مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ila i
  • تاریخ عضویت : 1391/3/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Poco X5 Xiaomi Poco X5

1402/5/5 با سلام.من این گوشی را حدود دو هفته است از بازار با قیمت 10200 خریدم و چون دارم آرام آرام از گوشی قبلی می یام رو این هنوز کامل با گوشی کار نکردم ولی تا حالا نسبت به همان مقداری که کار کردم راضی بودم البته من هدفم کارهای روز مره است و دیدن فیلم، که هنوز وقت نکردم یک فیلم کامل توش ببینم .می خواستم این بگم که ظاهرا خوبه ولی جدیدا چشمم به redmi note 10 pro خورده که ظاهرا تو کاغذ هم دوربین بهتر و هم قاب غیر پلاستیکی و هم سنسور اثر انگشت روی صفحه و ... البته بنا به سایت nano review داره، البته ظاهرا پردازنده ضعیفتر و اندروید قدیمی تر داره.من شاید اگه قبل خرید متوجه می شدم که چنین گوشی هست شاید اون می خریدم چون تقریبا تو اینترنت قیمت یکسانی داره البته هر دو این ها حتی شاید poco m5 هم برای کار من مناسب باشه ولی خواستم بگم کسانی که می خوان این گوشی را بخرند اون redmi note 10 pro هم مد نظر قرار بدن.با تشکر.

Xiaomi Poco X5 Xiaomi Poco X5

1402/4/23 با سلام.ببخشید من این گوشی را امشب خریدم.یک مساله ای که برام پیش آمده این بوده که این گوشی ظاهرا دو led برای فلش داره(بنا به چیزی که تو gsmarena نوشته) ولی وقتی روشن می کنم به نظر فقظ یکی روشن می شه .
وقتی که فلش خاموش هست اگه با دقت نگاه کنم فلشی که روشن می شه وسطش زرد رنگ هست ولی اون یکی همچنان نقره ای هست.البته عکس هایی هم که تو اینترنت از گوشی پیدا کردم فقط یکی وسطش زرد هست.در حالی که من قبلا redmi note 7 داشتم،تا حالا به این مساله دقت نکرده بودم ولی امشب که نگاه کردم داخل فلشش دو قسمت زرد رنگ وجود داره.می شه کسی لطف کنه بگه این گوشی یک فلش داره ی دو تا؟

Xiaomi Redmi Note 12 4G Xiaomi Redmi Note 12 4G

1402/4/18 با سلام.ببخشید این گوشی در صورتی که همه برنامه ها بسته باشند چقدر از 8 گیگ رم را اشغال می کند؟

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/3/23 با سلام.ببخشید یک سوال داشتم.من اینطوری متوجه شدم که galaxy s 3 از فارسی پشتیبانی میکنه.حال اگر این گوشی را از یک کشور دیگه بخرم در صورتی که unlock باشه بازم از فارسی پشتیبانی می کنه البته منظورم این که بشه تو سایت ها فارسی نوشت و خواند بدون اینکه هیچکاری بکنیم یعنی روت و ... .
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام