مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سلیمان ر
  • تاریخ عضویت : 1399/3/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei Y5 2019 Huawei Y5 2019

1399/3/27 سلام دوست عزیز، وقتی چند برنامه رو با هم اجرا می کنید، اگه RAM گوشی پر بشه، غیر از برنامه ای که توش هستید، بقیه برنامه هارو به صورت خودکار میبنده تا RAM آزاد و خالی بشه. از اونجایی که رم Y5 2019 خیلی زیاد نیست و 2GB هست، پیشنهاد میکنیم که سعی کنید برنامه های سنگین رو تک اجرا کنید، یعنی بدون فیلتر شکن یا برنامه دیگه ای.

Huawei Y5 2019 Huawei Y5 2019

1399/3/24 دوستانی که بازی سنگین مثل کال آف دیوتی انجام میدن با Y5 2019 میتونن در تنظیمات قسمت Developer options با فعال کردن گزینه Force 4X msaa قدرت و ظرفیت پردازش گرافیکی گوشی رو بالا ببرن و در نتیجه بازی لذت بخش تری تجربه کنن. لازم به ذکره که فعال کردن این گزینه، تا حد قابل توجهی مصرف باتری رو بالا میبره، پس فقط هنگام انجام بازی های سنگین فعال کنید اون گزینه رو و بعد خارج شدن از بازی، غیر فعالش کنید. توضیحات بیشتر رو در گوگل بخونید.

Huawei Y5 2019 Huawei Y5 2019

1399/3/24 علیکم السلام، شارژ اولیه اگر منظورتون تو شارژ گذاشتن باتری به مدت ۸ ساعت هست مثل گوشی های قدیمی، خیر لازم نیست.

Huawei Y5 2019 Huawei Y5 2019

1399/3/22 بستگی داره شما تو این یک روزی که میفرمائید، از گوشی چطور استفاده کرده باشید. مثلا اگه کال آف دیوتی بازی کنید با نت 4G، چهار پنج ساعته باتریش تموم میشه احتمالا، اما اگه موسیقی گوش بدید، فیلم ببینید یا از پیام رسان ها استفاده کنید، یه روز براتون نگه میداره راحت. من تست کردم از همه لحاظ و با معیار های مختلف، به این نتیجه رسیدم که این گوشی بهینه و کم مصرفه، که باعث میشه هم کم داغ بشه، هم دیرتر باتری خالی کنه. گوشیای دیگه موقع اجرای کال آف دیوتی، کم میمونه ذوب بشن از حرارت، اما این گوشی فقط چند درجه دماش میره بالا، و این کم مصرفی و بهینه بودن سیستم سخت افزار رو نشون میده.

Huawei Y5 2019 Huawei Y5 2019

1399/3/22 تا الان ده ها بازی سنگین چند گیگابایتی روی Y5 2019 نصب و تست کردم، همشونو به جز آسفالت ۹، به خوبی باز و اجرا کرد.آسفالت ۹ رو کمی با گیر آورد، که این مشکلو خیلی از گوشیای حتی سطح بالا با این بازی خاص دارن. این بازیارو بدون مشکل اجرا کرده: کال آف دیوتی موبایل، مورتال کمبت، آسفالت ۸، آسفالت ایکسترمی، پی اس ۲۰۲۰، شدو فایت ۳، گنگستر وگاس و ... برای اجرای بازیای سنگین، مشکلی نداره. باز انتخاب با خودتونه.

Huawei Y5 2019 Huawei Y5 2019

1399/3/20 سلام دوست عزیز. من این دوتا گوشی رو دقیق مقایسه کردم. هر کدوم نقاط قوت و ضعفی دارن نسبت به هم، برای مثال: هواوی Y5 2019 سی پی یو چهار هسته ای داره، اما سانسونگ A10 هشت هسته ای هست. هواوی تراکم پیکسل صفحه نمایشش بالاتر و بهتر از سامسونگه. هواوی سبک تر از سامسونگه. سامسونگ رم قویتری داره و ... اما در کل اینو میتونم بگم، سامسونگ از لحاظ قدرت، یکم بهتره، اما باید دید این یکم برتری، ارزش چندصد هزار هزینه کردن بیشتر رو داره یا نه؟ هواوی تمام نیاز های منو از گیم تا فیلم دیدن و غیره تأمین میکرد، فلذا دلیلی ندیدم چندصد هزار بیشتر بدم برا A10. این هواوی 2019 Y5 برای افرادی که خیلی سختگیر و وسواسی نیستن، کافیه.

Huawei Y5 2019 Huawei Y5 2019

1399/3/19 سلام به همه دوستان، وقت بخیر. من حدود یک هفته هست مدل ۳۲ گیگ این گوشی رو گرفتم، و میخوام اطلاعات خودمو ازش کامل در اختیارتون بذارم. از لحاظ سرعت، واقعا خوبه و مشکلی نداره، اما اگه میخواید سرعتش بیشتر بشه، از تنظیمات قسمت developer options، جلوه های انیمیشنی رو غیر فعال کنید. تو گوگل کامل آموزش داده حالا. بعد‌ از لحاظ قدرت، من چندین بازی رو این گوشی تست کردم، که آسفالت ۸ و مورتال کمبت و شدو فایت ۳ رو خوب آورد، فقط آسفالت ۹ رو با کمی گیر میاره، که به خاطر ضعف گوشی نیست، چون حتی برخی پرچمداران اندرویدی هم این بازی ناسازگار رو با گیر و سکته و کلی فشار پردازش میکنن، پس ملامتی به این گوشی نیست. خبر رسیده که پاپچی گیم هم باز کرده. خلاصه شما برای پردازش و باز کردن بازی های سنگین، مشکل خاصی نخواهید داشت با این گوشی. و بعد، دوربین هاش عملکرد خوبی دارن جایی که نور کافی هست، اما باید این رو همیشه یادتون باشه که این گوشی برای رفع نیاز های عکاسی و فیلم برداری نیست. و درباره باتری گوشی، واقعا تعجب آوره که انقدر خوب باتری نگه میداره، درسته ۳۰۲۰ میلی هست باتریش، اما چون گوشی بهینه و صرفه جویی هست، خیلی عالی نگه میداره باتری رو. درباره صفحه نمایشش، باید گفت ظرافت گوشه های صفحش که گرده، واقعا چشم نوازه، و صفحش به حدی بزرگ هست که بشه باهاش فیلم هارو با لذت دید و از بازی ها لذت برد. و درباره رم ۲ گیگابایتی گوشی باید گفت، درسته ظرفیت بالایی نداره، اما با مدیریت خوب، میتونید فضای بیشتری از رم رو در اختیار داشته باشید و در کل مشکل خاصی وجود نداره، فقط اگه نرم افزار های زیادی هم زمان باز کنید و از یکی به دیگری وارد بشید هی، سرعتش به خاطر پر شدن رم ۲ گیگابایتیش، یکم میاد پایین. در کل با توجه به قیمتش، گوشی خیلی خوب و عالی ایه، من شخصا راضیم. اگه سوالی بود درخدمتم.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام