مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ا
  • تاریخ عضویت : 1399/1/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 56

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 56 مورد

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/2/31 درود بر شما
من یکمی تند رفتم. فقط خواستم بگم که یه وقت دوستان اشتباه فکر نکنن. به هر حال اگه ناراحت شدین از صحبت های من، من معذرت میخوام

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/2/30 دوست عزیز منظورمو متوجه نشدی. من که نگفتم این گوشی میان رده است و باید با پرچمدار ها مقایسه بشه، من گفتم که فقط لنز اصلیش و تا حدودی لنز ماکروش توانایی رقابت با پرچمدار ها رو داره. چون اگه بگم همرده، ممکنه یکی بیاد قیمتو در نظر بگیره و بگه یعنی با a72 و s20 fe مقایسه میکنی و از این ور یکی مثل شما میاد اینجور میگه. واقعا نمیدانم دیگه باید چجوری بگم تا متوجه بشی

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/2/26 دوست عزیز تنها تفاوت این گوشی با mi 10t فقط تو لنز اصلیشه که نسخه پرو 108 ولی نسخه معمولیش 64 و کاملا نسخه پرو تو این لنز برتره ولی تو اون دو تا لنز دیگه مثل هم هستن و تفاوتی ندارن و تفاوت اصلی فقط تو لنز اصلیش هست.
در ضمن تو یوتیوب چون کامل دوربین رو برسی میکنن و به خاطر اینکه لنز اولترا این گوشی ضعیف تر کار کرده و به خوبی لنز اصی نیست، شما رو به اشتباه انداخته باشه. من خودم فقط و فقط با لنز اصلی عکاسی میکنم و البته گاهی با ماکرو و از این جهت کاملا راضیم و خیلی تصاویر با کیفیتی ارایه میده که تو سایت dxomark هم هست نمونه عکس ها با لنز اصلی

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/2/26 درود دوست عزیز
کاملا درست میفرمایید. این گوشی تو عکاسی و فیلمبرداری با لنز اصلی خودش و البته به لطف پرازنده محشرش خیلی عالی کار کرده و خیلی کم نقصه و به راحتی با پرچمدار ها مقایسه میشه، البته برا فیلمبرداری کردن گوشی های آیفون واقعا محشرن و به جرت میتونم بگم هیچ حریفی ندارن ولی تو عکاسی اینطور نیست.

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/2/25 درود بر شما
نظر شما کاملا محترمه برام. اکثر مواردی هم که گفتین درسته و قبول دارم به جز دوربین
من اصلا کاری به اعداد این دوربین و اون دوربین ندارم. این گوشی شیایومی سه تا لنز داره که لنز اصلیش همون 108 هست ولی دو تا لنز دیگش که یکیش اولتراست رو خودم هم قبول دارم که کیفیتش زیاد جالب نیست ولی اون یکی لنزش هم یعنی لنز ماکروش کیفیت خیلی خوبی دارم و میتونه شگفت زده کنه ادمو.
اما بحث من لنز اصلی دوربین هست که من هم باهاش عکاسی کردم و هم فیلمبرداری، کیفیتش واقعا عالیه و خیلی کم نقصه و نسبت به گوشی های دیگه مثل A52 و A72 کاملا برتری داره، البته گفتم که متاسفانه برخی دوستان به اشتباه کیفیت عکس ها رو از رو گوشی مقایسه میکنن و چون گوشی های سامسونگ هم صفحه نمایش آمولد دارن و رنگ ها رو اشباع تر و پر رنگ تر نشان میدن، ممکنه در ظاهر به نظر بیاد که سامسونگ بهتره، در صورتی که اصلا اینطور نیست. من خودم چون عکاسی میکنم و خیلی اهمیت داره این موضوع برام، کاملا برسیش کردم و از روی کامپیوتر عکس ها و فیلم ها رو مقایسه کردم و حتی از روی تلویزیون هم مقایسه کردم و با اطمینان میگم که لنز اصلی شیایومی کاملا برتره هم تو عکاسی و هم فیلمبرداری.

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/2/25 خواهش میکنم. موفق باشید

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/2/24 درود دوست عزیز
قابل توجه سایر دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارن و بین این گوشی و سامسونگ A52 5G شک دارن یه توضیح مختصر و مفیدی میدم که امیدوارم برا خرید کمکتون کنه
اگه برا خرید گوشی پردازنده و دوربین و کیفیت بدنه گوشی براتون در اولویته قطعا mi 10t pro انتخاب بهتریه هست، چون سنسور 108 مگاپیکسلی شیایومی عکس و فیلم های بسیار با کیفیت و کم نقصی میگیری و این لنز شیایومی از لنز 64 سامسونگ کاملا برتره(البته متاسفانه بعضی دوستان به اشتباه عکس ها رو از رو خود گوشی ها مقایسه میکنن و به خاطر همین اصلا تفاوت ها رو نمبینن و به نظرشون میاد که مثل هم هست ولی من هم از رو کامپیوتر و هم از رو تلویزیون برسی کردم، شیایومی تو این لنز کاملا برتر بود) ولی لنز اوالترا شیایومی کیفیت جالبی نداره ولی لنز ماکروش واقعا عالیه.
در رابطه با پردازنده هم که دیگه کاملا مشخصه که پردازنده پرچمداران سال 2020 رو این گوشیه و از این لحاظ این گوشی فقط با پرچمدارا مقایسه میشه
ولی حالا اگه صفحه نمایش و دوربین سلفی براتون اهمیت بیشتری داره، سامسونگ a52 انتخاب مناسب تریه هر چند که صفحه نمایش گوشی شیایومی هم عالیه به خصوص 144 هرتز بودنش اما خب به هر حال بعضی ها سوپر آمولد رو به ips ترجیح میدن ولی در کل خیلی تفاوت فاحشی ندارن و در رابطه با دوربین سلفی هم به نظرم سامسونگ بهتر کار کرده ولی خو باز هم تفاوت زیادی ندارن و کیفیت ها نزدیک به هم هست در اکثر شرایط.
در رابطه با بانری هم که شیاومی نسبت به سامسونگ تا حدودی بهتره ولی در این مورد هم خیلی تفاوتی ندارن و نزدیک به هم هستن

در کل قطعا mi 10t pro شیایومی انتخاب مناسب تریه و کاملا نسبت به سامسونگ a52 برتره

Xiaomi Mi 10i 5G Xiaomi Mi 10i 5G

1399/10/20 دوست عزیز لطفا از خودت این چیزها رو درنیار. الان تو دنیا رقابت بین شرکت ها جوریه که مجبورن گوشی با کیفیت بالا بدن و هیچ گوشی کیفیت پایینی نداره. هر گوشی که شما تو این بازه قیمتی بخرین مطمن باشین که پشیمان نمیشین منتها فرق شیاومی با سامسونگ اینه که گوشی هاشو هم با سود کمتری به مردم میفروشه و هم یه گوشی بهینه و با مشخصات بهتر میسازه به خاطر همین قیمت پایین تری داره و به صرفه تره

خواهشا به این حرف هایی که از روی تعصب و عصبانیت زده میشه توجه نکنید. هر گوشی یه سری مزایا و یه سری معایب داره منتها شیامی همیشه مزیت ارزان تر بودن رو نسبت به بقیه داره در حالی که سامسونگ کاملا برعکسه.

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1399/8/26 الان از این بابت خیلی خوشحالی!!!
اینکه گوشی 250 دلاری رو به قیمت 10 و 11 میلیون به مردم غالب کردن که خوشحالی نداره
واقعا برا یه عده متاسفم که با این کاراشون گند زدن تو مملکت
واقعا چرا باید یه گوشی 250 دلاری، 11 میلیون قیمتش باشه؟
غیر از اینه که دزدی و گرانفروشی میکنند
تمام بدبختی ما به خاطر همین وارد کننده های شیطان پرسته که این بدبختی رو برا مردم درست کردن
گوشی رو با دلار 40 هزار تومانی به مردم میدن، تازه یه عده خوشحال هم هستند

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1399/8/3 چه خبر 10 میلیون؟!! شده هرکی به هرکی
هرکس هر قیمتی میخواد میذاره.
این گوشی نسخه 128 گیگش ریجستری شده و با 18 ماه گارانتی حداکثر میشه 8 میلیون
نه 10 میلیون
تازه 8 میلیون هم زیاده
اخه 10 میلیون بابت یه گوشی 250 دلاری مسلمان
انسانیت کجا رفته پس
شده مسخره بازی همه چی
...

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1399/8/1 احتمالا حداکثر تا یک ماه دیگه میاد تو بازار ایران.

یعنی اول آذر ماه به احتمال زیاد میاد تو بازار و تا آخر آذر تو اکثر فروشگاه های اینترنتی موجود میشه.

Xiaomi Mi 10 Ultra Xiaomi Mi 10 Ultra

1399/6/15 دوست عزیز در اینکه هر دو گوشی فوق العاده هستند شکی نیست(البته طبیعی هم هست چون هر دو پرچمدارن) اما بحث اینه که خرید کدومش مقرون به صرفه تره؟ بین این دو گوشی تفاوت قیمت زیاد هست(البته به جز ایران که این تفاوت به شکل عجیبی خیلی کمتره) و به همین دلیل خیلی ها ممکنه توان خرید سامسونگ رو نداشته باشند و همین دلیل شیائومی رو میخرند که هم قیمت خیلی کمتری دارد و هم اینکه نه تنها چیزی از سامسونگ کم نداره، بلکه در مواردی مانند دوربین و به خصوص شارژ باطری کاملا سرتره. پس خرید سامسونگ منطقی به نظر نمیرسه(به خصوص اگه توان مالی هم پایین باشه) و به همین دلیل اکثر سعی میکنند که همین گوشی شیائومی رو بخرند که واقعا یه گوشی خارق العاده است با این قیمت.

Xiaomi Mi 10 Ultra Xiaomi Mi 10 Ultra

1399/6/13 کاملا مشخصه که طرفدار note 20 نیستی. فقط کم مونده بگی این گوشی مضخرفه و سامسونگ عالیه.
اخه خداویکلی کجای دنیا دو مدل گوشی رو از روی کاغذ مقایسه میکنند؟ اخه این چه مقایسه ایی، در حالی که نه گوشی شیایومی رو از نزدیک دیدی و نه نوت 20 سامسونگ رو.
و فقط از روی کاغذ و صرفا با استفاده از قوه تخیلیت به این نتیجه رسیدی.
اولا اخه چه کسی 20 گرم اختلاف وزنو تشخیص میده. هر دو گوشی سنگین هستند و اختلاف چندانی از این بابت ندارند و اگر هر دو گوشی رو بگیری دست، متوجه میشی که تفاوت قابل توجهی ندارن و هر دو در یه حد هستند.
دوما میشه توضیح بدی که چطور به این نتیجه رسیدی که صفحه نمایش dyinamic به مراتب از super amoled بهتره؟حتما اینو هم از روی کاغذ تشخیص دادی. اخه چرا وقتی دو گوشی رو حتی از نزدیک هم ندیدی،همچین نظر میدی؟ در حالی که چشم ما هر دو صفحه نمایش رو یجور میبینی و متوجه تفاوت ناچیزش نمیشه.
سوما در تراکم پیکسلی هم باز همین داستان هست و سامسونگ فقط هزینه اضافی کرده، در حالی که چشم ما متوجه تفاوت دو گوشی از این بابت نمیشه.
درباره پردازنده هم فقط سامسونگ باز هم هزینه اضافی کرده، وگرنه شما یه برنامه یا یه بازی نام ببر که نوت بیست بتونه اجرا کنه و شیایومی نه. پس از این بابت هم شیایومی صرفه جویی کرده تا مقرون به صرفه ترین پرچمدارش رو روانه بازار کنه.
در بقیه موارد تا حدودی با شما موافقم و البته باید اینو در نظر داشته باشید که مواردی مانند اندازه موبایل و محافظ صفحه نمایش و اسلات کارت حافظه به عنوان جزییات یه گوشی به حساب میاد و در برابر کیفیت دوربین و سرعت شارژ گوشی که برای خیلی ها از اهمیت خیلی بالاتری برخورداره، موارد کم اهمیتی محسوب میشه.
به نظر شما کسی هست که از شارژ گوشیش در حدود ده الی 15 دقیقه لذت نبره؟یه لحظه فکر کنید. به نظر من که فوق العاده است.
به نظرم سامسونگ در نوت 20 اولترا فقط هزینه اضافی کرده، در حالی که شیایومی با صرفه جویی در یک سری موارد خاص و بهتر نشان دادن یه سری موارد خیلی مهم مانند دوربین و باتری و قیمت، به راحتی نظر خریداران بسیاری رو به خودش جلب کرده. من شیایومی رو به خاطر ساخت چنین گوشی تحسین میکنم، چون موارد خیلی مهم رو مانند دوربین و باطری رو خیلی قوی کرده و در بقیه موارد نیز در حد خیلی خوب نه عالی(صرفا به خاطر قیمت کمتر) کار کرده و نظر خیلی ها رو از جمله خود من به چنین گوشی جلب کرده.
در کل به نظر من این گوشی شیایومی چیزی خاصی کم نداره و میشه گفت یکی از بهترین و البته مقرون به صرفه ترین پرچمداران دنیاست و قطعا از ارزش خرید بسیار بالاتری نسبت به سایر پرجمدار ها برخورداره.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/7 دلال بازی یه بخش کوچیکشه و خیلی ربطی نداره
بیش تر به خاطر دلاره دلار
روز به روز هم که دلار میره بالاتر و دولت هم که عین خیالش نیست
وگرنه خود گوشی قیمتی نداره
تو ایران قیمتش شده فاجعه
تو ایران یه کارگر باید حقوق 4 ماهش جمع کنه و بهش دست نزنه تا بتونه این گوشی رو بخره، در حالی تو کشور های دیگه یه گارگر با یک چهارم حقوق یک ماهش میتونه این گوشی رو بخره
با یک برسی ساده میفهمیم که چقدر ما بدبختیم ولی با این حال یه عده رودارن رودار

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/6 خیلی کم پیش میاد که هنگام کار با دوربین هنگ کنه
زیاد جای نگرانی از این بابت نیست

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/6 خواهش میکنم
موفق باشی

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/5 دوست عزیز برو تو صفحه مفید ترین نظرات
اونجا نظرات به طور کامل و جامع هستش
شروع کن و اون صفحه رو کامل بخوان

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/5 خواهش

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/4 خواهش میکنم
راستش من از تسک میران گرفتم
آخرای بهمن سال پیش بود که با قیمت 6300 از فروشگاه اینترنتی تسک میران گرفتم و با گارانتی تسک میران
اگه از دیجیکلا سفارش بدی، خودت میتونی زمان تحویلش رو تعیین کنی. فقط کافیه یکبار آزمایشی بری تو مرحله ثبت سفارش(قبل از پرداخت) ، اونجا میتونی خودت زمان تحویلش رو تعیین کنی.
من خودم سفیدشو خریدم که زیباست( حالا خودت میدونی و البته سبزش هم قشنگه)
به هیچ وجه محافظ لنز کیفیت دوربینو کم نمیکنه
با گلکسی آ70 نمیشه مقایسش کرد(به خصوص تو بحث دوربین) ولی خودم با آ71 مقایسش کردم که شیائومی در تمام زمینه ها از آ71 بهتر بود(نظر مقایسه با آ71 رو اینجا گذاشتم. برو تو مفید ترین نظرات، اونجا راحت پیداش میکنی)
موفق باشی

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/4 به سلیقه خودت بستگی داره
سفیدش قشنگه

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/4 6- این گرم شدن عادیه و به خاطر شارژ سریعش هست و مشکلی برای گوشی ایجاد نمیکنه
7- از سایت های اینترتی. چون هم ارزان تره نسبت به موبایل فروشی ها و هم قابل اطمینان تره مثل دیجیکالا
8- از بابت دوربین خیالت تخت. کیفیتش محشره و از گلکسی اس 20 اولترا چیزی کم نداره
9- صد درصد خیر. شما اولا اشتباهتون تو مقایسه کردن این گوشی با گلکسی آ71 هست. چون دوربین این گوشی رو با اس 20 اولترا مقایسه میکنن و از نظر کیفیتی به راحتی باهاش رقابت میکنه. در ضمن دوربین سلفی شیائومی رقیب مناسبی برای دوربین اصلی گوشی آ71 هست که رقابت تنگاتنگی دارن.خخخخ
10-اولش شاید ولی اینقدر این گوشی خوبه که یا بهش عادت میکنید یا اصلا متوجه سنگینیش نمیشید.
11- ارزان ترین پرچمدار های دنیا رو شیائومی داره و میتونید mi 10 رو بخرید که البته هنوز نیامده. ولی به زودی میاد.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/4 سلام دوست عزیز
1- خیر با اجرای بازی های سنگین نه داغ میکنه و نه هنگ و نه بیرون میندازه
2- 1 الی 2 ماه و شاید هم کمتر
3- خیر. اندروید 10 میاد که یه سری مشکلات حل بشه
5- بله داره و میتونید از فروشگاهای اینترنتی لوازم جانبی سفارش بدید

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/3 بله از 4.5 پشتیبانی میکنه.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/3 خوب معلومه دیجیکالا از همه با اطمینان تر هست و با توجه به اینکه قیمتش هم از دیگر فروشگاه ها بهتره، دیجیکالا بهترین انتخابه برای خرید

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/3 سلام بله شارژر 30 واتی وجود داره

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/3 دوست عزیز باتریش عالیه
نسبت به گوشی های دیگه ای که داشتم، باتری این گوشی از همشان بهتر بوده
فقط یکم انتظار برخی دوستان از باتری (با توجه به ظرفیتش) بیشتر بود ولی با این حال جزو بهترین هاست تو باتری و اگه کار سنگین باهاش انجام بدی، حداقل یک روز رو دوام میاره و از اون ور تو کمتر از 1 ساعت هم شارژ میشه که واقعا عالیه

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/2 نسبتا زیاد که البته طبیعیه
چون کیفیتش محشره

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/2 مگه دیجیکالا اقساطی هم میفروشه؟

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/2/2 سلام
برای من که همچین اتفاقی نیفتاده
شاید یکم زیادی رو باتریش حساس شدی
حالا اگه میخوای یه تنظیمات کارخانه بزن، ممکنه باتریش بهتر بشه
برای صفحه کلیدش هم، برو تو تنظیمات صفحه کلید، صفحه کلید رو کوچکتر کن

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/31 عالیه
خیلی سریع و بدون مشکل و لگ تمام برنامه ها و بازی ها رو اجرا میکنه.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/30 سلام به هیچ وجه با این کار ها و کارهای خیلی سنگین تر هم داغ نمیکنه
خیالت راحت باشه.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/29 سلام کاوش تیم از همه بهتره، که دیجیکلا داره با ریجستری و گارانتی 18 ماهه کاوش تیم و قیمت عالی
میخوای از کجا بخری؟
از دیجیکالا بخر

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/29 سلام
1- گاهی اوقات تو برنامه دوربین هنگ میکنه که اگه بیای بیرون و دوباره بری توش درست میشه و خیلی مشکل خاصی نیست، چون خیلی کم پیش میاد و همچنین با کار کردن با برخی فیلترشکن ها گاهی اوقات ( نه همیشه) هنگ میکنه که البته با آمدن اندروید 10 این مشکل 100 درصد حل میشه. به غیر از این دو مورد من دیگه هیچ لگی تو گوشی ندیدم و خیلی روان و عالی کار میکنه. در مورد داغ کردن هم، من در حین کار با گوشی همچین چیزی برام اصلا پیش نیامده، ولی در حین شارژ سریع یکم گوشی داغ میکنه که البته کاملا طبیعی هست و مشکلی نیست. ولی به غیر از این دیگه اصلا داغ نکرده.
2- در مورد قیمت هم با این وضعیتی که هست، راستش نمیدونم قیمتش میاد پایین یا نه. ولی به نظرم یکم صبر کن، چون احتمال داره طی روز های آینده قیمتش بیاد پایین( البته اگه دلار نره بالا).
3-غیر از هنگ کردن در دو مورد که گفتم(که البته با آمدن اندروید 10 به زودی یک موردش حل میشه)، من عیبی ازش ندیدم و خیلی عالی بوده برام، به خصوص تو دوربین و باتری که واقعا محشره.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/27 احتمالا گوشیت مشکل سخت افزاری داره، مال من که اصلا هنگ نمیکنه.
از کجا خریدی گوشی رو؟
گارانتیش مال چه شرکتیه؟

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/27 سلام دوست عزیز
با خیال راحت بخر
هیچ مشکلی نداره گوشی و حداقل تا 4 سال بهترین عملکرد رو خواهد داشت
من خودمم قبل از خرید دقیقا عین شما نگران بودم ولی دل رو زدم به دریا و گوشی رو گرفتم
الان فقط خدا رو شکر میکنم که این گوشی رو گرفتم و تو خریدم اشتباه نکردم
حرف درباره این گوشی زیاده، چون با توجه به امکاناتی که به خصوص تو دوربین داره با چنین قیمتی، خیلی ها رو حسرت زده کرده که چرا اینو نگرفتن و همین دوستان میان اینجا و الکی رو گوشی عیب میگذارند، تا یه عده رو که قصد خرید گوشی دارند، مردد کنند و این گوشی رو نخرند و مثل خودشون اشتباه بکنند.
کیفیت دوربین این گوشی واقعا محشره
من خودم بیشتر باهاش فیلمبرداری میکنم
میخواستم برا بعد عید یه فیلم با گوشی از طبیعت بهاری بگیرم که متاسفانه به خاطر کرونا نشد
ولی بدون شک بعد از اینکه کرونا کم شد، فیلمو درست میکنم و میذارم تو کانال تلگرام و آدرس کانال رو اینجا میذارم که شما هم ببینید تا از کیفیتش حیرت زده بشید.
فقط امیدوارم که هر چه زودتر از شدت کرونا کم بشه و بتونم فیلمو هر چه زودتر درست کنم.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/24 کجا پردازنده a71 بالاتره؟!!!!!!!
ای خداااااا
من چه کار کنم از دست شما
پردازنده mi note 10 بهترین پردازنده میانرده سال 2019 هست
پردازنده شیائومی اسنپدراگون 730g هست
و پردازنده سامسونگ اسنپدراگون 730 هست
که 730g قوی تر از 730 هست
من دیگه نمیدانم چه بگم
واقعا که!!!!!

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/24 سلام دوست عزیز
تا اونجایی که من میدونم، سرعت اینترنت دو گوشی یکسانه و تفاوتی نداره.
سرعت اینترنت بیشتر به منطقه ای که شما در اون جا زندگی میکنید، بستگی داره و الان اکثر گوشی ها سرعت اینترنت یکسان و بالایی دارند و سرعت اینترنت بیش تر به مخابرات منطقه محل سکونت مربوط میشه.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/24 معلومه شما از اون دسته دوستانی هستید که A71 رو خریدید و کاملا از خریدتون پشیمونید، ولی چون 7 تومان پول دادید بابت گوشی، میخواهید الکی از گوشی تعریف کنی و بخودت امید بدی که اشتباه نکردی.
واقعا متاسفام
در ضمن پردازنده گوشی a71 اسنپ 730 هست، در حالی که پردازنده شیائومی اسنپ 730جی هست که اسنپ 730جی، 15 درصد پردازش گرافیگی بهتری نسبت به 730 داره و این یعنی که پردازنده شیائومی از سامسونگ قویتره و عملکرد روان تری به خصوص تو اجرا بازی ها داره.
در ضمن این صحبت شما در رابطه با هنگ کردن و داغ کردن شیائومی کاملا خنده داره، چون من اصلا همچین چیزی رو تجربه نکردم. من دو ساعت یکسره با دوربین این گوشی کار کردم، ولی نه داغ کرد و نه هنگ.
در رابطه با تراکم پیکسلی هم اگه خودتان ببینید مشخصاتو، میبینید که شیائومی با تراکم پیکسلی 398 نسبت به تراکم پیکسلی 393 سامسونگ، کیفیت صفحه نمایش بهتری داره.
و اینکه صفحه نمایش شیائومی یه مقدار نسبت به سامسونگ کوچتره، رو شما عیب میدونید، برام خیلی عجیبه. چون معمولا بیشتر افراد دنبال گوشی های جمع و جور و خوش دست هستند که شیائومی mi note 10 تو این رنج قیمت جزو بهترین هاست تو این زمینه.
در رابطه با باتری هم اگه برید، برسی های سایت های مختلف رو ببینید، متوجه میشید که باتری این گوشی جزو بهترین و قویترین باتری هاست و شارژ سریعش که هم نسبت به سامسونگ سریع تره.
تنها عیبی که میشی به این گوشی گرفت، یه مقدار وزن زیاد گوشی هست که اونم با توجه به حجم باتری و امکاناتی که در اختیارتون میذاره، کاملا قابل چشم پوشی هست و مطمن باشید که خیلی زود بهش عادت میکنید(مثل خودم) و چیز مهمی نیست.
در رابطه با دوربین هم کافیه یه سری به سایت DxOMark بزنید و کیفیت عکس های مشابه رو باهم مقایسه کنید. اون موقع هست که میفهمید که دوربین سامسونگ از یه دنیای دیگه داره عکاسی میکنه و متوجه ضعف افتضاح دوربین سامسونگ خواهید شد.
در ضمن من برای گلس شیائومی مشکل خاصی نداشتم و شما هم میتونید با گرفتن گلس نانو، خیالتون رو از این بابت راحت کنید، چون خود گوشی شیائومی هم پشت و هم جلو گوریلا گلس 5 داره، خیلی لازم نیست نگران باشد. در حال که سامسونگ پشتش پلاستیکی( علت سبک بودنش هم نسبت به شیائومی همینه) و با یه ضربه کوچیک میتونه، شما رو به دردسر بندازه و جلوش هم گوریلا گلس 3 داره که مراتب از گوریلا گلس 5 ضعیف تره.

همانطور که خودتان میبینید، با یک برسی ساده متوجه میشید که گوشی a71 سامسونگ در مقابل شیائومی mi note 10 هیچ حرفی برای گفتن نداره و به جرئت میتونم بگم که mi note 10 در تمام زمینه ها از سامسونگ سرتره.
حالا دیگه خودتون میدونید، برید سامسونگ بخرید. من تمام این صحبت ها رو از خودم در نیاوردم، این صحبت ها در تمام سایت ها هست و با دلیل، علت برتری شیائومی رو بهتون توضیح دادم. امیدوارم براتون مفید باشه و مثل دوست عزیزمون تو خریدتون اشتباه نکنید. 7 میلیون، برای خیلی از ما ها پول کمی نیست که به راحتی ازش بگذریم. من خودم زیر و بم این گوشی رو درآوردم و خریدمش. چون تو این بازه قیمتی و حتی تا 10 میلیون هم ( با اولویت دوربین) بهتر از این پیدا نکردم. پس امیدوارم دیگه کسی بدون نداشتن اطلاعات درست اینجا الکی نظر نده و دوستان رو به اشتباه نندازه.
موفق باشید.

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/23 دقیقا
خودمم باورم نمیشه
مثل اینکه جزییات خیلی پاینی رو نشون میده و بیشتر از نظر کیفیتی مشکل داره که واقعا برای شرکت سامسونگ با این قیمت افتضاحه
در برابر این گوشی شیائومی که امتیاز فوق العاده 121 رو کسب کرده، هیجی نیست و حتی به نظر من دوربین اصلی سامسونگ a71 به پای دوربین سلفی این گوشی هم نمیرسه.
حالا برید بگید پردازنده این گوشی شیائومی بده و از این چرت و پرت ها...
بدبخت کسانی که 7 تومان دادن و A71 رو خریدن( البته حقشانه چون خیلی رودار بودن و پوز سامسونگ رو میدادن)

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1399/1/22 سلام
بله مادون قرمز داره
موارد 1 تا 40 از مجموع 56 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا