مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mojtabash s
  • تاریخ عضویت : 1399/3/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Motorola Moto G9 Plus Motorola Moto G9 Plus

1399/10/20 سلام و وقت همگی بخیر
بنده چند مدتیه که بین چند برند و مدل گوشی سردرگم هستم و خواستم چندتا سوال بپرسم؟
1- در کیفیت ساخت موتورلا شکی نیست چون گوشی هاش رو از نزدیک دیدم اما مشکلی که دارم اینه که با توجه به اینکه این گوشی و G5 G PLUS در پروژه اندروید وان نیستن پشتیبانی موتورولا در بروزرسانی اندروید تا چند ورژن خواهد بود؟؟؟ شنیدم معمولا دوتاست اما کسایی که این برند رو داشتن ساپورت آپدیت تا چند ورژن خواهد بود؟؟؟ چون مهمترین دلیلم برای خرید گوشی همین دلیل هست!!
2- گوشیای نوکیا رو نمیپسندم چون کیفیت ساختشون بشدت در حال حاضر پایین اومده و مشکلات سخت افزاریشون زیاده وگرنه انتخاب اولم نوکیا بود!! حالا بنظر شما بین این گوشی و NOTE 9S شیائومی کدوم گوشی رو انتخاب بکنم بخاطر اینکه پشتیبانی گوشی هاش شنیدم ضعیفه و آپدیت نرم افزاریش نهایتا یکسال خواهد بود!!!؟؟؟

Huawei P40 lite 5G Huawei P40 lite 5G

1399/3/17 لطفا یه نفر به این سوال بنده جواب بده!!!
آیا گوشی های هواوی که فاقد پشتیبانی گوگل هستن نرم افزارهای گوگل پلی و .. روش نصب میشه؟؟
آیا قابلیت استفاده دارن یا اینکه نرم افزارهایی که توسط گوگول پلی اپدیت میشن به مرور زمان از کار میوفتن؟؟؟ امکان بلاک شدن گوشی از طرف گوگل بخاطر استفاده غیرقانونی از نرم افزارهاش وجود داره؟؟؟

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/17 کل نظرات کاربران رو بالا پایین کردم به امید اینکه یه نفر یه سوال درست و یه نفر جواب درست داده باشه!!! اما زرشک!!! پر شده از نظرات کل کل و این برند خوبه اون بده!!!
بنابراین سوالام رو واضح میپرسم و امیدوارم یه کاربر واقعی ios به سوالام جواب بده!!!
من یکی از علاقه مندای تکنولوژیم که تقریبا در زمان اوج نوکیا تمام ورژن های سیستم عامل سیمبین رو با نوکیا تجربه کردم! بعدش با اومدن اندروید به سمت اندروید اومدم و اما با اینکه همیشه دوس داشتم سیستم ios روتجربه کنم اما بخاطر مسایل مالی و همچنین عدم نیاز اساسیم به تغییرگوشی برام بعنوان یه خواسته باقی موند!! اما الان بعد از پنج سال گوشی اندرویدیم نیاز به فلش پیدا کرده و دیگه نشونه های تغییرش شروع شده!!! خب حالا بنده از کاربرای واقعی گوشی ایفون که سالها دارن با این سیستم عامل کار میکنن خواستم چندتا سوال بپرسم و امیدوارم که فقط کاربرای واقعی ios بهم جواب بدن!!! خب :1- آیا روی این سیستم عامل در حال حاضر نرم افزارهای بانکی و کارت به کارت پول مثل آپ و .. نصب میشن و بدون مشکل کار میکنن؟؟؟
2- این گوشی در فرستادن یا دریافت فایل از گوشی های دیگه و لب تاب تا چه حد محدود هست؟؟
3-در کار با نرم افزارهایی مثل واتس آپ و تل گرام دریافت و ارسال فایلهای عکس و پی دی اف و ورد مانعی وجود داره؟
4-آیا با آپدیت سیستم عامل نیازی به ریست فکتوری گوشی و پاک کردن تمام اطلاعات گوشی هست؟؟؟
5-با توجه به حافظه 128 گیگی آیا باز هم مدام نیاز به خالی کردن حافظه گوشی و پاک کردن اطلاعات احساس میشه؟؟؟؟
خواهش میکنم سوالات من رو بعنوان کسیکه قصد خرید این گوشی رو دونه به دونه جواب بدین تا بلکه کمکی به کسایی که قصد خرید این گوشی رو دارن بشه!!! خواهش هم میکنن کسایی که تجربه ندارن و صرفا قصد تبلیغ سایر برندها رو دارن اصلا راجع به سوالام صحبتی نکنن!!!
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا