مشخصات کاربر
 - نام کاربر : احسان ا
- تاریخ عضویت : 1399/6/11
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
معرفی T4 Ultra – میان رده پیشرفته ویوو با دوربین تلهفتوی 50 مگاپیکسلی و تراشه +Dimensity 9300
-
مقایسه سامسونگ Galaxy A16 با شیائومی Redmi Note 14
-
معرفی سهگانه Pura 80 هواوی - Pura 80 Pro و +Pura 80 Pro با سنسورهای 1 اینچی و باتری 5,700mAh
-
معرفی هواوی Pura 80 Ultra با لنزهای تلهفتوی قابل سوییچ و دوربین اصلی 1 اینچی
-
انتشار نخستین نسخه پایدار اندروید 16 – از تحول در نوتیفیکیشنها تا امکانات مناسب برای کمشنوایان
-
معرفی Honor X6c پایینرده اقتصادی آنر با پنل 120 هرتزی، حافظه 256GB و باتری 5,300mAh
-
معرفی iOS 26 با زبان طراحی جدید، اضافه شدن اپلیکیشن Games و تغییرات گسترده
بنده چند روز پیش یه دستگاه همین مدل رو از نمایندگی سامسونگ خریدم و همونجا هم رجیستری انجام شد و پیامکش هم اومد. خودمم استعلام گرفتم به شماره سیم کارتم ثبت شده. بعد چند روز از فروشگاه تماس گرفتن که قیمت گوشی بالاتر بوده و باید مابه تفاوتشو بدید وگرنه رجیستری رو برمیگردونیم درصورتیکه این طور نیست و فاکتور و مهر فروشگاه هم موجوده. خواستم بپرسم همچین چیزی اصلا امکانپذیره که بتونن غیرفعالش کنن یا فقط من که مالک سیم کارت میتونم انجام بدم؟