مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : نگین ص
  • تاریخ عضویت : 1399/6/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1399/6/19 سلام من ۹ماه هست این گوشی رو دارم
تاحالا هنگ نکرده و باتری خیلی خوبی داره ولی دوتا چیزش خیلی اذیت کنندست ، اولی اینکه هر از گاهی از توی قسمت بالایی گوشی صدای فیش فیش مییاد😐 و دومی اینکه اصلا دوربینش لرزش گیر دست نداره و یه عکس خوب و با کیفیت نمیتونی بگیری و توی زوم کردن افتضاحه(مثال میگم من قبلا هواوی داشتم و معیارم برا زوم این بود که دوربین که رو دستم میگرفتم تک تک بند و پوستمو با جزییات میدیدم ولی تو این وقتی زوم می کنید یه فضای به شدت محو و داغونی میبینید که کلیات و یسری هاله فقط مشخصه) گول دوربین ۴۸اش و نمونه عکسایی که تو سایتا هست ازشم نخورین :) که به لحاظ مقایسه با گوشی هم رده اش تو سامسونگ ینی همون a70خیلی پایینتره .
جک نداره و حتما باید یه هندزفری بلوتوثی براش بگیری البته رابط داره که بتونی هندزفری معمولی بزنی که میره تو جای شارژش و اگه بخای هم شارژ بزنی هم هنزفری امکانش نیست :)
از بین برنامه هاش ، یه برنامه تم داره که برای ما که ایرانیم نمیاره کلا و لازمه که رجین ینی منطقه گوشی و ساعت رو کلا تغییر بدی اونوقت برنامه تم مخصوص گوشی باز میشه که این مورد تو گوشی هواوی اصلا اینطور نیست!
باتریش خیلی خوبه من تقریبا صبح تا شب با نور تقریبا رو به کم گوشی دستمه و اخر شب یکبار به شارژ میزنم درصورتی که وقتی هواوی یا سونی داشتم هر روز دو تا سه بار شارژ تموم می کرد .
تو اپدیت جدیدش خیلی کار کردن باهاش راحت تر و خیلی شبیه به iosشده حتی ایکون باتری !
در کل به غیر از بحث دوربین که واقعا ازاردهندس گوشی خوبی تو رده متوسط هاست و اگه خواستین بخرین حتما برید از نزدیک دوربین و .. رو چک کنید .
(اگه دوستان راه حلی درمورد مشکلای بالا خصوصا دوربین بلدن ممنون میشم بم بگن )
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا