مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسین ا
  • تاریخ عضویت : 1391/3/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/6/19 کاربران عزیز سلام :
می خواستم نظر خودم رو درباره ارتقاء سیستم عامل گوشی اکسپریا مینی از ورژن 2.3 به 4.0.4 برای شما بنویسم :
من تا زمانی که از نسخه 2.3 اندروید استفاده می کردم ، تقریبا هیچ مشکل خاصی نداشتم. سرعت گوشی با توجه به برنامه های زیاد کاربردی که روی گوشی نصب شده بود، خیلی خوب بود و گوشی خیلی راحت کار می کرد. با اومدن نسخه 4.0.4 اندروید و پشتیبانی کردن گوشی از این ورژن ، من هم مثل خیلی ها وسوسه شدم تا گوشی رو به این نسخه ارتقاء بدم.
حدود دو ماهه که گوشی من با این ورژن کار می کنه و روت شده هم هست. به نظر من اندروید 4.0.4 نسبت به نسخه 2.3 تفاوتهای قابل توجهی از لحاظ ساختار ، کارآیی و ظاهر داره . به طوری که اگه کسی یه مدت با نسخه 4 کار کنه ، خیلی مشکله که بخواد برگرده به نسخه قبلی. ولی یه مساله که خیلی آزار دهنده است اینه که سرعت گوشی به طور محسوسی پایین میاد و حتی بعضی اوقات مجبور میشین که گوشی رو restart کنین . علاوه بر اون ناسازگاری با بعضی از برنامه ها ، بعضی بازیها ، کار نکردن چراغ LED موقع دریافت پیامها ، اشکال در فیلمبرداری و بعضی مشکلات دیگه باعث شده تصمیم گیری در مورد موندن توی نسخه 4.0.4 کمی مشکل بشه. در مجموع به نظر من نسخه 4.0.4 اندروید ، مناسب این گوشی نیست. البته شاید بعدها با آپدیت و به روز رسانی این مشکلات برطرف بشه. البته کاربرهایی که کار خاصی با گوشی ندارند و برنامه های زیادی روی گوشی نصب نمی کنند ، فکرنمی کنم مشکل خاصی با نسخه جدید داشته باشند. من به احتمال زیاد بر می گردم به نسخه 2.3.4 . چون سرعت سیستم و سازگاری با نرم افزارها برام خیلی مهمه.
خواهش می کنم دوستانی که تجربه ارتقا و کار با نسخه 4.04 اندروید رو دارند ، نظرات خودشون رو به بقیه دوستان هم انتقال بدن .
موفق باشین.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/28 در جواب fa : شاید گزینه unknown sources شما تیک دار نیست. برای تیک دار شدن این گزینه
وارد settings گوشی بشید و applications را انتخاب کرده ، unknown sources را تیک دار کنید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/28 با سلام به آقای hamidreza :
روش ساده ای برای روت کردن گوشی بوسیله کامپیوتر براتون توضیح میدم ان شاالله بدرد شما بخوره ولی قبل از انجام روت باید این کارها رو انجام بدین:1- درایور گوشی رو روی کامپیوتر باید نصب کنید.یعنی کامپیوتر ، گوشی شما رو باید بشناسه.اگر درایور گوشی رو ندارید ، توی اینترنت جستجو و دانلود کنید.2- وارد settings گوشی شده و applications را انتخاب کرده ، اول unknown sources را تیک دار کرده (بمنظور اجازه نصب بیشتر برنامه ها)و در قسمت development گزینه usb debugging را تیک دار کنید.3- در قسمت display قسمت screen time out را به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا صفحه نمایش در هنگام روت کردن خاموش نشود ولی بعد از روت دوباره این تنظیم را به حالت اول برگردانید.
4- برنامه Android-Easy Rooting Toolkit را دانلود کنید.
حالا کابل اتصال گوشی را به کامپیوتر وصل کرده واز طریق برنامه Android-Easy Rooting Toolkit روی فایل اجرایی runme کلیک کنید تا وارد برنامه بشوید و مراحل روت انجام بشه .بعد از حدود یک دقیقه گوشی ریست میشه و روت میشه. معمولا بعد از عملیات روت ، برنامه Superuser روی گوشی شما نصب میشه. مراحل روت کردن توی سایت موبفا (www. Mobfa.org) قابل دسترسه و اتفاقا با این روش گوشی رو روت کردم. فقط اگر تجربه کافی رو ندارید ، خیلی احتیاط کنیدو البته نترسید و تلاش خودتون رو بکنید.
امیدوارم این تجربه به کار شما بیاد.
اما در مورد مشکل بک خوردن گوشی اطلاعات خاصی ندارم. فقط چند احتمال رو می تونم بدم: اگه شارژر گوشی مشکل داشته باشه ،شاید باعث این مشکل بشه. حرارت زیاد هم می تونه باعث بک خوردن بشه که توی نظرات خوندم که با یه کد اسکریپت که به گوشی میدن مشکل حل میشه. تنظیمات گوشی رو به حالت کارخانه برگردونید(شاید هیچ تاثیری نداشته باشه، فقط در حد احتمال). اگه گوشی در حالت عادی بک و ویبره می خوره ،فکر نکنم به حرارت مربوط باشه. اگه بک خوردن یک اشکال سخت افزاری باشه ، خیلی سخته که با این روشها حل بشه و باید از لحاظ سخت افزاری تعمیر بشه. ولی اگر علتش اشکال نرم افزاری باشه ، با آپدیت و به روز رسانی احتمال بر طرف شدن مشکل زیاده. تداخلات نرم افزاری هم شاید یک علت باشه که این احتمالش کمه چون بعضی از گوشی ها همون اولش این مشکل رو دارند.
نظر دیگه ای به ذهنم نمی رسه. امیدوارم این مشکل برطرف بشه تا کاربرها ازانتخاب این گوشی زیبا و پر قدرت، دلسرد نشن.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/27 با سلام به آقای amir s . به نظرمن این گوشی اگه از همون اولش مشکلی نداشته باشه و گوشی خوبی از کار دربیاد، اصلا در حالت عادی مشکل داغ شدن نداره . با توجه به سیستم عاملی که داره ، سازگاری خوبی با بیشتر برنامه های اندروید داره و همانطوری که دربرخی سایتهای تخصصی موبایل آمده ،ظاهرا آپدیت نسخه 4 اندروید هم برای این گوشی فراهم شده. فقط در حالت پیش فرض ،برنامه های جاوا بر روی آن قابل نصب نیست و باید از طریق نرم افزارهای شبیه ساز جاوا ، این نوع برنامه ها را نصب کرد . در مورد دوربینش: کیفیت عکسبرداری مطلوبی داره و تا حدی هم بستگی به عکسبردار داره.به نظرم کیفیت قابل قبولی داره و نباید با دوربینهای عکسبرداری دیجیتال مقایسه بشه.کیفیت فیلمبرداری خوبی هم داره . فرمت فیلم هم MP4 هست. فکر می کنم نمیشه بطور مطلق نظری داد. چون انتظارات افراد متفاوته . ولی اگر این گوشی رو انتخاب کردین ، سعی کنین با نصب نرم افزارهای جانبی ، کارآیی گوشی رو تا حد زیادی بالا ببرید موفق باشید.
با سلام با آقای مرتضی د :
به نظر من mini برتری های فاحشی نسبت به x8 داره . از جمله : پردازنده و ورژن سیستم عامل (مخصوصا ورژن سیستم عامل )و کیفیت عکاسی و فیلمبرداری قوی تری نسبت به x8 داره.اگر بین این دو مردد هستی ، mini رو انتخاب کن. ان شاالله گوشی خوبی نصیب شما بشه.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/24 سلام به دوستان عزیز. من این گوشی رو آبان 90 گرفتم.اون موقع از هر فروشنده ای سوال می کردم که اکسپریا مینی می خوام، یا اطلاعی از گوشی نداشت و یا با گوشی های مینی x8,x10 اشتباه می گرفت. خلاصه با جستجوی زیاد تونستم این گوشی رو تهیه کنم.قیمت مینی اون موقع حدود 320000 تومان بود. الان هم حدود 7 ماهه که دارم باهاش کار می کنم و خیلی هم راضیم. می خوام از تجربه استفاده اش بنویسم شاید برای شما مفید باشه:
قبل از اون باید در نظر داشت که فارغ از مباحث فنی هر گوشی ،اولا یک گوشی باید از لحاظ ظاهری نظر کاربر رو جلب کنه و انتخاب این وسیله ها از یک جهت وابسته به سلیقه افراد هست.ثانیا باید هدف از خرید گوشی هم مشخص باشد. یعنی برای کاربر چه پارامترهایی در اولویت قرار دارد.قدرت عکاسی، گوش کردن موسیقی،تماشای فیلم،وب گردی، تنوع نرم افزارها،نوع سیستم عامل و ...
اما در مورد گوشی: در طول این مدت مشکل بک خوردن نداشتم و گوشی تا دمای 45 درجه هم به خوبی کار می کرد.(برای افزایش کارآیی، گوشی رو ترجیحا روت کنین) وضعیت باتری : در صورت استفاده تقریبا زیاد بصورت روزانه باید شارژ بشود ولی در صورت استفاده در حد ضرورت باتری آن دو تا نهایتا سه روز دوام می آورد. مصرف باتری همان طور که در کاتالوگها و سایتهای معتبر آمده ، می باشد .
در مورد عملکرد برنامه ها، به خاطر داشتن سیستم عامل اندروید نسخه 2.3.3 ،بیشتر نرم افزارها روی آن قابل نصب است و قابلیتهای زیادی را می توان به گوشی اضافه کرد مثل : چراغ قوه ، ضبط صدا ، نرم افزار جداگانه پیام رسانی، نرم افزارهای جداگانه و پر قدرت تماشای عکس و فیلم و موسیقی –دماسنج -و ... که بستگی به کاربر دارد.نکته جالب توجه در استفاده از این نرم افزارها انعطاف پذیری آنهاست بطوری که بیشتر جزئیات برنامه ها قابل تغییر و در دسترس شماست. به نظرم خرید یک گوشی بعد از داشتن اطلاعات مناسب و تحقیقات کافی و خرید از فروشگاه معتبر و قابل اعتماد، به شانس یا قسمت هم بستگی دارد .

موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا