مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ر
  • تاریخ عضویت : 1399/5/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Google Pixel 4a Google Pixel 4a

1399/5/28 گوگل با عرضه این گوشی سیاست گوشی های پرمیوم خودش رو تغییر داده و دوباره به عرضه در قسمت میان رده برگشته که از همین رو از نگاه منتقد ها به یکی از بهترین گوشی های میان رده در کنار برند های TCL و Moto و Xiaomi قرار گرفته که با جستجو Best phones under 400$ میشه هم رده ها و نقات قوت و ضعف هر دستگاه رو مشاهده کرد.

گوشی Nord از نظر مشخصات از 4a بالاتر قرار میگیره اما بیشتر از 100 دلار امریکا از 4a گران تره و اگر به دنبال گوشی گیمینگ میگردید و قدرت پردازشی بالا اهمیت ویژه ای برای شما دارد به نظر من 100 دلار اضافه ارزشش را خواهد داشت.

در مقابل، شخصی که به دنبال خرید گوشی های پیکسل می رود دلیل اولش Android Experience خاصی هست که خانواده این گوشی ها ارایه می دهند، به همراه ۳-۴ سال آپدیت مسقیم و صف اولی Android و یکی از بزگرترین خواهان های این سری توسعه دهنده های نرم افزار هستند. که البته با وجود دوربین فوق العاده 4a و اندازه کامپکتی و جمع و جوری که به ندرت در گوشی های دیگه پیدا میشه بازار بزرگتری رو هدف قرار داده.

از نگاه من این گوشی دو ضعف اصلی دارد: بدنه پلاستیکی و باطری کوچک نسبت به هم رده ها که با توجه به قیمت ۳۴۹ دلاری کاملا میشه دلیل این اتفاق را حدس زد. با این حال بدنه پلاستیکی 4a از جنس پلی‌کربنات بوده و که دفع حرارت و مقوامت را نسبت به بنده های پلاستیکی دیگر تا 30 درصد افزایش می دهد. تلاش گوگل برای جبران باطری کوچک به OS Optimization و بهینه سازی نرم افزاری بر میگردد به صورتی که در تست ها از Galaxy S10E و iPhone SE 2020 طول عمر محسوس بیشتری نشان می دهد و در مقابل Nord تنها با ده دقیقه عمر کمتر مغلوب می شود که نشان می دهد بهینه های نرم افزاری تا چه حد زیادی میتوانند تاثیر گذار باشند مانند آنچه که قبلا در P30 Pro مشاهده کرده ایم.
مقایسه باطری را میتوانید اینجا مشاهده کنید: https://www.youtube.com/watch?v=yLccuJdgcng

یک خوبی کوچک دیگر سری پیکسل و قبل از آن نکسوس پشتیبانی فوق العاده نرم افزاریش هست به صورتی که گوشی Nexus 5 بعد از 7 سال با فلش کردن دستی قابلیت اجرای اندروید 9 خالص و پایدار را دارد! چیزی که در گوشی های دیگر به جز پرچمدار های خاص دیده نمیشود.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا