مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محسن K
- تاریخ عضویت : 1399/5/30
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
خیر اگزینوس های قدیمی اینجوری بودن
ولی این اگزینوس اصلا هنگی نداره تو کارش
دوربینش هم که من ندیدم غیرواقعی باشه
شما اگه فک میکنید غیرواقعیه بهینه ساز صحنه رو خاموش کنید
اینم بگم شما چند باره هی این سوال مسخره رو میپرسی
هرکیم بهت جواب میده انگار نه انگار
پس به نظر میاد بیشتر همینجوری یه حرفی میزنی تا اینکه مشکل داشته باشی
موفق باشید
قطعات اصل فنلاند مونتاژ هند
ویتنام و مالزی هم همچین کشورای خوبی نیستن که شما سنگشونو به سینه میزنی
اینم بگم که طبق گفته های قبلی شما هیچ اعتباری به ترف ها و گفته های شما نیست
از کجا بدونیم که شما هیچ مشکلی با ۶ ات نداری؟؟؟ ۹۰ درصد کاربران مشکل پیدا کردن
بازم میگم فعلا بازار مونتاژ دست هنده و مونتاژ ینین سرهم کردن. قطعات اصل فنلاند هستن. خود ویتنام و مالزی هم مالی نیستن
همین مالزی که میگی اکثریتشون قطعه جنس بد دارن
جناب مهدی ا شمام تحویل بگیر
بازم شما شیائومی فن ها اومدید با این تعصبتون
آخه برادر من خبر فیک باشه خود سامسونگ تکذیب میکنه این خبر کاملا درسته ولی نمیدونم شما مشکلتون چیه همش میخواید سامسونگ رو خراب کنید
شیائومی خوبه که به اون نوت ۸ و نوت ۸ پرو فقط یه اندروید ۱۰ داده و ۱۱ نخواهد داد. حالا شما بشین نگاه کن که شیائومی اندروید ۱۱ نمیده ولی سامسونگ ۳ سال پشتیبانی و ۳ تا اندروید میده
اگر میخواید فیلم بدم از روانی انیمیشن ها
به نظرم همینا خیلی خوبن
منم بیکار نیستم واسه شما مدرک بیارم
مدرک میخوای هست خودت برو ببین
شما به همون سامسونگ ممبرزت اتکا کن و سریع شارژ کن
بی احترامی نشه
ولی کلا نویسنده این آموزش من بودم که تو سایت ایران موبایل آموزش رو گذاشتم.
https://www.iranmobile.org/sm-a505f/comment-page-7/?unapproved=83316&moderation-hash=8ba28a6adbc9d2d99d39d317ae0afe57#comment-83316
لطفا اگر هم چیزی رو میخواید کپی کنید منبع و یا فرد نویسنده رو هم بنویسید تا حداقل زحمات من الکی به باد نره.
با تشکر