مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammad K
  • تاریخ عضویت : 1399/2/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1400/3/16 سلام دوستان. من یه ساله این گوشی رو دارم و تنها مشکل اساسی که باهاش داشتم لگ های جزئیه که باهاش داشتم. در واقع کار خیلی سنگینی هم باهاش نمیکنم. درواقع فک کنم خود گوشی رابط کاربریش رو خوب هندل نمیکنه مثل خورشتی میمونه که هنوز جا نیفتاده😑✋. البته توی اجرای بازی های نسبتا سنگین همونطوریه. شاید من یه کم نسبت به سرعتش حساسم اما به هر حال مشکلیه که باهاش دارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم یه کارت جانبی بهش بندازم اما وقتی فایلی رو از گوشی توی کارت جانبی میندازم، گوشی یه اروری میده با این عنوان که Can't write on SD card. میخواستم ببینم شما هم چنین مشکلی دارین؟ اگه کسی راه حلی برای رفع این مشکل داره مشتاقانه منتظر شنیدن نظراتتون هستم. لطفا اگه راه حلی دارین دقیق راهنمایی کنین که چطور باید حلش کنم. مثلا اگه مشکل از گوشیه باید توی کدوم تنظیمات درستش کنم یا اگه مشکل از کارت جانبیه چطور و با چه برنامه ای باید درست بشه. با تشکر🌹

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1400/2/29 خیلی ممنون از دوستانی که نظراتشون رو بهم منتقل کردن.🌹 فقط احیانا این گوشی مشکل خاصی نداره؟ مثلا شنیدم توی گوشی های دیگه شیائومی اینترنتش به درستی کار نمیکنه. خوشحال میشم نظراتتون رو بشنوم.
با تشکر.🌷

Xiaomi Redmi 9T Xiaomi Redmi 9T

1400/2/27 سلام دوستان
بنظرتون بین این گوشی و poco m3 کدوم بهتره؟ شما برای خرید کدومو انتخاب میکنید؟ برا بیشتر بدون لگ و باگ بدون مهمه؟ دوربین هم تا حدودی که بتونم لحظات خوبی رو ثبت کنم برام مناسبه با این اوصاف شما کدومو بهم پیشنهاد میدیدن. لطفا راجع به مشکلاتی هم که عموما براتون پیش اومده مثلا قطع شدن صدا به هنگام مکالمه و قطع اینترنت و از این قبیل موارد اگه موردی هست خوشحال میشم به اشتراک بذارین.
با تشکر🌹

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1400/2/24 سلام دوستان
یه سوال از دوستانی که با این گوشی کار میکنن دارم. ممنون میشم اگه بدون اغراق نظرتونو بگین🌹. آیا این گوشی بدون لگ کار میکنه؟ توی احرای برنامه ها لگ نمیزنه. و اگه بخوایم بازی هایی مثل پابجی رد با رفرش ریت متوسط یا پایین کار کنیم لگ نمیزنه؟ میدونم که انتظار اجرای بازی های سنگین از این گوشی تباید بره اما میخوام بدونم توی لجرای بازی های نسبتتا سنگین مثل کانتر ۲ اجرای بدون لگی رو انجام میده یانه؟
با تشکر🌷

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/7/11 بله، حق با شماست اما اگر به حرف بنده دقت کرده باشید گفتم به طور موقت.

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/7/10 سلام دوستان
این مشکل ریستارت شدن گوشی به هنگام شارژ به به نظر من به خاطر باگ های اندروید ۱۰ هستش اما راه حل موقتش رو پیدا کردم.
گوشیتون رو قبل از اینکه شارژش کمتر از ۴۰ درصد بشه توی شارژ بزنید.

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/7/5 سلام دوستان
منم به تازگی گوشیم هنگام شارژ ریستارت میشه.حتی به تنظیمات هم رجوع کردم و auto restart رو چک کردم و خاموش بود! جالب اینجاست که من توی این مدت حتی چیزی رو هم تغییر و یا اپدیت نکردم.
اگر کسی از دوستان در این رابطه نظری داره مشتاقانه منتظرم نظرتون رو بشنوم.
با تشکر🌹

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/6/16 خیلی ممنون🌹

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/6/14 سلام
دوستان منم همین گوشی رو خریدم اما مشکلش اینه که دوربیناش خرابن. البته خود دوربینا سالمه اما کار نمیکنه. مثلا وقتی میرم توی فیلمبرداری کار میکنه اما ضبط نمیشه فقط صدای شروع ضبط میاد اما چیزی ضبط نمیکنه اما بعد از این که یه بار گوشی رو خاموش روشن کنم به ظاهر درست میشه تا اینکه یه فیلم ۵ دیقه ای بگیرم، علاوه بر اینکه فیلم می سوزه یعنی وقتی توی گالری بخوام نگاش کنم نمیاره و یه پس زمینه خاکستری با نماد علامت تعجب درون یه دایره رو نمایش میده. بعد از این فیلم، دوباره مثل قبل خراب میشه و فیلم ضبط نمیکنه.
البته فقط برای فیلم برداری خراب نیست بلکه عکسا هم می سوزن.
در ضمن مشکل به اینجا ختم نمیشه. فیلما و عکسای سوخته رو هم نمیتونم از توی گالری پاک کنم.
با همه اینها حتی پس از ریست فکتوری و ارتقا به اندروید ۱۰ هم کاری از پیش نبردم.
با همه این مشکلات پیش فروشنده بردم و این مشکل رو براش توضیح دادم و گفت: گوشیتو فلش کن.
اما با فلش کردن هم درست نشد.
میخواستم بدونم شما دوستان عزیز هم گوشیتون این طوره یا اینکه اگر ایده ای در این زمینه دارید مشتاقانه منتظرم که به اشتراک بذارید.
با تشکر🌹

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/3/22 سلام و درود
دوست گرامی بنا بر فرمایشات شما ما بایستی گوشی شیائمی بگیریم اما دلیل این همه گرایش به سمت گوشی های سامسونگ در واقع اطمینان از طول عمر بالای محصولات این شرکته در صورتیه که گوشی های شیائمی به تازگی وارد بازار ایران شدن و تا جایگاهی در بازار ایران پیدا کنن سال ها طول میکشه. علاوه بر این مردم دل خوشی از محصولات چینی ندارن پس شیائمی راه طولانی رو در پیش داره تا بتونه خودش رو در بازار ایران جا کنه.
سربلند و پیروز باشید🌹

Xiaomi Mi A3 Xiaomi Mi A3

1399/3/19 از همه دوستانی که نظراتشون رو صادقانه بهم انتقال دادن کمال تشکر و قدردانی رو بجا میارم🌹

Xiaomi Mi A3 Xiaomi Mi A3

1399/3/16 سلام و درود
دوستان یک سوال داشتم
لطفا برادرانه جوابمو بدید
من می خوام یه گوشی بخرم
الان بین Mi A3 و Redmi Note 8 موندم
لطفا با دلیل برام روشن کنید که کدومشون بهتره
با تشکر🌹

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1399/3/8 سلام و درود
دوستان من قصد دارم این گوشیو بخرم؟ نظرتون چیه؟ آیا گوشیه خوبیه‌؟ لطفا راهنماییم کنید.
با تشکر🌹

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/3/4 در پاسخ به سخن دوستان در این رابطه که سری m مختص بازار هنده و ممکن آنتن دهی مناسبی توی ایران نداشته باشه باید بگم که حق با شماست اما این سری m رو سامسونگ به منظور پس گرفتن جایگاه خودش در بازار هند و شکست دادن شیائومی روانه بازار کرده پس سعی کرده که گوشی هایی با کیفیت رو طراحی کنه. در پایان پیام لینک ویدئویی رو قرار دادم که می تونید مشاهده کنید و متوجه بشید که سرعت پردازش در m20 حتی از A30 هم بیشتره.
https://netrun.ir/samsung-galaxy-a30-vs-galaxy-m20-speed-test/

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/3/4 سلام و درود
با عرض تبریک عید سعید فطر بر تمام دوستان و عزیزان
می خواستم از شما عزیزان که تجربه کار با A20s رو دارید و چن تا پیرهن بیشتر از من پاره کردید بپرسم که آیا A20 از A20s بهتره یا نه؟ چون در ویدئویی که لینکش در پایان پیام وجود داره این دو مدل با هم مقایسه شدند اما از صحت این فیلم مطمئن نیستم. خوشحال میشم نظراتتون رو بهم انتقال بدید.
با تشکر
https://www.aparat.com/v/v9yno/%D8%AA%D8%B3%D8%AA_%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8
%AA_%D8%AF%D9%88_%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C_%DA%AF%D9%84%DA%A9%D
8%B3%DB%8C_A20_%D9%88_A20s_%D8%8C%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/3/3 البته نا گفته نمونه که این نظر شخصی منه و دوستان اگر انتقادی دارن خوشحال میشم بگن

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/3/3 سلام و درود
منم مثل شما چنین سوالاتی رو داشتم. در پاسخ به سوال اولتون باید بگم که مدلی که به ۴/۶۴ در بازار وجود داره الآن کمیابه. با تحقیقاتی که من انجام دادم m20 از A20s بهتره(البته هر دو گوشی خوبن اما m20 بهتره) اما مشکل کار اینجاست که اغلب خریدارانی که m20 گرفتن تا قبل از ارتقا اندرویدشون عالی بوده اما بعد از ارتقا مثل گوشی J1 میشه حتی با ریست فکتوری هم درست نمیشه و حتی در موردی هم نمایندگی نتونسته کاری بکنه و هنوز هم (تا جایی که من اطلاع دارم) ایرادش رفع نشده اما تعداد انگشت شماری هم بودن که بعد از ارتقا اندروید وضعیت گوشیشون بهتر هم شده اما به هر حال ریسکش بالااه. در پاسخ به سوال سومتون باید بگم که این مورد کاملا تجربیه و از روی اطلاعات گوشی نمیشه با قطعیت گفت که بدون خط و خش کار میکنه یا نه(البته منظورم گوشی های میان رده اس نه گوشی S20 ultra) اما اگر یه گوشی مناسب برای گیمینگ می خواید نظر من Xiaomi Pocophone F1 هستش که نسبت به قدرت سخت افزاری که داره قیمت بسیار مناسبی داره.

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/3/1 سپاس فراوان از راهنمایی تون🌹
به نظر شما چه مدلی من بخرم؟
دوستان دیگه هم اگه نظری دارن خوشحال میشم بگن

Samsung Galaxy A20s Samsung Galaxy A20s

1399/2/30 سلام دوستان
می خواستم یه کمک ازتون بگیرم
من میخوام یه گوشی حول و حوش ۳ میلیون بخرم
الآن به نظر خودم A20s یه گوشی مناسبه
اگر کسی از شما نظر بهتری داره واسه خرید گوشی لطفا نظرش رو بهم انتقال بده
با تشکر🌹
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا