مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mehdi A
  • تاریخ عضویت : 1399/5/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

BlackBerry KEY2 LE BlackBerry KEY2 LE

1399/5/31 بلک بری یک گوشی خاص برای طرفداران نوستالوژیک هستش دوست عزیز... ضمنا در مورد اینکه گفتید بلک بری در هیچ چیزی اول نبوده باید عرض کنم مدل پریو آن که حدود پنج سال پیش تولید شد اولین گوشی با صفحه نمایش خمیده و کم حاشیه در طرفین بود که اگه یه نگاهی در قسمت مشخصات به وضوح و رزولوشن آن بیاندازید کرک و پر تان خواهد ریخت.. کیفت صفحه نمایش و وضوح آن هنوز بعد از این همه سال واقعا حیرت انگیزه.در قسمت امنیت همیشه پیشگام بوده هنوز که هنوزه قابلیت های امنیتی و ضد هک این برند رو هیچ یک از موبایلها ندارن.فقط افسوس که این برند به شرکت چینی واگذار شد تا بسوی نابودی برود. اما همچنان خاص پسندان عاشق این شاه توت سیاه دوست داشتنی هستند.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1399/5/31 ولی خداییش صفحه نمایشش خیلی با کیفیته و رزولوشن این گوشی هنوز بعداز پنج سال رو دستش نیومده...و اولین گوشی با صفحه نمایش خمیده... کلا شاه توت سیاه همیشه دوست‌داشتنی بوده

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/5/26 من این گوشی رو دوازده مرداد خریدم تا الان که حدود دو هفته باهاش کار کردم باید بگم واقعا گوشی خوب و فوق العاده ای هست.به شخصه هیچ مشکلی تو کارکرد و حتی زیبایی گوشی ندیدم.بسیار گوشی خوشدست و روانی هست..کار باهاش لذت بخشه اما خوب قیمت واقعیش خیلی کمتر از این حرفاست.دردی که همه مون میدونیم از کجا ناشی میشه.. بگذریم...همونطور که گفتم بنظر من این گوشی عالیه.. اما خوب باید بگم معنای یک گوشی خوب و ایده ال برای هر شخص معیارهای متفاوتی داره.من یه گوشی زیبا روان سریع با حافظه و پردازنده قوی میخواستم که نوا5تی منو راضی کرد.این روزها دیگه برند چندان اهمیت نداره. ببین انتظارت از گوشی چیه، کدوم مدل اون معیارها رو داره و قیمتش برات قابل قبول هست برو بگیرش و ازش لذت ببر همین.. زیاد درگیر مدلها و برند ها نشید چون هرچه بیشتر جستجو کنید کمتر به نتیجه می‌رسید.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا