مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Reza M
  • تاریخ عضویت : 1399/1/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy A41 Samsung Galaxy A41

1399/1/14 اولا شرایط وان پلاس و بِرنده های نو ظهور متفاوت هست( این شرکت دنبال ارزان تمام شدن محصولات برای جذب بازار هستند) ولی مطمئن باش مثل HTC که اومد روی +One M9 از‌چیپ‌ مدیا استفاده کرد و خودش رو بی اعتبار کرد (در عمل نه اعداد و ارقام روی کاغذ) وان پلاس هم پشیمون خواهد شد!
اساس مدیاتک از ابتدا روی ارزان تولید کردن چیپ ها پایه گذاری شد و هر شرکتی که دنبال‌ش میره قطعا دنبال سود بیشتره و ارزان تموم شدن هست و نه "قدرت" !!!!!
سرآمد قدرت معلوم دست کیه، زمانی که اسنپدراگون چیپ میرد شرکت مدیا هنوز تاسیس نشده بود و مطمئن باش این تجربه همیشه بر مدیا قالب خواهد بود!
اگزینوس هم واقعا شرایط بهتری از مدیا داره
در آخر ازت میخوام روی تجربه و قدمت ساخت و "اعتبار" یه شرکت حساب کنی نه اعداد ارقام یه شرکتی که از ابتدا با انتشار اطلاعات غلط چیپ هاش احترام به مشتری نذاشت

Samsung Galaxy A41 Samsung Galaxy A41

1399/1/11 سلام
متم تا حدودی با نظر شما موافق هستم و دلیل این تعصب دوستان روی چیپ های مدیاتک واقعا برای من تعجب برانگیزه!
دوستان هر موقع بِرندی روی پرچمدار روزش از مدیاتک استفاده کردن اون موقع میشه گفت آره مدیاتک پیشرفت کرده
ولی در حال حاضر ممکنه مدیاتک اعداد ارقام بالایی در ابتدا نشون بده، ولی مطمئنن در طول زمان با داغ شدن و اُفت و کاهش سرعت و در نهایت مصرف بالای باطری مواجه خواهید شد (تجربه شخصی)!
الان واقعا نمیشه گفت ارتقاع پیدا کرده A40
الان A50 و A51 حتی A70 و A71 رو ببینید، انصافا میشه گفت ارتقاع پیدا کرده هم هستند ولی A40 و A41 واقعا سخت میشه این عنوان رو بهش داد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا