مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Sami V
  • تاریخ عضویت : 1399/1/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 78

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 78 مورد

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/5/30 برا من چند روزه که اپدیت اومده البته هنوز بروز نکردم...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/2/9 خیلی عالی 👍👍

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/2/9 امدروید 12 با one. Ui 4.1 همزمان برایه رام عراق اومد.. اوناییمه رام عراق هستند اپدیت کنند..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/2/9 سلام.. اندروید 12 برایه رام عراق هم اومد.. 👌

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/2/9 از اونجایی که سامسونگ برای a51 قول 3 سال اپدیت داده و از اونحایی که پایه این گوشی اندروید 10 هست احتمال خیلی خیلی زیاد اندروید 13 رو هم دریافت میکنه..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/2/5

سامسونگ در ادامه‌ی روند آپدیت گوشی‌هایش به رابط کاربری One UI 4.1 این‌بار این آپدیت را برای محبوب‌ترین گوشی دو سال اخیر خود یعنی گلکسی A51 عرضه کرد.

تاکنون شمار گوشی‌ها و به طور کلی محصولاتی که سامسونگ به رابط کاربری جدید آپدیت کرده از دستمان خارج شده است زیرا تعداد آن‌ها طی چند وقت اخیر بسیار زیاد بوده و البته این عملکرد بی‌نظیر سامسونگ را نشان می‌دهد که در زمینه‌ی آپدیت نرم‌افزاری، پیشرفت بی‌نظیری داشته است؛ هم از لحاظ مدت زمان پشتیبانی و هم از لحاظ سرعت انتشار آپدیت.

در بین گوشی‌های سامسونگ اما گلکسی A51 را نمی‌توان فراموش کرد. این محصول در سال ۲۰۲۰ توانست لقب پرفروش‌ترین گوشی شرکت کره‌ای را مال خود کند و به یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های چند سال اخیر سامسونگ تبدیل شود. این محصول با اندروید ۱۰ راهی بازار شد و با ارتقا به اندروید ۱۲، دومین آپدیت بزرگ خود را نیز دریافت کرد.

این تمام ماجرا نیست. گلکسی A51 هنوز هم واجد شرایط دریافت آپدیت‌های متعددی است که One UI 4.1 یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. این میان‌رده‌ی ارزشمند ۶٫۵ اینچی که این روزها دیگر فروش خوبی ندارد چرا که جانشینان خوبی برای آن عرضه شده، در حالی به این رابط جدید آپدیت شد که ۲ سال و نیم از عرضه‌ی آن به بازار می‌گذرد.

این رابط جدید فقط یک سری ویژگی جدید به گلکسی A51 در بخش‌های مختلف نظیر گالری، دوربین، سرویس بهینه‌سازی گیم، رم مجازی و… اضافه می‌کند در غیر این صورت اندروید همچنان همان ۱۲ است. البته این اندروید قرار بود با رابط One UI 4.0 برای گوشی‌های سامسونگ عرضه شود که اگر همچنان این اتفاق برای شما نیفتاده، باید منتظر بمانید تا سلسله مراتب خود را طی کند.

نکته‌ی جالب اما اینجاست که پاییز امسال وقتی اندروید ۱۳ رسما عرضه شود، گلکسی A51 همچنان واجد شرایط برای دریافت آن خواهد بود اما متأسفانه از آن تاریخ به بعد دیگر هیچ آپدیتی را دریافت نمی‌کند و فقط به مدت یک سال از لحاظ امنیتی آپدیت می‌شود. فقط هم گلکسی A51 نیست که این آپدیت را دریافت می‌کند. بسیاری از گوشی‌های شرکت، حتی نمونه‌های اقتصادی هم واجد شرایط دریافت آن هستند که پیش‌تر در مطلبی جداگانه به معرفی آن‌ها پرداختیم.

گلکسی A51 در حالی آپدیت اندروید ۱۲ و حالا رابط One UI 4.1 را دریافت کرده که اگر قرار بود سامسونگ طبق برنامه‌ریزی قبلی خود پیش برود، این اتفاق باید یکی دو ماه بعد رخ می‌داد. اما عملکرد شگفت‌انگیزی که شرکت در این زمینه از خود به نمایش گذاشته باعث شده تمام گوشی‌های آن خیلی زودتر از انتظار این آپدیت را دریافت کنند.

گلکسی A51 از تراشه‌ی میان‌رده‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ و ۴/۶/۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. این ترکیب سخت‌افزاری برای دو سال قبل آن‌قدر کافی بود که این گوشی بتواند به محصول محبوب و پرفروش میلیون‌ها فروشگاه تبدیل شود و تنها آیفون ۱۱ را بالاتر از خود ببیند که به اختلاف در صدر قرار داشت. گلکسی A52 هیچوقت نتوانست موفقیتی را که این گوشی به‌دست آورد تکرار کند و حتی نتوانست وارد لیست ده‌تایی پرفروش‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۱ راه پیدا کند اما با این حال با وجود این گوشی که قیمت خیلی بیشتری هم در مقایسه با گلکسی A51 ندارد، خرید نمونه‌ی قدیمی خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد. هرچند آن‌هایی که A51 دارند را شاید سخت بتوان متقاعد کرد که دست از این گوشی بردارند.

اگر از گلکسی A51 استفاده می‌کنید و هنوز اندروید ۱۲ را دریافت نکرده‌اید، به تنظیمات اصلی گوشی رفته و در بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار یا همان Software update، به صورت دستی چک کنید ببینید آیا آپدیتی برایتان عرضه شده است یا خیر. چرا که برای دریافت One UI 4.1، این آپدیت باید درون گوشی نصب شده باشد. توجه داشته باشید این آپدیت بیش از ۱ گیگابایت حجم دارد اما اندازه‌ی دقیق آن بسته به نوع گوشی‌ها متفاوت است. بنابراین حتما سعی کنید اینترنت پرسرعت داشته باشید و روند دریافت آپدیت را هم قطع نکنید. همچنین توجه داشته باشید که گوشی شارژ کافی داشته باشد یا تا جایی که امکان دارد آن را زیر شارژ قرار دهید تا در حین آپدیت خاموش نشود.



Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/1/24 تو زمان خودشم این گوشی با ارزش ترین گوشی میانرده بوده.. همچنان همون کارایی رو داره. همونقدر روون. و جزوه گوشیهایی که توجه خاص بهش شده. همچنان هم در حال دریافت اپدیت هست بدون شک که ارزش بالایی داره نسبت به گوشیهایی که بدون دقت و توجه کمپانیها فقط زده میشن وارد بازار میشن... شکام تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیر بهتره که اول دنیایه تبلیغات رو بشناسی که چطور تبلیغات و با چه سیاستی یه چیزیرو جلو چشمتون میارن.. به هر حال دنیایه واقعی با تبلیغات فرق داره همیشه هم تبلیغ بد نیست بستگی به سطح اگاهیه ادمها داره. موفق باشید..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1401/1/24 باید از otgاورجینال و مارک دار استفاده کتی من خودم قبلن او تی جی معمولی گرفتم کار نمیکرد ولی بعدش او تی جی اوریجینال اس 8 رو خریدم انداختم روش خیلی با سرعت بالا داره کار میکنه...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/8/18 انتخاب اشتباه کردی. هم من هم مردم حاضر نیستن نوا به جایه ا51 بگیرن.. چون واقعن هیچ برتری نداره.. در حالی که ا51 وقتی تو دسته از همه نظر احساس بهتری داری.. موفق باشی..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/8/18 من گوشیم تو حالت ذخیره نیرو گزاشتم برنامه های غیر ضروری رو تو حالت خواب گزاشتم بعضی اعلانها غیر مهم رو هم اف کردم شب موقع خواب نت رو قط میکنم صبح بلند میشم اگه نهایت 1 درصد کاهش باتری دارم.. نت رو موقع شب تا صبح خاموش کنی خیلی تاثیر گزاره.. موفق باشی..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/8/18 سلام دوستان... خواستم تجربه باتری رو بعد از آپدیت آخر با شما دارندگان بهترین گوشی میان ده جهان درنیمه سال 2020 به اشتراک بزارم.... تجربه من قبل از آپدیت در حالت ذخیره نیرو تا 70 در صد کاهش استفاده از سی پیو تو استفاده سنگین از گوشی مثله بازی پابجی و مال اف و شبکه های اجتماعی و همچنین تنظیم برنامه هایه غیر ضروری د صورت استفاده نکردن به حالت خواب تا 10 در صد در ساعت بود و بعد از آپدیت 1 گیگی آخر الان مصرف باتری در ساعت تو همون شرایط و استفاده قبل از آپدیت به 7 تا 8 درصد در ساعت رسیده.. که برایه من راضی کننده بود با اینکه تصور می‌کردم تو بهترین حالت تغییر ایجاد نشه.. خیلی عالی من راضی. پیشنهاد میکنم اپدیت کنید حتمن... در ضمن حالت ویبره رو که تو اپدیت رابط کاربری 2.5 که آخرین اضافه شده حتی موقع بک دادن ویبره رو حس میکردم تو قسمت تنظیمات به حالت غیر فعال در آوردم. خود زیادی و کمی ویبره هم قابله تنظیم... 👍👍👍👌👌موفق باشید 💗

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/8/18 حتمن اپدیت کن کوچکترین مشکلی تو آپدیتش نیست..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/5/6 صفحه نمایش مهمترین تو یه گوشیه... اینجاست کهa51 بهترین میان رده دنیاست شما میتونی بهترین بازی‌ها رو با بالاترین کیفیت نه تویه یه صفحه نمایش ضعیف بلکه تو بهترین صفحه نمایش اجرا کنی.... بازی کردن تو a51 بهترین تجربه رو داره.

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/5/3 سلام دوستان......گوشی a51 بهترین. محبوب ترین و پر فروش ترین میان رده در حاله حاضره دنیاست اینکه عده ای بیان تبلیغ گوشی‌های دیگه رو بکنن چیزه عجیبی نیست. ناراحتیم نداره. به هر حال این صفحه گوشی محبوبه حاله حاضره ولی خواهشن تو نظرات زیاده روی نکنید بزارید دارندگان این گوشیم اگه سوال یا مشکلی داشتن بتونن سؤالش نو تو این صفحه مطرح کنن مثه صفحه بفیه گوشی‌ها.. ماهم استفاده کنیم... ممنون

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/5/3 تو حالت ذخیره باطری بزاری بیشترم هست... تو حالت ذخیره باتری سنگین ترین بازی‌ها رو هم بدون کوچکترین لگی اجرا میکنه با 70 درصد کاهش استفاده از سی پی یو...

Samsung Galaxy A51 5G Samsung Galaxy A51 5G

1399/5/3 A51 در حال حاضر بهترین گوشیه میانردست که ارزش خریدش از همه گوشی‌های میانرده بالاتره.. اماره فروششم حرف منو تایید میکنه... خیلی موارد برايه خرید یه گوشی اهمیت داره مهa51 رو بهترین انتخاب میانرده میکنه... شما احتمالن گزینه هایه انتخاب شما کامل و درست نیست....

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/24 دا اش کار به کار بحثتون ندارم اصلنم نخوندم در مورد چی صحبت می‌کنید خواستم بخونم رسیدم به اینکه گفتی درگاه کارت حافظه رو برداشتن چون یکی از عواملی که باعث ویروسی شدن میشه..... واقعن خیلی خیلی عجیبه یه همچین منطقی..نمیدونم در مورد چی داشتی صحبت میکردی ولی حالا در مورد هر چی صحبت میکردی یه همچین منطقی قابل پذیرش نیست

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/24 اگزینوس 9611 کاملن برو ه و قدرت بالاتری از نر پردازش به نسبت اسنپ دراگون داره به همین خاطر از نظر دوربین قویه...ولی از نظر گرافیکی از اسنپ دراگون ضعیف تره این دو مورد مثال بود اون قدرت و اون ضعف هم اصلن محسوس نیست چون هر دو کمپانی از جدید ترین تکنولوژی و بهترین محققایه دنیا برايه ساخت چیپ ست استفاده میکنن.. در مورده چیپ ست نظر دادن تخصص بالا میخواد اونم در مورد چیپ ست هایه جدید. شما یا یه نفر که تو یوتیوب کلیپ می‌سازه پول در میاره تو جایگاهی نیستید که در مورد چیپ ست بخواید نظر بدید..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/24 سلام گوشی a51 واقعن گوشیه خوب و زیباییه و ضخامت کم و بیروونزدگی بسیار کم دوربین و صفحه نمایش واقعن زیبای a51. و حاشیه بسیار بسیارکم گوشی و وزن سبک گوشی از a51 یه گوشیه خوش دست و حسه 2020 به شما دست میده.. شما با خرید a51 پشیمون نمیشید چون همه او چیزیو که از یه میانرده انتظار دارید بهتون میده و اپدیتایه بروز تو هر ماه گاهن شما رو غافلگیر میکنه تو آخرین آپدیت قابلیت‌هایی به دوربین اضافه شده کو تو گوشی هایه پرچم دار وجود داره... درسته مثه دوربین ماکرو شاید برايه یه کار بر معمولی خیلی کاربردی به صورت روزانه نباشه ولی بعضی وقتا دوست دارید از اپشنها لذت ببرید.. A51 بازی هایه کال اف.. آسفالت 9 و پابجی رو تو بالاترین گرافیک بدون لگ اجرا میکنه و شما تو این گوشی هیچ لگی برخورد نمی‌کنید.. موفق باشید

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/24 گوشی‌های آیفون قیمت زیادی دارن ولی ارزش خریدن دارنبه جرات میتونم بگم 90 درصد کسانی که گوشی می‌خرن اگه قدرت پوله هزینه کردنشون برسه بی شک می‌خرن و تا سالها آپدیت دریافت میکنن و این آپدیت دریافت کردن حداقل قیمت یه گوشیو میتونن دو برابر با ارزش تر کنن و خیلی خیلی خیلی آپدیتها مهمه.. گوشی a51 محبوب ترین میان ردست تو دنیا و خدمات پس از فروش قوی داره و هر ماه آپدیت دریافت میکنه که خیلی مهمه و اگه مشکلی براش پیش بیاد شما پولتون دور ننداختین این در حالیکه اگه برايه یه گوشی مثه شیامی مشکلی پیش بیاد مثه یه ریسکه شما پولتون دور انداختین و ضرر میکنین... درسته سامسونگ تا نهایت 3 سال آپدیت بده ولی می‌بینیم به هون نسبتم تو مقایسه با آیفون قیمتش پایین‌تر ه در واقع میشه گفت خدمات خیلی مهمه.. A51 بی شک بیشترین توجه رو از نظر خدماتی و آپدیتی داره و این خیلی مهمه. گوشی‌های شیامی گرون هم هستن به همین دلیل کشوراییه ضعیف مثه هند و ایران که توشون فساد زیاده یه سری گوشی‌های به اصطلاح بی‌نام مثه شیامی رو با این قیمت که مردم ساده کشورهای ضعیف فک میکنن ارزونه رو چند نفر وارد میکنن و سود مالی خوب میکنن که در اصل ارزش واقعیه این گوشی‌ها خیلی کمتره..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/24 داداش اون اج جذاب a51 که خیلی کارایی داره میتونی جاش رو هم تغییر بده و اگه هم به هر علتی دوس نداشتی میتونی غیر فعالش کنی...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/14 نمیدونستم برايه اینکه به ماشین علاقه دارم و مثال ماشینی میزنم باید از شما اجازه بگیرم.... فقط شما تحقیق نمیکنی. فقط شما فیلم نگاه نمیکنی باهوش.. مطمئن باش...مردمی هستن که مثه شما تجربه ندارن در ضمینه گوشی میگم و تمامه اطلاعاتشون چند تا فیلم و......... هست که تو اینترنت هست و همه نگاش میکنن اینجا درست همونجایی که تبلیغاتی ورود میکنن برايه فریب مردم و بعضی مردم ساده فریب میخورن... به این دسته مردم کاغذ باز هم میگن... گوشی a51 گر فروش ترین گوشی دنیا نشد بعد مردم رفتن خریدن بر عکس مردم a51 خریدن شد پرفروش ترین گوشیه دنیا...
... با لایک و دیس لایک هیچ نظری تغییر نمیکنه اگه قرار بود ما هم مثه شما اهله لایک و دیس لایک باشیم مطمئن باش جمعیت ما خیلی بیشتر از شماست اگه مهم بود...
....

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/14 مطمئن باش فقط شما بررسی نمی‌کنید همه بررسی میکنن.. ولی بررسی شما در حده کاغذو فیکه... گوشی a51 بهترین گوشی میانرده در مجموع همه خوبیها و بدی هایه مختلف... فک نکنم بدنه شیشه ای یا بدنه پسیار با کیفیت و زیبای a51 دیگه صحبت داشته باشه علاوه بر درجه سوم بودنش تو اهمیت دیگه واسه مردم این موضوع حل شدست.. جایه صحبت نداره.. بعدش اقایه تحقیق کن خیلی چیزهای دیگه مهم تر از بدنه هستن حالا شاید شما عشق شیشه داشته باشی ایشالا که بدون گارد استفاده میکنی حداقل به عشقت برسی ...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/11 اخوی دلایلت فقط نظر شخصیت... اصلن شاید تو باهوشی. خخخخ ولی اماره چیزه دیگه میگه.... اینایی که میگی هیچ کودوم دلیل نیست سلیقه شخصیت.... بی شک اینی که کسی بگه دوره زمونه سامسونگ تموم شده لطیفست مگه اینکه برا شما نون داشته باشه.....اگه شما امروز اصن اسمه شیامی رو می‌شنوید بخاطره سیاست کلان که با اپل مستقیم معامله نداره و مدتیه که با کشور کره هم شکر آبه فقط همین نه چیزه دیگه.. خیلی تعجب آور کسی از یه محصول کپی مونتاژ تبلیغ کنه اصن یه کاره غیر حرفه ای که خود شما رو زیره سوال میبره و اگه هم یه کاربر معمولی باشی دیگران به چشم فن پیج به شما نگاه میکنن.. چون واقعن کارتون غیر حرفه ای و بدون تفکر انجاممیشه.. حتی صحبت تخصصی در مورده شیامی کاره اشتباهیه چون همه قطعاتش خریداری میشه.. تنها مسئله شاید ارزون بودنش که امروز بعضی ازمردم بخاطر مشکل مالی شاید مجبور بشن بخرن شایدم تو آینده مجبور بشن اصن گوشی نخرن دلیل نمیشه دوره زمونه سامسونگ تموم شده.. خخخخخ سامسونگ که در آمد یک ماهش به کله ارزش سهام شیامی می ارزه.. من هرگز برایه کمی پول کسایی که از وضعیت اقتصادی بد مردم سو استفاده میکنن میرن گوشیه درجه دو چینی به صورت انبوه وارد میکنن و مردمو مجبور به پسرفت و استفاده از اجناس غیره مارک میکنن تبلیغ نمیکنم...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 احتمالن تو محله شما فروش زیاد داره.. من که تا حالا یه بارم ندیدم کسی ارزش مغازشو با گوشیه شیامی پایین بیاره اونم بزاره پشته ویترین اگه کسی دیده بگه اصن غیره ممکنه عینه این میمونه من بنز داشته باشم فراری داشته باشم.. بی ام دبلیو داشته باشم بعد پراید بزارم تو ویترین نمایشگاه... خخخخ.... امولد و خریدن نصب کردن سایه انداختن داره خب و در آینده شما بیشتر از این مشکلات می‌بینید بد تر اینکه کسیم اهمیت نمیدی.. چون خدمات پس از فروشی مثه برند سامسونگ نداره... واقعن ساده لوحانست که فک کنیم بریم فلان قطعات بخریم بیایم نصب کنیم فروش کنیم پول در بیاریم.. خخخخخ.. واقعن شما فک میکنید فقط نصب کردنه.. نه عزیزم مجموعه سخت افزار و رابط هایه نرم افزاری یه گوشی رو شکل میدن نه فقط خریدن نصب کردن... اگه سامسونگ امولد میزاره علمو تجربشو داره.. و اگه به شیامی امولد میفروشه میدونه که از پسش بر نمیاد وگرنه هر گز نمیفروخت.. در ضمن مونتاژ کردن تبلیغ نداره اینو گفتم بدونی...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 حرف منطقی جواب نداره 👍

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 داداش عاشقه این بنچمارک شدم 😆😆 راستش منم تا حالا ندیدم کسی شیامی داشته باشه بره تاچ ال سی دی عوض کنه نه تو تعمیرگاه نه تو دسته مردم.. راستش اصن ندیدم کسی شیامی داشته باشه به غیر از یه جوانک ساده رو دیدم که تازه اینترنت دیده بود یکی بهش گفت برو بنچمارک اونم رفته بود بنچمارک نهایت شیامی خرید...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 زیاد کاغذ بازی نکن هم اگزینوس هم اسنپ دراگون از جدیدترینو بروز ترین تکنولوژی برايه ساختشون استفاده شده.. و هیچ فرقه محسوسی ندارن..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 همون 128 بگیر.. من خبر ندارم ولی 128 بگیر مگه چقد تفاوت قیمت دارن... در هر صورت به کارت میاد حتی نیاز به خرید رم نیست.. ولی 64 بگیری شاید یه روزی به رم نیاز پیدا کردی..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 فرق میکنه..فقط سخت افزار مهم نیست.. هر سخت افزاری به وسیله رابط هایه نرم افزاری قدرت میگیره... وگرنه من میرفتم از جاهای مختلف سخت افزار میخریدم سر هم میکردم می‌فروختم از خوده سامسونگ که ازش امولد خریدم بیشترم سود میکردم خخخ ای کاش به این راحتی بود.. به خاطره همین گوشی‌های شیامی رو کاغذ خوبن و فروش نداره و مردم دنیا نمیخرن به غیر از قشر خاصی از مردم جهان سوم که دلیلشم مشخصه احتمالن به خاطره پول.. وگرنه رو کاغذ از سامسونگ و کمپانی‌های دیگه خرید و کپی میکنه.. ولی هیچ وقت کمپانی‌های مثه سامسونگ و اپل حتی هوواوی رقیب حسابش نمیکنن بخاطره همین بهش میفروشن هر چند جنسه درجه یکشونم نباشه...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 سلام با همه خوبیها و بدی هایه گوشی‌های مختلف a51 بهترین گوشیه میان رده بین کاربرای معمولیه... با خریدن a51 پشیمون نمیشی ولی شاید گدشیهذیه دیگه پشیمون بشی... درمورد پیکسل سوختگی نمیدونم شما رو اسنثنا ها زیاد توجه نکن فقط موردی. من که لا اقل در مورد a51 هیچ موردی نه دیدم نه شنیدم... و کارنامه هم حرف منو تایید میکنه.. موفق باشید...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/4/9 سلام دوستان.... من با دستگاه پشت گوشی و دوربین گوشی رو گلس انداختم واقعن بی نظیره هم ضد خش و هم ضد ضربست... توصیه میکنم حتمن با دستگاه انجام بدید.. اصلن از زیبایی و کارکرد گوشی کم نمیکنه... از حسنایه خیلی خوبشم اینه که اصلن اثر انگشت نمیمونه.. با خیال راحت در حاله حاضر از بهترین و زیباترین گوشیه میان رده دنیا لذت ببرید.. اصلن قطری نداره.. از حسنایه a51 قطر کم بر خلاف سایر برندها که قطره زیاد و وزن زیادی دارن و حس بد و گوشت کوبی دارن(یکی از موارد مهم برايه کاربر معمولی که هر روز جلو چشمتون و همراهه صفحه نمایش نمایش از مهمترین ست )در سال 2020 که با a51 حسه اینو دارید که فقط یک ال سی دی تو دستتون... موفق باشید.. حتمن با دستگاه برا گوشیتون محافظ بزارید و از زیبایی گوشی لذت ببرید...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/13 نه داداش طببعیه به باطری آسیب هم نمیرسوومن ‌خصو وقتی عجله دارم منه ولی تو دراز مدت عمره باطری رو کم میکنه ولی خیلی نا محسوس اون قد نیست که شما از فست شارژ به خاطره عمرش استفاده نکنی.... ولی به نظر شخصیه من تا وقتی که واقعن عجله نداری از فست شارژ استفاده نکنی بهتره... ولی اگه استفاده هم کنی اتفاقی نمیفته.من شخصن وقتی زمان کمی دارم و میخوام گوشیم زود تر شارژ شه از فست شارژ استفاده میکنم و متاسفانه همیشه زمان کم دارم از فست شارژ استفاده میکنم ختخخخ...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/13 صد در صد که تخصص میخواد اگه اینطوری باشه که دنیا پر میشه از آدمایی که قصده فریب دارن و کسیم نمیدونه چی به چیه چون تخصص میخواد این همه رو از کجا آوردی ما نمی‌بینیم... صد درصد که پراید برايه خیلیا بهتر از بی ام دبلیویه چون موقعیت و پولشو ندارن یعنی نمیتونن بی ام دبلیو سوار شن از نظر اونا پراید بهتره و می‌بینیم که تو ایران بیشتر مردم پراید سوار میشن تازه 180 من خودم باهاش پر کردم دمشم گرم... پس حرف کشک زیاد داریم نظر هم میدن ولی واقعیت چیزه دیگست که نخصص میخوادبقیش رایگانه مثه نظرات خودت.. مالیات که نداره تعریف کن از گوشیت... ولی واقعیت چیزه دیگست ....

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/13 داداش کامنتت طولانی بود نخوندم خخخخخ تازه الان دیدم.. ببین در مورد چیپست نظر دادن کاره تو نیست... کشککه نیست واسه خودت بیای بگی این بهتره یا اون بهتره..سواذه میخواد شما تو اون جایگاهی نیستی که بخوای در مورد چیپست نظر بدی.... چیزی که مشخصه نظر من به عنوانه یه کاربر همه گوشی‌های میان رده از جمله گوشی a51 بازیهایه رایج رو تو بالاترین سطح گرافیک بالا میارنحتی 9611 تولید حرارتش نسبت به چیپست هایه میان رده دو درجه خنک تره شاید خیلیم مهمم نباشه ولی بقیه چیپست ها مثه مدیاتک یا اسنپ دراگون که همشونو یه کمپانی می‌سازه به غیر از اگزینوس نزدیکه دو ثانیه زودتر بالا میاره که اونم زیاد مهم نیست... این در حالیه که کارنامه نشون میده اگزینوس عمره مفید بیشتری داره... و با نرم افزارها بیشتر مچه تا سایر چیپست ها مخصوصن تو مچ شدن با دوربین.. آدمای زیادی نیستن که بتونن در مورد چیپست نظر بدن کاملن تخصصی و نظر هم نمیدن چون همه میانرده ها تو یه سطحن... کاری که شما میکنی نظر دادن نیست به عمد بودنه که شنونده خودش عاقله خودتو خسته نکن
. بی شک a51 بهترین حسو داره در مجموع و اماره فروشش تو دنیا حرفه منو ثابت میکنه نه تو ۰چین و هند که نصفه جمعیت دنیا رو دارن و هم فقیرترین تو کله دنیا...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/13 شما اول تحقیق کن بعد نظر بده اون چیپست 7 نانومتری که میگی دزدیه تو دادگاه هم محکوم هم تحریم شد مگه به حرفه میای واسه خودت حرف میزنی.. ما یه کارنامه داریم اونم کارنامه واسه همه روشنه... یه نصیحت سایتی رو که از روش تحقیق کردی و عوض کن مشکلت حل میشه ...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/13 اتفاقن اونایی که سرشون میشه هیچ وقت گوشی مونتاژ و بی اصل و نصب نمیگیرن شما چرا همه چیو وارونه میگی.. خخخخ آخه کودوم آدم مشهوری دیدی که تو دسش گوشیه سیامی باشه... برا آدمای باهوش خدمات پس از فروش خیلی مهمتر .... مگه میشه یه انسان هر چند با ضریب هوشی پایین بگه گوشی مونتاژ بهتره مگه اینکه کاسب باشه... بخواد یه چیزی گیرش بیاد... مشکل شما اینه که اصلن به روز نیستی هنوز درگیره گوگل هستی....اگه به گوگل باشه که همه الان پرفسور.. یه نصیحت رایگان میکنم از گوگل استفاده کن ولی به گوگل اکتفا نکن سواده خودتو ببر بالا... یه لحظه فکر کن شخصیت ما هم مثه تو بود میومدیم تو صفحه شما تبلیغ میکردیم چه بی نظمی بوجود میومد... خدارو شکر که همه مثه شما نیستن...

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/10 حتمن داری شوخی میکنی.. معلومه که هواوی هیچ وقت سامسونگ نمیشه چون کلن هواوی علم نداره رو سامسونگ اسکی میره... و اگه سامسونگ ضعیف بشه بی شک هواوی هم ضعیف میشه چون علمی واسه پیشرفت نداره.. شما نگران نباش سامسونگ اینقد درآمد داره که درآمد یک ماهش به کله ارزش سهام هواوی می ارزه و هیچ وقت با این پول ضعیف نمیشه و همیشه پیشگام و خالق تو پیشرفت تکنولوژی... در واقع اگه سامسونگ نباشه هواوی هم وجود نداره مگه اینکه همه پرسنل قدرتمند سامسونگ برن تو هواوی کار کنن که اینم غیره ممکنه.... با این حال اگه اون روز برسه من خودم اولین نفری هستم که اگه به هر دلیلی آیفون نخرم هواوی میخرم خخخخ یعنی تا این حد حتی اگه سامسونگ وجود نداشته باشه باز هم انتخاب اولم هواوی نیست..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/10 کی گفته a51 بازی کال اف دی تی رو تو بالاترین گرافیک لگ داره.. من هر روز روزی یک ساعت دارم بازی می‌کنم تو بالاترین حده گرافیک اونم تو حالت ذخیره نیرو که 70 درصد کاهش استفاده از سی پی یو رو داره بدون حتی یه لگه کوچیک دارم بازی می‌کنم... واقعن تعجب می‌کنم دیگه تا این حد.. خخخخ.. خودتو اصلاح کن..

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/3/10 سلام دوستان.....به روز آوری نرم افزار نسخه A515FXXU3BTD4/A515FOJM3BTD4/A515FXXU3BTD4
مربوط به چه گوشیهایی میشه... چه مدل گوشی‌های a51 باید این نسخه رو آپدیت کنن اگه کسی اطلاعات دقیق داره لطفن راهنمایی کنه و آیا کسی اگه این آپدیت رو از طریق سامسونگ دریافت کنه باید آپدیت انجام بده یا فقط دارندگان این نسخه a51 باید آپدیت انجام بدن.. ممنون
..
موارد 1 تا 40 از مجموع 78 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا