مشخصات کاربر
 - نام کاربر : احسان ا
- تاریخ عضویت : 1399/6/11
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
گزارش مالی مایکروسافت از سه ماهه منتهی به ژوئن 2025 – رشد درآمد در سایه عملکرد درخشان Azure
-
گزارش مالی متا از سهماهه دوم 2025 – رشد دورقمی درآمد و سود خالص، افزایش سرمایهگذاری در AI
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به ژوئن 2025 – فروش سه میلیارد آیفون، احتمال خرید یک شرکت AI
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
بنده چند روز پیش یه دستگاه همین مدل رو از نمایندگی سامسونگ خریدم و همونجا هم رجیستری انجام شد و پیامکش هم اومد. خودمم استعلام گرفتم به شماره سیم کارتم ثبت شده. بعد چند روز از فروشگاه تماس گرفتن که قیمت گوشی بالاتر بوده و باید مابه تفاوتشو بدید وگرنه رجیستری رو برمیگردونیم درصورتیکه این طور نیست و فاکتور و مهر فروشگاه هم موجوده. خواستم بپرسم همچین چیزی اصلا امکانپذیره که بتونن غیرفعالش کنن یا فقط من که مالک سیم کارت میتونم انجام بدم؟