مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : the lost of us g
  • تاریخ عضویت : 1399/2/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Apple iPhone 11 Pro Max Apple iPhone 11 Pro Max

1399/2/25 عمق فاجعه اونجا هست که همه در این مملکت خودشان را صاحب نظر و برتر و بهتر از بقیه میدانند !!!!!!!!!!!!!! پردازنده خوب و قدرتمندتر فقط برای نرخ صفحه نیست که ..کلا از صد درصد مزایای پردازنده قدرتمند پنج درصدش در مورد نرخ صفحه ارتباط داره نود و پنج درصد مزایای پردازنده خوب و برتر پس چی میشه !!؟؟؟؟
شما زیاد جوش نزن یکمی راحت باش !!! بذار همه نظرات خودشان را بگن ..ضمنا تحلیل شما از تفاوت قدرت پردازنده ها اشتباهه و ومانند خیلی های دیگر صورت مساله را پاک نکن ..(( هر کسی دوست داره اس ۲۰ میخره !!!!هر کسی دوست داره آیفون میخره!!!!!)) این که نشد جواب سوال کدام چیپست بهتر و قدرتمند تره !!!! بله چون پراید هم بالاخره راه میره و میدونه ما را تا جایی برسونه پس چه فرقی با پورشه و بی ام و داره !!!!! همه اینها بالاخره که راه میرن !!!!!!!

Apple iPhone 11 Pro Max Apple iPhone 11 Pro Max

1399/2/25 وقتی که آیفون ۶ اس را نمیخواهی با جدیدترین گوشی اندرویدی عوض کنی پس معلومه جدیدترین گوشی اندرویدی را تو دستت نگرفتی که بفهمی چقدر از آیفون ۶ اس برتره ...در مقابل آیفون ۶ اس من یه دونه اکسپریا ایکس سونی داشتم که هم از آیفون روان‌تر بود و هم امکانات خیلی بهتری نسبت به آیفون ۶ اس داشت
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام