مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammad S
  • تاریخ عضویت : 1399/5/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 31

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 31 از مجموع 31 مورد

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/4/30 سلام . این مشکل نیست . اندروید یازده نمیذاره دسترسی پیدا کنی . میتونی برنامه RS File manager رو بریزی تا به تمام فایل های obb و data دسترسی داشته باشی .

Xiaomi Poco X3 Pro Xiaomi Poco X3 Pro

1400/4/1 زیاد به حرف این و اون گوش نکن من هم وقتی میخواستم POCO X3 NFC بگیرم خیلی نظرات منفی بود اما وقتی گرفتم دیدم همه اون حرفا کشک بوده و مشکلاتی هم که کم و بیش بعضیا میگن همه با آپدیت نهایتاً از بین میره.

Xiaomi Redmi Note 10 Xiaomi Redmi Note 10

1400/3/24 سوپر والپیپر شیائومی به صورت پیش فرض فقط برای گوشی های پرچمدار هست برای بقیه گوشی های میانرده و پایین رده به صورت پیش فرض وجود نداره و باید از اینترنت دانلودشون کنین .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/3/24 اندروید یازده خیلی هم خوبه ، فقط یکم سنگینه و واسه همینم بعضی گوشی های پایین رده و میان رده وقتی به اندروید یازده ارتقاع پیدا میکنن چون ضعیفن یکم کند میشن ، تو همه برند ها هم هست و مختص برند خاصی نیست .

Samsung Galaxy A22 Samsung Galaxy A22

1400/3/21 این حتی به پای نوا سون آی هم نمیرسه چه برسه به اینکه کپی باشه . از چی صحبت میکنی شما . گوشی پایین رده رو که با یکی از بهترین میانرده ها مقایسه نمیکنن که ، دوست عزیز .

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1400/2/29 سلام . شما باید به قسمت developer options برید و اون miui optimization را روشن کنید . همیشه حواستون باشه چه کاری کردید تو تنظیمات تا دوباره به این مشکلات بر نخورید.

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/13 سلام . POCO X3 NFC بخر اگه هم تونستی یکم بزار روش POCO X3 PRO بخر ، چون این دو تا دوربینای خیلی خوبی دارن . به 64 مگاپیکسل و 48 مگاپیکسل هم خیلی توجه نکن اینا فقط عدده . در مورد قیمت هم نظری ندارم .

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/13 سلام دوست عزیز . بهت توصیه میکنم نسخه 64GB هیچ گوشی رو نخر و حتما 128 به بالا بخر ، چون گوشی وقتی حافظش از نصف بیشتر بشه اون سرعت اولش رو نداره ( من خودم این مورد رو تو گوشی های مختلف دیدم ) و عملا گوشی کم میاره . و در ضمن mi 10t lite گوشیه خوبیه ولی قیمت زیادی داره و امکانات خیلی بیشتری نسبت به این گوشی نداره و تو اون بازه قیمتی گوشی های بهتری هست چه شیائومی و چه سامسونگ .

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/13 سلام . حرفتون کاملا درسته و من خودم هم دیدم این نتایج رو ولی این گوشی و مدل پرو جفتشون گیمینگ هستن و به راحتی میتونند بازی ها و برنامه های مختلف رو باسرعت بالا اجرا کنن و هر کسی هر کدمشون رو بخره برای بازی با هیچکدوم مشکلی نداره ، فقط مدل پرو سریعتره و قدرت خیلی بیشتری داره و در دراز مدت هم بهتر عمل میکنه . من خودم nfc دارم و قبل از این که مدل پرو بیاد خریدم . ولی اگه الان میخواستم بخرم مدل پرو میخریدم چون خیلی فرقی ندارن تو قیمت .

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/12 سلام دوست عزیز . ببین من قبلا هم راه حل این مشکل رو گفتم ، بازم میگم این یک باگ هست که فقط باید اگه تشخیص چهره رو گذاشتی واسش ، حذفش کنی و گوشی رو ریستارت کنی بعد درست میشه لازمم نیست ریست فکتوری کنی ولی اگه باز هم تشخیص چهره رو بزاری دوباره این مشکل ایجاد میشه . این باگ با آپدیت های بعدی حل میشه ولی فعلا به طور موقت این کار رو بکن.

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/12 سلام . در مورد مشکلات شایعی که در این جا گفته شده یک مطلب گذاشتم که میتونی ببینی و استفاده کنی . در مورد اولویت هایی هم که گفتی در تمامی موارد عالیه و باتری هم روی 60 هرتز راحت یک روز جواب میده اما رو 120 هرتز حدودا نزدیک یک روز جواب میده و اگر هم بازی نکنی ، رو همون 120 هرتز هم یک روز کامل رو جواب میده

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/12 سلام دوست عزیز . ببین قطعا نسخهpro صفحه نمایش بهتری داره چون +HDR10 هست ولی نسخه معمولی HDR10 هست و به طور کلی هیچ وقت شرکت نسخه پرو رو ضعیف تر نمیزنه و سعی میکنه تو تمامی موارد بهترش کنه ، برای مثال همون دوربین رو که خیلیا فکر میکنن نسخه پرو ضعیف تره این طور نیست ‌، چون مگاپیکسل یک عدده و ربطی به کیفیت نداره . ولی حالا در هر صورت نسخه پرو با معمولی به غیر از سی پی یو ، در موارد دیگه خیلی فرقی نداره و صفحه نمایش و دوربینشون با هم یکیه تقریبا ، فقط یه ذره خیلی کم نسخه پرو بهتره.ولی در کل اگه بین این دو تا موندی و میتونی هزینه کنی قطعا نسخه پرو رو بگیر چون خیلی سخت افزار بهتری داره برای اینکه تقریبا دو برابر قدرت بیشتری داره .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/12 ببین دوست عزیز من نمیگم آی پی اس از امولد بهتره من گفتم اگه ما یه امولد ضعیف داشته باشیم با یه آی پی اس قوی یا فرقی ندارن یا اختلاف کیفتشون فاحش نیست.و قطعا امولد ها قیمتشون بیشتره ، ولی برای مثال A51 صفحه نمایش خیلی خوبی داره و گوشی های شیائومی صفحه نمایش خوبی ندارن در مقابل با اون و در ازای همین سوپر امولد از بقیه امکاناتش یکم زده شده . من هم شیا فن نیستم ، محمد رسول اصرار داره من شیا فن هستم گفتم بزا یکم بهش حال بدم😂😂😂😂

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/12 سلام دوت عزیز . اگه برات سی پی یو مهمه قطعا همین گوشی رو بخر تو این بازه قیمتی ، اگر هم تونستی یکم بزار روش poco x3 pro بخر و به حرف این و اون هم گوش نکن این که میگن هنگ میکنه غیر ممکنه چون من خودم دارم و هنگ نمیکنه اصلا ، شاید باگ داشته باشه ولی هنگ نمیکنه که باگش هم همونی بود که گفتم ؛ باگ دیگه نداره . ولی اگه سی پی یو اولویتت نیست میتونی redmi note 10 بخری که هم ارزونتره و هم صفحه نمایش باکیفیت تری هم داره ، البته از لحاظ روون بودن صفحه و قدرت تاچ بهتر این گوشی بهتره چون رفرش ریت 120 هرتزی داره و میزان حساسیت تاچش هم 240 هرتزه . Redmi note 10 فقط صفحه نمایشش با کیفیت تره وگرنه در بقیه موارد میشه گفت این گوشی یه سر و گردن بالاتره.من خودم سه ماهه دارم این گوشی رو و تمام جیک و پوک اون رو میدونم تقریبا . حالا انتخاب با خودته . قیمت رو هم من نمیدونم ولی من اگه جای شما بودم میخریدم ، چون تو مملکت ما چیزی معلوم نیست.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/11 سلام دوست عزیز . حرفتون کاملا درست بود که با آپدیت این قابلیت ها اضافه میشه ، ولی نوت ناین اس این قابلیت ها رو داره در حال حاضر ، شاید منظورتون نوت ناین بوده .

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/11 دوستان یک سری نکات رو لازم دونستم بگم در مورد مشکلاتی که بعضیاتون دارید با این گوشی :
1_مشکل داغ کردن بیش از حد پشت گوشی : این کاملا طبیعه چون گوشی خنک کننده مایع داره که گرما رو از سی پی یو میگیره و به بیرون انتقال میده و هیچ مشکلی برای گوشی ایجاد نمیکنه.
2_مشکل اینترنت : این مشکل را در گوگل سرچ کنید و بعد راحت مشکلتونو با چند تا کار ساده حل کنید . ( خودم امتحان کردم که میگم )
3_مشکل دوربین : اگر همچین مشکلی دارید کافیه تشخیص چهره رو بردارید و گوشی رو ریستارت کنید . ( این یک باگ هست که وقتی تشخیص چهره رو گوشی گذاشته میشه این طوری میشه و احتمالا با آپدیت های بعدی بر طرف میشه . )
4_لرزش پشت گوشی : در این رابطه باید بلندگوی دوم را غیر فعال کرد که برای این کار باید وارد تنظیمات بشید و hearing را سرچ کنید و در اون قسمت mono audio رو فعال کنید .

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/2/11 دوستانی که میخواید بخرید این گوشیو حرف این دوستمون رو گوش نکنید . این داره از جای دیگه میسوزه و این نظر رو داده . حتی یکبار هم این گوشیو از نزدیک ندیده چه برسه به این که بخواد با اون کار کنه . این دوستمون A31 داره و اگه برید داخل نظرات کاربران A31 کامل قضیه رو میفهمید . اگه میخواید کامل مزایا و معایب این گوشی رو بدونید ، روی اسم من بزنید و بررسی که کردم رو بخونید . من خودم این گوشیو دارم و الکی از خودم چیزی نگفتم .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/11 من با یک ساعت کار نیمدم این ها رو بگم ، من و دوستم دو سه روز در هفته پیش هم هستیم و جفتمون با گوشیای هم کامل کار کردیم و اون خودش داره به اشتباهی که کرده اعتراف میکنه و میگه که اگه بلد بودم هیچ وقت این همه پول بابت A31 نمیدادم ، بعد اونوقت شما هنوز هم نمیخوای قبول کنی که این گوشی ارزش خرید نداره ؟؟؟؟؟؟؟ اگه امثال شما نبود قطعا سامسونگ ور شکست میکرد . افرادی مثل شما ، تا سامسونگ چیزی بزنه میگن این عالیه و رقیب نداره و بهترینه و تحمل شنیدن حقیقت رو ندارن . اما بزار اینو من که یک شیا فن هستم بگم : اگه میبینی سامسونگ هنوز ور شکست نکرده و فعلا پر فروش ترین برند مونده و هنوز شیائومی و برند های دیگه نتونستن بهش برسن به خاطر وجود افرادی مثل شما هاست که با تعصب ازش حمایت میکنین ، [هرچی] بزنه میخرید ... شما دل خوش به همون سوپر امولد باش ببینم میخوای کجا رو بگیری . در آخر هم بگم که اصن کی با شما بود ... من برای اونایی گفتم که قصد خرید دارند نه برای شما که سامی فن هستی و گوشی رو هم خریدی . من تجربه ای که از این گوشیه ... داشتمو در اختیار بقیه گذاشتم که میخوان بخرن و این رو هم گفتم که به جای این A32 از سامسونگ یا هر گوشیه دیگه که میخوان بخرن .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/9 بابا شما خوبی ، به من چه من راهنمایی کردم کسانی رو که میخوان بخرن . من نگفتم که پوکو بده ، من گفتم با وجود گوشیای جدید که حالا مثال زدم پوکو ایکس تری پرو ، ارزش خریدش کمتر از قبل شده وگرنه که پوکو ایکس تری یکی از بهترین میانرده های بازاره . اگه شما بعد از این همه بحثی که کردیم شما بازم به من میگی شیا فن واقعا من دیگه حرفی ندارم😐😐😐😐این گوشی خوبه اما نه با این قیمت این گوشی باید نهایت ، نهایت پنج تومن باشه (128GB/6GB RAM) . شیا فن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/9 فرق LED با IPS اینه که پیکسل ها هر کدام جداگانه از خود نور تولید میکنن و برای همین نور بیشتری هم دارن ولی تو IPS ها هر کدام از پیکسل ها جداگانه نور تولید نمیکنن و قطعا هم به طور کلی امولد ها بهترن ولی خب اگه آی پی اس قوی داشته باشیم با یه امولد ضعیف کیفیت هاشون یا یکسان یا خیلی فرقی ندارن از لحاظ کیفیت . من هم این گوشی رو ندارم ولی چیزی که گفتم رو تو ویدیو های بررسی این گوشی دیدم . اگه همین فیلم داخل موبایل دات آی آر رو هم ببینی داره میگه یک گوشی پایین رده مقرون به صرفه و من هم نمیگم که این گوشی ارزش خرید نداره کلا من میگم تو ایران ارزش خرید نداره ، همونطور که پوکو ایکس تری ده تومن بود و اصلا ارزش خرید نداشت . حالا شما چون خودت این گوشیو داری میخوای بگی بهترینه . ولی من مثل شما فکر نمیکنم . شما فکر کن داری پنج، شیش تومن پول میدی آخر سر یه گوشی پایین رده گیرت بیاد 😑😑 این بحث رو هم تموم کن چون هر سال داره گوشیای جدیدتر میاد و گوشیا بهتر میشن و با همون قیمتی که مثلا پارسال یه گوشی خریدیم الان میشه بهترشو خرید . من هم چرت نمیگم و اگه بری بگردی داخل نظراتم تمام اون چیزی در مورد گوشیه خودم بوده ، چه بد چه خوب رو گفتم و واقعا هم برام مهم نیست گوشیه خودمه یا مال کسی دیگه . شما هم یکم انتقاد پذیر باش ، نمیشه که انتظار داشته باشی همه بیان خوب بگن در مورد این گوشی چون گوشیه شماست . همین الان تو بازار A32 هست که آپدیت شده گوشیه شماست و خیلی هم خوبه من هم اون رو به بقیه توصیه میکنم و دقیقا حرف من هم اینه که الان ارزش خرید نداره نه همون اول که اومده بود تو بازار . خود من هم گوشیم ارزش خرید نداره با توجه به وجود poco x3 pro چون فقط پونصد ، شیشصد تومن اختلاف قیمتی دارن در ازای اون همه امکانات بیشتر . کیفیت صفحه نمایش هم من نمیگم چرته نه اتفاقا خیلی هم خوبه ولی خیلی فرقی نداره با آی پی اس های هم قیمت (توجه کن که فقط کیفیت رو میگم نه چیز دیگه) دیگه همه چیز رو گفتم و دیگه حرفی نمونده . فعلا خداحافظ 😂😂😂😂😂

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/8 من نه قصد تخریب دارم نه چیزی و خودمم هم میخواستم ساسونگ بگیرم و اصلا هم واسم مهم نیست از چه برندی باشه ؛ اگه اوپو و ریلمی ، ویوو ، سامسونگ ، شیائومی و هر برنده دیگه بتونه گوشی خوبی بزنه من از اون خوشم میاد و اگه قصد خرید گوشی داشته باشم
؛قطعا میخرمش ولی اگه ببینم برندی که اون گوشی رو زده داره پول مفت میگیره اصلا سمتش نمیرم ، دقیقا تو شیائومی هم همچین اتفاقی برای نوت ناین پرو افتاده که اصلا ارزش خرید نداره ، چون دقیقا نوت ناین اس هست فقط با یه شارژ سریع بیشتر و دوربین یکم بهتر که اصلا انگار شیائومی داره توهین میکنه به شعور مشتری (عملا داره بچه گول میزنه) . من هم گمراه نیستم و تمام اینها رو تا تهش رفتم و حداقل 90 درصد اون چیزی که درباره گوشی ها هست رو میدونم ، شما نمیخواد به من یاد بدی . شما همون کاری رو بکن که فکر میکنی درسته ، من این حرفا رو برای کسایی زدم که فرق گوشیو خوب و بد میدونن و بی خود و بی جهت از یه برند حمایت نمیکنن ، جوری که انگار سهامداره اون شرکتن . همه ی برند ها هم گوشیای خوب میزنن هم بد و اینکه من مگه بیکارم این همه اینجا تایپ کنم که مثلا برندی یا گوشی رو تخریب کنم . الان هم که دیگه A32 اومده و خیلی بهتر از اینه هم سی پی یو ، هم صفحه نمایش عالی و نود هرتر ، و دوربین های قوی تر و امکانت دیگه که عملا این گوشی هیچ ارزش خریدی نداره . به قول اون دوستمون شما اول دانشت رو افزایش بده بعد اینجا اظهار نظر کن . الان من اگه بخوام برای A52 5G نظر بدم میگم که هیچ رقیبی نداره تقریبا تو اون بازه قیمتی و گوشی های شیائومی تو اون قیمت هیچ کارن تقریبا به غیر از می تن تی که دیگه اونجا کار سلیقه ایه که ببینی آیا سی پی یو برات مهمتره یا صفحه نمایش ؟ اما این گوشی اصلا هیچی نداره و اصلا لازم نیست که من با اون کار کرده باشم ، این همه فیلم بررسی داره و نتایج بنچمارک که اصلا امتیاز خوبی نگرفته و سی پی یو بسیار مسخره ای داره با این قیمت.

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/8 من این گوشی رو فقط با بازی نسنجیدم . تمام چیز هاش رو بررسی کردم و کلی گفتم . این حرفتون رو هم قبول دارم که هر گوشی مال گیم نیست ، ولی حداقل یک میانرده باید سی پی یو مناسبی داشته باشه ، نه سی پی یو هلیو پی 65 که اصلا فایده نداره . این سی پی یو در دسته سی پی یو های پایین رده قرار داره . این گوشی فقط نور صفحه نمایشش نسبت به آی پی اس های هم قیمت خودش بیشتره و کیفتی چندانی نداره و دوم اینکه باتری خیلی خوبی داره . من توصیه میکنم اگه کسی میخواد بخره یکم بزاره روش و A32 بخره که به طور کلی یه لول بالاتر از اینه و تقریبا سی پی یو مناسبی داره .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/8 سلام مجدد . ببین شما یه چیزی شنیدی اشتباهی داری یه چیزی میگی واسه خودت ، شما فکر کردی وقتی یه گوشی امولد باشه این مهر تایید بر بهتر بودنش از تمام آی پی اس هاست ؟؟؟؟!!!!مثل میمونه که بگیم چرا mi 10t/pro که قاتل پرچمدار هستند آی پی اس اند ، بعد اونوقت A31 سوپر امولده. من قبول دارم به طور کلی امولد بهتر از آی پی اس هست . اما شما باید این رو هم بدونی که یک امولد بسیار ضعیف از یک آی پی اس قوی ، کیفیتش کمتره . این گوشی که من باهاش کار کردم نه دست بچه بوده و نه چیزی ، دست کسی بوده که فقط کال آف دیوتی ریخته روش و سنگین ترین کارش با گوشی همینه و خیلی هم از گوشی مراقبت میکنه ، پس شما از سلامت گوشی که من با اون کار کردم مطمئن . ودر ضمن اون باگ هایی که داری میگی ، حقیقت داره که همه گوشی های شیائومی دارند ، اما همه این باگ ها برطرف میشه با یه آپدیت ، چون من نوت ناین اس که داشتم باگ داشت اما بعد آپدیت miui 12.0.3.0 تمام اون باگ ها برطرف شد . الانم که دارم با پوکو ایکس تری کار میکنم عملا باگ نداره و اون باگ هایی که در موردش گفتی اصلا نداره ، تنها باگی که داره تشخیص چهرشه . پوکو داغ میکنه قبول دارم اما فکر کردی چرا داغ میکنه ؟ اگه یکم فکر کنی میفهمی که به خاطر خنک کننده مایعی هست که توش داره چون گرما رو بیرون میده و داخل گوشی و سی پی یو خنک میشه ، و برای همین بیرون گوشی داغ میشه و خیلیا مثل شما و خود من حتی اون اولا ، فکر میکنیم گوشی خیلی داغ کرده و داره به گوشی آسیب میرسه ، که اینطور نیست . بلندگوی بالایی پوکو باعث میشه که موقع پخش صدا بلرزه که میشه از تو قست hearing بلند گو رو یکی کرد تا صدا ، که این مورد اصن تو A31 وجود نداره که بشه غیر فعالش کرد . و اینکه من تنها نقطه قوت A31 رو که باتری بود گفتم ، دیگه بیشتر از این نداشت که بگم و اینکه خواهشا یک گوشی که بزور خودشو از پایین رده آورده چسبونده به میان رده رو با یک از بهترین میان رده های حال حاضر بازار مقایسه نکن . من که خودم میخواستم A71 بگیرم اما دیدم به غیر از صفحه نمایش همه چیزه پوکو و در ضمن ارزوتر هم هست واسه همین اینو . اگه میبینی که کسی میگه مشکل اینترنت داره پوکو ، راست میگه اما درست کردنش هیچ کاری نداره ، فقط کافیه apn جدید درست کرد ، همین .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/7 سلام دوست عزیز . من نگفتم کسی بره پوکو بگیره و اصلا هم طرفدار هیچ برندی نیستم . صرفاً دارم اینو میگم که این گوشی ارزش این هزینه رو نداره . اگه دقت کرده باشی گفتم که رقیبش هوای y8p هست که همه میدونن سی پی یوش هم بهتره ولی خب گوگل نداشتنش کار رو خراب کرده و اینکه اگه خودت یه نگاه بندازی میبینی که که این گوشی یک سی پی یو بسیار ضعیف داره که واقعا تو کتر های روزمره هم مشکل ایجاد میکنه . من این گوشی رو وقتی رو گرفتم دستم به معنای واقعی کلمه کندی توش مشهود بود و اصلا انگار که یک گوشی سه ، چار تومنی دست آدمه . سرعت شارژش هم که دیگه نگم برات ، نیم ساعت طول کشید تا 15 درصد شارژ کنه . شاید شما بگی که من چون گوشی رو ندارم دارم الکی یه چیزی میگم ، ولی حقیقت اینه که یک گوشی رو وقتی آدم میگیره دستش همون اول معلومه که گوشی چه کارس و جدای از این من این گوشی رو کاملا با هاش کار کردم و همه چیزش رو هم تست کردم و حتی با اون کال آف دیوتی هم زدم . البته اینم بگم باتری فوق العاده ای داره و گوشی های شیائومی و هوای چون آی پی اس هستند و مصرف بالاتری نسبت به امولد ها دارند به گرد پای این هم نمیرسند . چون من خودم شیائومی دارم و کاملا دیدم که باتری A31 خیلی بهتره . من note 9s داشتم و الان هم poco x3 nfc دارم و به شخصه میتونم بگم سی پی یو اسنپدراگون یه چیز دیگس و اینکه شما دیگه هیچ وقت فکر نکن من فن برندی و با تعصب نظر میدم . من تمام واقعیت رو گفتم تا کسی مثل دوستم پشیمون نشه از خریدش و اون پولی که با زحمت به دست آورده رو بتونه یک گوشی خوب بخره . اگر هم کامل نظرمو خونده باشی میفهمی که من گفتم از سامسونگ خیلی خوشم میاد اما خیلی از گوشیاش هم بیخودن ، مثل همین A31 ولی از طرفی یه سری گوشی هاش هم بسیار محشرن مثل A52 , A72 , A52 5G , S20FE و ... .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1400/2/5 سلام . دوستانی که این گوشی رو میخرن واقعا چه فکری با خودشون کردن . این گوشی یکی از کم ارزش ترین گوشی های حال حاضر بازاره و حتی صفحه نمایش سوپر امولدش هم [افتضاحه]. صرفا برای گول زدن مشتریه چون واقعا کیفیت نداره . اینا رو از اونجایی میگم که دوستم همین گوشی رو داره و من با گوشیش کار کردم . این گوشی از Y8p خیلی ارزشش پایین تره ، در صورتی که اون گوشی حدود1.5 الی 2 تومن ارزونتره . البته حالا من نمیگم به جای این اونو بگیرید چون بدون گوگل کار یکم مشکله . اینم بگم که من سامسونگ رو دوست دارم اما به نظرم 60 درصد گوشیاش [افتضاحن] ولی خب یه سری دیگه از گوشیاش هم واقعا محشرن . حتی اگه به خاطر صفحه نمایش هم دارید این گوشیو میخرید واقعا نخرید چون فقط در رنگ مشکی از هم رده های آی پی اس قویتره . مثلا پوکو ایکس تری با همون صفحه نمایش آی پی اس خیلی بهتر از اینه به غیر از رنگ مشکی . امیدوارم براتون مفید باشه .

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1399/12/30 سلام دوست عزیز . نه این گوشی و نه A30s هیچکدوم بدرد بازی نمیخورن . دوستم همین گوشی رو داره و کمی لگ و باگ داره و در ضمن صفحه نمایشش هم با اینکه SUPER AMOLED هست کیفت خیلی خوبی نداره . اگه برای بازی گوشی رو میخواید توصیه میکنم کلا سراغ سامسونگ نرید و اگه بازی براتون مهم نیست و برای کار های روزمره میخواین میتونین رو سامسونگ حساب کنید البته نه این مدل ، مدل های یکم بالاتر مثل A51 و M31s.

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1399/12/18 سلام.من این گوشی رو یک‌ماهه دارم و خیلی گوشیه خوبیه.خیلیا میگن تو بازی کال آف دیوتی صفحه نمایش سیاه میشه ؛ بله درست میگن سیاه میشه اما مشکل از گوشی نیست ، مشکل از بازیه چون در بعضی مدل های دیگه هم وجود داره . البته رو بیشتر گوشی ها این مشکل وجود نداره و روی این گوشی و بعضی مدل های دیگه هم که این مشکل وجود داره برای این هست که شرکت سازنده هنوز بازی رو به خوبی با این گوشی ها مچ نکرده و به احتمال خیلی زیاد تو آپدیت های بعدی بازی درست میشه. این مطلب رو از اونجایی دارم میگم که من خودم خیلی بازیای سنگین تر از این رو گوشی ریختم و بدون هیچ مشکلی بالا آورد.شاید تنها مشکلی که بشه بهش گرفت این باشه که تشخیص چهرش بعضی اوقات دیر باز می‌کنه که اونم تو آپدیت های بعدی Miui بر طرف میشه احتمالا ولی اگر هم بر طرف نشه مهم نیست ، چون تا وقتی اثر انگشت هست کمتر کسی سراغ تشخیص چهره میره.برای درست کردن اینترنت ایرانسل هم ، باید وارد تنظیمات بشید و APN را سرچ کنید و در صفحه باز شده گزینه New APN را انتخاب کنید و در صفحه باز شده دو گزینه ابتدایی را با irancell-net پر کنید و در پایین صفحه روی گزینه more بزنید و آن را سیو کنید و سپس این APN را برای اینترنت ایرانسل خود انتخاب کنید . البته این آخری مشکل نبود و کلا تنها مشکلش همون تشخیص چهرهش هست که اصن مهم نیست.

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1399/12/6 سلام دوست عزیز . من کلی گفتم و اینکه شما خودت یک نگاه بنداز به بقیه برند ها بعد میفهمی من چی میگم . من فن هیچ کدوم از برند ها نیستم و عادلانه نظر میدم . شما تقریبا هر گوشی رو نگاه کنی تو هر بازه قیمتی از رقیب نوکیاش بهتره و از همه مهمتره گوشی های نوکیا اندروید وانه که خیلی بده . البته اندروید وان رو ممکنه خیلیا خوششون بیاد اما من نظر خودم رو گفتم .

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1399/11/18 سلام دوستان.همه گوشی های شیائومی با اینترنت ایرانسل مشکل دارند اما فکر نکنید مشکل عجیب و خاصیه. شما میتونید با این راهکاری که من میگم اینترنت ایرانسل را روی گوشیه خود داشته باشید.
1: وارد Setting میشوید.
2 : روی گزینه Sim card & mobile networks میزنید.
3 : در بالای صفحه باز شده روی سیم‌کارت انتخاب شده برای اینترنت ایرانسل کلیک کنید.
4 : گزینه Access Point Names را انتخاب کنید.
5 : در پایین صفحه گزینه New APN را انتخاب کنید.
6 : در صفحه باز شده داخل دو تا گزینه ابتدایی را با irancellnet یا irancell_gprs پر کنید.دقت کنید با حروف کوچک بنویسید.
7 : سپس در پایین همان صفحه گزینه more را کلیک کنید و گزینه Save را انتخاب کنید.

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1399/11/17 سلام دوستان . این گوشی اصلا بدرد نمیخوره و به نظرم باید کل شرکت نوکیا رو با محصولاتش بریزی تو دریا . شما با همین قیمت گزینه های خیلی بهتری دارین از برند هایی مثل سامسونگ،شیائومی یا حتی همون هواوی که گوگل نداره شرف داره به نوکیا.نوکیا هم اگه قبلاً شاخ بوده دیگه تمام شده و رفته ، و در حال حاضر هیچ حرفی جلوی بقیه برند ها نداره.

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/10/20 سلام. دوستانی که این گوشی رو دارند لطفا بگن این گوشی بهتره یا Mi note 10 lite.
موارد 1 تا 31 از مجموع 31 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا