مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسین ا
  • تاریخ عضویت : 1399/2/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

Xiaomi Poco M6 Pro 4G Xiaomi Poco M6 Pro 4G

1402/12/10 تو کامنت اول یه اشتباه تایپی و یه اشتباه درباره نرم افزار گوشی داشتم اصلاح میکنم

هایپر او اس
با اندروید ۱۳ و miui ۱۴ عرضه شده که از این نظر برای اونایی که نسخه اندروید براشون اولویت هست ضعف محسوب میشه و نهایتا تا اندروید ۱۵ رو دریافت می‌کنه.

باتشکر از مدیران سایت

Xiaomi Poco M6 Pro 4G Xiaomi Poco M6 Pro 4G

1402/12/10 بعنوان حرف آخر با توجه به اینکه تو خونه هم آ ۳۴ و هم آ ۲۴ داریم در مقایسه با آ ۲۴ که سخت افزار مثل همه و نمی‌دونم اون ultra که تو پوکو کنار پردازنده نوشته بلحاظ تخصصی چه تفاوتی داره اما تو بازی یه مقدار از آ ۲۴ بهتر بود و در بخش های دیگه برتری با پوکو هستش مخصوصا تو قسمت لمس و تایپ که آ ۲۴ کنده

در مقایسه با آ ۳۴ از نظر پردازنده و صدا و آپدیت برتری با آ ۳۴ هستش و تو بقیه موارد پوکو بنظرم بهتره

تو قسمت طراحی با اینکه سلیقه ای هستش چینش دوربین مدل های سامسونگ زیبا تره و پوکو خوشدست تر هستش

امیدوارم نظراتم برای کسایی که قصد خرید این مدل رو دارن مفید باشه و من چون اولویت‌ هام صفحه نمایش و باطری و خوش دستی بود اینو رو ترجیح دادم.

Xiaomi Poco M6 Pro 4G Xiaomi Poco M6 Pro 4G

1402/12/10 سه روزه که این گوشی رو خریدم کیفیت صفحه نمایش حرف نداره با حاشیه خیلی کم اثرانگشت زیر صفحه و عملکرد خوبی داره تاچ ش خیلی سریع به اشارات جواب میده دوربین بنظرم از آ ۳۴ یه مقدار بهتره و عکسهای خوبی تحویل میده شارژ دهی خیلی خوبی داره البته برای استفاده من که اهل بازی سنگین نیستم ولی وب گردی و شبکه های مجازی زیاد می چرخم آداپتور ۶۷ واتی که حرف نداره داغ شدن اصلن نداره حتی تو شارژ فعلا هم که بروز هستش و هایپر او ای رو هم دریافت می‌کنه صدا متوسط هستش اما تفکیک خوبی داره.
برای کسانی که اهل گیم سنگین و زیاد نیستن گوشی بسیار خوبیه

Xiaomi Poco M5s Xiaomi Poco M5s

1402/7/9 گوشی بعد از این آپدیت از این رو به اون رو شده،قبلا که موقع شارژ داغ می کرد الان فقط خیلی جزئی گرم میشه ولی بنظر سرعت شارژ شدن کمی کم شده که شاید به این دلیل باشه.سرعت گوشی هم به دلیل بیشتر شدن انیمیشن ها نسبت به قبل کم تر شده و مصرف باتری هم در بازی و هم در وبگردی و شبکه های اجتماعی بهتر شده و اینجا هم گوشی فقط گرم میشه.خلاصه آپدیت واقعا خوبیه و دیگه خبری از داغ شدن نیست.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/4/1 سلام
از دوستانی که به سئوالم پاسخ دادن یا در ارتباط با اون نظر دادند ممنون هستم.ولی به نتیجه نرسیدم که آیا گوشی آسیب می بیند یا نه.
خودم هم کمی در این مورد جستجو کردم و بر اساس اون استفاده از آداپتور ۴۵ وات اصلی سامسونگ برای شارژ این گوشی مشکلی نداره و این گوشی هستش که بواسطه تکنولوژی بکار رفته در اون شدت ورودی رو می سنجد.برای درک بهتر این موضوع وقتی قابلیت شارژ سریع رو غیر فعال کنیم شارژ شدن آهسته تر انجام میشه و این یعنی خود گوشی است که جریان رو کنترل می کند.یکی از خوبی های این شارژر جدا از اصلی بودن این است‌ که نمیزاره گوشی هنگام شارژ شدن حتی بصورت خیلی کم گرم بشه و گرما توی آداپتور باقی میمونه و اون گرم میشه.تشکر

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/29 سلام

دوستان آیا شارژ گوشی که تا ۲۵ وات رو ساپورت میکنه با آداپتور ۴۵ وات به باطری گوشی آسیب میزنه؟

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/15 نزدیک ده روز میشه که از این گوشی استفاده می کنم و به جرات می گم که در بین گوشی هایی با باطری ۵۰۰۰ واقعا شارژدهی عالی داره،داغ شدن اصلا در کار نیست فقط گرم شدن طبیعی،کیفت صفحه و سرعت پاسخگویی بالایی داره،دوربین اصلی فوق العاده است ولی سلفی خوب نیست،پردازنده با ۷۷۸ کوالکام رقابت پایاپای داره که به نسبت جدید بودنش میتونست قوی تر باشه اما نه تنها لگ و تاخیر نداره که بسیار عملکرد روانی‌ داره و مشخصه که سامسونگ روی پردازنده خوب کار کرده،و مهتر پشتیبانی ۴ ساله است که باعث میشه گوشی بروز بمونه و برخلاف بعضی نظرات دریافت اندروید بیشتر به معنای کند شدن گوشی نیست چون سازنده بعد از بهینه سازی های لازم آپدیت رو عرضه میکنه و آپديت های سامسونگ هم معمولا کمترین باگ رو دارند.در بین گوشی های با ساخت پلاستیک کیفیت بدی نداره و اندازه اش واسه من مناسبه ولی حاشيه های کناری زیاده که با کاور زیاد به چشم نمیاد‌.

Honor 50 Honor 50

1401/12/7 سلام،به احتمال خیلی کم اندروید 13 رو دریافت کنه معمولا آنر در زمینه آپدیت اندروید نهایتا تا 2 ورژن حمایت نرم افزاری میکنه.

Honor 50 Honor 50

1401/11/8 سلام آسونترین راه ساخت آیدی اینه که وارد سایت Honor.id بشید بعد گزینه ورود کاربر خارجی رو انتخاب کنید که شماره نمیخواد.کد ارسالی به ایمیل یا جیمیل رو وارد کنید تمام.

Honor 50 Honor 50

1401/8/8 سلام..روشنایی صفحه نمایش بسیار خوب ولی کمی بی روح است که با گرم کردن دمای رنگ بهتر میشه.شارژدهی باطری 4300 این گوشی واقعا عالیه و از باطری های 5000 عملکرد بهتری داره که بخاطر رابط کاربری بسیار سبک و بهینه اش است مانند اکسیژن در گوشی های وان پلاس.اندروید 12 رو هم گرفته و امیدوارم هانر در پشتیبانی نرم افزاری کوتاهی نکند.کیفیت صدا متوسطه اما تفکیک خوبه.عملکرد پردازشی هم که عالیه بدون لگ و تولید گرمای آزار دهنده.دوربین تصاویر با کیفیتی ثبت میکنه و فیلمبرداری واقعا خوبی دارد. در مقایسه با a52s که تو خونه داریم، بجز صفحه نمایش از هر نظر بر اون برتری داره و از انتخابم واقعا راضیم.

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1401/4/1 سلام..روشنایی از نوت ۱۱ بهتره اما کیفیت خیر.به نسبتtft lsd بودن صفحه عرض کردم که کیفیت بالایی داره و بسیار واضح‌.اما اگر صفحه اولد مدلی که فرمودین راضیتون نکرده این هم نمیتونه و بهتره دنبال مدلهای دیگر بروید.سپاس

Samsung Galaxy M33 Samsung Galaxy M33

1401/3/30 قبل از خرید گوشی نظرات این مدل رو اینجا مطالعه کردم و بعضی چنان با یقین نظر داده بودند که رفتم سمت شیاومی نوت ۱۱ پرو فایف جی که گوشی خوبی ست.دیروز برادرم ام ۳۳ رو خرید و امروز از انتخاب خودم سخت پشیمان شدم.
به عکس نظرات صفحه نمایش بسیار با کیفیت و روشنی داره که در تند ترین زاویه هم تغییری در محتوا و کاهش کیفیت ایجاد نمیشه،باطری ۶۰۰۰ داره که بسیار دیر خالی میشه تنها مدت شارژ کمی طولانی ست.سخت افراز همان سخت افزار آ۵۳ با قیمتی بسیار بیشتر است و بالاتر از ۷۶۵ کوالکام بدون حتی گرم شدن اندک،سریع و تند و تیز.آنتن دهی عالی،بسیار خوشدست و خوش‌ساخت،دوربین هاش ثابت میکنه که فریب اعداد رو نباید خورد و کیفیت مطلوبی دارند،اندروید ۱۲ و کاملا به روز...

لطفا بدون شناخت و در هوا نظر ندهید.واقعا از اینکه این مدل رو نخریدم پشیمان هستم.

Xiaomi Poco M4 Pro Xiaomi Poco M4 Pro

1401/3/28 دمای این گوشی حتی در وبگردی و شبکه‌های اجتماعی خیلی بالا میره مشکل از گوشی ماست یا واقعا همینطوره؟

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/3/17 سلام..!
امروز بنده دقیقا هم آپدیت ۱۲.۵.۵ رو زدم و هم ۱۳ یعنی اندروید ۱۲.نه تنها مشکلی پیش نیومده بلکه گوشی بسیار سریعتر هم شده.البته من با وای فای خانگی زدم.

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1401/3/15 سلام دوستان..!اندروید ۱۲ برای نسخه گلوبال منتشر شده...؟!

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/1/17 گوشی های میان رده هواوی مثل این را باید از دست رفته حساب کرد خبری از آپدیت های امنیتی نیست.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/1/10 سلام،من هر چی توی سایت ها جستجو کردم این گوشی در لیست دریافت نبود.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/1/6 بنده چیزی بنام پرپر زدن صفحه نمایش تا حالا ندیدم البته این به معنای نبودن و انکار چنین مشکلی نیست صرفاً تجربه خود را عرض کردم.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1400/1/3 سلام،چطور میتونم نشان گر اثر انگشت را پنهان کنم،به محض تکان خوردن گوشی محل اثر انگشت نشان داده می‌شود،اگر دوستان در این مورد اطلاعاتی دارند لطفاً در میان بگذارند ممنون.

Xiaomi Redmi 9 Xiaomi Redmi 9

1400/1/1 سلام،آیا رم ۶ این گوشی موجود است..؟

Xiaomi Mi A3 Xiaomi Mi A3

1399/11/21 سلام،بعد از آپدیت به اندروید ۱۱ با اینکه در کل تغییرات بسیار ناچیزی ایجاد شده اما سرعت و روان شدن گوشی واقعا عالی شده و مهمتر اینکه شارژ دهی باطری به طرز محسوسی خوب شده..

Honor 9X Honor 9X

1399/7/8 گوشی قبلیم گوشی واقعاً خوب نوا 7 ای بود اما چون نتونستم با نبود سرویس های گوگل کنار بیام با مکافات به خاطر همین مورد فروختم و 9 ایکس گرفتم،به لحاظ پردازشی و عملکرد نسبت به نوا بسیار پاینتره و البته با توجه به تفاوت قیمت آزار دهنده نیست اما مهمتر از همه مدیریت بسیار بد رام در 9 ایکس است طوریکه از 6 گیگ در بهترین حالت 2.5 اش آزاد است.

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/6/17 سلام من گوشی نوت ۹ اس شیاومی داشتم فروختمش و آ۵۱ ساخت ويتنام سفارش عرب،صفحه نمایش واقعا خوبی داره اما شارژدهی اش واقعا بد است و سخت پشیمانم..

Huawei Y7p Huawei Y7p

1399/6/10 سلام..سه روز پیش واسه داداشم وای 7 پی خریدیم با یک sd card 64 گیگ که هدیه همراهش بود..اندروید 10 روی گوشی بود که بلافاصله یک آپدیت امنیتی 198 مگ براش اومد..از ویژگی های این گوشی،شارژ هی خوب،صفحه نمایش به نسبت تراکم پایین پیکسل وضوح و شادابی لازم را دارد،عملکرد پردازشی واقعا خوبه..با یک ایمیل براحتی شناسه هواوی فعال شد حتی گوگل کروم رو هم نصب کردم بخوبی عمل می‌کند..

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/6/6 سلام آپدیت امنیتی v11.0.10 را انجام دادم هیچ مشکلی برای گوشی پیش نیومده..

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/6/3 سلام دوستان ببخشید..امکان غیر فعال کردن شارژ سریع در گوشی نوت 8 پرو و کلا در گوشی های این برند وجود دارد..؟با تشکر

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1399/3/23 آقای علی درست میگویند گوشی هانری ۱۰لایت هم از لحاظ پردازنده مرکزی و هم سرعت هسته ها از نوت ۸شیا خیلی قوی تره و باطری هانری باوجود اینکه در عدد از نوت کمتره ما عملکرد بهتری دارد صفحه نمایشگر هم از نظر دقت و تجزیه رنگها واقعا عالیه من خودم هانر ۱۰ لایت دستمه و تجربه کار با نوت ۸رو هم داشتم گوشی هانر ۱۰ لایت دو مدل نسخه جهانی ۳۲و۶۴گیگ داره که هردو مدل رم ۳دارند...

Honor 9 Lite Honor 9 Lite

1399/2/25 سلام من قبل آپدیت هم مشکل nfcنداشتم بعد آپدیت هم که مشکلی نبوده

Honor 9 Lite Honor 9 Lite

1399/2/23 سلام بسیار سپاسگزارم حل شد و در جواب دوستی که راجع به آپدیت پرسیده بودند من انجام دادم باطری بسیار عالی شده خصوصا در حالت آماده بکار اما فضای رم حدود 400 مگ بیشتر توسط سیستم گرفته شده

Honor 9 Lite Honor 9 Lite

1399/2/20 ببخشید کسی میدونه چطور ویبره در هنگام نوشتن رو میتونیم در این گوشی غیر فعال کنیم تشکر

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/2/10 چرا نسخه گلوبال ساخت هند میگیره من رم ۶ دارم فوق العاده است بسیار سریع و هیچ سایه ای در نمایشگر وجود ندارد و اگر برنامه آنتونیو اشتباه نکرده باشد امتیازش ۱۹۸۰۵۴ شد

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/2/10 کسانی که میخواهند از اصالت گوشی و همچنین پک ورژن گلوبال گوشی های شیاومی کسب اطلاع کنند به سایت www.mi.com/veryfic مراجعه کنند
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا