلات نرم افزاری و رام اکثرا قابل حل هست.

در رابطه با بست چاینا هم صرفا بنده از لحاظ قیمت تاییدشون میکنم و حاشیه سود منصفانه ای در نظر گرفتن ولی تصمیم به خرید با توجه به تمام شرایط و جوانبش قطعا به عهده خود خریدار هست.

موفق

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/3/20 سلام
در حال حاضر این مدل در دبی نسخه پک گلوبال جهانی ساخت چین موجود شده (رام فابریک از کارخانه گلوبال) و مشکلی از لحاظ اپدیت نیز ندارد.
قاعدتا به دلیل تامین بازار ایران از دبی احتمالا همین نسخه نیز وارد ایران خواهد شد به زودی.

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/3/14 دوستان گل قبلا گفتم بازم میگم که دوستان دیگه ای ضرر نکنن
لطفا خواهشا اگر براتون اپدیت مهمه موقع خرید فقط و فقط نسخه پک گلوبال رو تهیه کنید که مثل دوستمون متضرر نشید
و خواهشن هنگام خرید پشت جعبه و همچنین در تنظیمات گوشی دقیت کنید مدل نامبر زیر درج شده باشه

( NE2211_11.A.11 in India ) پک گلوبال هند
( NE2213_11.A.12 in Europe ) پک گلوبال اروپا

غیر از این 2 مدل نامبر و همچنین مدل های پک چین با رام گلوبال ممکنه اپدیت نگیرن یا اگر هم اپدیتی بیاد ممکنه دانلود و نصب نشه.

دوستانی هم که پک چین رام گلوبال دارن و مشکل اپدیت دارن نگران نباشن و یه نرم افزار کار مجرب پیدا کنن و ببرن گوشی رو براشون انلاک کنه بعد هم رام مختص این گوشی ترجیحا چینی یا هندی براشون نصب کنه تا مشکل اپدیتشون هم حل بشه.

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/3/7 ببینید این برمیگرده به سیاست قیمت گذاری خود کمپانی و اقتصاد یک کشور بر فرض یک مدل از یک برند میتونه داخل اروپا قیمتی حالا نمیگم دوبرابر ولی خیلی بیشتر نسبت به قیمت همون مدل در خاورمیانه داشته باشه ولی دلیل بر این نیست که کیفیت پایینتری دارند نسخه های گلوبال چون استاندارد های بیشتری رو طی میکنن و مجوز های کیفیتی بیشتری از سازمان های اروپایی نیاز دارن برای عرضه در کل دنیا قیمتشون نسبتا بالاتره حالا این وسط بعد از عرضه اینها یه مدت حباب قیمت دارن و در کشورهای متفاوت با توجه به سیاست اقتصاد،قوانین گمرکی و تورم و خیلی مسائل دیگه اون کشور میتونه در قیمت نهایی تاثیر گذار باشه مثلا قیمت گوشی ایا در دبی و ایران یکیه؟ خیر چون ایران با توجه به تحریم، هزینه ها گمرکی و رجیستری ، تورم و خیلی چیزای دیگه که در قیمت تاثیر گذاره قیمت ها با سایر کشور ها تفاوت داره بقیه کشورا هم همینطوره ولی خب قظعا قیمت نسخه های چین پایینتره نه بخاطر کیفیت پایین بلکه بخاطر سیاست خود کمپانی برای فروش در کشور خودشون با توجه به شرایط کشورشون بالاخره اونها یک و نیم میلیارد جمعیت دارن و باید فکر همه نوع قشری از جامعه شون باشن با درنظر گرفتن شرایط حاکم بر کشورشون.مثلا گوشی های گلوبال هندی از همین شیاومی و وانپلاس هم قیمت پایینتری دارن نسبت به گلوبال چینی شاید حالا یه پله کنترل کیفیت پایینتری بشه ولی خب هند چون یه کشور نسبتا پرجمعیت و فقیزه نمیتونه چیزی رو تولید کنه که کسی نتونه بخره پس باید هزینه هارو بیاره پایین تا قشر فقیر هم بتونه بخره حالا چطور هزینه هارو میاره پایین ؟مثلا کنترل کیفیتی که روی گوشی های چینی میشه روی هندی نمیشه و خیلی دیگه از این موارد درکل نمیگم کیفیت خوبی ندارن ساخت هند ولی بهتره گزینه اول نباشه برای خرید.

نمیدونم جوابتون رو گرفته باشید یا نه ولی انشالا مفید واقع شده باشه.

OnePlus Nord 2T OnePlus Nord 2T

1401/3/7 ببینید سوالی نیست که من بتونم راهنمایی چندانی کنم بیشتر بستگی به بودجه ،نیاز هاتون از یک گوشی و سلیقتون داره....خداروشکر اطلاعات گوشی ها که دیگه راحت تو هر سایتی پیدا میشه...تنها توصیه ای که دارم اینه که سعی کنید بگردید گوشی رو بگیرید که از لحاظ قیمتی نسبت به قیمت جهانی اختلاف قیمت چندانی نداشته باشه یعنی حداقل یکی دوماهی از معرفیش و عرضه در بازار گذشته باشه که هم حباب قیمتش حذف شده باشه و هم قیمت مناسبی و منطقی در ایران داشته باشه.

اگر احیانا مدلی خواستید که در ایران نبود یا قیمت بالایی در ایران داشت پیشنهاد میکنم یه سر به سایت بست چاینا بزنید چون مشاهده کردم قیمتهای منصفانه تری نسبت به بقیه سایت ها دارن البته توصیه خرید نیست و باید شرایط فروش این وبسایت هم (از این نظر که از چین میفرستن و حدود یکی دوماهی زمان میبره به دستتون برسه و اینکه فاقد گارانتیه و بقیه موارد ....)درنظر بگیرید. ولی دیگه از لحاظ قیمت خیالتون راحته. تنوع مدل هاشون هم بالاست مدل هایی که در ایران نیست و همچنین رجیسترشون هم که پستیه که نیاز به پاسپورت ندارید و فقط با پرداخت هزینه گمرک گوشی به مامور پست خودشون براتون رجیستر پستی هم انجام میدن.بهتره شرایط و قوانین سایتشون مطالعه کنید.

مشاهده کردم سایت تکنولایف هم معتبره هم قیمتهای مناسبی در ایران داره که دیگه فکر میکنم همه هم بشناسن این سایتو ....اونجا هم یه سر بزنید خالی از لطف نیست.

این مورد هم بهتره گوشه ذهن داشته باشید بهتره برای خرید به نوع پک و رام گوشی هم توجه کنید که بعدا به مشکل نرم افزاری یا اپدیت و انتن دهی و....... برخورد نکنید و سعیتون این باشه به این ترتیبی که میگم خرید کنید اگر نداشتن گزینه های بعد:

اول:پک گلوبال رام گلوبال (ساخت چین)
دوم:پک چین رام چین (ساخت چین) متاسفانه فاقد منوی فارسی هست
سوم:پک گلوبال رام گلوبال (ساخت هند)
چهارم و در اخر پک چین با رام گلوبال (ساخت چین)

مورد چهارم و اخر چون معمولا رام رو تعویض کردن بهتره اولویت اخرتون باشه.(این مورد معمولا مشکلاتی در اپدیت انتن دهی و مشکلات نرم افزاری نه قطعا ولی ممکنه داشته باشن )

موفق

OnePlus Nord 2T OnePlus Nord 2T

1401/3/7 مدل نورد 2T بله الان دبی موجوده و قطعا به زودی همین چنتا فروشگاه و سایتی هم که فروش وانپلاس در ایران دارند باید موجود کنن این مدل هارو فقط شاید به دلیل زمانبر شدن ثبت این مدل های جدید در گمرک فرایند رجیسترشون کمی زمان ببره حدود یکماهی ولی خب احتمالا به مرور موجود میشن در ایران هم.

مدل ace racing هنوز دبی موجود نشده سعی میکنم به محض موجود شدن همراه با قیمت اطلاع رسانی کنم

OnePlus Nord 2T OnePlus Nord 2T

1401/3/4 بله درسته
به هرحال دوست خوب بنده تا جایی که از دستم بر بیاد قیمت رو اطلاع رسانی میکنم که شده حتی یک درصد هم کمکی به دوستان بشه و موقع خرید تصمیم گیری بهتری داشته باشن. اون عزیزی هم که ناراحته از اعلام قیمت بنده میتونه از پیام من رد بشه و نادیده بگیره(که احتمالا خودش فروشنده س ).....اونی هم که قدر بدونه استفاده میکنه

قبلا هم گفتم باز هم میگم اینو درنظر داشته باشید با اعلام قیمت بنده چیزی از کسی کم نمیشه فقط بنده یه وقتی دارم میزارم برای دوستانی که دوست دارن استفاده کنن و با قیمت های غیرمنصفانه خرید نمیکنن و با این اگاهی مردم که نتیجه ش هم کاهش قیمت از سمت فروشنده و وارد کننده هست در بلند مدت و نزدیک شدن به قیمت واقعی و دیگه هیچ فروشنده و واردکننده ای نمیتونه از نااگاهی مردم از قیمت واقعی سو استفاده کنه.

تشکر از همگی

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/3/4 ببینید تغییر رام غیرقانونی نیست اگر بود که کلن کمپانی خود برند گوشی این قابلیت رو روی گوشیها میبست
این وسط موضوع اینه که این برند های چینی از قبیل وانپلاس شیاومی و....رام فابریکشون چینه و زبان خیلی از کشور ها رو ساپورت نمیکنه وگرنه حتی موضوع گوگل پلی هم روی رام های چین قابل حل هست اما موضوع اصلی زبان و منوی گوشی ها هست که با تغییر رام چینی به گلوبال این موضوع رو حل میکنن برای بازار جهانی.

حالا با در نظر گرفتن همه این مسائل شما موقع خرید گوشی این نکته رو در نظر بگیرید که اون مدل ایا نسخه گلوبال هم داره یا نه اگر داره پس میتونید با خیال راحت حتی نسخه های پک چین با رام گلوبال هم تهیه کنید(خود نسخه پک گلوبال تهیه کنید که چه بهتر) چون از فری زون ها و عمده فروشی ها هنگ کنگی یا چینی رام گلوبال رسمی نصب میکنن و قابلیت اپدیت هم داره اما اگر مدلی که قصد خرید دارید نسخه گلوبال نداشته باشه پس قطعا پیشنهاد بنده اینه که همون نسخه پک چین با رام چین تهیه کنید درسته که فقط با منوی انگلیسی کار میکنید و زبان فارسی پشتیبانی نمیشه اما مشکلی بابت اپدیت ندارید در صورتی که اگر این مدلهارو شما نسخه پک چین با رام گلوبالش تهیه کنید چون رام گلوبال رسمی ندارن و به نوعی کاستوم رام هستن یا رام گلوبال مدل دیگه ای روشون نصب شده قطعا اپدیت نمیگیرن و ممکنه بعدا حتی با مشکلاتی از قبیل باگ ها و مشکلاتی در قسمت نرم افزاری و حتی باند های مخابراتی ممکنه مواجه بشید.

پس پیشنهاد بنده به ترتیب اولویت اینه

اول : پک گلوبال با رام گلوبال
دوم: پک چین با رام چین
سوم: پک چین با رام گلوبال

در رابطه با سوال اخرتون هم اگر منظورتون رجیستری پستی هست برای خرید از سایتهایی مثل بست چاینا که از چین ارسال میکنن بهتره که از خود مشاوران سابت مشورت بگیرید بیشتر در جریانن ولی تا جایی که بنده در جریانم مشکلی بابت رجیستری پستی نیست و فعلن برقراره و اگر هم دوستان صبر دارن و مشکلی بابت زمان ارسال ندارن بسیار پیشنهاد میکنم خرید ازشون چون بنظر قیمت هاشون با سود منصفانه و منطقی هست و اگر هم بعد از 2-3 ماه از زمان معرفی و عرضه این مدل های جدید رو خرید کنید بسیار به قیمت اصلی نزدیک شدن و حباب قیمت هم ندارن.

موفق

OnePlus Nord 2T OnePlus Nord 2T

1401/3/2 سلام

قطعا همینطوره چون نرخ اعلامی بنده نرخ عمده گوشی در دبی هست و قطعا در ایران هزینه حمل -رجیستری و سود فروشنده به نرخ های اعلامی بنده اضافه میشه....

برای اطلاع از حدود قیمتی منصفانه در ایران میتونید به اخر کامنت اطلاع رسانی قیمت که پایینتر(در کامنت قبل) قرار دادم مراجعه بفرمایید.

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/3/2 سلام

بهتره برای خرید مدل های جدید حداقل بین 2 تا 3 ماه صبر کنید که به قیمت واقعی بدون حباب قیمت برسن.

بنده هم سعی میکنم اکثر مدل های موجود در دبی رو به محض کاهش قیمت مجدد اطلاع رسانی کنم تا همه دوستان بتونن برای خرید با قیمت منطقی و منصفانه در ایران تصمیم گیری بهتری داشته باشن.

یک موضوع در ایران هست اینکه متاسفانه هرچند هم قیمت گوشی ها پس از مدتی از معرفی به نرخ واقعی و اعلامی کمپانی نزدیک میشه و حباب قیمت حذف میشه اما تورم و افزایش نرخ ارز (درهم) متاسفانه اون کاهش قیمت حاصل از حذف حباب قیمت رو به نوعی خنثی میکنه پس بهتره همیشه این موضوع رو مدنظر قرار بدید.ولی با این وجود باز هم پیشنهاد بنده اینه که برای خرید مدل های جدید 2-3ماه صبر کنید.

موفق

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/3/1 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت این مدل در دبی به شرح زیر میباشد:(تاریخ 01 خرداد 1401)(نرخ درهم روز 8350)

نسخه 8+128 گیگ(پک چین رام گلوبال): قیمت 2500 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 20.875 میلیون تومان

نسخه 8+256 گیگ(پک چین رام گلوبال): قیمت 2570 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 21.460 میلیون تومان

نسخه 12+256 گیگ(پک چین رام گلوبال): قیمت 2650 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 22.130 میلیون تومان

نسخه 12+256 گیگ(پک گلوبال رام گلوبال): قیمت 2900 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 24.215 میلیون تومان

نسخه 12+512 گیگ(پک چین رام گلوبال): قیمت 3100 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 25.880 میلیون تومان (رنگ جدید سفید)

لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند که قیمت منطقی برای این مدل
به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 4 تا 6 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)
و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 2 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/3/1 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت این مدل در دبی به شرح زیر میباشد:(تاریخ 01 خرداد 1401)(نرخ درهم روز 8350)

نسخه 8+128 گیگ(پک گلوبال): قیمت 1750 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 14.610 میلیون تومان

نسخه 12+256 گیگ(پک گلوبال): قیمت 1950 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 16.280 میلیون تومان

با توجه به نوسانات نرخ درهم لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

نکته : درحال حاضر با توجه به موضوع عرضه و تقاضا و جدید بودن این مدل قیمت کمی بالا و دارای حباب قیمتی میباشد و انتظار افت قیمت در روزها و هفته های اتی در بازار دبی و جهانی وجود دارد.(بهترین زمان خرید حدود 2ماه اینده میباشد.)

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند که قیمت منطقی برای این مدل
به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 3 تا 4 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)
و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 1 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

OnePlus Nord 2T OnePlus Nord 2T

1401/3/1 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت این مدل در دبی به شرح زیر میباشد:(تاریخ 01 خرداد 1401)(نرخ درهم روز 8350)

نسخه 8+128 گیگ(پک گلوبال): قیمت 1400 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 11.690 میلیون تومان

نسخه 12+256 گیگ(پک گلوبال): قیمت 1600 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 13.360 میلیون تومان

با توجه به نوسانات نرخ درهم لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

نکته : درحال حاضر با توجه به موضوع عرضه و تقاضا و جدید بودن این مدل قیمت کمی بالا و دارای حباب قیمتی میباشد و انتظار افت قیمت در روزها و هفته های اتی در بازار دبی و جهانی وجود دارد.(بهترین زمان خرید حدود 2ماه اینده میباشد.)

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند که قیمت منطقی برای این مدل
به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 2 تا 4 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)
و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 1 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/2/23 فعلا فقط نسخه های پک گلوبال با مدل نامبر های زیر اپدیت سالم رو دریافت کردن :

( NE2211_11.A.11 in India ) پک گلوبال هند
( NE2213_11.A.12 in Europe ) پک گلوبال اروپا

تغییرات اپدیت جدید:

Camera
[Optimized] the speed of focusing for videos shot in SLO-MO mode
[Optimized] the quality of taking photos in PORTRAIT mode
[Optimized] the white balance effect for the front camera
System
[Optimized] fingerprint algorithm and improve the success rate of fingerprint unlocking [Optimized] games performance and fluency
[Improved] system stability
Network
[Optimized] timeliness and stability of Wi-Fi connections, enhance Wi-Fi experience
[Fixed] the issue of unstable mobile signal in specific scenarios

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/2/23 در فروم های وانپلاس بعضی افراد عنوان کردن که مدل نامبر روی جعبه (NE2210) بوده اما در تنظیمات گوشی همون (NE2215) درج شده یا بالعکس یعنی پارت نامبر جعبه و گوشی با هم نمیخونه و در نهایت این پارت نامبر هم اپدیت نمیگیره در حال حاضر....

در کل من قبل تر هم پیشنهاد داده بودم اگر اپدیت براتون مهمه فعلا نسخه های پک چین با رام گلوبال رو تهیه نکنید و فقط پک گلوبال بخرید. شاید در سری های جدید مشکل رفع بشه شاید هم مشکل نرم افزاری از سمت کمپانی باشه و بعدا درست بشه.

بنده راه ارتباطی ندارم ولی تا جایی که اطلاعاتم کفایت کنه راهنماییتون میکنم همینجا.

OnePlus Nord CE 2 Lite 5G OnePlus Nord CE 2 Lite 5G

1401/2/22 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت این مدل در دبی به شرح زیر میباشد:(تاریخ 22 اردیبهشت 1401)(نرخ درهم روز 8350)

نسخه 8+128 گیگ(پک گلوبال): قیمت 950 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 7.930 میلیون تومان

با توجه به نوسانات نرخ درهم لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

نکته : درحال حاضر با توجه به موضوع عرضه و تقاضا و جدید بودن این مدل قیمت کمی بالا و دارای حباب قیمتی میباشد و انتظار افت قیمت در روزهای اتی در بازار دبی و جهانی وجود دارد.(بهترین زمان خرید حدود 2ماه اینده میباشد.)

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند که قیمت منطقی برای این مدل
به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 2 تا 3 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)
و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 500هزار تا 1 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

OnePlus 10R OnePlus 10R

1401/2/22 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت این مدل در دبی به شرح زیر میباشد:(تاریخ 22 اردیبهشت 1401)(نرخ درهم روز 8350)

نسخه 8+128 گیگ(پک گلوبال هند): قیمت 1830 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 15.280 میلیون تومان

با توجه به نوسانات نرخ درهم لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

نکته : درحال حاضر با توجه به موضوع عرضه و تقاضا و جدید بودن این مدل قیمت کمی بالا و دارای حباب قیمتی میباشد و انتظار افت قیمت در روزها و هفته های اتی در بازار دبی و جهانی وجود دارد.(بهترین زمان خرید حدود 2ماه اینده میباشد.)

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند که قیمت منطقی برای این مدل
به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 3 تا 4 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)
و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 1 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1401/2/22 سلام همونطور که قبلتر عرض کردم این مدل نسخه پک چین با رام گلوبالش یه سری از پارت نامبر ها بر روشون رام گلوبال color os که رام گوشی های اپو هست نصب شده و چون رام گلوبال فابریک خود وانپلاس نیس اپدیت نمیگیره

(رام فابریک oxygen os هست اگر در تنظیمات گوشیتون زده color os اپدیت نمیگیره و باید رام تعویض بشه)
(این پارت نامبر هم اپدیت نمیگیره و نیاز به تعویض رام داره (NE2215) روجعبه چک کنید )

به همین دلیل دوستان سعی کنید نسخه پک گلوبال رو تهیه کنید نه پک چین با رام گلوبال .

Xiaomi 12 Xiaomi 12

1401/2/18 وبسایت معتبر تکنولابف با قیمت منطقی 21.740 موجود کرده این مدل رو با گارانتی (صرفا جهت اطلاع)

Xiaomi 12 Pro Xiaomi 12 Pro

1401/2/18 دوستان سایت معتبر تکنولایف با قیمت حدود 25.420 موجود کرده با گارانتی (صرفا جهت اطلاع)

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1401/2/16 بله هر گوشی برای تعویض رام نیاز به انلاک بوتلودر دارد و با توجه به اینکه فرایند انلاک بوتلودر برای یک فرد عادی با اکانت عادی کمی زمانبر هست (حدود 15 تا 30 روز) با توجه به این موضوع اینجا هست که دسترسی نمایندگی های رسمی و عمده فروش های چینی و هنگ کنگی برای انلاک سریع باز هست (اکانت و دانگل های نرم افزاری مخصوص دارن) و میتونن بدون صرف اون زمان 15 تا 30 روز به صورت آنی گوشی رو انلاک و تعویض رام رو در تیراژبالا انجام بدن

البته راه دیگری هم برای انلاک سریع هست که گوشی رو به حالت تست پوینت میبرن که کار سخت افزاری هست این مورد معمولا توسط تعمیرکاران روی گوشی های خراب و خاموش و درکل گوشی هایی که رام شون بالا نمیاد و مشکلات پیچیده تری دارن معمولا انجام میشه که باید پشت گوشی باز بشه که وارد جزییات نمیشم.(این مورد ب روی گوشی های نو استفاده نمیشود.)

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1401/2/14 بله بنده هم موافقم چون قیمت در دبی هم برای نسخه 512 گیگ توی رنج 23-24 میلیون هست و این قیمت واقعی گوشی هست

متاسفانه شرکت ها و فروشندگان واردکننده در ایران همچنان قیمتی بالای 35 میلیون و با سود غیر منصفانه 8 تا 10 میلیونی دارن این مدل رو به فروش میروسونن که به هیچ عنوان منطقی نیست

اگر سایت بست چاینا با قیمت حدودی 23ت داره میفروشه پس بنده هم پیشنهاد میکنم به همه در صورتی که کمی صبور هستن که یکی دوماهه گوشی به دستشون برسه از این سایت خرید کنن چون در نهایت با احتساب هزینه گمرکی حدود 3میلیونی قیمت نهایی حدود 27 میلیون میشه که کاملا منطقی هست و از نظر بنده این اختلاف قیمت حدود 10 میلیونی بابازار ایران قطعا ارزش صبر کردن دارد.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1401/2/9 سلام دوست خوب
مشکلتون یخورده مبهم هست ولی پیشنهاد میکنم اگر از اول این مشکلو نداشتید یکبار گوشی رو ریست فکتوری کنید و مجدد تست کنید اگر مشکل پابرجا بود میتونه از گلس و کاور باشه که داره عملکرد سنسورها رو بهم میریزه پس اگر از گلس و کاور استفاده میکنید بهتره هر دو رو جدا کنید و مجدد تست کنید....اگر باز هم درست نشد پیشنهاد میکنم در صورتی که رام گلوبال روش نصب هست ، رام فابریک چین رو بدید براتون روش نصب کنن ممکنه از رام گوشی تون باشه....در نهایت اگر پس از انجام این مراحل بازهم درست نشد امکان داره مشکل سخت افزاری باشه حالا یا صفحه نمایش یا چیز دیگه که انشالا مشکل سخت افزاری نیست فقط شما سعی کنید این مراحلی که گفتمو به ترتیب تست کنید انشالا که درست میشه .....فعلن چیز دیگه به ذهنم نمیرسه...

Xiaomi Pad 5 Pro Xiaomi Pad 5 Pro

1401/2/6 سلام دوست خوب

بنده دبی موبایل فروشی دارم و قیمت های اعلامی بنده قیمت عمده فروشی هست هرچند قیمت تک فروشی این مدل ها نهایت 200 درهم گرانتر از قیمت های اعلامی بنده هست نه بیشتر ....اگر از سایت های اماراتی قیمت چک میکنید باید عرض کنم به جز یکی دوسایت بقیه بسیار گرونفروش هستند اگر از سایت های خارجی نرخ رو چک میکنید که اونها هم بسته به بازار خودشون در امریکا اروپا یا اسیا قیمت گذاری میکنند ولی قیمت دبی همونی بود که عرض کردم موفق باشید

Google Pixel 6 Google Pixel 6

1401/2/6 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت این مدل در دبی به شرح زیر میباشد: (نرخ درهم اکنون حدود 7650 تومان) (تاریخ 6 اردیبهشت 1401)

نسخه 8+128 گیگ: قیمت 2000 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 15.300میلیون تومان

نسخه 8+256 گیگ: قیمت 2600 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 19.890 میلیون تومان

لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند که قیمت منطقی برای این مدل
به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 4 تا 5 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)
و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 1 تا 2 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

Google Pixel 6 Pro Google Pixel 6 Pro

1401/2/6 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

بروزرسانی نرخ جدید عمده فروشی این مدل در دبی و کاهش قیمت مجدد:(نرخ فعلی درهم حدود 7650 تومان)(تاریخ 6 اردیبهشت 1401)

نسخه 12+128 گیگ: قیمت 3050 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 23.330 میلیون تومان

نسخه 12+256 گیگ:(ناموجود) قیمت قبل 3900 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 29.835 میلیون تومان

توجه: لطفا در زمان محاسبه قیمت ،نرخ درهم روز را مبنای محاسبه قرار دهید.

قیمت منصفانه در ایران به صورت رجیستر شده برابر با نرخ روز درهمی گوشی + 4 الی 6 میلیون تومان {با توجه به هزینه حمل،رجیستری(گمرک+پاسپورت) و سود فروشنده}

قیمت منصفانه در ایران به صورت بدون رجیستر برابر با نرخ روز درهمی گوشی + 2 میلیون تومان {با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده}

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1401/2/6 سلام خدمت شما

دوست خوب تمام گوشی های پک چین با رام گلوبال به این صورت هست که درواقع همگی به صورت پلمپ با رام فابریک چین بودند که به منظور تامین بازار جهانی و نیاز کشور های مختلف به زبان های مختلف و نیاز به برنامه های گوگل همگی توسط خود کمپانی های عمده فروشی و یا کمپانی اصلی خود برند گوشی واقع در چین و هنگ کنگ پلمپ باز میشن و با دسترسی هایی که خودشون دارن و یا کمپانی های رسمی بهشون دادن به صورت تیراژ بالا رام گلوبال به صورت نرم افزاری روشون نصب میشه و با قیمت کمی پایینتر نسبت به پک گلوبال اصلی که از کارخانه رام گلوبال بر روشون نصب شده در بازار عرضه میشوند.

قطعا این مدل ها کارکرده تلقی نمیشن و کاملا نو هستن (مثل گوشی های apple که اکتیو و نات اکتیو دارند که این مورد برای فعال کردن خط گوشی با سیمکارتی هست که قفل شده که وارد بحثش نمیشم) اما به هر حال پلمپشون باز شده و رام روشون نصب شده تنها نکته ای که این وسط باید به ان توجه کرد اینه که برخی گوشی ها بدون رام گلوبال و فقط با رام چین عرضه میشوند و در کل هیچگونه رام گلوبالی ندارند و فقط مختص بازار چین میباشد که در این صورت شرکتهای چینی به دلیل عدم وجود رام گلوبال رسمی برای این مدل ها از رام های کاستوم و یا رام های گوشی هایی که از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بیشترین سازگاری رو با اون مدل داره استفاده و نصب میکنند و این مدل ها اپدیت نمیگیرن و پیشنهاد بنده هم برای این مدلها در صورتی که نیاز مبرمی به زبان فارسی ندارید اینه که از رام چین که قابلیت اپدیت دارن استفاده کنید با منوی انگلیسی.....در رابطه با مدل هایی هم که رام گلوبال رسمی دارند یعنی بهصورت پک گلوبال هم عرضه میشن هیچ مشکلی وجود ندارد چراکه پک چین شون هم شرکتها رام گلوبال رسمی با قابلیت اپدیت روشون نصب میکنند

امیدوارم مفید واقع بشه

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1401/2/6 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت عمده فروشی این مدل در دبی به شرح زیر میباشد: (تاریخ 6 اردیبهشت 1401)(نرخ درهم روز 7650)

نسخه 12+256 گیگ (پک چین رام گلوبال): قیمت 2900 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 22.185 میلیون تومان

نسخه 12+512 گیگ (پک چین رام گلوبال): قیمت 3100 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 23.715 میلیون تومان

لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند:

قیمت منطقی و منصفانه برای این مدل به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 5 تا 6 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)

و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 2 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

هرقیمتی بالاتر از قیمت های منصفانه اعلام شده توسط بنده که با محاسبه تمام هزینه ها اعلام شده است به نوعی گران فروشی و حاشیه سود زیاد توسط واردکننده و فروشنده تلقی میشود و صرفا از نظر بنده حقیر ارزش خرید ندارد.

ضمنا بنده هیچگونه فروشی در ایران و یا ارسالی به ایران ندارم و اعلام قیمت صرفا با هدف اگاهی شما عزیزان از قیمت بازار دبی و امارات که تامین کننده اصلی بازار ایران هست میباشد.

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1401/2/6 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

نرخ عمده فروشی نسخه اسنپدراگون این مدل در دبی :(نرخ فعلی درهم حدود 7650 تومان)(تاریخ 6 اردیبهشت 1401)

نسخه 12+256 گیگ(اسنپدراگون هند): قیمت 3780 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل
28.920 میلیون تومان

نسخه 12+256 گیگ(اسنپدراگون تایوان): قیمت 3880 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 29.680 میلیون تومان

نسخه 12+512 گیگ (اسنپدراگون تایوان): قیمت 4200 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 32.130 میلیون تومان

توجه: لطفا در زمان محاسبه قیمت ،نرخ درهم روز را مبنای محاسبه قرار دهید.

قیمت منصفانه در ایران به صورت رجیستر شده برابر با نرخ روز درهمی گوشی + 5 الی 6 میلیون تومان {با توجه به هزینه حمل،رجیستری(گمرک+پاسپورت) و سود فروشنده}

قیمت منصفانه در ایران به صورت بدون رجیستر برابر با نرخ روز درهمی گوشی + 2 میلیون تومان {با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده}

دوستان عزیز لطفا کسی درخواست شماره تماس بنده نفرماید چرا که هیچگونه فروش در ایران و ارسال به ایران ندارم و هدف فقط اطلاع رسانی و اگاهی شما عزیزان از قیمت در بازار امارات که تامین کننده عمده بازار ایران هست میباشد.موفق

OnePlus Nord 2 5G OnePlus Nord 2 5G

1401/1/30 سلام و درود دوست من

متاسفانه چنین مدل های کمیابی به دلیل واردات کم و رقابت کم در قیمت فروش ....فروشندگان و واردکنندگان به هر قیمتی که دلخواهشون باشه میفروشن

بنده هم سعی دارم با اعلام قیمت دوستانی گه قصد خرید چنین مدلهای کمیابی رو دارن از قیمت واقعی اگاه کنم قیمت های اعلامی بنده دقیقا همان قیمتی هست که فروشنده و واردکننده داره از دبی عراق تهیه میکنه و با توجه به هزینه ها قیمت منطقی رو اعلام میکنم.

تصمیم خرید به هر قیمتی با خریدار است ولی در صورتی که منطقی و منصفانه باشد.

اعلام قیمت بنده هم در بلند مدت باعث میشود که فروشنده و واردکننده نتواند از ( نااگاهی خریدار از قیمت واقعی و جهانی) سو استفاده کند و سود های چه بسا 5 تا 10 میلیونی روی یک عدد گوشی از جیب مردم بگیرد.

در پایان بنده نمیتوانم هیچ فروشگاهی را در ایران تضمین کنم چه از لحاظ اعتبار یا قیمت....صرفا میتوانم فروشگاهی نظیر تکنولایف رو اعلام کنم که زیر نظر داشته باشید و در صورت صلاحدید خودتون و قیمت منصفانه تصمیم به خرید بگیرید.

فروشگاه های دیگه نظیر اراد سیستم، ویدا همراه و .... که چنین مدل هایی رو وارد میکنند....از لحاظ قیمتی و از نظر بنده سود های غیرمنطقی و غیرمنصفانه میگیرن (حداقل 3 تا 5 و حتی 10 میلیون روی یک عدد گوشی).

موفق باشید

OnePlus 9RT 5G OnePlus 9RT 5G

1401/1/30 (صرفا جهت اطلاع و آگاهی)

قیمت این مدل در دبی به شرح زیر میباشد:(تاریخ 30 فروردین 1401)(نرخ درهم روز 7550)

نسخه 8+128 گیگ(پک چین رام گلوبال): قیمت 1750 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 13.210 میلیون تومان

نسخه 8+256 گیگ(پک چین رام گلوبال): قیمت 1850 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 13.970 میلیون تومان

نسخه 12+256 گیگ(پک چین رام گلوبال): قیمت 1900 درهم امارات با حساب نرخ درهم روز معادل 14.350 میلیون تومان

لطفا در زمان محاسبه شخصا قیمت را با نرخ درهم روز محاسبه فرمایید.

دوستانی که قصد خرید این مدل در ایران دارند توجه کنند که قیمت منطقی برای این مدل
به صورت رجیستر شده برابر با قیمت دبی + 3 تا 4 میلیون( با توجه به هزینه حمل،رجیستری{پاسپورت و گمرکی} و سود فروشنده)
و به صورت بدون رجیستر برابر با قیمت دبی + 1 میلیون (با توجه به هزینه حمل و سود فروشنده)

به محض کاهش قیمت مجدد در دبی اطلاع رسانی خواهم کرد.
موارد 1 تا 40 از مجموع 124 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا