مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mehdi m
  • تاریخ عضویت : 1399/3/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 15

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/6/20 سلام
من این گوشی رو نزدیک چهارماهه که دارم. باتریش همونجور که اکثر استفاده کنندگان واقعی میگن، عمر چندانی نداره. اگه اهل بازی و اینترنت هستید، روی دو باز شارژ در روز حساب کن. اما اگه استفاده معمولی دارید و بازی نمی‌کنید، شاید بتونه یک روز شارژ نگه داره. در کل روی باتریش حساب نکن. اگه واقعا میخوای این گوشی رو بخری، فکر یه پاوربانک هم در کنارش باش. بنظرم من تنها عیب این گوشی باتریشه. و من چندبار تو نظرات همین صفحه گفتم. ولی خب توی نظرات متفرقه و کل‌کل‌های بی‌حاصل گم میشه.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/4/16 همونطور که برخی دوستان گفتند اصلا منتظر 12 نباشید. با این تصمیمی که اعلام شده واردات و رجیستر گوشی بالای 300 یورو ممنوع شده، معلوم نیست اصلا این گوشیها وارد کشور بشه یا نه. بعدشم با این سرعتی که دلار میره بالا، هرچی زمان بگذره، ارزش پولت کمتر میشه.
بهتره همین امروز فردا یکی از گوشیهایی که به دلت نشسته و پسندیدی بخری. چه SE چه XS یا 11. بخر و استفاده کن. اگه 12 وارد و رجیستر شد، این گوشی رو بفروش و اونو بخر. اگه هم وارد نشد، حداقل اینه که گوشی داری. با این اوضاع، یک ساعت تأخیر هم در خرید جنس جایز نیست.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/4/11 سلام
xs مال یه سال و نیم پیشه. se مال همین چند وقت اخیر. بنظرم اگه این گوشی رو با این قیمت نمیخوای بخری، بهتره یکی از مدلهای 11 رو بخری، بسته به پولی که داری. اما اگه معایب و مزایای Se رو میدونی دقیق، اینم انتخاب خوبیه. هرچند با این قیمت توصیه نمیشه. ولی کی میدونه یه روز و یه هفته و یه ماه دیگه اوضاع دلار و بازار چطوریه!

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/4/3 سلام.
آهنگ ها رو تو آیفون نمیتونی مستقیم وارد برنامه موزیک کنی. یا باید از طریق آیتونز و سینک کردن فولدر آهنگها توی کامپیوتر با گوشی این کار رو انجام بدی که ممکنه یه کم سخت بنظر بیاد اولش. یا یه موزیک پلیر برای گوشیت دانلود کنی. که من روش دوم رو ترجیح و پیشنهاد میدم.
انواع رایگان و پولی موزیک پلیر تو اپ استور موجوده. من خودم سالهاست از nplayer استفاده میکنم و راضی بودم. همه فرمتهای صوتی و تصویری رو اجرا میکنه. براوزر هم داره برای دانلود فیلم و موزیک و انواع امکانات دیگه. نسخه رایگان و پولی داره. اگه اینو هم نخواستی که انواع پلیرهای خوب و قوی برای فیلم و موسیقی تو اپ استور هست. یه گشتی بزن بالاخره یکی که از همه جهت راضیت کنه پیدا میکنی.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/4/2 سلام
کسی نمیگه این گوشی بهترینه. اما شما هم زیادی شور دادی بهش!
1- ملت کور که نیستند. صفحه نمایش رو میبینن. بعد پسند میکنن. کسی نپسنده مجبور نیست بخره. خیلیها با همین اندازه راضی هستند و حتی کوچکتر. قرار نیست همه از یه سلیقه پیروی کنن.
2- دوربین گوشی بهترین نیست. اما بسیار خوبه. در مقایسه با سایر تک لنزها نه تنها چیزی کم نداره که اتفاقا خیلی هم سرتره. بله زوم و واید و حسگر عمق نداره و بعضی جاها کم میاره. اما خریدار قطعا اینا رو میدونه یا میپرسه. اگه گوشی با دوربین بهتر خواست، سراغ این گوشی نمیاد.
3- الان همه چی گرونه. منم نمیگم با این پول الا و بلا این گوشی رو بخرید. اما خب سلیقه است. یکی دلش میخواد بعد از پرس و جو و بالا پایین کردن قیمتا این گوشی رو بخره. پول خودشه. حسن قضیه به اینه که افت قیمت آیفون نسبت به سایر برندها کمتره و همیشه مشتری داره موقع فروش با قیمت بهتر.
4- طراحی قدیمی هم حس و حالی داره برای خودش. تو الان یه پیکان جوانان گوجه ای سالم و تر و تمیز ببینی دلت نمیخواد سوار بشی بندازی جاده چالوس؟ طراحی تو چشمه. هر کی دید و نپسندید نمیخره. پس اونی که خریده، دیده و با طراحیش مشکلی نداشته.
5- باتریش ضعیفه و این تنها ضعف عمده این گوشیه که من خودمم چند بار تکرار کردم. اما تو بازی زیاد و اینترنت خودشون نشون میده. اهل وبگردی و بازی هستید سراغ این گوشی نیایید یا یه پاوربانک حجیم دم دستتون باشه.
6- والا من کلا سلفی هیچ گوشی رو نمیپسندم. (البته شاید بیشتر به قیافه درب و داغون خودم مربوط باشه!) ولی در مقام مقایسه من سلفی این گوشی رو کم از بقیه گوشی ها ندیدم. بهترین حسن دوربین آیفون چه جلو چه پشت، عدم ویرایش و دستکاری عکس هست که البته اگه مثل من آدم خوشگل و آرایش نکرده ای نباشی، ممکنه دوربین راضیت نکنه!
7- مخصوصا و مخصوصا چند بار گوشی رو زیر نور شدید آفتاب روشن کردم و باهاش کار کردم. هیچ مشکلی در صفحه نمایش ندیدم. البته مثل شب و سایه نیست. اما بسیار خوب و خوانا است.
من بشخصه آیفون 10 داشتم و چند ماه قبل فروختم. بعد از شش ماه با وجود انواع برندها و گوشی های خوب، بازم ترجیح دادم این گوشی رو بخرم. کاملا هم ازش راضی ام با توجه به نوع استفاده ای که از گوشی دارم. شما حق داری این گوشی رو نپسندی. اما سلیقه متفاوت خودتون رو به اسم نکته منفی منتشر نکنید.
عزت زیاد.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/19 من یه اشتباه تو این مطلب داشتم و اون اینکه دکمه دانلود آپدیت فقط در حالت استفاده از اینترنت سیمکارت غیرفعاله که با جلو بردن تاریخ درست میشه. ولی اگه وای فای داشته باشید، همون لحظه که آپدیت میاد، میتونید دانلود کنید.
خوبی آیفون اینه که آپدیت در یک لحظه برای تمام گوشیها و تمام مناطق یکجا میاد و نیاز به صبر کردن برای منطقه یا گوشی خاصی نیست.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/19 بله هنوز هم داره آپدیت براش میاد. اما برای ورژن 12. چون آخرین ios برای این گوشی ورژن 12 بود. ولی همین ورژن هم داره آپدیت میشه و مشکلات و باگی اگه باشه حل میشه. آخرین آپدیت هم همین یکی دو هفته پیش اومد براش.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/17 سلام
1- بعضی برنامه ها توی اپ استور هست مثل آپ و اسنپ که نسخه قدیمیه ولی بعضا کار میکنه. ولی بیشتر برنامه مخصوصا برنامه های بانکی مورد نیاز توی استورهای ایرانی مثل سیبچه و آی اپس و ... وجود دارن که با خرید اشتراک سالیانه یا چند ماهه میتونی برنامه های ایرانی مورد نظرت رو از اونجاها دانلود و نصب و استفاده کنی. البته این استورها هم مشکلات خاص خودشون رو دارن و من خودم به شخصه ازشون استفاده نمیکنم. خیلی برنامه ها هم نسخه وب دارن که به همون خوبی نسخه نصبی کار میکنند. مثل آپ و اسنپ و بام و .... خوبیش اینه که نصبی نیستند و حجمی از گوشی اشغال نمیشه. البته ممکنه برخی امکانات نسخه های نصبی رو نداشته باشن. اما من با نسخه وب اسنپ و بام و آپ و همراه من که بیشترین استفاده رو دارم ازشون، هیچ مشکلی نداشتم و راضی ام.
2- با لپ تاپ و نصب برنامه آیتونز مشکلی برای نقل و انتقال فایلها نداری. البته در بیشتر مواقع. بعضی جاها و بعضی برنامه ها ممکنه اذیتت کنه. مثل برنامه موزیک دیفالت گوشی که خب باید گوشی با فولدر موزیکت توی لپ تاپ سینک بشه و کمی دردسر داره. البته میتونی برنامه موزیک دلخواهت رو از اپ استور نصب کنی که نیاز به سینک نداره و با درگ دراپ کار میکنه. من توصیه ام برنامه nplayer هست که نسخه پولی و رایگان داره و بسیار عالیه برای پخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری. ولی در اکثر موارد انتقال فایل بین لپ تاپ و گوشی مشکلی نداره.
دریافت فایل با گوشیهای دیگه دردسر داره. اما الان با واتساپ و تلگرام کدوم فایل هست که نشه انتقال داد. البته با استفاده از واسط لپ تاپ هر فایلی رو میتونی از آیفون بگیری و به گوشی دیگه ای منتقل کنی.
3- من مشکلی ندیدم. توی اندروید یا آیفون کار با تلگرام و واتساپ بسیار راحته. چون سازندگان این برنامه ها این برنامه ها رو با توجه به خصوصیات و سیستم عامل اندروید و آی او اس ساخته و بهینه سازی کردن. من خودم همون کاری که تو اندروید میکنم رو به راحتی تو آیفون انجام میدم با واتساپ یا تلگرام. شاید یه تفاوتهای جزئی داشته باشند ولی در کل مشکل و محدودیتی نیست که اذیتت کنه.
4- نه. چه با گوشی آپدیت کنی چه با آیتونز، نیازی به ریست نیست و اطلاعاتت هم سر جاشه. با آیتونز فقط کل فایل آپدیت رو باید بگیری که چند گیگ میشه. ولی با گوشی فقط فایلهای آپدیتی و اینطوری حجمش هم کمتره برای دانلود و البته راحتتر هم آپدیت میشه. فقط فایل آپدیت که تو گوشی میاد، برای دانلود اولش اجازه نمیده و ممکنه چند روز طول بکشه که دکمه دانلود فعال بشه که اینم با جلو بردن تاریخ گوشی حل میشه و همون شب که آپدیت میاد میتونی دانلود و نصب کنی.
5- بستگی به استفاده ات داره. ممکنه 256 هم کفایت نکنه. ممکنه 64 هم زیادت باشه. ببین خودت چقدر نیاز داری. بهرحال با بالارفتن کیفیت دوربین و عکس و فیلم و برنامه ها و حجیم شدن بازیها، نیاز به حافظه بیشتر همیشه هست. خودت ببین چقدر نیاز به فضا داری. البته جدیداً آیفون فلش هم میخوره و میشه راحت تر با نداشتن کارت حافظه اش کنار اومد. البته داشتن کارت حافظه نعمتیه که آیفون هنوز ازش محرومه و کار با فلش هم به سادگی اندروید نیست. در جریان باش. من خودم آیفون 10 داشتم با 256 گیگ حافظه توی یه سال و نیم استفاده حدود 170-180 رو پر کردم. الانم که اس ای دستمه، دو هفته خریدم از 128 گیگ که 117 گیگش آزاده، حدود 80 تا خالیه. بسته به استفاده شماست. چون کارت نمیخوره و چند سال هم عوض نمیکنی گوشی رو، بهتره حافظه بالا بخری که کم نیاری به مرور زمان.
خرید خوبی داشته باشید. یا حق.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/13 داداش من! من اصلا در مورد اینکه اپل بهتره و بقیه اخ هستند، حرف نزدم. صرفاً برخی مزایا و معایب درباره این گوشی رو برای دوستان شرح دادم که با چشم باز خرید کنند. البته همونجاها هم گفتم با 10 تومن انتخابهای خیلی حوبی توی بقیه برندها دارند و الزامی برای خرید این گوشی نیست. بنابراین وصله طرفداری چشم و گوش بسته به من نمیچسبه.
در بقیه موارد هم من مقایسه خاصی بین گوشیها نکردم. من فقط و فقط درباره این گوشی حرف زدم. هر کسی عقل داره که با مقایسه گوشیها و امکانات و فایده-هزینه هر گوشی بهترین انتخاب رو بکنه. به من چه کسی شیائومی خوشش میاد یا نه. یا اپل یا سامسونگ! ماشالله همه خودشون عاقل و بالغ هستند. اینجا هم اگه میبینی کسی سوال میپرسه برای تجربه کاربری هست. نه اینکه چیزی از گوشی و برند سردرنیارن. چون شرکت سازنده و فروشنده یه جور تبلیغ میکنه که انگار آسمون سوراخ شده این گوشی در حال فروش افتاده زمین. اما مهم تجربه کاربری در دست دارنده اون هست که ببینه چقدر با تبلیغاتش همخونی دارده و البته چون سلیقه و علاقه و کاربری افراد متفاوت هست، هرچه نظرات بیشتر باشه، واقعیت عملکرد گوشی بهتر و بیشتر معلوم میشه.
من خودم خیلی علاقه ای به برند نوکیا داشته و دارم و برای خرید جدید خیلی روی نوکیا 9 یا نوکیا 7.2 تمرکز کرده بوده بودم. اما وقتی نظرات دوستان توی همین سایت و برخی سایتهای مشابه رو خوندم، منصرف شدم. چون بیشتر نظرات که خوندم نشون میداد این گوشیها بر خلاف ظاهر و تبلیغات نمیتونه خواسته منو برآورده کنه. و رفتم سراغ انتخابهای دیگه. از طرفی هم چون سالها آیفون داشتم و تو 6 ماهی که گوشی اندرویدی دستم بود، خیلی با اندروید اخت نشدم، تصمیم گرفتم برگردم به آیفون و مجدداً آیفون خریدم و انتخابم شد این گوشی. اما هیچ اصراری ندارم که بقیه هم نظر منو تایید کنند یا الا و بلا همین گوشی رو بخرند.
اینکه من تاکید دارم رو تجربه کاربری به همین خاطر هست. و الا بله. انواع و اقسام گوشی ها ممکنه پیدا بشه که امکانات متفاوت و کاملا برتری نسبت به گرونترین گوشیهای بازار داشته باشند. اما نمیشه گفت الزاماً بالاترینها همیشه بهترین هستند. این در تجربه کاربری معلوم میشه و سابقه سازنده در تولید گوشی.
قطعاً و قطعاً هرکی میخواد گوشی بخره باید به امکانات و انتظاری که از گوشی داره توجه کنه و البته با توجه به پولی که میتونه پرداخت کنه، انتخاب کنه. ولی نمیشه انتظار داشت همه صرفاً بخاطر ارزونتر بودن یک گوشی مثل شیائومی، از خرید آیفون منصرف بشن. چون حتماً انتظارش با انتظار دیگران فرق میکنه. حتی اگه بگی بخاطر پز و کلاس میره سمت آیفون بازم میگم خودش میدونه و جیبش. اگه داره و میخره که برازندگی و دارندگی. مبارکش باشه. البته من اصلا همچین چیزی رو قبول ندارم. اما خب اونی که دلش به کلاس اپل خوشه، من چکارش میتونم بکنم. من نظرمو گفتم و نوشتم. خودش میدونه دیگه.
یا حق. پاینده باشد.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/11 نمیدونم این اکسسوری های اپل چرا بیخود اینقدر گرونه. دلشم نمیاد بذاره تو جعبه. همینجوریشم خیلی گرونه. کیس و محافظ صفحه و ایرپاد و همین تبدیل هر کدوم ببنی کلی قیمتشه. کیس باتری دارش تو سایت اپل قیمت زده از خیلی گوشیها گرونتر! همین 10 سانت کابل تبدیل لایتنیگ به 3.5mm سیصدهزار تومنه اصلش! باورت میشه؟! (تازه اگه مغازه دار راست بگه و اورجینال باشه که من باور نمیکنم! به جنس تو جعبه هم اطمینان ندارم از بس این فروشنده ها محترمند!)
خب پدرت خوب مادرت خوب گرمی چند حساب میکنی آخه؟!

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/11 سلام
خب اگه اولین باره که میخوای آیفون بخری شاید بعضی محدودیتها اذیتت کنه. چون تجربه اش رو نداشتی. مثلا نصب برنامه و بلوتوث و کلا اشتراک گذاری به راحتی تلفنهای اندرویدی نیست.
رجیستر هم که مثل همه گوشیهای دیگه است. همون اول با فروشنده شرط میکنی. imei رو همونجا چک کن. کد رجیستر هم بگیر. منتظر چند روز نباش که برات بیاد. اگه هم خواست چند روزه بیاد حتما تو فاکتور بنویسه بشرط رجیستری که بعدا دبه درنیاره. ولی خب کلا این همون اوله دیگه و بعدش تمومه کار و میتونی راحت استفاده کنی گوشی رو.
اما اپل آیدی تازگیا سخت شده درست کردنش که شماره موبایل میخواد که ایران رو ساپورت نمیکنه. ولی کارتی میتونی بخری که البته خیلی توصیه نمیشه. ولی چاره ای هم نیست. فقط اونی رو بخر که همه اطلاعات رو داره که بعدا راحت بتونی تغییر بدی. آدرس و سوال امنیتی حتما داشته باشه.
خیلی از نرم افزارهای ایرانی تو اپ استور هست که مشکلی نداری برای دانلود. ولی بعضیا مخصوصاً اونهایی که خرید درون برنامه ای دارن، دیگه تو اپ استور نیستند و باید از استورهای ایرانی دریافت کنی که اونم مشکل اشتراک و تمدیدش رو داره و ممکنه دوباره از کار بیفته. خیلی از برنامه های کاربردی هم نسخه وب دارن که به راحتی روی گوشی نصب میشن (نصب در واقع نه. آیکونش تو صفحه هوم قرار میگیره، مثل شورتکات تو ویندوز) و حجمی هم نمیگیرن و خیلی هم خوب کار میکنن. مثل بام و آپ و اسنپ و ... اپل آیدی داشته باشی میتونی با گیفت کارت شارژش کنی و برنامه های پولی دلخواه رو بخری و همیشه داشته باشی. خوبیش اینه که خریدت میمونه و میتونی رو هر چند دستگاه آیفون استفاده کنی. حسنش نسبت به اندروید اینه که همه برنامه ها یه جا توی اپ استور هست و مثل اندروید دسترسی ایران محدود نیست. اما خب اندروید هر برنامه ای رو میشه از سورس های مختلف دانلود کرد ولی اپل نه دیگه. البته استورهایی هستند که برنامه ها رو بذارن ولی به پای پایداری و پشتیبانی اپ استور نمیرسند.
در مورد دانلود عملا مشکل دانلود دیگه وجود نداره. هم خود آیفون هم برنامه مختلف و متنوعی هستند که هرجور فایلی بخوای میتونی باهاشون دانلود کنی و استفاده کنی. حتی الان که دیگه فلش هم میخوره گوشی. البته نه به راحتی اندروید ولی خب کار راه اندازه.
خلاصه خوبی ها و بدیهای زیادی داره. یهویی نری بخری که توی ذوقت بخوره. قبلش حسابی پرس و جو کن. آشنا داری آیفونشو بگیر یه خورده کار کن. چند تا سوال بپرس.
من خودم هفت هشت ساله آیفون دارم و از اولم اپل آیدی شخصی داشتم و الان بیش از قیمت گوشی، برنامه بازی رو اپل آیدی دارم. مشکلی هم با برنامه های ایرانی ندارم و کم و بیش با همین روشهایی که عرض کردم مشکلمو حل کردم. البته توصیه میکنم سمت استورهای ایرانی نرید که دردسره. تا میشه با نسخه های تحت وب یا حتی نسخه های قدیمی و جدید برنامه ها تو اپ استور کار کنید. مثلا فیدیبو نسخه اپ استور داره که رایگانه و با دور زدن فیدیبو رو میاره. ولی وقتی راه اندازی شد بدون مشکل کار میکنه. اما همین فیدیبو نسخه رایگان تو استورهای ایرانی داره که برای نصبش باید اشتراک سالانه بدی به اون استور که هزینه اش کم هم نیست. ولی بدیش اینه که این برنامه فقط روی همین گوشی که الان داری کار میکنه و گوشی رو عوض کنی باید دوباره استور نصب کنی و اشتراک بخری و فیدیبو رو دانلود کنی. بقیه برنامه هم همین طور. اما اپ استور اینجوری نیست. یه برنامه برای همیشه تو آیدی شما میمونه و رو گوشی های مختلف جواب میده. مگه اینکه دیگه ساپورت نشه و یا رو گوشی نصب نشه. اما همیشه تو آیدیت هست.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/10 سلام. اون وقته که دیگه باید سر کیسه رو شل کنی و بری سمت گوشیهای ۲۰ تا ۳۰ میلیونی سامسونگ و اپل و سایرین.
نمیشه که همه چی بخوای با قیمت ارزون. فکر میکنید من اگه ۳۰ میلیون پول بیکار میداشتم بدم میومد آخرین مدل آیفون یا سامسونگ بخرم؟ پس قیمت فاکتور خیلی مهمی هست. البته بنظر شما با ۱۰ میلیون نباید این گوشی رو خرید که نظرتون محترمه. اما تصمیم گیرنده اونیه که میخواد پول بده بعد از دیدن و کسب اطلاعات.
در ضمن من هم چند بار گفتم با این پول گوشیهای خیلی خوبی از برندهای دیگه هم میشه خرید و اینجا دیگه بحث سلیقه و علاقه و نیاز مطرحه. نمیشه به کسی ایراد گرفت چرا اپل خریدی یا سامسونگ یا مارک دیگه. ملت پول خودشونه و نهایتا تصمیم با اونهاست. من و شما هم اگه چیزی میگیم برای کمک به افرادی هست که تردید دارند و با نظرات ما میخوان تصمیمشون رو نهایی کنند. اما آخر سر اختیار پول و تصمیم خرید با اونهاست.
ممکنه هم یکی بگه با ۱۰ تومن گوشی چینی خیلی خوبی میخرم با همه امکانات. اینم حرفیه محترم. عرضم همینه که با توجه به نیاز و سلیقه و علاقه و انتظار از یک گوشی هوشمند و البته نیم نگاهی به جیب مبارک بریم سمت خرید.
برقرار باشید.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/10 سلام
حرفای شما رو صد در صد می پسندم و تایید می کنم. ولی کو گوش شنوا!
علف به دهن بزی باید شیرین بیاد، گوشی به دست کاربر. این یه بحث سلیقه ایه که مربوط به تجربه کاربری میشه. درگیر شدن در اعداد و ارقام و تست و بنچمارک، دردی از کاربر دوا نمیکنه.
باید دید گوشی تو دست کاربر چطوریه. چی از جون گوشی میخوای. بابت چی میخوای پول بدی. رزولوشن صفحه یه عدده که در اکثر گوشیهای میانرده و پرچمدار یه موضوع حل شده است. 5 تا و 10 تا بالا پایین فرقی نمیکنه بخدا. صفحه اولد و پولد و ال سی دی همش یه ترفند و بجز بعضی موارد و بعضی مواقع و در برخی کارها و تنظیمات و امکانات، اکثراً مثل هم هستند. به من باشه ال سی دی بیشتر می پسندم. چون بنظر من ارزونتره، بادوامتره. رنگهاش طبیعی تره. همونجور که نه ال سی دی فایو اس اذیتم کرد نه پولد آیفون 10. الانم این اس ای رو خریدم. خیلی هم از صفحه اش راضی ام. نه رزولوشنش پایینه و چشم رو اذیت میکنه. نه کم و کسری از صفحه نمایش های پرچمدار داره (در تجربه کاربری).
بقیه مواردش هم همینظور. البته نه فقط این گوشی. همه گوشیهایی که 10 - 12 تومن و بیشتر پول میدی، خیلی خیلی خوب هستند و بسته به تجربه و سابقه استفاده از برند و نیاز کاربر و سلیقه، میتونند انتخابهای خیلی خوبی باشند. الان همه دوربینهای پرچمدار و میانرده عکسها و فیلمهای خوبی میگیرند که برای چاپ و نمایش درصفحه تلویزیون عالی هستند. حالا یه گوشی کیفیت بهتر، یه گوشی یه کم پایین تر. ولی نه دیگه افتضاح. عیب و ایرادی هم باشه، معمولا تو آپدیتها برطرف میشه.
اس ای هم طراحیش قدیمیه. خوب کاربر که کور نیست. داره به چشم میبینه. اگه از این طراحی خوشش نیاد، نمیخره. وقتی خریده لابد خوشش اومده. اینهمه گوشی جورواجور. لابد اینو پسندیده. دعوا و توهین و بی احترامی جایی نداره در نظرات.
قبلا هم عرض کردم کاربر باید با چشم باز و مطالعه بره سراغ خرید. سلیقه و امکانات گوشی و قیمتش و انتظاراتی که از گوشی داری و پول توی جیبت رو کنار هم بذار. ببین چی میتونی بخری. ممکنه یه نفر دوربین براش خیلی مهم باشه. یکی هم پردازنده. یکی هم صفحه نمایش و یکی دیگه چیز دیگه. همه قرار نیست مثل هم فکر کنند و یه جور تصمیم بگیرند. توی این صفحه فقط باید تجربه کاربری اونایی که با انی گوشی کار کردند، نوشته بشه و سوالات و نظرات اونهایی که قصد خرید این گوشی یا مقایسه اش با گوشیهای دیگه رو دارند. بقیه نظرات فقط صفحه پر کن هست و بدرد بقیه نمیخوره. کل کل گوشی چه دردی رو از کاربر دوا میکنه. من که این گوشی رو خریدم. هزار کل کل کنید، من دیگه خرید خودمو کردم. اونی هم که نخریده با این کل کل ها هیچوقت متقاعد به خرید یا عدم خرید نمیشه. فقط هی باید نظرات و صفحات رو بالا پایین کنه بلکه نکته دندونگیری پیدا کنه.
در هر حال بازم میگم این گوشی از نظر من بجز باتری عیب دیگه ای نداره. اونم برای کسانی که اهل اینترنت و بازی هستند و الا در سایر موارد که باتری اونقدر اذیت نمیکنه و یک روز رو راحت و کامل جواب میده. صفحه نمایشش عالیه. سرعت اینترنتش عالیه. سرعت کلی گوشی بسیار عالی و خوبه. دوربینش هم خیلی خوبه بجز برخی امکانات که گوشی های جدید دارن و این نداره. کیفت برنامه هاش خیلی عالیه. حاشیه هاش زیاده. حتما توی دست بگیرید و با صفحه روشن باهاش کار کنید تا اگه از کوچکی صفحه نمایش راضی نیستید یا حاشیه اش تو ذوقتون زد، بیخیال خریدش بشید. بنظر من گوشی خوشدستیه. مخصوصاً خیلی خوبه برای توی خیابون چون قشنگ و محکم توی دست جا نمیشه و امکان دزدیش هم میاد پایین.
هرکی خرید مبارکش باشه.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/3 سلام.
من این گوشی رو با علم به خوبی ها و مشکلاتش خریدم و دارم استفاده میکنم. قبل از این گوشی آیفون 5اس و آیفون 10 داشتم و میدونستم الان چی میخوام بخرم. بزرگترین و تنها عیبش از نظر من باتریشه که زود خالی میشه. اگه با آیفون دکمه دار کار کرده باشید و دوست داشته باشید، این گوشی رو هم می پسندید. سرعتش شگفت انگیزه. دوربینش خیلی خوبه. بسیار نرم و روون کار میکنه. اگه اهل گوشی عوض کردن نباشید چند سال براتون گوشیه. من 5 سال 5اس دستم بود و هوس گوشی دیگه نکردم.
البته قیمت ریالیش نسبت به دلاریش بالاست و شما میتونید با این قیمت گوشیهای خیلی خوبی از برندهای دیگه بخرید. بستگی به سلیقه شما داره و اینکه از چه برند و چه مدل گوشی و چه امکاناتی روی اون بیشتر خوشتون میاد. دوستانی که برای خرید این گوشی مردد هستند، بهشون توصیه میکنم چند مدل گوشی از برندهای مختلف تو محدوده 10 تومن ببینید و باهاشون کار کنید. ببینید کدوم بیشتر انتظارات شما رو برآورده میکنه. من با صفحه 4.7 و حاشیه های زیادش مشکلی ندارم. هرچند باتریش اذیت میکنه. با اینکه خیلی هم بازی نمیکنم باهاش و چند تا بازی معروف و کم حجم انجام میدم که صفحه گوشی خیلی در لذت بردن از این بازیها دخیل نیست. اما اینترنت خیلی استفاده میکنم . همین باعث میشه که باتری زود تموم بشه. بهر حال هر گوشی خوبی و بدیهایی داره و ممکنه شما براتون این مسائل خیلی مهم باشه یا مثل من خیلی بهش اهمیت ندین. پس با حوصله بررسی کنید. چون پول زیادی باید بابتش بدین و خبر بد اینه که بعد از خرید، و در صورت پشیمونی همه میخوان مفت ازتون بخرن. پس ضمن احترام به سلیقه و پسندتون، به امکانات و کارایی مورد انتظار از این گوشی دقت کنید و مواظب جیبتون باشید.
خرید خوبی براتون آرزو میکنم. سوال خاصی هم داشتید در حد سواد و اطلاعات ناقصم در خدمتم.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/3 سلام. بنظرم اگه به سایت مطمئن نیستید، نخرید. الان اکثر فروشگاه های تهران این گوشی رو دارن. بهتره حضوری خرید کنید با دقت مسائل مربوط به رجیستری و گارانتی و اورجینال بودن گوشی.
من این گوشی رو از علاءالدین خریدم 10500. بدون بیمه و گارانتی معتبر چون نمیخواستم پول گارانتی بدم. همینجوریشم گرونتر از قیمت واقعیشه. اما پاساژهای چارسو و بازار موبایل هم دارن و البته هر کدوم یه قیمت و یه گارانتی و خلاصه هزار بامبول!
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
ایسام